Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 472
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 474

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÄåòåòî
ðàçäåë: Ôàíòàñòèêà
àâòîð: dedenze

- Êàêâî ñòàâà Õàðè, äî ó÷èëèùíèÿò áóñ îñòàâàò 10 ìèíóòè, à âðàòàòà íå ñå îòâàðÿ è ïîêàçâà íåàêòèâèðàí, çàùèòåí êîñòþì. Êóïèõìå ãî ïðåäè 2 ñåäìèöè çà 15000 äîëàðà !?
- Ìåðè, âåäíàãà äîíåñè ëàêî÷èñòèòåëÿ è ìîÿòà ñàìîáðúñíà÷êà. Çàùî ãî ïðàâèø Äèìè, òàçè ãîäèíà ñìå ïëàòèëè íàä 100000 äîëàðà ãëîáè, èçíåìîãâàìå è íÿìàìå ïîâå÷å ïàðè ?
Äèìè, ãëåäàøå òúïî è ñè èãðàåøå ñ íàé- íîâèÿ „ïèñúê”äæîáåí êîìáàéí, êîéòî ñú÷åòàâàøå êîìïþòúð, GPS, GSM,GTV è îùå äåñåòêè ôóíêöèè, êîèòî Õàðè íå çíàåøå. Áåøå òåõíèÿò, åäèíñòâåí, îáè÷àí ñèí è æèâååõà ñàìî çà íåãî. Áåøå ñàìî íà 15 ãîäèíè, äî þðèäè÷åñêàòà ñàìîñòîÿòåëíîñò îñòàâàõà îùå 10, äî òîãàâà ñïîðåä çàêîíà áåøå äåòå. Ñîöèîëîãè÷íèòå ïðîó÷âàíèÿ ñî÷åõà öèôðàòà 17 ìèëèîíà äîëàðà, ñðåäíè ðàçõîäè ïî îòãëåæäàíåòî íà äåòå, íî ðåàëíî áÿõà ìíîãî ïîâå÷å. Ç0 % îò ðîäèòåëèòå âå÷å áÿõà ïî çàòâîðèòå ñ îòíåòè ðîäèòåëñêè ïðàâà. Ìåðè äîíåñå ïîðú÷àíîòî è ïðåäâèäëèâî ïîäàäå 3-4 íàïîåíè òàìïîí÷åòà. Õàðè òðåñêàâî òúðêàøå öèïà íà ïðåäïàçíàòà æèëåòêà, êîéòî ñúùåâðåìåííî áåøå è ñèãíàëåí êóïëîíã. Íàé – ïîñëå âðàòàòà ñå îòâîðè, áóñà áàâíî ñïèðàøå ïðåä äîìà èì. Äèìè èì ïîìàõà çàêàíèòåëíî ñ ïðúñò è óõèëåí ñå êà÷è, ïîñðåùíàò îò ðàäîñòíè âúçãëàñè. Õàðè èçãëåæäàøå ñúñòàðåí, ñåäíàë íà ãîëèÿ ïîä, à Ìåðè òèõî ïëà÷åøå, ïðåãúðíàëà ðàìåíåòå ìó.
- Íÿìàì ïîâå÷å ñèëè è ñðåäñòâà Ìåðè, çà âòîðè ïúò òàçè ñåäìèöà ëàêèðà öèïà äà íÿìà íóæíèÿò êîíòàêò. Åäèí ïðîïóñíàò ó÷åáåí äåí íè ñòðóâà 5300 äîëàðà! Â÷åðà ãîâîðèõ ñ íåãî, íå ñè ïðèçíàâà, ñòàðèÿ êîñòþì ãî ïîëèâàøå ñ îöåò, âå÷å íå êóïóâàìå, îñòàâà äà ñïðåø äà ñè ëàêèðàø íîêòèòå. Íå ïîìíÿ îò êîãà íå ñìå ïî÷èâàëè è çàáàâëÿâàëè ñ òåá, âñè÷êî äàâàìå çà íåãî.
- Ùå ãî íàïðàâÿ, íî òîâà íÿìà äà ðåøè ïðîáëåìà. Âñè÷êî èäâà îò ìîäàòà è äåéñòâèÿòà íà áîãàòèòå íàðè÷àíè ôóëúðè, òå íå ðàæäàò è îòãëåæäàò äåöà. Ïðîñòî ñè ãè ïîëó÷àâàò ñëåä ïóáåðòåòà îò òàêèâà êàòî íàñ, íåòà å ïúëåí ñ ïðåäëîæåíèÿ è ðàçêàçè íà ðîäèòåëè. Äî ôàëèòà, èìàìå ñàìî åäíà êðà÷êà è çàêîíà å êàòåãîðè÷åí, ïúðâî ñå îòíåìàò äåöàòà. Õåëúí ìè êàçà, ÷å âå÷å õîäåëè ïî ó÷èëèùàòà è ñè èçáèðàëè äåöà, êàòî èì îáåùàâàëè ðàçíè íåùà. Äîñòàòú÷íî å íà íàøèÿ Äèìè äà ìó îáåùàÿò ëè÷åí åëåêòðîìîáèë èëè äæåò çà íåïúëíîëåòíè è êðàé. Îñòàíàëîòî ñà ïîäðîáíîñòè. Äàæå ìèñëÿ, ÷å âå÷å ñå å ñëó÷èëî, ãëåäà íè íàãëî è ñ ïðåçðåíèå.!
