Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 923
ХуЛитери: 4
Всичко: 927

Онлайн сега:
:: ivliter
:: pastirka
:: Marisiema
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаВ разговор със себе си
раздел: Есета, пътеписи
автор: Methodius

На Ели

-Необходимо е да си изключително уникален, за да решат да те охулят.
-Потресаващо правдива максима.
-Ние, средните хорица, ще оставим уникатите на хулещите ги. Защото е ясно, че нито аз съм уникат, нито пък ти си хулител.
-Макар да са на противоположни полюси, обединяващото звено между уникатите и хулителите е, че разбират от дума и само от дума.
-Не съм се подразнил нито за миг. Нито съм се докачил от някого. И коя ще да е гаранцията, че ще се нагърбя с евентуални последствия?
-Протичащият между нас диалог е нещо, изцяло вписващо се в естеството; никакви полемики, никакви кънтящи пропасти. Ние си почиваме...
-Отново напомням за трусовото разсърдване и за клокочещата дълбочина на гнева.
-Да. Това, което натрапват едни мои снимки, е неуязвимо посредством думи, уязвимо е посредством юмруци.
-Банално. 'Казана дума- хвърлен камък.' А не вярвам, че даже куче би се подвело дотам, та да лае камъните.
-'Дума, сама по себе си, дупка не прави'; обичайно за думите е не да уязвяват по силата на собствен смисъл, колкото да наплюват сгорещения котлон.
-Затова кучетата (ала и ние, хорицата) се лаят, та се пукат- гняв при гнева пролива.
-Аз съм горещо момче, все още не съм изстинал и ти не ми говориш напразно. Но офисната психология, с която често се аргументираш, е измятащо се острие; тя, а не ти; ти ме бодваш право в сърцето...
-Не се смятам за уникален, а тъкмо напротив: за силен физически.
-За мъжете- физическата сила трябва да е присъща; мъжете трябва по правило да са силни физически, а не по изключение, не по каприз на цивилизацията; и не по правила на технологията.
-Е, аз някога почувствах нужда да откликна на едно правилно изискване- което задължава към реабилитиране на геномното мъжко братство; мотивът бе компенсаторен, а аз си бях дал сметка: че емоционално съм лабилен и че темпераментът ми е слаб тип.
-Речено на наш език: 'избивам комплекс'.
-Запусква се в прост, безотказен и всеприложим механизъм, но неизчерпаемо менливо свое е в дълбочинните си нюанси, съвършено неексцентрично за себе си...
-Не ти дължа благодарност, дължа ти учтива усмивка.
-Носът ми е твърде, твърде дълъг; този мой невидим пинокиевски нос; съзерцавайки върха му, виждам надалеч. И колкото повече лъжа, толкова по-надалеч виждам, скъпи ми злободневецо.
-Не се опитвам да те докача, а да те щипна закачливо.
-Никак не е вежливо от твоя страна.
-За размяна на жестове на най-обичайна вежливост- не е необходимо да си допадаме, необходимо е да сме поносими един за друг.


Публикувано от mmm на 20.10.2004 @ 23:57:55 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   Methodius

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 08:30:37 часа

добави твой текст
"В разговор със себе си" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: В разговор със себе си
от RumyRayk (rumy_rayk@abv.bg) на 21.10.2004 @ 01:21:19
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/showauthor.php3?ID=463&LangID=1
Ти си роден философ и много сладък екземпляр:)