Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 846
ХуЛитери: 2
Всичко: 848

Онлайн сега:
:: AGRESIVE
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЕдна красива окупация
раздел: Есета, пътеписи
автор: Lirena

Онова, което може да се види наяве и в перспектива по ливанските земи, говори ясно, че ерец-окупаторът е не само демократичен (кой друг окупатор критикува пред целия свят генералите си?)
не само принципиален (Кнеста прибра на военния си министър Шарон портфейла и той сега е единственият действуващ военен министър без портфейл в джоба!), но и че е във висша степен цивилизован. Доказателства? Заповядайте.
Още през 1980 година, замисляйки се по въпроса какво не достига на арабския свят, за да изглежда цивилизован, в Тел Авив забелязаха, че там липсват синагоги. Ерго, построяването им беше веднага планирано.
В изпълнение на същия план една строителна бригада от сто хиляди юначаги разчисти терена за постройките. Е, юначагите малко се престараха, като покрай сухото изгориха и суровото, но-о…но това е друга тема. Да си минем на въпроса. Първата копка на синагогата в ливанския град Хеброн е вече факт, който подчертава колко стриктно Израел държи на думата си. Предполага се, че звездата над входа му ще хармонира чудесно с развалините в градския център. И не само храмът ще е впечатляващ. В близост е предвиден строежът на нови модерни жилища за жители на Хеброн - за 22 семейства…израелци. Не се учудвайте, засега са само 22, но в бъдеще се очаква представителите на цивилизованата страна да достигнат стотици хиляди.Тъкмо с тяхна помощ изостаналата страна ще бъде преобразена и нищо чудно ако започне да се нарича не Южен Ливан, а Южен Ханаан. На иврит, разбира се.
Не ще мине много време и пред погледа на туриста, дошъл тук, ще се разстелят красиви, широки булеварди, подобни на „Ротшилд" и „Дизенгоф" от метрополията - с бляскави магазини, кина за порнофилми, а в далечината - отморяваща окото паркова зеленина. Досами хоризонта ще се издига реставрирана с вкус крепостна стена, свидетелка на вехти и нови подвизи на синовете йехови, а оттатък стената ще се намират кварталите на местните араби, които - ако съдим по предвидените от Израел помощи - едва ли ще се различават много от еврейските гета през последната война. На много места между арабския сектор и висикоцивилизования свят ще бъдат изградени красиви солидни постройки, облицовани с мрамор и с тесни прозорци като бункери, но няма да бъдат наричани бункери, естествено, а просто градски порти.
И не само в градовете, навсякъде по древната земя ще изникнат кокетни бели селища на новите заселници, изградени според фортификационните принципи на кръгова отбрана, свързани помежду си с булеварди за коли, бронирани коли, гъсенични коли…Стеремежът към функционалност ще бъде в основата и на проектираните наблюдателни станции, чието допълнително украшение ще бъдат радарите.
Цялото това строителство ще внуши на местните жители не само благоговение пред израелския начин на живот, но и необходимия респект. Тогава именно в бъдещия протекторат ще се възцари обещаният галилейски мир, а не по-рано, както искат привържениците на някакъв си утопичен „Мир сега". Тези смутители на обществения ред правят всуе демонстрации, настояват уви правителството да си подаде оставка и изобщо се опитват да развалят всячески впечатлението от красивата окупация.
Но няма никакво съмнение, че Йехова и приятелите на Израел ще му помогнат да си осъществи намеренията.
Е, остава и жителите на тази страна да се съгласят, а не да обстрелват израелските миролюбиви войници.

1982 г.




Публикувано от hixxtam на 15.10.2004 @ 00:16:21 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   Lirena

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 00:30:36 часа

добави твой текст
"Една красива окупация" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Една красива окупация
от glishev (glishev@abv.bg) на 16.10.2004 @ 10:53:57
(Профил | Изпрати бележка) http://mglishev.blog.bg/
Я, това защо няма коментари? Тук само поети се въдят, та никой и не чете истински интересните работи! Това е все едно сега писано.