Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 762
ХуЛитери: 4
Всичко: 766

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: pinkmousy
:: mariq-desislava
:: Heel

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЗеленооката Мария
раздел: Разкази
автор: anonimapokrifoff

Когато се запознах с нея, работеше в едно от районните варненски кметства, а синът й беше в казармата. Родила го много рано – на 18, и нямаше други деца.
Мария беше от жените, по които мъжките погледи кацаха като оси на мед: средна на ръст и с голям стегнат бюст, бяла като пуканка, чернокоса и с малахитово зелени очи.
Ухажорите се избивали за нея още в основното училище, а в края на десети клас срещнала арабина Етиен – сириец християнин, командирован в България. Любовта им била жарка и изпепеляваща като пустинята. Тя отишла с него в Дамаск и родила Сашко – рус и синеок бащичко.
Там всеки ден плачела за майка си – баща й бил починал отдавна и само тя й останала. Нямало с кого една дума да си каже, стояла си затворена вкъщи – не било прието арабска съпруга да се мотае сама по пазари и магазини. Сближила се с една възрастна рускиня и тя я научила на много неща – включително и на това, че всеки ден е длъжна да премахва под душа окосмяването на подмишниците и на интимните си части. После се запознала с мюсюлманки – те ходели във фереджета, които прикривали всичко без гримираните им очи. Започнали да я канят в домовете си. Там, необезпокоявани от мъжки очи, събличали черните си покривала, оставали по разкошни маркови рокли и пръскали упойващото ухание на ориенталските си парфюми. По мургавите им кожи греели масивни златни накити. Храната била обилна и тежка, десертите – разточително захаросани. По някое време сътрапезничките й започвали да танцуват. Еротичните горещи ритми отеквали в утробата на Мария. Жените извивали изкусително тела, обладани от земетръсна нега, която едва ли изживявали със съпрузите си, и тя си казвала, че не бива да гледа това – мъж трябвало да го види и дори само томително плавното движение на ръцете би го запратило в сладостния ад на оргазма.
Понякога се срещала и с българки, женени като нея за араби. Заедно жалели за родината и се окайвали една пред друга, че им е трудно да приемат чуждата култура. На едно от тези събирания се запознала с шофьора на българския посланик. Бил пълен женен мъж на средна възраст и гледал Мария като бито гладно куче. Връзката им била кратка и банална, без шансове да остави следи в сърцата им, но Етиен научил незнайно как и не простил – развел се. Мария се прибрала със Сашко в България.
После имала много мъже, с някои от тях живяла на семейни начала, но те не искали да бъдат бащи на сина й. Без един – моряк далечно плаване. Наложило се внезапно да слезе от кораба. Бил женен и с две деца, всичките си пари привеждал на името на съпругата си. Докато той се побърквал от гледката на море, море и море, във Варна пристигнал екстрасенсът Анвар Исомидинов. Жена му се влюбила неистово в мага и сънувала сън – трябвало да го последва, защото щяла да роди от него новия Христос. Изтеглила всички пари от сметката си, продала мебелите и заключила в празния гладен апартамент двете си невръстни деца. На третия ден съседите, притеснени от писъците им, се обадили с радиограма на бащата. Той пристигнал, нахранил и напоил двете мъничета, а после прочел писмото от жена си, което се въргаляло в единия край на пустия коридор. Приспал ги върху един от оцелелите матраци и отишъл до свой приятел – там видял Мария. Малахитовите й очи го примамвали, но и плашели повече от яростна океанска буря. Завел я в ошушканото си жилище и правили нетърпелива несръчна любов. Поискал от нея да се грижи за децата му, като й обещал, че ще приеме сина й като свой, но тогава тя усетила, че в сърцето й няма място за други освен Сашко.
Синът й растял непокорен и разхайтен. Разбрала, че е наркоман, малко преди той да влезе в казармата. Там като че ли се отучил от дрогата, но след уволнението му станало страшно. Непрекъснато й вдигал скандали за пари, извлякъл и продал каквото може от дома им. Ограбил дори баба си, която била готова да си даде живота за него. Мария написала писмо на Етиен, в което го молела да прибере сина им при себе си и да го спаси. Отговорът не закъснял и бил кратък: „Мария аз познава твои хитрини. Помни шофиор. Ти не моя жена. Аз има жена и две момичета. Александър вече не мой син. Александър твой син.” Тогава тя се решила и продала апартамента си и със Сашко отишли в Троян. Наела квартира и започнала работа в Троянския манастир.

Продължението на разказа може да прочетете в сборника "Сонет 130" на Издателство "Жанет 45"


Публикувано от alfa_c на 28.02.2012 @ 20:42:29 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   anonimapokrifoff

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 20:52:26 часа

добави твой текст
"Зеленооката Мария" | Вход | 22 коментара (46 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Зеленооката Мария
от rainy на 28.02.2012 @ 22:49:33
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/


Re: Зеленооката Мария
от verysmallanimal на 28.02.2012 @ 22:01:50
(Профил | Изпрати бележка)
Обичам, като завъртиш така калейдоскопа! Силно!


