Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 831
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 834

Îíëàéí ñåãà:
:: Albatros
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÌîíþ Ìîíòåêàðëîòî
ðàçäåë: Õóìîð è ñàòèðà
àâòîð: hudojnika

         Âåñòíèê ñòúðøåë îáÿâè êîíêóðñ íà êîíêðåòíà òåìà ÈÃÐÈ ÍÀ ÊÚÑÌÅÒÀ è ðàçìåð äî 3000 çíàêà.

         Èìàëî åäíî âðåìå â Ðóñå Áàø-Òúðëà. Íå êàòî ñåãàøíèòå – åðçàö. Òúðëàòà å åæåãîäíèÿ âåëèêäåíñêè ïàíàèð. Èìåòî è îçíà÷àâà íèâà îñòàâåíà åäíà-äâå ãîäèíè äà ïî÷èâà è òî÷íî òàì ñå å ïðàâèë ïàíàèðà. Ïîñëå Äðóãàðèòå ïî ïîëèòè÷åñêè ñúîáðàæåíèÿ ÿ ïðåìåñòèõà îêîëî ïúðâè ìàé, ñúñ ñúîòâåòíèòå íàãëåäíè ìàòåðèàëè è ìåæäóíàðîäíè ñîëèäàðíîñòè.
         Òàêà êðåòà, äîêàòî ïîñëåäíîòî è ñîöèçäàíèå áåøå îâêóñåíî îò ñèëíèòå ëè÷íè îáãàçÿâàíèÿ îò òàâàðèøóë Åëåíà ×àóøåñêîâèöà, âäúõíîâèòåë è àâòîð íà Äîëèíàòà íà õèìèÿòà, êîÿòî ñå èçëèâàøå â Ðóñå. Èíòèìíîòî áåëüî íà ðóñåíêè ñóáëèìèðàøå ïî ïðîñòîðèòå çà ñúõíåíå.
         Ãîäèíè ïðåäè òîâà, Òúðëàòà öúôòåøå è èìàøå ñâîÿ Ðåíåñàíñ. Äóìêàíåòî íà òúïàíèòå, âîÿò íà çóðíèòå, ìîòîðíèòå ëþëêè, çâåçäàòà, ìîòîöèêëåòà â êàöàòà, øàòðèòå ñ áóðêàíè ñ äâóãëàâè åäèêàêâî ñè, ïóøåöèòå íà ñêàðèòå, ïðåñíè-òîïëè ïóêàíêèåå è êàêâî ëè íå, âäúõíîâèõà Ìîíþ, äà ïðèòâîðè ñëàäîñòðàñòíî î÷è, ðàçøèðè íîçäðè êàòî íà áîåí àðàáñêè êîí â àòàêà, âäúõíå äúëáîêî è èçðå÷å ìúäðàòà è òî÷íà, ïî ñúùåñòâî ïåðôåêòíà êîíñòàòàöèÿ:
         - Ñúùèíñêî Ìîíòå-Êàðëî! Ëèïñâà ñàäå ðóëåòêàòà – èãðàòà íà áàø-êúñìåòþ! Ðå÷å è ñòîðè. Îò òîçè ìèã, Ìîíþ ñå ïðåôàñîíèðà íà Ìîíþ Ìîíòåêàðëîòî – ñúùèÿò Îíÿ, äåòî ñúòâîðè Ðóëåòêàòà - èíäèêàòîðúò íà Áàø êúñìåòþ!
         Äà ÷åòàò ìëàäèòå, äà çíàÿò è ïîìíÿò êàê å ñòàíàëà òàÿ ðàáîòà, à íå ïîñëå êàòî ñëó÷àÿ ñ Äæîí Àòàíàñîâ äà ñå ÷óäÿò êîé è êàê å ñúòâîðèë êîìïþòúðà.
         Âúâ âëàäåíèÿòà íà Ìîíþ èìàøå êúì èíâåíòàðà, íåùî êàòî êà÷å. Êàçâàì Íåùî, ùîòî õåì áåøå êà÷å, õåì íå áåøå. Èñòèíñêîòî êà÷å å îò òâúðä, òåæúê äúáîâ ìàòåðèàë, äåòî íå ãíèå, èçäúðæà íà âñè÷êî, íåùî êàòî çàâðÿí çåò. Ìîíþâàòà êà÷êà áåøå îò ëåêè ÷àìîâè äúñ÷èöè; íå ñòàâàøå íè çà çåëåíèöà, íè çà íèùî. Óæ è òÿ ñè áåøå ïðåñå÷åí êîíóñ, áåç ãîðíî äúíî, èìàøå ñè æåëåçíè îáðú÷è è ìåæäó äúãèòå íàáèò ïàïóð.          Åäèíñòâåíî, îáúðíàòà îáðàòíî, êà÷êàòà ñòàâàøå çà áèòîâà ìàñè÷êà çà áåëîò, ìåçåòà; àêî èìà è íåùî äðóãî, îùå ïî-äîáðå. Êîìáèíàòèâíàòà è ïúðãàâà ìîíþâà ìèñúë, âåäíàãà âèäÿ â òîâà íåâçðà÷íî êà÷å, âïèñàíî èçîáðåòåíèåòî ñè; ñúùî êàêòî Ìèêåë Àíäæåëî å âèæäàë â áëîê êàðàðñêè ìðàìîð, âïèñàí Äàâèä è å îñòàâàëî ñàìî äà ìàõíå èçëèøíèòå ïàð÷åòèè ìðàìîð. Ìîíþ, âúîðúæåí ñúñ ñãúâàåì äúðâîäåëñêè ìåòúð, òåñëà, êèëî äåñåò ñàíòèìåòðîâè òúíêè ãâîçäåè è íàáîð õèòðîóìíè ñëó÷àéíè íàõîäêè îò êîëåêöèÿòà ñè âòîðè÷íè ñóðîâèíè, ñå çàåë äà ìàõà íåãîâèòå ñè èçëèøíè ïàð÷åòèè.
