Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 830
ХуЛитери: 3
Всичко: 833

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian
:: LioCasablanca

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИзборът
раздел: Разкази
автор: anonimapokrifoff

- Ако веднага не се отървеш от жена си, ще ме видиш още два пъти – утре, когато трябва да ми съобщиш решението си, и на юбилея си. Ще нахълтам в ресторанта и такъв скандал ще ти спретна, че ти е бедна фантазията! Никакво „но”! Искам нормален живот, искам бебе! Нали ме разбра?
Зелените й очи бяха по-котешки от обичайното, устните й прилепваха в тънка инатлива черта. Малката не се шегуваше.
Тя беше съвсем обикновено 22-годишно момиче, а той – петдесетгодишен мъж, който не можеше да си представи, че ще живее без тялото й и без детските й капризи. С нея разцъфтя мъжкият му ренесанс, затъмняващ юношеството: ако тя поискаше, той можеше да преобърне света, но се оказваше, че не е толкова лесно да остави съпругата си.
Не беше много отдавна онзи банкет, а сякаш с Кари бяха заедно цяла вечност. Тогава шефът го помоли да я закара до вкъщи. Току-що беше постъпила във фирмата и беше най-младата от петте им колежки. Когато пристигнаха, внезапно се прилепи до него и напъха език в устата му – имаше вкус на вино, от нея миришеше на разгорещена млада плът, дезодорантът и парфюмът бяха отстъпили пред дъха на свежа пот. После разкопча панталона му и обви с устни члена му. Беше най-страхотната свирка в историята на консервативния му сексуален опит – сякаш небето се разтвори и го понесе в райските си селения. След това цяла нощ не мигна...
Видяха се след два дни – в понеделник. Стараеше се да не се мярка много-много пред очите й, не искаше да я кара да се чувства неудобно. Вероятно е била доста пийнала и той не биваше да отдава кой знае какво значение на случилото се – младите сега бяха много по-освободени, пък и кой не е вършил глупости? В края на работното време тя нахълта в кабинета му и го попита защо я отбягва, а той не знаеше какво да отговори.
- Слушай, не харесвам пикльовци, а зрели мъже, но не и когато мълчат като тъпи шарани. Хайде, заведи ме на вечеря, а после ще ме чукаш!
Бяха толкова невъздържани в страстта си, че само след няколко дни началникът го привика и го попита дали не е полудял. Наложи се тя да напусне фирмата и да започне нова работа. Виждаха се всеки ден, нахвърляха се ненаситно един на друг по разни хотели, а много често и в колата. Той се прибираше късно, в леглото се притискаше до жена си и се опитваше да не забелязва, че до възглавницата й има купчинка хартиени кърпички. Хващаше ръката й, във вените му потичаше успокоение и заспиваше. Не сънуваше нищо.
Престана да се люби с нея, откакто беше с Кари. Вземаше си душ чак сутринта – искаше по-дълго да запази следите от възторзите на плътта, провокирани от опитните ласки на любовницата му; да дъхти на младото й тяло, влажно от медена роса. Тази вечер тъкмо беше усетил тръпката на приближаващия оргазъм, когато тя изстреля „или тя, или аз”. Възбудата му секна, почувства се така, сякаш не правеха секс, а се млатеха на ринга и тя го беше притиснала в ъгъла. В ноздрите му нахлу миризмата на плесен и за първи път осъзна мизерията на мотелската стая, а младото същество, което го беше яхнало, му се стори вулгарно и нечистоплътно.
Прибра се, изкъпа се и легна до жена си. Тя се надигна и каза „Оставяш ме, нали?”, а той погали мокрото й лице.
