Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 782
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 782

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÑòðàñò
ðàçäåë: Õóìîð è ñàòèðà
àâòîð: lordly

Ïîñëåäíèÿò ìè ðàçêàç òðÿáâàøå äà å ïîñëåäåí, íî êàòî òè ñå íàâèðàò ðàçíè ñþæåòè, èäè ÷å íå ïèøè!
*
Îáëà÷íî áåøå è èìàøå âúëíåíèå, òà çàòîâà ðåøèõ ÷å ùå ìîãà äà ñå óñàìîòÿ íà Ñòàðèÿ ïëàæ, çàä íÿêîÿ äþíà ñ êíèæêà â ðúêà, íî íå áè...
Òúêìî ñúì ñå çàõëóïèë ïî êîðåì è çà÷åë, è øóì îò èçäúíåíî ãúðíå ìå íàêàðà äà îñòàâÿ åäðîãúðäàòà ãðàôèíÿòà îò ðîìàíà ïî ñðåäàòà íà ðàçñúáëè÷àíåòî é è äà îáúðíà î÷è êúì êðàéáðåæíèÿò ïúò, êúäåòî ñúñ ñêúðöàùè ñïèðà÷êè ñïðÿ ðàçäðúíêàíà çåëåíà „Ëàäà”. Îáè÷àéíî, ùÿõ âåäíàãà äà ñå âúðíà êúì ðàçñúáëè÷àíåòî íà ãðàôèíÿòà, àêî ïîãëåäúò ìè íå ñå âòîðà÷è â íåùî íåîáè÷àéíî, âúðçàíî ñ âúæåòà íà ñòúêìåíèÿ îò àðìàòóðíî æåëÿçî áàãàæíèê âúðõó ïîêðèâà íà ëàäàòà: ïðåäñòàâåòå ñè öÿëà, áÿëà, ñúñ ñòàíäàðòíè ðàçìåðè âàíà.  òîçè ìîìåíò ãðàôèíÿòà áåøå îñòàâåíà òðàéíî äà ñè ñåäè ïîëóãîëà, à àç ñòàíàõ î÷åâèäåö íà ñëåäíèÿ ñþæåò çà òîçè ðàçêàç:

* *
Îò ëàäàòà ñå èçìúêíà êîðåìåñò ÷è÷êî ïî øàðåíè øîðòè è ñ øàïêà-èäèîòêà, è ñëåä êàòî ñ äâà òðÿñúêà çàòâîðè âðàòàòà, íàâðÿ ãëàâàòà ñè â áàãàæíèêà. Îò òàì èçìúêíà êðèâà ëîïàòà, êîôà è ÷àäúð.
"Àõ-à-à, òîçè ùå êðàäå ïÿñúê îò ïëàæà", ðåêîõ ñè àç è áÿõ ãîòîâ äà îáúðíà ïîäîáàâàùîòî âíèìàíèå íà öèöèòå íà ãðàôèíÿòà, êîãàòî êîðåìåñòèÿ âçå äà ðàçâúðçâà âúðâèòå è ñ ëåêîòà ñâàëè âàíàòà îò ëàäàòà.
"Äîáðå-å-å, âàíàòà å ïëàñòìàñîâà è ÷è÷èòî ùå ÿ ïúëíè ñ ïÿñúê äîëó, íî êàê ïîñëå ùå êà÷è âàíàòà âúðõó ëàäàòà, ñëåä êàòî å ñàì", èçïàäíàõ â òúïî íåäîóìåíèå àç è çàáðàâèõ çà öèöèòå íà ãðàôèíÿòà.
Íåäîóìåíèåòî ìè íàðàñíà, êîãàòî ÷îâåêúò ñ èäèîòêàòà çàêëþ÷è ëàäàòà, îñòàâè êîôàòà è ëîïàòàòà âúâ âàíàòà, èçíåñå ñå äî ñàìèÿ áðÿã, êúäåòî çàáè ÷àäúðà, ïîñòëà øàðåíà õàâëèÿ è ñìúêíà øîðòèòå.
"ßñíî, òîçè ùå ïðàâè ïëàæ, äîêàòî äîéäå áðèãàäàòà, êîÿòî ùå íàòîâàðè ïÿñúêà âúâ âàíàòà", çàêëþ÷èõ ëîãè÷íî àç è òúêìî äà ïîäõâàíà ãðàôèíÿòà, ÷è÷åòî ñå âúðíà ïðè âàíàòà è çàïî÷íà äà ÿ ñóðêà êúì ÷àäúðà.
"Áðå, òåçè ìàëîóìíèöè ñà ðåøèëè äà êðàäàò ìîêúð ïÿñúê", äîïóñíàõ è âåäíàãà îòõâúðëèõ òàçè ìèñúë àç: "òà êîé ëóä ùå êà÷è ïîñëå âàíàòà ñ ìîêðèÿ ïÿñúê âúðõó ëàäàòà".
Ñëåä òîâà èçêëþ÷èòåëíî òúïî ìîå õðóìâàíå, ðåøèõ äà ñå äîâåðÿ èçöÿëî íà ëþáîïèòñòâîòî ñè, ñìà÷êàõ öèöèòå íà ãðàôèíÿòà ìåæäó ñòðàíèöèòå íà çàòâîðåíàòà êíèãà, èçîñòàâèõ êîðåìíàòà ïîçà è êàòî ñå íàïðàâèõ íà éîãà â ëîòîñ ïðîñëåäèõ ñúáèòèÿòà.

