Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 793
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 794

Îíëàéí ñåãà:
:: Mitko19

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàËåëèòå
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: dedenze


×åòèðè ïúðâè áðàòîâ÷åäêè îò òðèìà áðàòÿ êîâà÷è, ñðåä êîèòî ìîÿòà ìàéêà. Äîáðè, ðàáîòëèâè, ëþáÿùè æåíè ñ îòãëåäàíè äåöà èìàùè è ÷àêàùè âíóöè. Áÿõà ïðåâàëèëè 70 ãîäèíè è èçïðàòèëè ñúïðóçèòå ñè îò òîçè ñâÿò ïî òðàäèöèîíåí, óâàæèòåëåí è ïîäîáàâàù íà÷èí.
Æèâååõà ñêðîìíî â òðóäíîñòè è ëèøåíèÿ, íÿìàõà áîãàòñòâà, íî èìàõà ñêúïîöåííè äóøè è õúñ êúì æèâîòà.  íàé- òåæêèòå ìîìåíòè íàìèðàõà ïîëîæèòåëíîòî, äîáðîòî è ñìåøíîòî ñ îòëè÷íî ÷óâñòâî çà õóìîð. Áÿõà çäðàâî ñòúïèëè íà çåìÿòà, ñ ÿê è ñèëåí áúëãàðêè êîðåí è òðàäèöèè. Áîëåñòèòå è ñòàðîñòòà íå ãè ïîùàäèõà, íî âèíàãè òúðñåõà ïîâîä è âúçìîæíîñò çà ñðåùà, ëàôìîàáåò è âåñåëèå. Óäîâîëñòâèå áåøå äà ãè âèäèø çàåäíî è äà ãè ÷óåø, çàòîâà, êîãàòî ñè êóïèõ çàìîñòîÿòåëåí àïàðòàìåíò, ãè ïîêàíèõ äà ãî ïîëååì. Èñêàõ äà èì îñòàâÿ åäèí äîáúð ñïîìåí îò òîçè ñâÿò, ïðåäè äà ñå çàäåéñòâóâàò íåóìîëèìèòå, ïðèðîäíè çàêîíè. Ïî òÿõíà ìîëáà, âñè÷êî çàïî÷íà êúì 16 ÷àñà, çà äà ìîãàò äà ñå ïðèáåðàò ñ ãðàäñêèÿ òðàíñïîðò. Áÿõ ñàì è øåòíÿòà çàïî÷íàõ îò ñóòðèíòà – ñàëàòêè, ìåçåòà, âå÷åðÿ, äåñåðòè è íàïèòêè ðàçáèðà ñå.
Ëåëèòå ïðèñòèãíàõà â óðå÷åíèÿ ÷àñ, çà ìîÿ ðàäîñò äîâåäîõà è äâå, íåæåíåíè ùåðêè è êóïîíà çàïî÷íà. Êîìïàíèÿòà íà øåñò æåíè è åäèí ìúæ, áåøå ïîâå÷å îò ïðèÿòíà. Êúì 20 - 21 ÷àñà ñðåä ñïîìåíè, ëàêàðäèè, ïåñíè è ðåöèòàöèè íàëèâàõ âòîðîòî øèøå ðàêèÿ è áÿõìå îùå íà ñàëàòè è ìåçåòà. Ìàéêà ìè, êîÿòî öÿë æèâîò íå óñïÿ äà èçíåâåðè íà ìúæà ñè, ñ ÷àøà â ðúêà, ïååøå „õóëèãàíñêàòà” íàðîäíà ïåñåí „Áèè ìà ìúæî áèé”. Íàñòðîåíèåòî íàðàñòâàøå è çäðàâíèòå îïëàêâàíèÿ áÿõà íàïúëíî èçîñòàâåíè è ïðåíåáðåãíàòè. Çàïî÷íàõà òàíöèòå, îñíîâíî õîðà è ðú÷åíèöè, ñòàÿòà îòåñíÿ, ëåëèòå áÿõà íåóìîðèìè. Åäíà îò äúùåðèòå Ðóæêà, êëàñåí õîðåîãðàô è ïðîôåñèîíàëåí òàíöüîð, àêòèâíî íàëèâàøå ìàñëî â îãúíÿ. Êúì 23 ÷àñà ìèñëåõ, ÷å íåùî ëîøî ùå èì ñòàíå, ïðåäëàãàõ èì, àêî èñêàò äà ïîëåãíàò çà êðàòêà ïî÷èâêà, êàòåãîðè÷íî ìè îòêàçàõà. Åäíà îò òÿõ, íàé- âúçðàñòíàòà, æèâååùà â