Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 444
ХуЛитери: 3
Всичко: 447

Онлайн сега:
:: ivliter
:: Heel
:: Marisiema

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЛюбов !?
раздел: Други ...
автор: dedenze

Хората често бъркат любовта със секса и особено се затрудняват, когато трябва да и дадат определение. Едва ли има някой толкова умен и смел човек, който да го направи, защото процеса на влюбване е строго индивидуален и зависи от интелекта ни. Най–доброто измислено до сега определение е, че любовта е Бог !
Независимо от всички твърдения и опити, това е едно от най- важните неща, фундамент на живота и щастието. Затова никога не е излишно да се говори, мисли и споделя по тази вечна тема с ясното съзнание, че индивидуални рецепти няма.
Днешният разумен човек е формирал своите качества и разум в продължение на милиони години. Еволюционните процеси и способността за мислене са променили природния начин на живот, който се управлява основно от инстинктите. Така са възникнали и понятията любов, щастие, хармония, секс и пр.... В животинският свят тези неща не съществуват, всичко е подчинено на оцеляването, продължението на вида и самосъхранението по една проверена и сигурна система. Размножителният процес не е свързан с фалшиви, постоянни удоволствия, с дълготрайна отговорност, задължения и пр... извън инстинктивните. Така е било и с хората в ранните години на развитие. С появата на парите, урбанизацията и социалното разделение, инстинктивната връзка се подменя и отношенията се променят. Физически по- силният и „расов” човек се заменя от по- умният, богатият и предоставящ повече материални и духовни блага. Когато парите сами започват да правят пари, когато духовните ценности започват да се пренебрегват, започва и човешката деградация. Основната част от ресурсите се влагат в развитие на игрите, забавленията и удоволствията. Раждат се понятията секс, полигамия, полиандрия и пр....
Мъжът и жената се различават в целите и задачите, както и в сексуалните възможности и желания. Първият, инстинктивен елемент това е привличането (либидо) това е сложна система от символи, знаци, феромони и поведение, целящо да съсредоточи вниманието на другия пол, до постигане на сексуален контакт. В повече от петхилядолетното, патриархално, обществено устройство, водещата активна роля е завоювана от мъжа, но трябва ясно да се отбележи, че жената взема окончателното решение и избор !? Това се определя и от физическата нагласа, при мъжът сексуалната готовност и възбуда настъпва много по- бързо. Същевременно той е ограничен в броя и времетраенето на възможните контакти и оргазменото удоволствие, чисто физически, докато при жената подобни проблеми почти не съществуват. Полигамната същност и сексуални възможности на инстинктивната жена, водят даже до религиозен отказ от определението човек и нарицателното кучка !? Например по време на Първата световна война, френска проститутка успява да обслужи над 160 клиента за едно денонощие !? Еякулацията при мъжа е свързана с отделяне на жива материя, жизнено важни биологични продукти и енергия, затова в периода на пубертета и маструбацията, спада успеха в училище, отслабва паметта и пр.... Съвременният свят лансира чисто сексуалните приключения, създава цяла индустрия за тях, стимулира безразборния, спортен секс, издига полигамията като символ на свобода и начин на живот. Деформира се и пренебрегва същността и предназначението на сексуалният живот, което създава големи социални и медицински проблеми.
Либидото и нагона са инстинктивната част на една връзка, но ако става дума за любов, далеч не са достатъчни. Те раждат илюзорен и идеализиран образ за желания и мечтан партньор, като основа на любовта. Игнорира се значението на духовната част в партньорската връзка.Това е главната причина за последващите разочарования, ревност и раздяли. Затова повечето хора вярват, че любовта е временно и нетрайно явление, свързват я с младостта и хормоналното „оглупяване”. Когато става дума за създаване на семейство и ново поколение, нещата стават още по- трудни и сложни. Традиционно нашия народ е търсил партньори и се е намесвал в брака на децата си. Независимо, че не звучи съвременно, това е положително, защото няма родители, които да замислят нещо лошо за децата си. Те могат да бъдат верен и добър коректив, относно мечтите и илюзиите, от жизнения си опит могат да преценят съвместимостта на хората много по- точно, от сляпо влюбените. Нормалното отглеждане на децата изисква семейство, намесата и примера на двамата родители от различен пол. Тук се крие и същността на истинската любов, която се създава и гради с много усилия и адаптация, няма любов от пръв поглед. Характера, маниерите, принципите и основните знания се градят до 20 – 25 годишна възраст, след това много трудно нещо може да се промени. Когато избираш с кого да направиш семейство на първо място, трябва да се прецени възможността за съвместен живот, отчитайки всички недостатъци, предимства, навици и същност на другия, такъв какъвто ще бъде цял живот. След това идва отношението към теб, уважението, взаимопомощтта, отговорността и пълното приемане на твоята същност, без илюзии за промени. Когато двамата се чувстват добре и сигурни заедно, във всички житейски сфери, включително и сексуалния живот, тогава това се превръща в хармонична любов и обич. Трябва да се каже, че обективното постигане на подобна свързаност е трудно и изисква усилия от двете страни. Ограничен брой хора успяват да го постигнат, но всички го сравняват с понятието нирвана на източните религии, защото носи здраво и несравнимо удоволствие от живота. Такава симбиоза трудно може да се разруши с полигамия и сексуални влечения, реално е база на човешкото бъдеще. Почти всички имали щастието да създадат подобна връзка, ако тя по някакви причини се разпадне, отново се стремят към аналогична, нова. Всичко останало са времени увлечения и отношения, които не бива да се наричат любов ! За любовта няма възрастови и други ограничения, тя е плод на личният интелект, духовност, култура и изкуство, способност за добър, социален живот ! Само мислещи, разумни същества са в състояние да я оценят и превърнат в житейско правило и начин на живот!


Публикувано от Administrator на 23.04.2012 @ 22:23:31 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   dedenze

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 08:26:30 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Любов !?" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.