- Ïîíÿêîãà ñè ìèñëÿ, íå å ëè ïî- äîáðå äà ãî äàäåì, ÿâíî íå ñå ñïðàâÿìå äîáðå. Ñêîðî âúâåäîõà ïîñòîÿíåí íàäçîð îò ïúëíîëåòåí íàñòîéíèê äî 25 ãîäèíè, íèå ðàáîòèì, òðÿáâà äà íàåìàìå äðóãè õîðà, à öåíèòå íà ÷àñ ñà íàä 400 äîëàðà !? Øåôà ïðèÿòåëñêè ìè íàìåêíà äà ñè òúðñÿ è äðóãà ðàáîòà, äî ìåñåöè ôèðìàòà ùå ôàëèðà.
- Ïðè ìåí, íå å ïî- äîáðå – èçõëèïà Ìåðè – íî îñèíîâÿâàíåòî, íå ðåøàâà íåùàòà. Îòíåìàíåòî íà ðîäèòåëñêèòå ïðàâà, íå ñâàëÿ çàäúëæåíèÿòà ! Ùå íè îñúäÿò íà èçäðúæêà, ðàçíîñêèòå ïî äåëîòî, ïàê íèå ùå ïëàùàìå. Íàé- âàæíîòî, íèå ãî îáè÷àìå Õàðè, òàêúâ êàêúâòî å, íå ìîæå äà íàïðàâèì íåùî òàêîâà ! Ïðåäïî÷èòàì äà óìðà, àêî íåãî ãî íÿìà â êúùè. Íå ïîìíèø ëè, êîëêî òðóäíî ãî îòãëåäàõìå ñ êîëêî ëèøåíèÿ è ëþáîâ ?
- Âñè÷êî ïîìíÿ, êîñèòå íè ïîáåëÿõà òîëêîâà ðàíî. Æèâååì êàòî çîìáèðàíè ñ ÿñíàòà ïðåäñòàâà, ÷å ùå ñòàâà ïî- çëå. Âñúùíîñò îòäàâíà íå æèâååì ! Ïðåäè 10 ãîäèíè ñå ïðåìåñòèõìå òóê, óæ çà ïî- ëåñåí æèâîò, à ñòàíà îáðàòíîòî. Çíàåø ëè, ÷å äðåâíèòå îáèòàòåëè íà òîâà ìÿñòî ñå íàðè÷àëè áúëãàðè è èìàëè ïèñìåíîñò, êóëòóðà è äúðæàâà. Áåçìåð ïðîèçëèçà îò áåçìåðíî, íåùî íåèçìåðèìî, íî è ìÿñòî áåç íåçàñÿòà, ïðèðîäíà çåìÿ. Ñåãà å ñúùîòî, ñàìî áåòîí, ïèñòè è õàíãàðè. Ïúðâàòà íàøà, âîåííà áàçà å ñúçäàäåíà ïðåç 2006 ã. . Ñåãà 100 ãîäèíè ïî- êúñíî å åäèí îò àìåðèêàíñêèòå ùàòè â Åâðîïà....
- Íå çíàì çàùî ìè ãî êàçâàø, àìåðèêàíñêèòå „öåííîñòè” âå÷å ïîãóáâàò æèâîòà íà Çåìÿòà, ÿâíî íàìåêâàø, ÷å ïàê ñå ãîòâè âîéíà, ìîæå áè òîâà ùå ðåøè âñè÷êî ñâúðçàíî ñ íàñ è Äèìè !?
Äóìèòå è çàãëóøè ïîðåäíèÿò èçòðåáèòåë.


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 18.01.2012 @ 16:40:57 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ôàíòàñòèêà

» Ìàòåðèàëè îò
   dedenze

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

16.04.2024 ãîä. / 23:22:34 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Äåòåòî" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Äåòåòî
îò anonimapokrifoff íà 18.01.2012 @ 17:38:27
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñòðàõîâèòî, íî âúçìîæíî áúäåùå. Ïîçäðàâëåíèÿ çà èäåÿòà!