Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 816
ХуЛитери: 3
Всичко: 819

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: AGRESIVE

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНякой трябваше да ги преведе
раздел: Разкази
автор: YouNeedLobotomy

Преди да разкажем, която и да е история мисля, че трябва да изясним няколко термина, които продължават да се възприемат грешно от обществото. Обществото е малоумно.

Чувствителност- чертата, която ти дава неотменното право да се държиш като абсолютна кучка с всички, но да се засягаш, когато те не са безкрайно галантни към теб. Най-често се среща при женския пол, защото в социалната джунгла момчетата, които решат, че са чувствителни биват пребивани докато не стигнат до извода, че само жените имат право да са кучки .
Съпричастност- отвратителната показателна тъга, с която те засипва сексуалния ти партньор (когато е женски), когато те изрита в топките. Качеството се проявява независимо дали ти го обвиняваш или не, той ще те засипе с безпрекомерната си тъга, докато на края не му се извиниш от сърце, че се е почувствал виновен, докато те рита в топките. (Топките понякога са физически, но често са морални)
Неуважение на личното мнение.- Проявяваш такова всеки път когато не си съгласен със сексуалния си партньор (в случай, че е женски). Единственият начин да уважаваш мнението му е да приравниш твоето на неговото. И скоростта, с която мнението му се сменя след този момент, е най-бързото нещо във вселената.
Безотговорно поведение – всяко поведение, което те прави щастлив. Обикновено се наказва с ритане в топките, последвано от съпричастност комбинирана с чувствителност.
Равенство между половете- Засяга шофирането, гласуването, но не засяга абсолютното задължение на мъжкия пол да проявява цялото внимание, старание, търпение и уважение, в която и да е връзка.
Галантност- Идиотското неестествено поведение, което жените изискват от теб, докато не им го дадеш. Наблюдава се, че веднага след като го получат стигат до извода, че искат пространство. Общуването с жени не е игра, която може да бъде спечелена.
Свобода- Абсолютно необяснена кауза, която диктаторите, егоманияците, Ботев (въпреки, че вече го споменах) и жените използват като извинение да причиняват насилие и да потъпкват чуждото мнение.
Привързаност- Непрестанните опити на женските същества да те променят.


И следните фрази.

Ти се промени- Това, което казват жените, когато най-сетне успеят да те променят и което използват като основна причина да те оставят.
Жена, която дава всичко- Зла Сукубуска, която е изтезавала мъжа си достатъчно много, за да го откаже да иска каквото и да е от живота и да реши просто да чака смъртта си.
Женска логика – сборът от ирационални случайности, които поради някаква случайност водят до желания резултат. Прилича на религията по това, че не е последователна и единственото доказателство за съществуването й е вярата.
Знам какво искам- Това обикновено не е лъжа. Просто се сменя коренно през 30 секунди.
Обичам те- Искам да абзорбирам нервите, търпението и цялото ти желание за каквото и да е (докато те превръщам в човек, който е отвикнал да прави неща за самия себе си) и след това да те изхвърля.
Любов- Процеса на обичане


Публикувано от viatarna на 27.12.2011 @ 15:16:11 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   YouNeedLobotomy

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 10:41:51 часа

добави твой текст
"Някой трябваше да ги преведе" | Вход | 3 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Някой трябваше да ги преведе
от viatarna (viatarna@abv.bg) на 27.12.2011 @ 15:20:46
(Профил | Изпрати бележка)
Преди да се захванеш с "преводи" трябва добре да изучиш езика - иначе заблуждаваш читателя :-)


Re: Някой трябваше да ги преведе
от mariq-desislava на 27.12.2011 @ 16:52:10
(Профил | Изпрати бележка)
Хехе, сега ако преведеш и "Портокал с часовников механизъм" на Антъни Бърджис те признавам вече напълно.:)


Re: Някой трябваше да ги преведе
от Solara на 28.12.2011 @ 03:41:16
(Профил | Изпрати бележка)
Доста черногледо, но и вярно!Въпреки всичко, обаче обичам да чета работите ти.