Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 657
ХуЛитери: 6
Всичко: 663

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: diogen
:: Marisiema
:: pavlinag
:: pastirka
:: rajsun

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКучето-най-добрият приятел на човека
раздел: Есета, пътеписи
автор: Svetoslava

Някой от вас питал ли се е някога, защо точно кучето е определено за най-добър приятел на човека? Защо? Каква е връзката между тях? Какво толкова общо имат хората с животните? Естествено, че само този, който е изпитал чувството да имаш доверен приятел (куче), може да разбере.
Кучето-неговата лоялност, интелигентност и привързаност е доста обаятелна. Има хиляди случаи, в които кучето се е жертвало, за да спаси своя стопанин. А всъщност с какво се отплащаме ние? Храната, водата, грижите..те са просто част от ежедневието, нещо, което сме длъжни да правим. Но за какво са, ако домашния любимец не е обграден от хора, които държат на него и го обичат? Хора, които биха му помогнали и биха направили същото, което и той за тях? Всеки на тази земя има чувства и бива нараняван по някакъв начин, макар и незабележимо. Животните си приличат с нас, хората, именно по това. Когато кучето ни умре, умира и част от душата ни. Най-добрата част. И тази рана, липсващата част, никога не се възстановява. Кучето е уникално, незаменимо, то е ‘настроено’ да дарява обич до безкрай. Може да го пребиеш, да се отнасяш към него като към боклук, да го държиш вързано години наред, но то отново ще те обожава и винаги ще те посреща с бясно размахана опашка и изплезен език. Кучето, което пази имота ни от хиляди години, кучето което спасява живота ни, давайки в замяна своя без да се замисли. И в крайна сметка, толкова е подло да причиниш болка на някой, който няма как да се защити. Психолози твърдят, че насилието над животни е като насилието над деца – и в двата случая извършваш насилие над същество, което не може да разбере защо му причиняваш това, на него му е непонятно по каква причина си го хванал и го измъчваш. Защо това ти доставя удоволствие? То не може да разбере. Но дори да не разбира, то го запомня. И при детето и при кучето резултатът е един и същ - превръща се в огорчено, озлобено същество. Същество, което просто иска да си го върне на целия свят.
Кучетата остават верни на стопаните си! Те не приемат подкупи, не обръщат внимание на другите, не продават доверието, което им гласуваш! Пазете животните, които обичате, защото ненадейно заради хора без сърца, можете да ги загубите! Така, както аз загубих моето.


В памет на Боби – най-добрият приятел, който съм имала! Обичам те!


Публикувано от alfa_c на 03.07.2012 @ 20:04:06 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   Svetoslava

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 17:23:07 часа

добави твой текст
Авторът не желае да се коментира това произведение.