* * *
Ñëåä êàòî äîòúòðè âàíàòà äî ìîðåòî, ìúæúò îñòàíà çà ìàëêî áåç èäèîòêà, çà äà ñâàëè çàïîòåíàòà ñè òåíèñêà. Èçâàäè îò êîôàòà äâå íàâèòè íà êîðêîâè òàïè âúäèöè è ñå íàñòàíè íà õàâëèÿòà. Ñðú÷íî ñè ñòúêìè òàêúìèòå, âúðíà ãè â êîôàòà, à íåÿ âúâ âàíàòà. Ñëåä òîâà ñå íàñòàíè â íåÿ è òîé, è êàòî îáúðíà ëîïàòàòà, ñúñ ñàïà âçå äà èçòèêâà âàíàòà âúâ âîäàòà. ßâíî áåøå äîñòà ñèëåí, çàùîòî ïðè âòîðèÿ íàïúí âàíàòà ñå îòëåïè îò áðåãà è âèðíàëà âèñîêî íîñ çàïëóâà. Çàïëóâà, íî çà êðàòêî, ùîòî ïúðâàòà ïî-ãîëÿìà âúëíà ÿ çàõëóïè âúðõó èäèîòêàòà íà ÷è÷åòî.
Ó÷óäâàùî ïúðãàâî êîðåìåñòèÿ ñå èçìúêíà èçïîä âàíàòà, ñúáðà òàïèòå, ëîïàòàòà è êîôàòà è íàïðàâè âòîðè îïèò, êîéòî ïî÷òè êëîíåøå êúì óñïåõ, íî çàâúðøè ñúñ ñúùèÿ ðåçóëòàò.
Ïðè òðåòèÿò îïèò ðèáàðÿò ñìåíè ñòðàòåãèÿòà. Òîé âêàðà âàíàòà íà äúëáî÷èíà äî êîëåíåòå, ñòúïè ñ åäèíèÿ êðàê â íåÿ è êàòî ïðåõâúðëè ðÿçêî òåæåñòòà îò äðóãèÿ, ñå îïèòà äà ñå òðúøíå âúâ âàíàòà, íî òÿ ìó „èçáÿãà” è òîé ñå òðúøíà ñ âñå èäèîòêàòà è òåíèñêàòà âúâ âîäàòà.
×åòâúðòèÿò îïèò ñå îñíîâàâàøå íà ñúùàòà ñòðàòåãèÿ, íî áåøå ïðîâåäåí îò äðóãàòà ñòðàíà íà âàíàòà. Ðåçóëòàòúò áåøå ñúùèÿ.
×è÷åòî èçìúêíà âàíàòà íà áðåãà, ñåäíà ïîä ÷àäúðà, çàïàëè öèãàðà è âçå äà ñè äðàñêà íåùî âúðõó ìîêðèÿ ïÿñúê. Ðåøèõ, ÷å ñå å îòêàçàë, ðàçòâîðèõ ðîìàí÷åòî è âçåõ äà òúðñÿ ìåñòîòî ñ öèöèòå íà ãðàôèíÿòà, êîãàòî òîé îòíîâî ñêîêíà ïúðãàâî íà êðàêà. Îòíîâî îêîêîðèõ î÷è.
Òîçè ïúò ðèáàðÿò êàòî âêàðà âàíàòà äî êîëåíå, íå ñå îïèòâà äà ñå òðúøêà îêîëî íåÿ, à çàïî÷íà äà ÿ ïúëíè ñ êîôàòà ñ âîäà. Êîãàòî ðåøè ÷å å äîñòàòú÷íî, ïúðãàâî ñå ïðåõâúðëè â íåÿ è çàãðåáà ñ ëîïàòàòà. Äà, àìà ñå îêàçà, ÷å âàíàòà å çàñåäíàëà íà äúíîòî è íå èñêà äà ïîìðúäíå, à íÿêîëêîòî âèñîêè âúëíè ÿ íàïúëíèõà äîãîðå è ÿ ïðåâúðíàõà â ïîäâîäíèöà.
Òðóäíè÷êî ìó áåøå íà ÷îâå÷åöà äà îáúðíå âàíàòà, äà ñúáåðå òàêúìèòå, äà îòêðèå ëîïàòàòà è äà ÿ íàïúëíè îòíîâî äî íÿêúäå ñ êîôàòà, íî òîçè ïúò áåøå óöåëèë ìÿðàòà è âàíàòà ñ ïîìîùòà íà ëîïàòàòà, ïðåîäîëÿ óñïåøíî ïðèáîÿ è çàñòàíà íà äðåéô íà ñòîòèíà ìåòðà îò áðåãà.
Ðèáàðÿò íàìåñòè èäèîòêàòà, ïóñíà âúäèöèòå è âÿòúðúò ìè äîíåñå, ðåôðåíúò íà ïîçíàòàòà ðèáàðñêà ïåñíè÷êà:
„Äúðïàé Êîñüî, äúðïàé öåïàðåòî,
÷å ñúñ öèðà å ãèáÿ ìîðåòî,
÷å ñúñ öèðà è áóòèëêà áèðà,
ñîôèÿíêà ëåñíî ñå íàìèðà."


Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 03.02.2012 @ 10:01:09 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Õóìîð è ñàòèðà

» Ìàòåðèàëè îò
   lordly

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 4


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 05:37:41 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Ñòðàñò" | Âõîä | 4 êîìåíòàðà (11 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ñòðàñò
îò galiakara íà 03.02.2012 @ 11:06:37
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Àêî âñè÷êî òîâà å âÿðíî, íàïðàâî ñè ïîïàäíàë íà óíèêàëåí åêçåìïëÿð - ðèáàð! :))) Òàêîâà ÷óäî íå ñúì âèæäàëà, ìàêàð ÷å ïîëîâèí âåê îáèêàëÿì ïî ÿçîâèðè è ìîðåòà ñ âúäèöà â ðúêà! :))) Àêî ïúê å ïëîä íà ôàíòàçèÿòà òè- õàëàë äà òè å!!! È â äâàòà ñëó÷àÿ- áðàâî, Ëîðäëè! ×óäåñíî ÷óâñòâî çà õóìîð è ñòèë íà ðàçêàçâàíå! Ïîçäðàâ âåñåë, ïðèÿòåëþ!

ÏÑ. Ùÿõ ñàìî äà òå ïîïèòàì êàêâà å òàçè øàïêà-èäèîòêà? Çà ïðúâ ïúò ÷óâàì çà òàêúâ ìîäåë! Èëè è òÿ å òâîé ïàòåíò? :)))


Re: Ñòðàñò
îò stefka_galeva íà 07.02.2012 @ 15:03:23
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïîçäðàâè ãðàôèíÿòà...ñúñ ñòðàñò!!! Ïîíå ñå...ïîñìÿõ! Ïîçäðàâ÷åòà!:):)


Re: Ñòðàñò
îò doktora íà 07.02.2012 @ 15:24:10
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
))))))))))))))))))))))))))))))

ìíîó ìè õàðåöà, áè õåõåõåõåõååõåõ


Re: Ñòðàñò
îò libra íà 23.02.2012 @ 21:08:06
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
:)) è áëàãîäàðÿ, ÷å ìå ðàçñìèâàø :)