Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 884
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 889

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: Elling
:: Marisiema
:: LioCasablanca

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòà...who are you, what have you sacrificed?
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: zebaitel

Ëèñòàòà îòêàçàõà äà ñå ñúïðîòèâëÿâàò ïîâå÷å íà âÿòúðà, îáúðíàõà ìó ãðúá, ïðîâåñèõà êðàéíèöè è ñå îñòàâèõà äà ãè áëúñêà êîëêîòî ñè èñêà. Ñ âÿòúðà íå ìîæåø äà èçëåçåø íàãëàâà, òîé ñè ïðàâè êàêâîòî ñè èñêà è êîãàòî ñè èñêà. Îïèòâà ñå äîðè äà ïîñèïå ñ ïåïåë ìîçúêà íà Ïåéî è òîé íå ñå ñúïðîòèâëÿâà îñîáåíî. Ëèñòàòà ãî âúëíóâàò
äîòîëêîâà, äîêîëêîòî ñè ïðåäñòàâÿ ãëàâàòà íà Ãîëåìèÿ ïèñàòåë îò ðàçêàëÿíà ãëèíà. À îêîëîâðúñò, ïîëåïíàëè ïî íåÿ óâÿõíàëè, îäóõàíè ëèñòà. Ïåéî ñúùî ïèøå, íî íå å ãîëÿì ïèñàòåë. Ñíîùè îòèäå íà ñðåùàòà, çàùîòî èñêàøå äà ÷óå íåùî èíòåðåñíî è íå ÷ó. Ãîëåìèÿò ïèñàòåë ãîâîðåøå áàâíî è íàçèäàòåëíî, êàòî íà îëèãîôðåíè. Ïóáëèêàòà ñëóøàøå â ñúçâó÷èå ñ íà÷èíà, ïî êîéòî é ãîâîðåõà. Ñåðâèòüîðèòå ïëóâàõà òåæêî â çàäóõà ìåæäó ìàñèòå è íîñåõà ãîëåìè, î÷óêàíè ÷èíèè ñ ôîðìàòà íà ñëúíöà. Ïåéî îáè÷àøå ïðúñòåíèòå ÷èíèè îò ñòóäåíòñêèòå ãîäèíè, êîãàòî ïî êðú÷ìèòå â òÿõ ñåðâèðàõà äðîá÷åòà è òîïëè ïèòêè.  òóêàøíèòå èìàøå ïîëóñâàðåíè êàðòîôè è òîâà çàòðóäíÿâàøå ñëóøàíåòî. Ãîëåìèÿò ïèñàòåë áåøå çàñòèíàë â ñåäåìäåñåòòå è íå èçëèçàøå îòòàì, êàòî ìúæ, êîéòî öÿë æèâîò ðàçïðàâÿ ñïîìåíè îò êàçàðìàòà. Ïóñíà èì Äæèì Ìîðèñúí è ñå çàå äà ïðåâåæäà åäèí îò òåêñòîâåòå. Ëúõíà íà íîíñòîï çàäèìåí êóïîí è áåçðàçáîðåí ñåêñ. Ãîëåìèÿò ïèñàòåë ðàçêðèâàøå äóøàòà ñè – äóìà ïî äóìà, èçðå÷åíèå ïî èçðå÷åíèå ñå ðåäÿõà ñöåíè íà çàïèâàíèÿ. Ãîëåìèÿò ïèñàòåë íå èñêàøå äà êðèå òîçè îòðÿçúê îò æèâîòà ñè. Òîé äîðè ãî íàâèðàøå â î÷èòå íà ñëóøàòåëèòå. Îáèêîëêèòå èç ãðàäîâåòå ñå ìåðäæåëååõà ïðåç ðåõàâîòî ïðåçðåíèå êúì ïèñàòåëñêèòå è ïîåòè÷íè ãðóïè òàì. Ãîëåìèÿò ïèñàòåë îïèñâàøå îáñòîéíî êàê èçòðúãâàë äóõîâíîòî îò òåëåñíîòî, êàê îñâîáîæäàâàë ñêðèòàòà åíåðãèÿ ÷ðåç âîäêà è áÿëî âèíî... Ïåéî íå ïèåøå. Äàëè çàùîòî ñè ñïîìíÿøå òúïèòå óäàðè çàä ñòåíàòà, êîãàòî áàùà ìó ñå âúðíåøå ñ îöúêëåí ïîãëåä, ñëåä êàòî å çàïî÷íàë äà ñå íàëèâà îùå îò ñóòðèíòà, à ìàéêà ìó íå èçäàâàøå çâóê, ðåøåíà äà ïðåäïàçè äåòåòî ñè îò êàêâîòî è äà å çëî è íà âñÿêà öåíà?! Îïèòà âåäíúæ, íà åäèí ëàãåð. Äúëãî ïîòúâà, à ïîñëå îùå ïî-äúëãî ïîâðúùà â ïëàñòìàñîâîòî êîø÷å çà ñìåò è äîáðå ÷å ïðèÿòåëÿò ìó íîñåøå ïîâå÷å, ÷å çàáúðñà ïîäà è îïðàâè ñòàÿòà ïîñëå. Çà Ãîëåìèÿ ïèñàòåë òîâà åäâà ëè áè áèëî ïðîáëåì. Ïðè íåãî íåùàòà ñòàâàõà íà âèñîêî íèâî, âñÿêà âå÷åð, ñ ìíîãî è èçâåñòíè õîðà, ñ ìíîãî àëêîõîë, íà ðàçëè÷íè ìåñòà. Ãîëåìèÿò ïèñàòåë åñòåñòâåíî áåøå ðàçâåäåí. Äåöàòà ìó íå æèâååõà ïðè íåãî. Òîé óïîðèòî ñå ìú÷åøå äà ñïå÷åëè ëþáîâòà èì – áåøå íàïèñàë ñòèõîâå çà òÿõ, â êîèòî ôèëîñîôñêîòî ñå áîðåøå ñ åæåäíåâíîòî. Ïðî÷åòå ãè. Ïåéî ãî ñúðáåøå åçèêà äà êàæå, àáå, ëàéíî, çàùî íå ãè âçåìåø äà æèâåÿò ïðè òåá, âìåñòî äà èì ïèøåø ñòèõîâå, à?!
