Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 718
ХуЛитери: 1
Всичко: 719

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИзвезани души, XXXXI част
раздел: Романи
автор: secret_rose

Дерето на Шейтана и златния орел.
Мерсин, 2006

Сънят се върна и тази нощ, лепкав и мътен като дълбоката тиня в кладенеца насред пустинята, която с изранени нозе обхождах за ковчежето предишната нощ. Този път не можех да помръдна, кладенеца бях аз. Преливах от застояла вода, в мен прокарваха коренища жилави слузести същности, увиваха се над слепените по стените ми лишеи, изпълваха сърцевината ми и сплитаха неразгадаем мрежест лабиринт около единственото съществено присъствие, изгубено навътре. Коренищата на съществото ми потъваха в хладната мокрота на подземните светове а единственото око - входа към мен бе изложено на огъня на жаркото пустинно слънце. Приличах на финикова палма с изсъхнал живот, покълнала от костилката на обречеността.
- Абстрактните картини които сънуваш не означават нищо. Освен това как може кладенец да покълне, покълва само извора. Кладенците са човешка направа.
- Права си. Камък връз камък това става.
Не можех да не се съглася с логичното тълкуване на Илькнур но ми се струваше, че не съвсем ме разбира. Стените на кладенеца не биха могли да са пречка, те са само направление. Събирателна точка, от която да се излее безкрайната живина на пустинята и да изригне в светъл гейзер над пустошта. Като чучур, изливащ планинска вода, взидан в скалите. И това ако не е покълване - фонтана на земята, понесъл неоткриваемото ковчеже на истината. Някои го наричат оазис.
Вървяхме твърде дълго вече и краката не ми държаха. Камънаците нямаха край, скалите се диплеха пред нас с грапавите си възвишения, драките ме дърпаха назад и неусетно се свлякох на тревата.
- Почивка, моля... поне за малко.
- Добре.
Тъкмо разтваряхме раниците за подкрепителни сандвичи когато чухме глъч. Извърнах глава към врявата и видях раздърпано босоного момиче да тича към нас и да вика за помощ. Щом ни съзря обаче се вкамени и не помръдна. Мъжа ми скочи, исполина на Илькнур го последва и след миг пред изумените ни погледи двама мъже се озоваха с очи в пръстта и ръце зад гърба, притиснати от мъжете ни.
- Какво става тук? - скочих на крака и се завтекох към девойчето. То обаче се разпищя, изблъска ме и хукна да налага мъжа ми, стоварил крак върху гърчещия се преследвач.
- Пусни го, пусни го, кой си ти та го държиш!
G. вдигна ръце пред нея и отстъпи, двамата се изправиха и сякаш нищо не е било отупаха дрехите си и тръгнаха да си вървят, блъскайки девойката пред себе си.
- Ей, я чакай, чакай. Кои сте вие? Защо тя бягаше от вас?
- Не е твоя работа! Върви си по пътя!
- Бе я не ми крещи а спри да не те ступам набързо.
Отнякъде изникна пистолет и едва видях, че го държи мъжа ми. Светещото дуло проблесна като светкавица и замрази двамата на място.
- Пистолет? Боже... От къде го взе?
- Шшш, няма да го ползвам, но да видим тези кои са.
- Не е наша работа, свали това оръжие!
Русият гигант се пресегна, взе пистолета и го мушна в кобура на кръста си. Не бях забелязала, че го носи но явно наоколо имаше защо.
- Кои сте! Казвай!
Бяха възрастен мъж и момче, както вече можех да видя. Девойката се оказа дъщеря му. С нежелание бащата изсъска, че са семейни дела и блъсна момичето пред себе си. Очите му бяха кръвясали и изцъклени, брадичката му трепереше от гняв и изглеждаше така, сякаш всеки момент ще започне да убива. Сина му не бе по - мек, подскачаше от крак на крак, пуфтеше и нетърпеливо съскаше да тръгват.
- Семейни дела, не се меси. Позор.
- Как се оказахте тук? Града е на километри. За какво си я довел тук? - мъжа ми настояваше за отговор а те искаха да се измъкнат. Не изглеждаше обаче да са стреснати, просто искаха да се отърват от нас, навярно ни смятаха за натрапчиви туристи. Върнах се при раниците и седнах. Не ми се гледаха разправии и оръжия и зарових за сандвича си но в този момент от храста зад мен изникна късата цев на ловна карабина с оптичен мерник. Обля ме студена пот - терористи. Още преди да отворя уста да извикам мъжа ми с два скока се оказа зад мен, карабината - в ръцете му, собственика и - замаян с приклада на земята. Момичето видя какво се случи, отскубна се от ръцете на баща си и хукна надолу през храсталака. Последва ръкопашен бой, иззад скалите се появиха още четирима, единия ме събори и удари с лакът и докато се опомня мъжа ми бе приклещен до един камък с цев в лицето, мъжа на Илькнур - спънат зад него на земята с верига на краката а тя не се виждаше никъде. Мислех, че гледам филм. До преди минути спокойно катерехме зъберите в търсене на исторически старини. Не смеех да гъкна, само гледах в насоченото към G. дуло и се молех да не го държи наркоман с треперещи пръсти. Мъжа ми обаче не изглеждаше ни най-малко стреснат, бълваше ругатни и псувни и ако не го държаха двама навярно щеше да изтръгне пушката от ръцете му. Челюстта ми пулсираше и болеше ужасно, паниката заплашваше да ме изпълни и изобщо не знаех какво да правя.
- Гяур, а? Гяур.
- Знаеш ли изобщо какво значи думата.