С нея бяха връстници. Ожениха се много млади – едва на двадесет. Той беше студент първокурсник, тъкмо излязъл от казармата. Тя беше вече трета година в университета и в неговата специалност. Отначало не искаха деца – важно беше да завършат, да се устроят. Направиха го, кариерите им бяха успешни. След като се нанесоха в новия апартамент, тя забременя. Бяха нетърпеливи и отрано обзаведоха детската стая: кошче, креватче, шкафчета. Надя беше сигурна, че ще роди момиче, и всичко беше в розово – стените, ваничката, играчките, количката. Научи се да плете и къщата им грейна от терлички, жилетчици и гащеризончета. В седмия месец получи контракции и роди мъртва дъщеря. После в нея умряха още четири бебета. След всяка несполучлива бременност той се стряскаше нощем, виждаше, че е сам в леглото, и я намираше в детската стая, коленичила до празното креватче. Ръцете й бяха ледени, краката й бяха ледени, лицето й беше ледено, а очите – пресъхнали. Когато лекарят му каза, че не бива да правят повече опити, защото животът й е застрашен, той повика трима цигани, даде им по 20 лева, показа им розовата стая и каза, че всичко в нея е тяхно.
Надя предложи да се разделят, да си намери друга и да си има дете. Той подхвърли, че могат с нея да си осиновят, но тя му призна, че няма сили да обича чуждото бебе. Тогава той й каза, че тя му е достатъчна – сега и завинаги.
Когато бяха заедно, рядко скучаеха. Свързваше ги общата им професия, общото минало, общите вкусове. За почивните дни задължително ходеха някъде, обожаваха планината. Обиколиха Европа, мечтаеха да отидат в Америка. Той никога не й беше изневерявал. Докато не срещна Кари.
Малката му разкри непознати територии на секса – неестетични и развратни, но доставящи непосилно удоволствие, което го превръщаше в изригващ вулкан. Тя не беше красавица – жена му въпреки възрастта си беше по-хубава от нея, - но беше млада и сладостно цинична. От връзката си с Кари осъзна, че младостта е вечно усмихнат нехранимайко, който живее в лятото, а старостта – сълзлива просякиня, захвърлена в безнадеждните предели на зимата. Младостта не виждаше нищо друго освен себе си; старостта забелязваше и най-малкия детайл извън себе си...
Цял живот беше ненавиждал ултиматумите. Сега беше и гневен, и слаб. За него дилема не съществуваше, а малката го принуждаваше да избира. Започна да се пита дали тя го иска толкова силно точно защото не е свободен. Той ли я привлича, или победата над другата жена?
През целия ден беше напрегнат, допускаше грешки и си го изкарваше на подчинените. След работа отиде да вземе Кари – както всеки път.
- Тя или аз?! – беше се вторачила в него и начервените й устни изглеждаха хищно.
- Нека първо да вечеряме – помоли той. – После ще говорим. В мотела.
В стаята я награби, но тя го отблъсна и изстреля:
- Нищо не си й казал, нали? Не смееш да оставиш старата крава! Стой си с бабичката! Аз мога да раждам, а тя – не! Аз съм млада, тя е дърта и сдухана! И ти си такъв! Тъп страхлив старчок! Знаеш ли колко смотаняци като тебе мога да хвана? Ама ти харесва да ме чукаш, а?! Но да не съм ти в къщата! Оная некадърница дори дете не ти е дала! Вкарваш ли й го навсякъде, както на мене? Хубаво ли ти е, колкото с мене? Не ме пипай! Няма да ме видиш повече! Вече ти казах: или тя, или аз! Или тя, или аз!
Ако беше заплакала, щеше да падне в краката й, да моли за прошка и да се опитва да й обясни, но тя продължаваше да крещи „Или тя, или аз!”. Думите пронизваха мозъка му, яростта го завладя и му пречеше да мисли. Ръката му се сключи около шията й, усети как хрущи гръклянът, но нямаше сила, която да разхлаби пръстите му. Гледаше изхвръкналите й очи, потъмнели от предсмъртния ужас, и повтаряше в транс:
- Ти! Ти! Ти! Ти, ти...