Ïåéî èçëåçå îò îôèñà äà èçïóøè åäèí ôàñ, íî ñå âúðíà ñëåä ìèíóòè. Ãîðåùèÿò âÿòúð è ïðàõîëÿöèòå íàâúí ìó ðàçâàëèõà ìàëêîòî óäîâîëñòâèå. Ñåäíà ïàê ïðåä êîìïà. Òðÿáâà äà íàãëàñè ñêàïàíîòî ìåíþ äî ïåò è äà ãî ðàçïå÷àòà.  ïåò ùå äîéäå êëèåíòúò, à êëèåíòúò å ëóäèÿ Ðàäî, åäíî âå÷íî íàïóøåíî ïè÷ëåìå, êîåòî ñå âîäè óïðàâèòåë íà çàâåäåíèåòî ïîä ðåêëàìíàòà àãåíöèÿ. Ëóäèÿ Ðàäî ïðàâè ñêàíäàëè çà âñÿêî íåùî, äîðè äà å ïåðôåêòíî ñâúðøåíî, íî øåôîâåòå ãî òúðïÿò, ùîòî èì äúëæè ìíîãî ïàðè è ñå íàäÿâàò äà ñè ãè âçåìàò. Îñâåí òîâà, äîâå÷åðà èìà êóðñ. ×åòèðè âå÷åðè îò ñåäìèöàòà Ïåéî âîäè êîìïþòúðåí êóðñ çà íà÷èíàåùè êúì ôèðìàòà íà åäèí ïðèÿòåë. Ìîæå äà ïèøå ñàìî ïðåç ïî÷èâíèòå äíè, àêî íå ñå íàëàãà äà âîäè íÿêúäå äåöàòà èëè æåíà ìó íå ãî õâàíå äà ÷èñòÿò. À Ãîëåìèÿò ïèñàòåë ñå ïîõâàëè, ÷å ñè èçêàðâàë ïðåõðàíàòà ñ ïèñàíå. Ïðåäè òîâà èì ïóñíà åäèí ïðèïåâ îò Èñóñ Õðèñòîñ Ñóïåðçâåçäà. Óðåäáàòà ïðàùåøå è ñå ÷óâàøå ñàìî ...re you…ficed…Âèäèòå ëè, çàðÿçàë ñè àäâîêàòñêàòà ïðîôåñèÿ è òëúñòèòå õîíîðàðè, ùîòî íå ãî êåôåëî äà çàùèòàâà ìóòðè è ñå îòäàë íà ïèñàíåòî. È òàêà åäíà êíèãè, òà äâå, òà òðè, òà ñâåòîâíà íàãðàäà...Àáå, ïè÷, êîé ùå òè ïîâÿðâà íà ãëóïîñòèòå, àêî çàä òåá íå ñòîè íÿêîé? È êàêâî ñè ñåäíàë äà ìè îáÿñíÿâàø íàäúëãî è íàøèðîêà êàêâî ÷óâñòâàø?! Òîâà âñåêè ãî ÷óâñòâà, àìà íå ãî òðúáè! Âúçïðèåë ñè òàêòèêàòà íà çàïàäíÿöèòå, à?! Àêî èñêàø äà ïå÷åëèø ñ ïèñàíå, ðåêëàìèðàé ñå ïî âñÿêàêúâ íà÷èí! Àêî ùåø äàæå ñå ïðåâúðíè â æèâà, õîäåùà ðåêëàìà, êàòî îíèÿ ïèëåòà ïðåä êåéåôñè! Ìàðêåòèíã, ðåêëàìà, ïðîäàæáè...ìàìêà âè!
Ïåéî èñêàøå äà ñè òðúãíå ïî íÿêîå âðåìå, íî ìó ñòàíà íåóäîáíî äà ñòàíå è äà èçëåçå îò çàâåäåíèåòî äîêàòî îíÿ ãîâîðè. Âñè÷êè ïîãëåäè ùÿõà äà êðåñíàò, òîÿ ïúê, åãàòè òúïàíàðà! Äàæå ñè êóïè åäíà îò êíèãèòå, òàÿ ñ íàãðàäàòà è ñå íàðåäè çà àâòîãðàô ñðåä ïî÷èòàòåëêèòå. Íàáúðçî ÿ ãðàáíà îò ðúöåòå íà Ãîëåìèÿ ïèñàòåë è ðÿçêî ñå îáúðíà, ìàêàð îíÿ ñÿêàø äà èñêàøå äà ñè ïîãîâîðÿò, ìîæå áè çàùîòî áåøå åäèíñòâåíèÿò ìúæ íà îïàøêàòà. Âå÷åðòà õâúðëè êíèãàòà íà êóïà ïðè äðóãèòå è äàæå íå îòâîðè äà âèäè êàêâî ìó å íàïèñàë.
Ñëåä äâà äíè ÿ ïðåëèñòè ðàçñåÿíî, ñóòðèíòà, äîêàòî ñè ïèåøå êàôåòî. Ïðî÷åòå ïúðâèÿ ðàçêàç. Ïîñëå äúëãî ãëåäà äúíîòî íà ïðàçíàòà ÷àøà. Ìîæå äà íå áåøå ãîëÿì ïèñàòåë, íî áåøå èíòåëèãåíòåí ÷èòàòåë. Ðàçêàçúò áåøå ïåðôåêòåí...
…Jesus Christ, Superstar, do you think you’re what they say you are…


