Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 863
ХуЛитери: 1
Всичко: 864

Онлайн сега:
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаХапче против стареене
раздел: Други ...
автор: dedenze

Фармацевтичните фирми скоро, ще го пуснат на пазара. Десетки хиляди работят активно по въпроса за удължаване на човешкия живот. От няколко години е разгадан човешкия геном, над 25000 гени отговарят за стареенето. Вече се провеждат опити с мишки и животни, инжектирани с пробни медикаменти.
Резултатите надвишават очакванията, което ще доведе в скоро време и тест върху хора. Паралелно с това, учените чрез теорията на вероятностите, доказаха че живота не е възникнал спонтанно от известните химически елементи и природни условия. Вероятността за това е почти равна на нула, сложността на човешкият геном по- скоро предполага извънземна намеса. Дали са високоинтелигентни, зелени човечета или Господ, не е от съществено значение. Ние сме генетично моделирани да живеем при идеални житейски условия до 120 – 150 години. Хората винаги са мечтали за вечен или поне по- продължителен живот, затова се води и многогодишно състезание за създаване на хапче – панацея. Тези които го създадат, ще получат несметни богатства, защото цената му ще бъде солена, независимо от вложените материали и труд. Погледнато повърхностно, това ще бъде едно добро постижение, но за съжаление не е така.!?
Проблема възниква от двояката същност на човека и разума, казано просто душата и тялото. Тялото може да е в перфектно здраве, но да е увредено ментално, умствено. С възрастта при всички хора се наблюдават деградивни изменения, намаляване на умствените способности. В лека форма се нарича старческа деменция, по- тежката е болестта Алцхаймер. Затова човечеството е измислило т.н. пенсионна възраст при която спира трудовата дейност. Навсякъде през по- младите години, хората се осигуряват финансово в пенсионни фондове, за да бъдат независими, да не разчитат на подаяния и социални помощи. Друг е въпроса, когато спестените от тях средства са окрадени от политици, крадци и негодници. При всеки индивид тази възраст е индивидуална и зависи от много фактори. Симптомите са ясни и характерни : отслабва паметта за близки събития – имена, цифри, задължения; появява се сприхавост; чувство за многознайство и правилен начин на живот; критичност към всички останали; рязко намалява способността за учене на нови неща; нараства егоизма и желанието за безкраен живот; намалява самокритичността и реалната оценка на нещата; доста преди физическия край може да се загуби възможността за комуникация, обслужване и мислене. Нищо по- страшно няма от жизнено тяло без ум и управление. Това не е живот, но политиците са ни лишили и от правото на евтаназия.
Мисленето поражда духовна енергия и субстанция, която е най- слабо изучена и същевременно е най- сложна. Доказана е огромната сила на духа, даже и в телесното самолечение. Добрите лекари отлично знаят силата на вярата и позитивното мислене в лечението на най- тежките състояния. Източните медицини, изцяло залагат на съчетанието между духовната и телесна енергия, приемат ги като нещо неделимо в единство и хармония. При тях няма опити за едностранно увеличаване само на телесния живот.Това е и обективната, реална истина. За огромно съжаление, фармацевтичните гиганти инвестират в пъти по- малко средства за лечение на мозъка и душевните болести. Звучи доста цинично, но е истина, те печелят много повече от безмозъчни потребители с ментални проблеми, отколкото от здрави и разумни хора.

Та така стари хора, преди да дадете всичките си останали спестявания за хапчето осигуряващо дълъг живот, помислете, ако все още можете, струва ли си!? Дали няма само да удължите вашите и на вашите близки страданията.? Лично аз бих прегърнал по скоро, недоказаната теория за прераждането и душевната вечност, отколкото предлаганите хапчета !


Публикувано от alfa_c на 13.01.2012 @ 15:46:52 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   dedenze

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 07:18:20 часа

добави твой текст
"Хапче против стареене" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Хапче против стареене
от Danielita на 14.01.2012 @ 01:47:03
(Профил | Изпрати бележка)
Това е най-големия проблем, ако първо си отиде мозъка. Значи дано първо да открият хапче за това, за да може човек да взема правилни решения. Макар че и този случай не е добър, да съзнаваш как тялото си отива и да си безсилен да направиш нещо.
Това ще си го запиша:"появява се сприхавост; чувство за многознайство и правилен начин на живот; критичност към всички останали". От днес почвам да се наблюдавам по тези показатели :))
Поздрави и никакво стареене!