Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 983
ХуЛитери: 4
Всичко: 987

Онлайн сега:
:: ivliter
:: pastirka
:: Marisiema
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМисия Нефертити (девета част)
раздел: Разкази
автор: _katerina_

Пурпурната пелерина на залеза обгръщаше марсианския хоризонт .
Скаларният купол не позволяваше да се види пълната му красота . Марс имаше нужда от защитно силово поле , тъй като неговите жители правеха проучвания на много планети и се опасяваха от нападение . Не позволяваха някой да се намесва в техните изследвания и не обичаха неканени гости . Куполът беше предпазната мярка . Можеше да произведе огромна електромагнитна пулсова енергия и всичко , което навлезе в този щит се разтопява или изгаря . От друга страна изчистваше радиацията от Слънцето . На Нибиру пръскаха златен прах , а марсианците бяха открили , че скаларният щит върши много по-добра работа .
Вървейки към мястото за телепортация , Нефертити беше потънала в мислите си .
В началото проучвателната й работа се състоеше в изследването на различните видове ДНК . Огромните лаборатории на Марс бяха изпълнени с множество прозрачни капсули със стъклен купол . В тях имаше различни същества в състояние на хибернация - хибриди между различни представители на Земята и много други планети . В последно време най -много изследваше кръстоските между хора и животни - кентаври , харпии , русалки . Нейният любмец обаче беше човекът-лъв . Искаше да го усъвършенства , да подобри неговата ДНК .
За сега РА се бяха справили по-добре с хората -лъвове . Секхмет беше любимката на РА - с тяло на човек и глава на лъвица . Човекът-лъв на марсианските изследователи беше с тяло на лъв и глава на човек . Мислеха , че това е по-добрият вариант , но животинското в него надделяваше . Все още не можеха да открият точната комбинация .
Нефертити се зае със задачата да изучи човешката емоционалност , за да подобри формулата . Въглеродната му ДНК се нуждаеше от такова пренареждане, че да бъде по - съвършен от Секхмет .
Многократно марсианци се конкурираха с РА цивилизацията , но непознаването на болката и състраданието не им позволяваше да бъдат съвършените философи на мирозданието .
РА - светлите деца на Слънцето , бяха изтъкани от светлина и лъчева енергия . Състрадателни и носещи Всемирната любов , те обичаха хората и им помагаха . Тези Велики носители на Светлината съединяваха Земята и Небето чрез човешките същества , и бяха задействали духовната им същност .
Аштар-водачът на Галактическата Федерация беше от слънчевите РА .
Ако Нефертити успееше да го наследи , щеше да докаже , че емоциите и състраданието не са водещи в развитието на Вселената .
Като се замисли за РА ,тя се сети ,че тяхната ДНК е кристалинова- въглеродът бе преобразуван в кристалин .
Дали да не опита с човека-лъв ?
Вече й се искаше да се потопи в топлата вана от розов гранит и да потъне в уханието на масло от магнолия .
Златните пентаграми по изумрудените колони показваха пътя към кристалната пирамида .
В този момент , високо отвъд скаларния купол , видя очертанията на непознат космически кораб . Явно неговите пилоти чакаха разрешение да преминат щита .
Дали Аштар не е узнал за завоевателната й мисия ?
Не може да допусне да изгуби позиции . Дали сама да не му каже ? Станцията Нибуру се нуждаеше от златен прах за неутрализиране на слънчевата радиация и Федерацията добиваше злато на много планети , сигурно щяха да разберат марсианските доводи .
Но пък на Земята имаше да заздравява позиции , тук Великите Учители ще се справят с Аштар .
Телепортира се обратно на Земята и с лъвската колесница пое към Ахетатон .
В една от залите Ехнатон седеше на златно кресло , а на коленете му бяха седнали двете му дъщери . Не само ръцете , а й очите му ги галеха с обич и топлина . Разказваше им стара легенда , а те се бяха сгушили и попиваха от бащината любов .
Наоколо имаше изрисувани колони с папирус и лотос - символът на обединението на Горен и Долен Египет , както и различни статуи от кварцит .
Нефертити спря на входа , искаше малко да ги наблюдава , да се наслади на тази картина . Гледката предизвикваше у нея непознати усещания .Тя вече знаеше , че безкрайно обича съпруга и децата си , но не искаше да го признае . Опитваше се да подтиска тези човешки чувства , за да завърши успешно мисията .
____
По материали от книгата "Задочни репортажи от съзвездието Северен кръст" на Цветана Качерилска /florans/


Публикувано от alfa_c на 31.01.2012 @ 17:43:06 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   _katerina_

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 9


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 08:17:48 часа

добави твой текст
"Мисия Нефертити (девета част)" | Вход | 10 коментара (21 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Мисия Нефертити (девета част)
от florans (florans_x@mail.bg) на 31.01.2012 @ 18:03:08
(Профил | Изпрати бележка)
Следя с интерес разказа! Интересни ДНК открития! И много сложна мисия на Нефертити...