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jesus Christ, Jesus Christ, who are you what have you sacrificed?
Jesus Christ, Superstar, do you think you’re what they say you are?
Èñóñ Õðèñòîñ, Èñóñ Õðèñòîñ, êîé ñè òè è êàêâî ñè ïîæåðòâàë?
Èñóñ Õðèñòîñ, Ñóïåðçâåçäà, ìèñëèø ëè, ÷å ñè òîçè, çà êîéòî òå âçåìàò?
/Òèì Ðàéñ, àâòîð íà ñòèõîâåòå êúì ìþçèêúëà íà Àíäðþ Ëîéä Óåáúð „Èñóñ Õðèñòîñ Ñóïåðçâåçäà”/



Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 30.09.2012 @ 10:41:38 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   zebaitel

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 5


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ñòðåëêàòà
àâòîð: nickyqouo
321 ÷åòåíèÿ | îöåíêà íÿìà

ïîêàçâàíèÿ 36927
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"...who are you, what have you sacrificed?" | Âõîä | 7 êîìåíòàðà (20 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: ...who are you, what have you sacrificed?
îò Milvushina íà 01.10.2012 @ 14:43:05
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
And all the good you`ve done will soon get swept away
You`ve begun to matter more than the things you say


-----------

Çà ìåí íàé-ëþáîïèòíîòî â ðàçêàçà å ñàìîòî çàãëàâèå, çàùîòî å åäèí âèä âåëèêäåíñêî ÿéöå.

Ïî ïðèíöèï çàãëàâèåòî òè äàâà èíôîðìàöèÿ çà êàêâî ùå ñå ðàçêàçâà. Îáèêíîâåíî çàãëàâèÿòà ñà ÿñíè. Ðàçêàçâàø êàêâî áè âèäÿëà ïðåç ïðîçîðåöà åäíà ñëèâà è ïèøåø çàãëàâèå Ñëèâà. Ðàçêàçâàø çà ðàçäÿëàòà ñ ìàéêàòà è çàãëàâèåòî å "Íà ïðîùàâàíå". Èíòåðåñíî å êîãàòî çàãëàâèåòî íå ðåôåðèðà ïåðñîíàæ èëè ñëó÷êà â ïðîèçâåäåíèåòî.

