Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 817
ХуЛитери: 2
Всичко: 819

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПредложение за жиголо
раздел: Разкази
автор: boliarkabg

Познаваха се бегло и отдавна. Засичали се бяха служебно. Дори не помнеше по какви точно въпроси. Харесваше я от мига, в който я видя. По-точно желаеше я, не, пожела я и после всеки път когато я срещнеше. Това не го накара да търси близост или срещи. Видеше ли я му беше приятно и си позволяваше малко да пофантазира. Толкова.
Живееше отдавна сам. Не бяха се развели, но така негласно се разбраха с жена си: всеки в свое жилище. Беше мъжкар. Сериозен, едър, по-скоро набит и стабилен. Тъмнокос и тъмноок, мълчалив. Обичаше пиперливи изрази и солени забележки, но не го демонстрираше. Затова когато след дълго мълчание се включеше в разговора с нещо такова, мъжете се подсмихваха доволно, а жените оставаха изненадани и замислено го разглеждаха. В областта на работата си беше специалист и то голям.Канеха го за експертно мнение в разни държави при леки или тежки аварии в някоя атомна централа. Дори беше си докарал прекалено облъчване в една такава централа.
Когато я срещна случайно на улицата нищо не предвещаваше събитията напред. Усмихна се, спря се дори. Това го учуди. Поздравиха се, размениха реплики. Преди да се разделят тя някак между другото го покани на вечеря. Ако няма ангажименти и хей така, да се разговорят. Съгласи се и всеки пое към задачите си. Той си помисли, че ще иска някакъв съвет, защото беше разбрал, че вече върти свой бизнес в областта на енергетиката.
Вечерята беше в изискан ресторант, беше много приятно, дори задушевно. Той се изненада защото я познаваше като делова жена, а и той си беше малко сухар и затворен. Разприказваха се, разбира се за енергетика, атоми и разни такива теми. Неусетно преминаха на по-лични неща, може да се каже, че и искри прехвърчаха през масата. Музиката беше чудесна, светлините приглушени, обслужването върховно, получаваше се тая вечеря…
Когато си тръгнаха някак естествено се озоваха в нейния апартамент. В своя той и не помисляше да я заведе. Ергенско жилище. Сам мъж, колкото и да е подреден, все си е бекярска работа. При нея беше друго. Шикозно, обширно, с удобства. Наляха по чаша, седнаха удобно и когато той мереше разстоянието до приятно разтвореното й деколте, усещайки много близко въздействието на парфюма й тя започна делово: „ Отдавна те харесвам и те желая. Виждам,че и при тебе е същото. Имам делово предложение. Аз съм изключително заета. Отсъствам често, пътувам зад граница. Нямам време за ухажвания и подбор, нямам време за връзка. Имам потребност от мъж и ти предлагам сделка. Когато съм в къщи и имам нужда, и време, ще ти се обаждам предварително, ще идваш при мене за нощта. Когато пътувам в чужбина и дестинацията ти харесва, а моите ангажименти позволяват, ще те вземам със себе си. Не е проблем. За цената предлагам…” - и тя назова сума достойна за уважение, в евро разбира се. Слушаше я и гледаше луксозното жилище, изисканата жена до себе си, красивите й дрехи, елегантните обувки, стройните крака, приятно заобления ханш, съблазнителните гърди, поддържаната коса, добре очертаните устни и огромните кафяви очи. Всичко това се продаваше и то на добра цена. От него се искаше обслужването.
Стана бавно, остави кристала с недопитото питие. Не се обърна, не каза дума.
Крачеше по късните осветени, опустели улици. В душата му беше празно, в устата му горчеше, а в ушите му звучеше все: „За цената предлагам…., за цената предлагам…,за цената предлагам”.

Милка Маркова


Публикувано от viatarna на 23.04.2012 @ 12:40:21 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   boliarkabg

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 7


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 11:31:15 часа

добави твой текст
"Предложение за жиголо" | Вход | 9 коментара (20 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Предложение за жиголо
от almostnormal на 25.04.2012 @ 20:53:24
(Профил | Изпрати бележка)
страхотен разказ! овации!


Re: Предложение за жиголо
от starozagorez (peterpentchev@yandex.ru) на 23.04.2012 @ 13:34:12
(Профил | Изпрати бележка)
В съвременния ни свят няма място за сантименти -всичко се продава и купува. Днес имам Пе(т)рушинка:"Опашката в магазина е най-добрият критерий за качеството на продаваната стока".
А ти пишеш вкусно!


Re: Предложение за жиголо
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 23.04.2012 @ 13:53:31
(Профил | Изпрати бележка)
Еманципацията излезе нож с две остриета...
Поздрави!


Re: Предложение за жиголо
от kasiana на 23.04.2012 @ 14:15:15
(Профил | Изпрати бележка)
Актуален и чудесно написан разказ!!!

Браво!!!


Re: Предложение за жиголо
от secret_rose на 23.04.2012 @ 14:28:49
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Малко са, които ще си тръгнат като него..


Re: Предложение за жиголо
от mariniki на 23.04.2012 @ 14:35:22
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
направо ме закова с този разказ...
но защо ли се учудвам...има го и това...днес и сега..
вятърът на промяната не е за романтичните...


Re: Предложение за жиголо
от lubara на 23.04.2012 @ 14:39:16
(Профил | Изпрати бележка) http://lubopnikolov.blogspot.com
Е, разминаване на желанията, по-точно на това, какво да остане след консумацията им. Поздрави!


Re: Предложение за жиголо
от galiakara на 23.04.2012 @ 15:40:45
(Профил | Изпрати бележка)
Много добре намерена тема, прекрасно защитена! Реалистично, актуално и шибащо като с камшик! Хареса ми изградения характер на героя ти! Обичам такива мъже!!!Браво, Миле! Позрав сърдечен!


Re: Предложение за жиголо
от Markoni55 на 23.04.2012 @ 15:47:42
(Профил | Изпрати бележка)
за първи път се колебая дали заглавието трябва да подсказва финала. Да заинтригуваме и се зачетох нищо че бързам, но като че ли очаквах нещо такова и бързах да разбера...пропускайки вероятно важни детайли или вероятно добри попадения. Но едва ли ще се върна отново - вече знам края. Поздрави!