Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 800
ХуЛитери: 5
Всичко: 805

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: AlexanderKoz
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: durak

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПредателството /финал/
раздел: Разкази
автор: galiakara

Из цикъла "Житейски истории"

...Минаха месеци, докато отново я чуя. Опитвах се да й се обадя. Телефонът не отговаряше.
Докато най-сетне тя ми звънна.
- Къде изчезна, бе момиче?! Добре ли си? Хайде да се видим. Сто пъти съм ти звънила. Номера ли си смени?- затрупах я с въпроси.
- Успокой се! Добре съм. Много добре. В момента съм в София. След час те чакам на нашето място!
Нямах търпение да я видя, да чуя как се е справила с онази история, която не излизаше от главата ми. Отидох по-рано, поръчах си кафе и зачаках. Тя не закъсня. Видях я още от вратата. Много се беше променила. Стъпваше уверено. Беше сменила прическата си и цвета на косата си. Изглеждаше много свежа и различна. От сърце й се зарадвах.
- Хайде бе, Петенце! Умрях от любопитство! - пошегувах се аз. Виждам големи промени! Браво! Радвам се! Направо си неузнаваема! Тук има някаква голяма тайна... Разказвай!
- Позна! Първо да ти кажа, че вече не живея в София. Преди 2 месеца се преместихме със Страхил в Северна България, в неговата бащина къща...
- Кой Страхил? Онзи, въпросният ли?
- Да! Точно той!
- Какво стана? Нищичко не знам от тогава, когато се видяхме за последно.
- Извинявай, миличка! Бях толкова извън себе си, че нямах желание да общувам с никого. Трябваше да взема съдбовно решение и го направих. Поисках развод. Моят бивш отначало не повярва, реагира, но бях твърда и не му позволих даже сцени да ми прави. Смених бравата на вратата и го изхвърлих от къщи. Страхил пък изгони жена си. Тя отиде до тяхните си, на село и повече не я видях. Аз взех решение да продам апартамента и да купя две гарсониери за децата, но в друг район. Така пътищата ни се разминаха. Няколко месеца след това взех развод. Откъде е научил той, не знам, но ми се обади. Поиска да се срещнем. И стана нещо, което и аз никога не съм очаквала. Каза ми, че се пенсионира и си отива на село. Предложи ми заедно да заминем. Бях толкова изненадана, че не можах дума да обеля. Той ми хвана ръката и ми обясни, че винаги ме е харесвал като жена, като характер, но е нямал право да ме пожелае...`Сега, когато и двамата сме свободни, ако искаш, можем да започнем отначало. Помисли си. Има време.`Така стана...Напуснах работа от тук, но веднага ме назначиха в детската градина на село. Вече два месеца сме заедно. Освежихме старата къща, накупихме си всичко, каквото ни трябваше. Гледаме кокошки, прасенце, две козички. Дните ни минават много бързо и приятно. След толкова години семеен живот с бившия,след всичко, което се случи, още не мога да повярвам, че отново съм щастлива...
- Чудесно! Радвам се за теб, Петенце! Заслужаваш го! А децата ви? Как реагираха децата?- попитах аз.
- Положително. Слава на Бога, разбраха ни. Консерватизмът е чужд за младите. Те са и с по-широк поглед. Други са сега времената, мила, други...
- Браво! И се оженихте или живеете на семейни начала?
- Точно затова сме тук и точно затова ти се обадих. Искам ти да ни станеш свидетел.
- Чакай де, та аз дори не познавам Страхил.
- Какво от това? Познаваш мен. Не ти ли стига? - и тя звучно се разсмя.
- Страхил ще покани един свой стар приятел. И той е от много години е вдовец...като теб, самотник... Па не се знае... Нали казва народът ни: `Неведоми са пътищата божи...`Може и вие да се харесате... Ето- на нас искаха да ни`извадят очите, па ни изписаха веждите`... Хайде, готви се! В събота подписваме! Да си сложиш онази, вишневата рокля. Пазиш ли я? С нея си като зрял плод! Помниш ли как се заглеждаха по теб мъжете тогава? - смееше се тя.
Искрено се радвах, че отново виждам онази Петя, с която се запознах преди години на Павел баня...Права беше - никога не знаеш каква изненада ти подготвя утрешния ден... Може би тъкмо в това се крие най-голямото тайнство на живота...


Публикувано от Administrator на 09.02.2012 @ 11:49:50 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   galiakara

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 09:46:31 часа

добави твой текст
"Предателството /финал/" | Вход | 4 коментара (11 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Предателството /финал/
от lubara на 09.02.2012 @ 12:29:19
(Профил | Изпрати бележка) http://lubopnikolov.blogspot.com
Ами ето, без да знам, съм го предвидил този финал. В предния си коментар! Поздрави! Добре разказана история, без съмнение.


Re: Предателството /финал/
от ringo на 09.02.2012 @ 15:37:52
(Профил | Изпрати бележка)
Привет, Галя!
Да, това е животът - никога не знаеш каква изненада ти подготвя утрешния ден - както казва разказвачът...
Една човешка история, която си разказала уверено, достоверно, с голяма доза съпричастие към съдбата на героите!..И това е хубаво,много!
Поздравления, приятелко! Продължавай да дълбаеш по-дълбоко - да търсиш златната жилка!
Успех! Ще чакам следващите ти житейски истории!
Хубава вечер!


Re: Предателството /финал/
от lordly (lordly@mail.bg) на 09.02.2012 @ 17:37:34
(Профил | Изпрати бележка)
Хепиендът е най-добрия възможен финал. Поздрави!


Re: Предателството /финал/
от mariniki на 10.02.2012 @ 19:38:07
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
отдъхнах си...поне финалът е хубав...
но човек никога не знае...
Галя, умница си ти.