Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 755
ÕóËèòåðè: 6
Âñè÷êî: 761

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: pc_indi
:: Marisiema
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy
:: durak

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÌåãëåí
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: geostal

Íå áåøå êàòî äðóãèòå äåöà. Äîêàòî îñòàíàëèòå òè÷àõà ñëåä òîïêàòà, ëóäóâàõà, õîäåõà çà ðèáà, Ìåãëåí ïîâå÷å ñòîåøå íà áðåãà è ñúçåðöàâàøå ìîðåòî. Ñ ÷àñîâå îáè÷àøå äà ñåäè íà âèñîêèòå ñêàëè, äà ãëåäà ïðèáîÿ, äà ñëóøà êðÿñúêà íà ÷àéêèòå, äîêàòî âÿòúðúò ãàëåøå ðóìåíîòî ìó ëèöå è ñè èãðàåøå ñ ïåð÷åìà íà ðóñèòå ìó êîñè. Ñàì íå çíàåøå îòêúäå ñå âçå ó íåãî òàçè ëþáîâ ñ ÷àñîâå äà å íà ñêàëèòå, äà ñå íàñëàæäàâà íà ñèíèÿ ïðîñòîð è íà ëåòåæà íà ñðåáðèñòèòå ÷àéêè.
Òå îñîáåíî ãî âúëíóâàõà, ñëåäâàøå ñ î÷è òåõíèÿ ïîëåò, ïîíÿêîãà ñòàâàøå ïðàâ, ðàçïåðâàøå ðúöå è ìå÷òàåøå äà ïîëåòè êàòî òÿõ íàä ìîðåòî, äà ñå èçäèãíå â ïðîñòîðà, äà ñå ñúñòåçàâà ñ âÿòúðà, äà âèäè âñè÷êî îò ïòè÷è ïîãëåä.
Êàòî ñå ïðèáåðåøå âêúùè, îáðàçíî è åìîöèîíàëíî, ñïîäåëÿøå ñ äÿäî ñè çà ïðåæèâÿíîòî, çà ìå÷òèòå ñè. Ñèíèòå ìó î÷è ñå ðàçøèðÿâàõà è â òÿõ äÿäî ìó âèæäàøå îòïå÷àòàíà íåáåñíàòà ñèíåâà è íåîáÿòíàòà ìîðñêà øèð.
“ È õîðàòà ëåòÿò, Ìåãëåí÷î, êàòî ïîðàñíåø è òè ìîæåø äà ïîëåòèø. ×îâåêúò å óìåí, èçìèñëèë å èçêóñòâåíè ïòèöè è ñ òÿõ îáèêàëÿ ñâåòà. Ùå äîéäå âðåìå, ùå ïîêîðè è Êîñìîñà!”- ãîâîðåøå äÿäî ìó Ìàðèí, ñòàð ìîðÿê ñúñ çàãðóáÿëà êîæà è áåçáðîé áðú÷èöè îêîëî î÷èòå, ñ ÿêè êàòî êîðàáíè âúæåòà ðúöå. Ñèíúò ìó ãî íàñëåäè è òîé îáèêàëÿøå ñâåòà, íî òàêà è íå ñå çàâúðíà, çàãèíà ïðè ìîðñêà êàòàñòðîôà äàëå÷å îò äîìà.
Ìàéêàòà íà Ìåãëåí èçáÿãà ñ äðóã ìúæ è íèêîé íèùî íå çíàåøå çà íåÿ, íèòî êúäå å. Äÿäî Ìàðèí îòãëåäà âíóêà ñè, òîé õîäè ñ íåãî íà ïúðâèÿ ó÷èëèùåí çâúíåö, òîé õîäåøå íà ðîäèòåëñêèòå ñðåùè è ìîì÷åòî ïîîòðàñíà – äîãîäèíà ùåøå äà å â ïåòè êëàñ.
“Âíèìàâàé, ñèíêî, êàòî õîäèø êúì ñêàëèòå, îïàñíî å, ïîíÿêîãà âÿòúðúò å ìíîãî ñèëåí, ìîæå äà òå ñúáîðè!”- íàïúòñòâàøå ãî äÿäî ìó. Íî ìîæåøå ëè äà ãî ñïðå, íàëè è òîé êàòî äåòå âñå íà áðåãà áåøå, ïîãëåäúò ìó - âñå êúì õîðèçîíòà.