Публикувано от viatarna на 27.12.2011 @ 17:20:07 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   anonimapokrifoff

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
389 четения | оценка 5

показвания 39041
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Изборът" | Вход | 26 коментара (61 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Изборът
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 11.01.2012 @ 18:51:36
(Профил | Изпрати бележка)
Невероятен разказвач си!
Поздрави и успешна 2012!


Re: Изборът
от diva_voda на 27.12.2011 @ 17:40:28
(Профил | Изпрати бележка)
Да! Страшен избор! Поздравления за разказа!


Re: Изборът
от secret_rose на 27.12.2011 @ 17:59:37
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Да... има хора, които изкарват наяве наши неподозирани "таланти".
Неочакван край. Аз бих я оставила жива, ако бях на негово място, заради Избора, и нейния...


Re: Изборът
от joy_angels на 27.12.2011 @ 18:12:42
(Профил | Изпрати бележка)
Или тя, или аз...

В крайна сметка - Кари е победител. Светът е несправедлив по своему. Хубав разказ, Аноним.


Re: Изборът
от Musketar на 27.12.2011 @ 18:38:57
(Профил | Изпрати бележка)
Това е един изключително силен, добре написан разказ. Почитания, за което!
Но ще го използвам за отправна точка, за да си поразсъждавам по принцип, белким ни е от полза. И ти, както и аз, не можеш да се сдържиш, мааму стара, да не оставиш някой и друг труп след себе си. Има и в двама ни нещо джаста-праста, нещо брутално. Драмата трябва да я плеснем по възможно най-директния и най-краен начин. Това аз го правя и в поезията, и в прозата, ти, слава богу, само в прозата. В това принципно няма нищо лошо, но когато се превърне в повторим мотив, въздействието залинява. А драмата на живота често пъти е по-голяма от драмата на смъртта. Имаше един разказ на Чехов - "Мъка", един файтонджия разкарва насам-натам из Москва богати господа. Зима е, вали сняг. Синът му е умрял наскоро. Той иска да го сподели и казва на всеки пътник - а на мен, господине, синът ми умря - и се опитва да разкаже, но всеки бърза, не обръща внимание и не го чува. Накрая, привечер, останал сам под сипещия се сняг, той
слиза от капрата, погалва коня и му разказва цялата си мъка...
На младини този разказ ме нервираше. Казвах си, ако това е някой от силните герои на Джек Лондон, примерно, ще хване някой за гушата и ще го застави да го изслуша. Мина време и ми стана ясно защо все пак Лондон няма да бъде Чехов. И няма нищо общо със силата на героите, а по-скоро с този твърде експлициран или, обратно, по-прикрит, но земетръсен драматизъм. Тия неща, да знаеш, че ги казвам в момента колкото на теб, толкова и на себе си. А горният разказ, докато го четях, със "старостта забелязваше и най-малкия детайл", ме наведе на мисълта, че малката ще сбърка точно в детайлите и това ще предопредели избора. И така става. "Ако беше заплакала, щеше да падне в краката й....и т.н.", това за мен е същинското послание, везните ще се наклонят от едно неуместно движение, от един неуместен дъх или вик... И така виждах края, защото де факто, тя няма какво да предложи. Обаче ти си продължила с една изключително въздействаща и силно написана сцена. Тя не усилва посланието, дори напротив, замъглява го, захвърляйки ни обратно в някакъв пристъп на страст. Но е толкова майсторски написано, че несъмнено това е финалът.
Затова и казах, че ще поразсъждавам по принцип. Прощавай за логореята! Прегръдка!


Re: Изборът
от skrej на 27.12.2011 @ 19:41:05
(Профил | Изпрати бележка)
грозната истина - добре описана истината за слабостта, не женската


Re: Изборът
от starozagorez (peterpentchev@yandex.ru) на 27.12.2011 @ 20:35:46
(Профил | Изпрати бележка)
Поздравления!
Еднакво добре пишеш и поезия и проза!
Радвай ни постоянно...
Честита Коледа и Нова 2012 Година!


Re: Изборът
от sia на 27.12.2011 @ 20:51:09
(Профил | Изпрати бележка)
Не искам никой да умира... Жалко - за нея, за него,
въобще, мама му стара...


Re: Изборът
от papacot (plamen_bochev@abv.bg) на 27.12.2011 @ 20:59:53
(Профил | Изпрати бележка) http://plamenbochev.blogspot.com/
Липсата на смирение, предполагам, е избор...
Но не съм убеден.
Хубавото в разказите ти е това, че не налагаш императиви.
Страстта често е мотив за съществуване. А любовта - имагинерна...
В едно океанче, в което бълбукат импотентни мъже и фригидни жени, героите ти тук биха били романтични. :)
Но въпросът - как сексът се изживява като любов - пак би увиснал. :)

Горките влюбени "узрели" мъже... :)))

и... жени, де... :)


Re: Изборът
от vladun (valdividenov@abv.bg) на 27.12.2011 @ 21:13:42
(Профил | Изпрати бележка)
Майсторски написано!


