Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 703
ХуЛитери: 4
Всичко: 707

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy
:: Marisiema
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаХрониките на един Перверзник (1)
раздел: Разкази
автор: mrsorrow

Пет жени - наранени от един мъж.

"Канан За Неизживени Спомени"

част 1
- Може ли да те целуна?
- Да!
Защо пък да не може? Нали и без това след лигавите целувчици ще правим секс! И ако си мислиш, че не ти личи, не е така, захарче. Личи ти! Зная, че става въпрос просто за секс- за едно скапано чукане. Да, май наистина ще бъде скапано, тъй като едва ли ще получа оргазъм с теб...
Ооо, ето, прокарваш ръка по тялото ми. По-полека! Нали не мислиш, че ще ти се дам толкова лесно? Лъжи ме още минутка-две, че ме обичаш, че това между нас е една истинска любов. Аз отдавна не вярвам в тези неща, но някак си ще ми бъде приятно да ми ги наговориш всичките тия глупости...
Ммм, какви целувки само! Мамка му, защо ми смучеш врата? Знаеш, че не обичам! Уф, толкова е гнусно- все едно ме лазят охлюви! Целувките по устните и ухото ми действаха по-добре, но по врата... Е, ще потърпиш още малко- и аз имам право на наслада!
- Обичам те!
- Знам!
Да бе, да! Знам, че се бъзикаш! Чак се чудя откъде го извади тоя прочувствен глас, та да се избъзикаш така. Ако кажеш същата реплика по същия начин в някоя драматична историйка като "Титаник", биха ти дали Оскар...
Ааа, най-сетне! Сети се да почнеш да ме събличаш. Надявам се не очакваше аз да го направя? Що не ме оставиш и да правя секс без тебе тогава? Идеята е свежа, имайки предвид ужасния начин, по който се представяш до момента!
Браво, настъпваш все по-смело, а аз за миг си помислих, че наистина ме обичаш! Разбирам, че не се церемониш много. Нищо, то и аз не си падам по тия неща! Просто толкова пъти си предсавях тази вечер, толкова пъти е изпълвала сънищата и мечтите ми. Даже в този момент си спомням един от многото ми сънища- любов, целувки, нежност...
Да, благодаря ти, че ми разкъса бельото, тъкмо ще се върна в реалността...
"Любов, целувки, нежност"- стига толкова! Това са само сънища- неосъществени спомени, които никога няма да изживея!
- Желая те!
- Не спирай тогава!
Няма смисъл от илюзии: "Не спирай! Давай! Давай! Нека просто се изчукаме!" Надявам се само да го направим по-бързо, за да не останеш за дълго в съзнанието ми. Не искам тази вечер да се превърне в спомен за мен- за теб също...
В крайна сметка: "Знаех си, че става въпрос просто за секс!"


Публикувано от viatarna на 28.01.2012 @ 09:17:40 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   mrsorrow

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 16:44:56 часа

добави твой текст
"Хрониките на един Перверзник (1)" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.