Ðóñå, áåøå ìíîãî çëå ñ êðàêàòà, íî ó÷àñòâóâàøå ñúùî â òàíöèòå. Èçïðàâåíà äî áèáëèîòåêàòà, ïîäïðÿíà íà åäíà ðúêà, ïðèêëÿêàøå â òàêò è âååøå â äðóãàòà êúðïà ! Ëèöàòà èì ãðååõà îò ðàäîñò, êàòî íà ìëàäè ìîìè÷åòà, ãëåäêàòà áåøå óíèêàëíà è íåîïèñóåìà! Óæàñíî ñúæàëÿâàì, ÷å íå óñïÿõ òîãàâà äà çàñíåìà ó÷àñòíèöèòå â øîóòî ! Ãðàäñêèÿ òðàíñïîðò áåøå èçòúðâàí, ïðåìèíàõìå íà âèíî è áèðà, ïåñíèòå è òàíöèòå ïðîäúëæèõà äî çîðè. Òðúãíàõà ñè ñ íåæåëàíèå, óìîðåíè êúì 9 – 10 ÷àñà íà äðóãèÿ äåí. Àç, óæ ïî- ìëàä îò òÿõ ìúæ, çàñïèâàõ ïðàâ è ñå ÷óâñòâóâàõ èçòîùåí ? Áÿõìå èçïèëè àëêîõîë ïîäîáàâàù íà ÿêà, ìúæêà êîìïàíèÿ ! Òîãàâà ïðîçðÿõ åäíà ãîëÿìà æèòåéñêà èñòèíà, ÷å äóøàòà íà ÷îâåê íå îñòàðÿâà, à îñòàâà òàêàâà, êàêâàòà å áèëà â íàé- õóáàâèòå ãîäèíè è ìèãîâå íà íàøèÿ æèâîò. Ëåëèòå ìè äàäîõà óðîê, ÷å òÿëîòî å òëåííî, à äóøàòà âå÷íà è ìëàäà, çà êîåòî îò ñúðöå èì áëàãîäàðÿ !
 ñëåäâàùèòå ãîäèíè åäíà ïî åäíà ñè îòèäîõà, ñÿêàø ñå áÿõà íàãîâîðèëè äà ïðîäúëæàò „êóïîíà” è íà îíÿ ñâÿò. Òàì ñèãóðíî ñà ãè ïîñðåùíàëè ïîäîáàâàùî ñúïðóçèòå, êîèòî ñúùî áÿõà ãîëåìè ïðèÿòåëè ïîìåæäó ñè, ïðàâåõà ïðåæèâå ÷óòîâíè òðàïåçè, ñðåùè è âåñåëáè. Âå÷íà èì ïàìåò, ïîêëîí è ïðèçíàíèå !


Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 25.04.2012 @ 09:38:00 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   dedenze

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 02:32:37 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Ëåëèòå" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (4 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ëåëèòå
îò boliarkabg íà 25.04.2012 @ 14:40:25
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://boliarkabg.blogspot.com/2011/10/blog-post.html
Âå÷íà ïàìåò íà òåçè èñòèíñêè æåíè è áúëãàðêè. Òî÷íî òîâà - äóøàòãà èì å ïîìàãàëî äà îöåëÿâò â íåëåêèÿ èì æèâîò è áðàâî íà òåáå,÷å ñè ãè ïîêàíèë íà òàÿ âåñåëáà. ×óäåñåí æåñò çà òÿõ. Âñå åäíî áÿõ â ñòàÿòà ïðè âàñ. ×åñòíî è àç íå áèõ èçäúðæàëà 12 ÷àñà âåñåëáà :))))))))) Ïîçäðàâè!


Re: Ëåëèòå
îò mamontovo_dyrvo íà 01.07.2012 @ 17:43:57
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïðîñòè÷êî ðàçêàçàíà æèòåéñêà èñòèíà!Íåêà âñè÷êè ñìå êàòî òåçè æèâîòâîðíè ëåëè!Õàðåñà ìè ìíîãî!