Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: StudioSD
Днес: 1
Вчера: 0
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 444
ХуЛитери: 5
Всичко: 449

Онлайн сега:
:: Georgina
:: Mitko19
:: rhymefan
:: Heel
:: LioCasablanca

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаРеглаж на предница
раздел: Разкази
автор: PostScriptum

Имаше в сервиза един Симо, викаха му Симо Железото, който регулираше предници. Имаше и модерен за времето си стенд, така че всичко се показваше на компютъра. Още на пръв поглед възникваше съмнение дали Симо разбира нещо от тази техника. По-точно трудно можеше да се направи връзка между недодялания отвсякъде мъж и стенда.
Както всички майстори в сервиза, Симо беше строг и намръщен, не разговаряше с клиента, дори не му обръщаше внимание. Вземаше бакшиша със същата строгост, поглеждаше спокойно какво си му дал и пускаше банкнотата в огромен джоб на работния комбинезон, отпред на гърдите му. Същинската работа на Симо по реглажа беше с гаечен ключ и чук, които той не изпускаше от ръцете си. След като почукнеше където трябва (поне така си мислеше клиентът), Симо отиваше бавно, с показно достойнство пред компютъра, прехвърляше чука и ключа в лявата ръка, натискаше някакъв клавиш и забиваше поглед в монитора. Гледаше, мислеше, натискаше друг клавиш и пак мислеше. Личеше си, че мисли по начина, по който мърдаше веждите си, като да спореше с някого.
След реглажа на предницата, моята кола завиваше почти сама на ляво, обаче едно че свикнах и внимавах, второ, че не смеех да отида пак при Симо. Освен че самият той беше заплаха за колата, то бяха предварителни записвания, то беше чакане с часове...
Но нали бедата не идва сама, наложи се да сменям ябълковиден болт.
И ето ме пак при Симо.
– Симе, – викам му, като гледам да го предразположа – гледай да го смениш тоя болт без да разваляш реглажа на предницата…
Аз знам как може да се смени ябълковидния болт без да се нарушава реглажа на предницата , той също го знае и поради това не се обяснявам. Обаче това е допълнително усилие за него.
– Е от къв зор да се занимавам с това? – пита строго Симо без да ме поглежда – Реглажа ше го напрайме пак.
Точно от нов реглаж ме беше страх.
– Не, бе, няма зор, – казвам все едно, че наистина не е толкова важно – ама ти нали ми прави предницата преди две седмици…
– Еее…? – дига вежди Симо.
– Еми супер е, колата спи …
– Улучúло се е… – отговаря като на себе си Симо след дълга мисловна пауза, види се трудно му беше да повярва на думите , но пък му беше приятно да го чуе.
И вече приятелски казва:
– Нема проблеми, ше го напрайме както искаш.
От този ден минавах за доверен човек на Симо.
А предницата взе, че се пооправи след смяната на болта.


Публикувано от alfa_c на 09.04.2012 @ 21:59:53 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   PostScriptum

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 18:21:38 часа

добави твой текст
"Реглаж на предница" | Вход | 4 коментара (9 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Реглаж на предница
от div_i_besen (div_i_besen@abv.bg) на 10.04.2012 @ 07:40:09
(Профил | Изпрати бележка)
Ми нА! ПипнАл я където требе и се пооправила! :) :) :)
Харесах - тънка ирония, готин хумор!


Re: Реглаж на предница
от RockAround_theC_l_ock (bim_bam_bum@tintiri_mintiri_pliass) на 09.04.2012 @ 23:04:59
(Профил | Изпрати бележка)
Само че, аз - в автосервиз ми се наложи да поработя (1997-2005).
И то - на компютър (само че - *тестер на електрониката*!)... :) :)
Е, в началото и аз се почесвах където не ме сърби, но после работата *потръгна*... и - без бакшиши!
Не се правя на интересен. Сервиз *Рено*, Варна. (името ми е написано в профила!)
Но и в София, в *Рено*, много добре ме познават, ако запитате... :)
А текста и на мен ми хареса. Най-вече с *тънкото* чувство за хумор. :)
Сервизното обслужване си е златна мина за всякакви *житейски ситуации*
- стига да може да ги *преглътнем*... с малко чувство за хумор... :) :)
А Симо Желязото? Ами точно такъв беше и *нашия* спец. по *реглаж преден мост*... :) :)
А на късметлиите - предницата им сама се пооправя... понякога... :)

;-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) (и сега давам консултации... Безплатно! Е,*лекуване* по телефона, не е... :)


Re: Реглаж на предница
от Markoni55 на 09.04.2012 @ 23:01:12
(Профил | Изпрати бележка)
Колоритно! Поздрави


Re: Реглаж на предница
от alfa_c (alfa_c@hulite.net) на 09.04.2012 @ 22:17:06
(Профил | Изпрати бележка)
Хъм, сега като прочетох се плеснах по челото - тоя Симо го знам, ама като доктор. И лечението му като реглажа, ша знайш, пази Боже!

Това пък ме подсети за "Майстор Танко" на Чудомир - "Плевник да ти направи, сушинка някаква за колата или гюлница — ако се случи сушаво време и вятър да няма, до три години може да стои здрава и читава сградата и да не пада". :))

И изобщо колоритен е тоя Симо, само да не ти идва до главата. :)
привет