Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 524
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 524

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÊîðîíà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: zebaitel

×óâàø ëè êàê áèÿò òúïàíèòå? Õàéäå, èçïðàâè ñå, îãëåäàé ñòðîéíîòî ñè øîêîëàäîâî òÿëî. Èìàø íàé-êðàñèâîòî ëèöå ñ âèñîêè ñêóëè, ñî÷íè óñòíè è âèñîêî ÷åëî – ëèöåòî íà Àôðèêà.
Íàâåäè ñå ìàëêî, çà äà òè ñëîæà êîðîíàòà îò öâåòíè ìúíèñòà. Êîñàòà òè å òîëêîâà ãúñòà è êúäðàâà, ÷å ùå ÿ äúðæè ïëúòíî îêîëî ÷åëîòî òè, íÿìà äà òè ñòÿãà, íî íÿìà è äà ïàäíå, êàêòî è äà èçâèåø ãëàâà. Ñëóøàé òúïàíèòå. Ðèòúìúò ïúïëè ïî òÿëîòî òè, òðúãíàë å îò ïåòèòå è ïðîäúëæàâà íàãîðå, âå÷å å ñòèãíàë ãúðäèòå òè è òå êàðà ëåêè÷êî äà ñå çàäúõâàø. Êîãàòî íàõëóå â ãëàâàòà òè, òðÿáâà äà èçëåçåø íàâúí! Âðåìå å! Æåíèòå ïëÿñêàò íàðåäåíè â êðúã è ïðèñòúïâàò â òàêò ïî óòúïêàíàòà æúëòà ïðúñò, íî òè íå ãè ãëåäàé, ñàìî ñëóøàé, ãëåäàé ìúæà, êîéòî ñå çàäàâà íàñðåùà òè. Âèæäàø ëè êàê ïðèñòúïâà, àáàíîñîâèòå ìó êðàêà ñÿêàø ñå ïëúçãàò ïî çåìÿòà, êàòî òâîèòå. Òîé å äîøúë, çà äà òàíöóâà çà òåá. Òè èñêàø ëè äà òàíöóâàø çà íåãî? Ïðèêëåêíè, íàâåäè ãëàâà íà åäíà ñòðàíà è äîêîñíè ïðúñòèòå íà äâåòå ñè ðúöå ïðåä ñåáå ñè, âñå åäíî, ÷å ïðåãðúùàø äåëâàòà ñ ÷èñòà âîäà. À ñåãà ñå èçïðàâè íà ïðúñòè è ñå çàâúðòè. Ìíîãî ñè õóáàâà. Îãëåäàé ñå â î÷èòå íà ìúæà. Òîé ùå ïðàâè ñúùèòå äâèæåíèÿ êàòî òåá, íî òè âîäèø, òè ñè íà÷àëîòî, îò òåá èçâèðà âñè÷êî. Ïîäñêî÷è íÿêîëêî ïúòè íà åäíàòà ñòðàíà, ïîñëå íà äðóãàòà, ïðèòàè ñå, îñòàâè ãî äà òå îáèêàëÿ è äà òè ñå âúçõèùàâà. Êðàêàòà òè âå÷å íå ìîãàò äà ñïðàò, òàíöóâàé, òàíöóâàé. Ïðèáëèæè ñå ïëúòíî äî íåãî è ñêëîíè ãðàöèîçíàòà ñè øèÿ äî íåãîâàòà. Çàòâîðè î÷è, òå âå÷å íå òè òðÿáâàò. Óñåùàø ëè êàê ñèâîñèíÿòà êîïðèíà íà ãðúäòà òè ñå ïîâäèãà è ñå äîêîñâà äî íåãî? Òè ïîòðúïâàø è òîé ïîòðúïâà. Òðåïåòúò èçïúëâà öÿëîòî òè òÿëî è òè äàâà êðèëå, ðàçïåðè ãè! Ñàìî àêî ìîæåø äà âèäèø êîëêî ñà áëåñòÿùè, ñúâúðøåíè áåëè êðèëå ñúñ çëàòèñòè, ðèæè è òúìíîêàôÿâè ïåðà ïî êðàÿ! Ñåãà ãè ñúáåðè êúì ãúðáà ñè, îòäðúïíè ñå, åäâà-åäâà, îòìåòíè ãëàâà íàçàä, òàêà ÷å êîðîíàòà ïî÷òè äà îïðå ãúðáà òè è ãî ïîäìàìè ñ ãúðëåíè, áúëáóêàùè çâóöè. Òîé âå÷å å òâîé, âå÷å ùå òå ñëåäâà. Çàâúðòè ñå ïàê, óñåòè ïîñîêàòà íà âÿòúðà, îáúðíè ñå ñðåùó íåãî,ðàçïåðè ïàê êðèëå, ðàçìàõàé ãè ñèëíî, ïîäñêî÷è è ëåòè, ëåòè, ëåòè! Èçïúíè äúëãàòà ñè øèÿ è êðàêàòà â åäíà ñúâúðøåíà ëèíèÿ è ñå îáúðíè ïî ïîñîêà íà âÿòúðà, íåãîâàòà ñèëà ùå òè ïîìàãà. Âèæäàø ëè áåçêðàéíàòà ñàâàíà ïîä ñåáå ñè? Öâåòúò é å ñú÷åòàíèå îò ñëàìåíîæúëòî è çëàòíî, êàòî öâåòà íà êîðîíàòà òè, çàùîòî òè ñè äúùåðÿ íà ñàâàíàòà. Òè ñè ñèâèÿ êîðîíîâàí æåðàâ, êîãîòî õîðàòà ñìÿòàò çà ñèìâîë íà íåçàâèñèìîñòòà. Òå òå ãëåäàò îòäîëó è òè ñå ðàäâàò. Èìàò òå çà ñúùåñòâî îò äðóã ñâÿò. Åòî, ñåãà ìîæåø äà âêóñèø îò ñâîáîäàòà íà íåáåòî! Òî òå ãàëè ñúñ ñèíüîòî ñè, ïðåäëàãà òè ñëúíöåòî è âÿòúðà ñè. Ëåòè, ëåòè, íå ñå îáðúùàé, ìúæêèÿò ùå òå ñëåäâà. Âèêàé, íàäàâàé ñâîèòå êðÿñúöè íà ðàäîñò è ëþáîâ, èçäèãíè ñå îùå ïî-âèñîêî è îùå è îùå...
À ñåãà ñå âúðíè, âúðíè ñå ïðè ñâîÿ ñàíãîìà! Ñàìî îò òâîÿòà êðúâ, çàðàçåíà ñ ëþáîâ è ñâîáîäà ìîãà äà ïðèãîòâÿ íàé-ñèëíîòî ëþáîâíî ïèòèå, êîåòî ùå èçëåêóâà íåìîùíîòî ìè òÿëî!