Сърдечен поздрав!


Re: Мисия Нефертити (девета част)
от 4erGologan на 31.01.2012 @ 17:52:39
(Профил | Изпрати бележка)
Поздрав!:)


Re: Мисия Нефертити (девета част)
от vladun (valdividenov@abv.bg) на 31.01.2012 @ 19:30:43
(Профил | Изпрати бележка)
Ох, приемам текста ти като едно предупреждение и опит за вразумяване - наистина, докъде ли е готов да стигне човек в намеренията да завладее световете..


Поздрави, Кати!


Re: Мисия Нефертити (девета част)
от mariniki на 31.01.2012 @ 20:33:00
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
чудесно послание носи разказът ти, мила Катерина...
красиво написан...чета те, с удоволствие...


Re: Мисия Нефертити (девета част)
от zebaitel на 31.01.2012 @ 22:34:25
(Профил | Изпрати бележка)
Интересен начин да вкараш фантастика в историята или история във фантастиката, Кате! Как ли щи завършат опитите с ДНК?!


Re: Мисия Нефертити (девета част)
от galiakara на 01.02.2012 @ 19:43:35
(Профил | Изпрати бележка)
Не спирам да се възхищавам на космическата ти фантазия, Кате! И тези нови елементи с ДНК-то, е , добре де, това е някак си по-обяснимо заради професията ти, но останалото... оставам очарована и очакваща... Поздрав! И лека да е нощта ти!


Re: Мисия Нефертити (девета част)
от secret_rose на 03.02.2012 @ 13:30:47
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Иска ми се тези деца Ра да са истински...

а може и да са...


Re: Мисия Нефертити (девета част)
от Radost-ina на 08.02.2012 @ 14:40:24
(Профил | Изпрати бележка)
Браво на теб, Кати! От задачки не съм влизала да чета, но останах приятно изненадана от твоя роман. Жалко, че не съм чела отделните глави последователно. Ах, това време-все не стига да понагледам сайта. Според мен си наистина талантлива. Използваш исторически факти, които надграждаш с разлистената, цветна фантазия!!!Разказваш последователно, интересно и увлекателно!Поздрави!!!:)


Re: Мисия Нефертити (девета част)
от rimoza (Rimoza@abv.bg) на 12.03.2012 @ 16:08:49
(Профил | Изпрати бележка)
"Огромните лаборатории на Марс бяха изпълнени с множество прозрачни капсули със стъклен купол . В тях имаше различни същества в състояние на хибернация - хибриди между различни представители на Земята и много други планети . В последно време най -много изследваше кръстоските между хора и животни - кентаври , харпии , русалки . Нейният любмец обаче беше човекът-лъв . Искаше да го усъвършенства , да подобри неговата ДНК .
За сега РА се бяха справили по-добре с хората -лъвове . Секхмет беше любимката на РА - с тяло на човек и глава на лъвица . Човекът-лъв на марсианските изследователи беше с тяло на лъв и глава на човек . Мислеха , че това е по-добрият вариант , но животинското в него надделяваше . Все още не можеха да открият точната комбинация .
Нефертити се зае със задачата да изучи човешката емоционалност , за да подобри формулата . Въглеродната му ДНК се нуждаеше от такова пренареждане, че да бъде по - съвършен от Секхмет ."
..................................................................................................................................................................................................................
Твоята героиня е много смела, много умна, много интелигентна, има

добро и обичливо сърце и притежава всички качества, за да

приключи мисията си успешно. Същото важи и за нейната авторка!

Аз много се възхищавам и съм искрено очарована и от двете!

Пожелавам и на Нефертити, и на талантливата й авторка нови

успехи и щастлив късмет във всичко! Поздрави!


Re: Мисия Нефертити (девета част)
от ATROPA на 17.09.2012 @ 15:04:06
(Профил | Изпрати бележка)
Страхотно!!
ПРодължавам да чета!!!