Re: Зеленооката Мария
от lordly (lordly@mail.bg) на 28.02.2012 @ 21:20:44
(Профил | Изпрати бележка)
Доста богата на обрати и история, на която май и е тясно в кожата на формата разказ, но авторът винаги има право! Поздрави!


Re: Зеленооката Мария
от mariniki на 28.02.2012 @ 20:54:23
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
чувствам се като опарена и аз...с наранена душа..
толкова е тъжно...жалко за живота на едно красиво младо
момче, жалко за Мария, надарена с такава красота...и нелепо
погубена...много ме развълнува, anonimapokrifoff...много..


Re: Зеленооката Мария
от joy_angels на 28.02.2012 @ 23:31:13
(Профил | Изпрати бележка)
...


Re: Зеленооката Мария
от galiakara на 29.02.2012 @ 06:34:19
(Профил | Изпрати бележка)
Трогателна човешка история, пресъздадена с чувство на болка и топлота. Поздравления!


Re: Зеленооката Мария
от ulianka на 29.02.2012 @ 10:38:40
(Профил | Изпрати бележка)
!...


Re: Зеленооката Мария
от kasiana на 29.02.2012 @ 13:05:11
(Профил | Изпрати бележка)
Трогателно съпричастие блика от думите на автора към Героинята!!!!!!!

Сърдечни поздрави:)))))


Re: Зеленооката Мария
от Musketar на 29.02.2012 @ 14:31:30
(Профил | Изпрати бележка)
Още снощи исках да ти напиша, че ме хвана за гърлото, Ано! Пиша ти го сега... Да ти се не видят и финалите... страхотни...


Re: Зеленооката Мария
от Bukvist (ventura@dir.bg) на 29.02.2012 @ 16:59:21
(Профил | Изпрати бележка)
И аз я познавам тази зеленоока Мария.


Re: Зеленооката Мария
от ASTERI на 29.02.2012 @ 19:34:13
(Профил | Изпрати бележка)
Усука душата ми!
...
Поздрави!


Re: Зеленооката Мария
от mariq-desislava на 29.02.2012 @ 21:33:23
(Профил | Изпрати бележка)
Още вчера го прочетох, но какво да ти рече човек, освен да си пазиш сърцето - толкова човечност е побрало.


Re: Зеленооката Мария
от secret_rose на 03.03.2012 @ 16:31:45
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Много красиво пишеш...

...


Re: Зеленооката Мария
от lubara на 04.03.2012 @ 08:58:27
(Профил | Изпрати бележка) http://lubopnikolov.blogspot.com
Този разказ за мен е много добър, една история, която колкото е необичайна, толкова и е обикновена. Изпълнена с болката на един живот, изплъзнал се между пръстите на времето. Ей така, неусетно бързо. Без да остави никакви следи след себе си. Поздрави!


Re: Зеленооката Мария
от Limonka (danist@abv.bg) на 04.03.2012 @ 10:37:02
(Профил | Изпрати бележка) http://danist.blog.bg
Да, животът е какавида...


Re: Зеленооката Мария
от Kanegan на 09.03.2012 @ 11:50:53
(Профил | Изпрати бележка)
Дълбоко човешка история, хубаво пресъздадена!Поздравления!


Re: Зеленооката Мария
от Mia2442 (mia2442@gmail.com) на 09.03.2012 @ 19:18:19
(Профил | Изпрати бележка) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
хубав разказ - един живот...
напоследък все по-тъжно ми става от животи, които се побират на една страничка...
Поздрави, Аноним!


Re: Зеленооката Мария
от val6ebnica на 19.03.2012 @ 11:29:08
(Профил | Изпрати бележка)


Хубав разказ, но с тъжен край. Не обичам тъжните неща. Преди години издадох една моя книжка с приказки и един от героите си, то бях изгорила, заедно с любовницата му. Една седмица след, това не можах да спя и промених съдържанието и отрицателният ми герой се размина с трета степен изгаряне и беше спасен.
Усмихвайте се по-често и героите ви няма да страдат.
Моите поздравления - майсторе!


Re: Зеленооката Мария
от sia на 21.04.2012 @ 12:09:55
(Профил | Изпрати бележка)
Покъртителен разказ... имала съм такава момчета
и майки...
Липсваха ми твоите разкази.


Re: Зеленооката Мария
от mamontovo_dyrvo на 04.07.2012 @ 17:05:59
(Профил | Изпрати бележка)
Разрева дъртака.Това успя да направиш.


Re: Зеленооката Мария
от agripina на 21.03.2013 @ 00:06:26
(Профил | Изпрати бележка)
Хареса ми много разказът, не е банална история, дълбоко човешка! Поздрави!


Re: Зеленооката Мария
от Markoni55 на 23.03.2013 @ 22:26:38
(Профил | Изпрати бележка)
Като си помислиш - толкова много преживелици и все на един човек се струпват! Ама си майсторица, така ги навърза...