Ñàíãîìà = øàìàí â íÿêîè àôðèêàíñêè ïëåìåíà



Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 22.07.2012 @ 19:34:08 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   zebaitel

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

17.04.2024 ãîä. / 01:18:21 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Êîðîíà" | Âõîä | 6 êîìåíòàðà (13 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Êîðîíà
îò mariq-desislava íà 27.07.2012 @ 14:36:38
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íà ìåí ìè ïðèëè÷à íà ìåäèòàöèÿ òîçè òåêñò, äà ñè êàæà ïðàâè÷êàòà.:) Ìîæå íàïðàâî ñ ïðàêòè÷åñêà íàñî÷åíîñò äà ñå èçïîëçâà.


Re: Êîðîíà
îò lordly (lordly@mail.bg) íà 23.07.2012 @ 12:56:43
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
À íà ìåí ìè ñå ïðèèñêà äà ñå âêëþ÷à â òàíöà è äà óõàæâàì òàíöüîðêàòà, ìîæå ëè?


Re: Êîðîíà
îò verysmallanimal íà 23.07.2012 @ 02:23:59
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî îáðàçíî è ÷óâñòâåíî!
Ïîçäðàâ, Zebaitel!


Re: Êîðîíà
îò Boryana íà 22.07.2012 @ 20:56:45
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ãîñïîäè! Îòêúäå ãî èçìúêíà òîçè ôèíàë...:(
Ìíîãî âúçäåéñòâàù ðàçêàç- ïúðâî, ñ ïðåêðàñíîòî îïèñàíèå íà êðàñîòàòà è ÷óâñòâåíîñòòà íà òàíöà è ïîñëå, ñ íåî÷àêâàíàòà îáðå÷åíîñò íà òàçè êðàñîòà...
Õóáàâî!


Re: Êîðîíà
îò kalin8 (b.kalinov578@abv.bg) íà 22.07.2012 @ 19:51:22
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://kalin8.blog.bg/
Óñåùà ñå... Âñè÷êî, êîåòî ãî èìà â åäèí ëþáîâåí òàíö...È òúòåíúò íà áàðàáàíèòå- àøèêî-ñúùî!
Áëàãîäàðÿ çà òîâà óäîâîëñòâèå!
Á.


Re: Êîðîíà
îò agripina íà 18.04.2013 @ 08:46:04
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî èíòåðåñíî, õàðåñà ìè! Ïîçäðàâè!