_________________
*
Комутан - командир.

Останалата част от главата ще прочетете в книжното издание...


Публикувано от aurora на 03.02.2012 @ 08:41:06 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   secret_rose

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 6


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
544 четения | оценка 5

показвания 43314
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Извезани души, XXXXI част" | Вход | 17 коментара (46 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Извезани души, XXXXI част
от Haramiata на 04.02.2012 @ 21:14:16
(Профил | Изпрати бележка)
Ама че разходка ... Грандиозен диапазон! От размисли и досег с материализацията на безкрайната, вечна и надчовешка мъдрост до вледеняващи подчовешки бездни ... Дори за съзерцание е тягостно, камо ли за преживяване! И защо ли са тъй безконтактни ... като пронизващи се и недокосващи се паралелни светове ...


Re: Извезани души, XXXXI част
от ANG на 04.02.2012 @ 21:37:11
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
интересно се развива твоя ръкопис


Re: Извезани души, XXXXI част
от zaltia на 03.02.2012 @ 09:27:17
(Профил | Изпрати бележка)
Страшничка е била разходката...
Здравей Меги!


Re: Извезани души, XXXXI част
от secret_rose на 03.02.2012 @ 12:16:44
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Златните скални хора:

http://www.kilikyahotel.com/images/new/tarihi11.jpg

http://www.cuktob.org.tr/Foto/adam_kayalar.jpg

http://www.mersin.web.tr/silifke-resimleri/adam-kayalar-2.jpg


Re: Извезани души, XXXXI част
от boliarkabg на 03.02.2012 @ 12:40:01
(Профил | Изпрати бележка) http://boliarkabg.blogspot.com/2011/10/blog-post.html
същински екшън...много жени биха завидели на "бозигарда " ти, аз лично,на преживявавията и видяното. бъди здрава. Питах се къде е Ванеса и едва накрая се успокоих:))))))))))))


Re: Извезани души, XXXXI част
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 03.02.2012 @ 13:40:14
(Профил | Изпрати бележка)
Ти виждаш всичко красиво ,не винаги забелязваме красотата около нас и величието на природата: )
Сърдечни поздрави!


Re: Извезани души, XXXXI част
от nironi (nironi@mail.bg) на 03.02.2012 @ 14:04:51
(Профил | Изпрати бележка)
да, така си изглеждат, като златни са на снимките, светят, колкото до хората днес... млъквам


Re: Извезани души, XXXXI част
от anonimapokrifoff на 03.02.2012 @ 18:40:54
(Профил | Изпрати бележка)
Това си е жив екшън, добре, че се е разминало. Тук ни показваш и другата страна на медала.


Re: Извезани души, XXXXI част
от Silver Wolfess (silver_wolfess@mail.bg) на 03.02.2012 @ 18:55:20
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/silver
Я! Екшън елементи! Живот, изпълнен с емоции!
Поздрави!


Re: Извезани души, XXXXI част
от nellnokia на 03.02.2012 @ 20:59:15
(Профил | Изпрати бележка)
:):) Екшънче!:):) Зачетох се.


Re: Извезани души, XXXXI част
от vladun (valdividenov@abv.bg) на 03.02.2012 @ 21:34:37
(Профил | Изпрати бележка)
Действие, диалог, мистерия, щастливо избавление...Класика.
Браво на авторката!


Re: Извезани души, XXXXI част
от Vesan (proarh92@abv.bg) на 03.02.2012 @ 22:03:56
(Профил | Изпрати бележка)
И аз като Влади... всичко е супер... Грабваш!
Наистина е уникална поредица!


Re: Извезани души, XXXXI част
от voda на 04.02.2012 @ 00:10:09
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за споделеното, Меги.
Който е жаден за емоции, нека прочете...
Поздрави! :


Re: Извезани души, XXXXI част
от joy_angels на 04.02.2012 @ 13:18:44
(Профил | Изпрати бележка)
Ти си ми десертът за днес :)
Мястото е фантастично! Помислих си - добре, че не са у нас тези златни хора, да са им остъргали златото досега, после се засрамих от мислите си.
Чакам следващата глава :)))


Re: Извезани души, XXXXI част
от sia на 05.02.2012 @ 08:40:08
(Профил | Изпрати бележка)
Минавам само да кажа, че не спирам да чета и
да знаеш, че имаш още един почитател.

Дано са хубави дните ти...


Re: Извезани души, XXXXI част
от elsion (negesta@gmail.com) на 06.02.2012 @ 21:54:21
(Профил | Изпрати бележка)
интересен сън ...
ние сме заблатени от мними същности


Re: Извезани души, XXXXI част
от petia_bozhilova на 07.02.2012 @ 20:48:52
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти, розичке!