Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 712
ХуЛитери: 0
Всичко: 712

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаза мразенето, обичането и омразата от любов
раздел: Есета, пътеписи
автор: osi4kata

Знам, че да мразиш е нездравословно. Почти колкото тютюнопушенето, дори малко отгоре.
Омразата е като ракова клетка – появява се и нараства – бавно или бързо в зависимост от индивида-приемник. При мен тя не избуява, дет‘ викат англоговорящите – овър найт. Аз съм търпеливо добиче, балканско подобрено (демек – българско). Трупам с години – малко по малко, лека-полека... тъй както дедите ми са трупали имане, което впоследствие е дошло като манна небесна на тогавашната нова власт, опорочила учението, наречено Комунизъм завинаги.
Понякога се опитвам да си обясня трупането на омраза с невъзможността да натрупам имане, обаче не ми се връзва. Аз съм волна душа и като такава не се блазня от безмислен разкош и предметни награди. Правят ме прекалено зависима. Аз съм волна душа и като такава аз мога безпроблемно да обичам и да мразя. Но напоследък мразя повече, отколкото обичам. И това ме притеснява. Омразата се е натрупала във волната ми душа българска и я кара да крещи от болка, да псува, да проклетисва. Не се побирам в кожата си!

Кой разрешава на неадекватни чуждестранни пишман-дипломати,корумпирани политици и самозабравили се парвенюта от цял свят да обиждат и подценяват народа ми, да се подиграват с произхода ми и да омаловажават нашите традиции и обичаи. От къде, по дяволите, изкопаха това Тричане на Кучета, за което повечето българи изобщо не са чували? Кой има интерес народа ми да бъде възприеман на световната сцена като довлечен от дивото примат-аутист? Къде са устатите ни и страховити политици - да скокнат в защита на Ръката, Която ги Храни? Защо допускат да бъдат блъскани като мачета у дирек от лошо съшитото чучело Европа? И докога ще се молим да прикачат и нашата земя като кръпка към това проскубано чучело?

Географски погледнато, българската земя се намира на Стария континент, факт напълно достатъчен за да ми даде право на напиша на пощенския плик – Европа, България, гр.ЕдиКойСи, въпреки че много болни мозъци се опитват да ни запратят в Анадола.

Омразата в душата ми е достигнала размера на Балкански Лъв, освирепял срещу мазните обитатели на остъклена кочина, готова да се саморазпадне на звездочки всеки момент.
Да мразиш от любов е убийствено..


Публикувано от aurora на 02.03.2012 @ 08:37:49 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   osi4kata

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
384 четения | оценка 5

показвания 4581
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"за мразенето, обичането и омразата от любов" | Вход | 4 коментара (6 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: за мразенето, обичането и омразата от любов
от reader на 02.03.2012 @ 10:27:23
(Профил | Изпрати бележка)
Бих казала само едно голямо "БРАВО" !


Re: за мразенето, обичането и омразата от любов
от sani-ti на 02.03.2012 @ 13:12:43
(Профил | Изпрати бележка)
Много актуална тема, но уви, въпросите са риторични!
Поздрав за будната гражданска съвест, колкото и банално да звучи!


Re: за мразенето, обичането и омразата от любов
от verysmallanimal на 02.03.2012 @ 13:27:53
(Профил | Изпрати бележка)
Не мрази, презирай ги. И техните, и нашите политици. Защото и едните и другите са заработили постовете си със задниците си.
Поздрав!


Re: за мразенето, обичането и омразата от любов
от Meiia (meiia@abv.bg) на 04.03.2012 @ 11:10:00
(Профил | Изпрати бележка)
Омразата по ботевскчи не ме притеснява, такава омраза не е твой проблем,всъшност. И не знам дали е омраза или е любов. И може да се поспори дали благопристойното лицемерие понякога не е омраза в действие, само че с маска и дали не води до тотално омразяване?!
В личните отношения обаче е малко по-сложно и индивидуално, но и там човек има право на избор най-вече на ценности, а оттам идва и всичко останало.
Омразата от любов наистина е саморазрушителна повече, отколкото разрушителна, но съм далеч от мисълта, че всички вкупом ще се научим на любов и няма да се люшкаме в крайни чувства и проблеми. Изобщо не съм оптимист.