Âåäíúæ äÿäî ìó èçìàéñòîðè õâúð÷èëî, ñúùèíñêà ìíîãîöâåòíà ïòèöà, è êîãàòî Ìåãëåí÷î ñå âúðíà îò ó÷èëèùå, çàïîäñêà÷à îò ðàäîñò. “Äÿäî, äÿäî, õàéäå äî ñêàëèòå äà ãî ïóñíåì!”
Îòèäîõà äî ñêàëèòå, òàì âèíàãè èìàøå âúçäóøíî òå÷åíèå è äâàìàòà çàãëåäàõà ìîðåòî, êîåòî äíåñ áåøå ñïîêîéíî, ãëàðóñèòå ñå ïëúçãàõà äî ñàìàòà ïîâúðõíîñò, çà äà óëîâÿò íÿêîÿ ðèáà, äàëå÷å ñå áåëååøå êîðàá, ðèáàðñêè ëîäêè áÿõà èçëåçëè äà íàïðàâÿò ïîðåäíèÿ óëîâ.
Ïîîòïóñíàõà ìàëêî âúæå, ìîì÷åòî ñå çàòè÷à è õâúð÷èëîòî ñå ïîâäèãíà îò çåìÿòà è ïîñëå îùå è îùå, äîêàòî çàñòàíà íàä ãëàâèòå èì. “ Îòïóñêàé ñåãà áàâíî âúæåíöåòî, ÷åäî, äà ãî îòïóñíåì äî êðàÿ.”- ðå÷å äÿäî ìó.
Õâúð÷èëîòî ñå èçäèãàøå íàãîðå è âñå íàãîðå, ðååøå ñå ñâîáîäíî êàòî ïòèöà, à äâà ÷èôòà ñèíè î÷è áëåñòÿõà îò ðàäîñò è âúëíåíèå, à âèêîâåòå íà Ìåãëåí÷î ñå ñìåñâàõà ñ êðÿñúêà íà ãëàðóñèòå. “Äÿäîîî, ëåòèèèèèèè, âèñîêî ëåòèèèèèèèèè, äÿäîîîîîî, óðàààààààààà!”
……………………………………………………………………………………………….
16.10. 20….ãîäèíà. Ïðåä ñòðîÿ çàñòàíà, èçïúíàò êàòî ñòðóíà, âîåíåí, ÷èèòî ñèíè î÷è èçïèòàòåëíî îãëåäàõà ðåäèöèòå.
“Çäðàâåéòå, ãîñïîäà âîéíèöè, ñåðæàíòè è îôèöåðè!”
“Çäðàâå æåëàåì, ãîñïîäèí Ãåíåðàë-ìàéîð!”
“Ïîçäðàâÿâàì Âè ñ Äåíÿ íà Âîåííîâúçäóøíèòå ñèëè!”
“Óðàààààààààààààààààààà!”

Îò êîíêóðñà "Ñúñòîÿíèå íà ïîëåò" - 2012 ã.


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 09.07.2012 @ 16:55:24 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   geostal

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 12:54:16 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ìåãëåí" | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (6 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ìåãëåí
îò nellnokia íà 09.07.2012 @ 20:18:37
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïîíÿêîãà ìå÷òèòå ñòàâàò ðåàëíîñò. Òîâà å íàé-ïðåêðàñíèÿò ïîëåò íà äóõà.
Ïîçäðàâè çà íàãðàäàòà!


Re: Ìåãëåí
îò Jenia (jivkova@hotmail.com) íà 10.07.2012 @ 00:32:03
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
òîâà õàðåñàõ äùå íà êîíêóðñà! Ïîçäðàâëåíèÿ!


Re: Ìåãëåí
îò Mia2442 (mia2442@gmail.com) íà 10.07.2012 @ 07:08:09
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
Ïîçäðàâëåíèÿ çà âòîðîòî ìÿñòî â êîíêóðñà, Ãåî!:)