         Áèâøåòî äúíî íà êà÷åòî, ïðåêâàëèôèöèðàíî â ïëîò íà óðåäà, èìàëî çà ïåðèìåòúð ÷åëöàòà íà âñè÷êè äúãè, ïðèñòåãíàòè ñ îáðú÷è. Íà òèÿ èìåííî ÷åëöà, áèëè íàáèòè ãâîçäåèòå, êàòî âëèçàëè â äúðâîòî 2 ñì è ñòúð÷àëè 8 òàêèâà. Ðàçñòîÿíèåòî ìåæäó òÿõ áèëî ðàçëè÷íî – îò 2 äî ïîëîâèí ñì, ñïîðåä ïå÷àëáèòå. Íàé-òåñíèòå – ïîëîâèí ñì, áèëè çà íàé-ñêúïèòå ïå÷àëáè. Îò ñòåíåí êàëåíäàð áèëè âçåòè íà çàåì öèôðè è âíèìàòåëíî çàëåïåíè ïîä ñúîòâåòíèòå ìåñòà.  öåíòúðà íà ïëîòà áèë çàâèíòåí äúëúã áîëò, êîéòî ñ ïîìîùà íà äâå ëàãåð÷åòà, îñèãóðÿâàë ìåêî è áúðçî âúðòåíå íà ðàìî, ñòúêìåíî îò ãîðåñïîìåíàòèÿ íàáîð õèòðîóìíè ñëó÷àéíè íàõîäêè. Âñè÷êî ñè ïàñâàëî, ñÿêàø áèëî ôàáðè÷íî òàêà. Çà ïîñëåäíî îñòàâàëî ñàìî äà ñå ñëîæè íà íîñà íà âúðòÿùîòî ñå ðàìî ïà÷å ïåðöå, êîåòî ìàëêî ïî-äúëãî îò ðàçñòîÿíèåòî äî ãâîçäåèòå èçäàâàëî ñïåöèôè÷åí çâóê è ïúðõàëî êàòî ñúðöàòà íà îæèäàùèòå ãîëÿìàòà ïå÷àëáà õàçàðòíè òèïîâå.
         Âå÷å íàðå÷åí ÐÓËÅÒÊÀ, óðåäúò îò êîíòèíãåíòà íà ÈÃÐÈ ÍÀ ÊÚÑÌÅÒÀ, ïðåäèçâèêàë ôóðîð – äîñåãà òàêîâà íåùî íå áèëî âèæäàíî è áúðçî ñëàâàòà ìó ñå ðàçíåñëà íà äëúæ è øèð. Ìåðàêëèè íàïèðàëè îò âñÿêúäå. Ìàñè÷êàòà äî ðóëåòêàòà, ïúëíà ñ ïå÷àëáèòå, íåïðåêúñíàòî ñå îáíîâÿâàëà. Íàé-æåëàíè áèëè òðîôåéíèòå ãåðìàíñêè ôåíåð÷åòà îò àáâåðà, çàõðàíâàíè ñ ïëîñêè áàòåðèè îò 4,5 âîëòà, ñúñ ñèãíàëíè öâåòîâå: áÿë, ÷åðâåí, ñèí è çåëåí. Ñúùî òàêà ïëþøåíèòå ìå÷åòà è æèðàôè; êàêòî è ãóìåíèòå öúðâóëè ïðîèçâîäñòâî íà Áðàòÿ Êàðàïàíòåâè. Óòåøèòåëíèòå íàãðàäè, ùîòî íèêîé íå ñè òðúãâàë áåç íàãðàäà, áèëè èãëà çà âðàòîâðúçêà è çàõàðíî ïåòëå.
         Ìîæå áè òðÿáâà äà ñïîìåíåì è ðàáîòíàòà ãðóïà èíæåíåðè îò êàçèíàòà â Ìîíòå Êàðëî, äîøëà äà ñè ñâåðè ÷àñîâíèöèòå ñ Ìîíþ Ìîíòåêàðëîòî.

         Âåëèìèð Ïåòðîâ




Ïóáëèêóâàíî îò viatarna íà 18.07.2012 @ 19:17:58 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Õóìîð è ñàòèðà

» Ìàòåðèàëè îò
   hudojnika

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 11:53:31 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ìîíþ Ìîíòåêàðëîòî" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.