Âñúùíîñò ðàçêàçúò òè ãî âèæäàì íå â òåêñòà, à âúâ âðúçêàòà ìåæäó çàãëàâèåòî è òåêñòà. :) Ñ ïîçäðàâè!



Re: ...who are you, what have you sacrificed?
îò azzurro íà 01.10.2012 @ 09:42:34
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
×åòîõ è ìèñëèõ, à èìà âúðõó êàêâî Æèâå, äîêàòî íå ñå îòúðâåì îò ñîáñòâåíîòî ñè ÷óâñòâî çà âåëè÷èå, ïðàâäèâîñò è áåçïî÷âåíà êðèòè÷íîñò , íèêîãà íÿìà äà âúçïðèåìåì ñâåòúò òàêúâ êàêúâòî å, à îùå ïî-ìàëêî äà ãî ðàçáåðåì. Ùå ñè îñòàíåì çàâèíàãè çàêëþ÷åíè â ñîáñòâåíàòà ñè ìàëêà ìóçèêàëíà êóòèéêà êîÿòî íè íàøåïâà êîëêî ñìå îíåïðàâäàíè. Ïîçäðàâÿâàì òå çà òåêñòà!!!


Re: ...who are you, what have you sacrificed?
îò erka íà 30.09.2012 @ 22:35:50
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
...÷åòîõ, ïóøèõ, ïàê ÷åòîõ è ïàê ïóøèõ...

...äà, íåùàòà îáèêíîâåíî íå ñà òàêèâà êàêâèòî èçãëåæäàò...

Ðàçêàçúò å ïåðôåêòåí, Çåá! :)


Re: ...who are you, what have you sacrificed?
îò joy_angels íà 30.09.2012 @ 20:43:03
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íå çíàì çàùî, íî âñå ñè ìèñëåõ, ÷å èìåòî Ïåéî íå å ñëó÷àéíî. È íå çàðàäè äåìîäèðàíîòî ìó çâó÷åíå, à çàðàäè ßâîðîâ. Íî ÿâíî ñúì "êðèìèíàëíî íàñòðîåíà".
Õóáàâà èñòîðèÿ, Æèâå, ùå ïðåäèçâèêà ïîëåìèêà, ïðåäïîëàãàì :)))


Re: ...who are you, what have you sacrificed?
îò Mia2442 (mia2442@gmail.com) íà 30.09.2012 @ 19:20:48
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
Ìíîãî àêòóàëíà òåìà, Æèâå...È ñòðàõîòíî íàïðàâåíà!
Òàêà ñòàíà, ÷å ïîçíàâàì àâòîðè è óñòàíîâèõ, ÷å òîâà ìè "ïîçíàâàíå" ïðîìåíÿ âúçïðèåìàíåòî íà òâîðáèòå èì...Èìàì ïðåäâèä, ÷å àêî ÷îâåêúò íå å ÷èòàâ, íÿêàê íå ìîãà äà âúçïðèåìà "âèñîêàòà òîïêà" íà ïîåçèÿòà ìó - ñòðóâà ìè ñå ëèöåìåðèå...  òîâà îòíîøåíèå òâîÿò ãåðîé å ñóïåð -ñòàð!:)
Àäìèðàöèè!


Re: ...who are you, what have you sacrificed?
îò Boryana íà 30.09.2012 @ 15:56:36
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äà... Òîëêîâà ÷åñòî ñìå ïðåäóáåäåíè, ïðèáúðçàíè, ñêåïòè÷íè è ñêëîííè äà íå ïðèåìàìå íåïîçíàòîòî...
Èíòåðåñåí ðàçêàç... ñ íåî÷àêâàí êðàé.:)


Re: ...who are you, what have you sacrificed?
îò mariq-desislava íà 30.09.2012 @ 13:59:44
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Çàøåìåòè ìå, áå, æåíà, îòäàâíà ñè ãè ìèñëåõ òåçè íåùà, êîèòî Ïåéî ñè ãè ãîâîðè íà óì ïî ïîâîä ïèñàòåëñòâàíåòî è ñè å òî÷íî òàêà. Ôèíàëúò îáà÷å ìå ñâàðè íåïîäãîòâåíà - èçëèçà, ÷å ïîíÿêîãà ðåêëàìèðàíåòî íà äàäåí òâîðåö íå å íàïðàçíî.:) Ïúê è íå ìîãà äà ñè êðèâÿ äóøàòà, ÷å âìúêâàíåòî íà Äæèì Ìîðèñúí è ðîê îïåðàòà "Èñóñ Õðèñòîñ Ñóïåðçâåçäà" âíàñÿò äîïúëíèòåëíà ìíîãîçíà÷íîñò.