Re: Изборът
от ulianka на 28.12.2011 @ 11:48:15
(Профил | Изпрати бележка)
В разказа присъстват цял низ от избори, додето се стигне до финалния:)
Както, впрочем и в целия ни живот... Поздравления, Аноним!


Re: Изборът
от roza1 на 28.12.2011 @ 12:53:20
(Профил | Изпрати бележка)
Майсторско изпълнение!

Поздрави!:)



Re: Изборът
от azzurro на 28.12.2011 @ 14:45:13
(Профил | Изпрати бележка)
Майсторски разказано! Поздравления!!!


Re: Изборът
от verysmallanimal на 28.12.2011 @ 14:46:50
(Профил | Изпрати бележка)
Както винаги - дълбоко, умно и майсторски написано!


Re: Изборът
от Limonka (danist@abv.bg) на 28.12.2011 @ 16:02:43
(Профил | Изпрати бележка) http://danist.blog.bg
Да убиеш най-черните мисли, да победиш страстта на тялото и желанието да имаш деца, трябва да притежаваш не само сила, но Надежда, че съществува Тя, Любовта.
С този отнесен коментар искам да кажа, че отново харесах :)


Re: Изборът
от mariq-desislava на 28.12.2011 @ 22:16:29
(Профил | Изпрати бележка)
Закономерен си е финалът, защото избирайки тази жена, избира и собствената си смърт - всъщност до този момент героят не е осъзнавал, че е мъртъв отдавна.


Re: Изборът
от rainy на 29.12.2011 @ 00:57:14
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Не се сещам за по-подходяща дефиниция на творбите ти, освен Литература. Винаги се чудя какъв ще е финалът и лекичко бързам ли бързам да прочета и видя...


Re: Изборът
от mariniki на 29.12.2011 @ 10:36:36
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
твоите разкази жигосват душата...
завинаги...anonimapokrifoff, почитания...

много здраве и късмет във всичко,
пожелавам, най-сърдечно..


Re: Изборът
от zebaitel на 30.12.2011 @ 21:10:19
(Профил | Изпрати бележка)
Правото на бърз избор имат само неразумните! За нас, обикновените, това е дълъг и мъчителен процес! Поздравления за човешкия разказ, Анониме!


Re: Изборът
от zinka на 03.01.2012 @ 11:38:11
(Профил | Изпрати бележка)
Здрава и много успешна година пред теб, Ано!!!
:)

Чете се - без да се усетиш - плътно полепва - човешки страсти са...
Финалът бе изненадващ за мен - хвърля в размисли за силата на страстта и мисълта и тяхното противоречие...и ... се получава един дълъг разговор - с бира още по-добре ще върви... :))
Ще ми се да не е този финал, а онзи - не ми идва на ум.. още... :)))

Много добър разказвач си, Ано!
Много!!!





Re: Изборът
от nikoi (boo@abv.bg) на 03.01.2012 @ 11:49:42
(Профил | Изпрати бележка)
Литература е.
И какво още..
Не знам, ама ако не се лъжа май му викаха "живот".


Re: Изборът
от Vesan (proarh92@abv.bg) на 03.01.2012 @ 13:02:16
(Профил | Изпрати бележка)
Психологията в разгръщане на повествованието и изграждането на образите, всъщност предопределя и избора... точен и неизбежен. И всичко във формата на краткия разказ! Поздравления, Майсторе!


Re: Изборът
от Jenia (jivkova@hotmail.com) на 07.01.2012 @ 21:11:59
(Профил | Изпрати бележка)
и все-пак, друг щеше да е краят, ако Кари беше малко по-умна, по-хитра...


Re: Изборът
от LATINKA-ZLATNA на 14.01.2012 @ 16:07:35
(Профил | Изпрати бележка)
Типично е за наши дни! Тъжен факт!

Поздравление за разказа, Аноним!


Re: Изборът
от stefka_galeva на 22.02.2012 @ 14:06:46
(Профил | Изпрати бележка)
Аз май...го прочетох...през очите на жена му. Поздравления!:):)


Re: Изборът
от agripina на 21.03.2013 @ 00:14:52
(Профил | Изпрати бележка)
Хареса ми! Поздрави! Много добре съпоставящ младостта и старостта - вярно си е