Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 2
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 746
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 750

Îíëàéí ñåãà:
:: LioCasablanca
:: nickyqouo
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÈãðàòà, ãë.1
ðàçäåë: Ðîìàíè
àâòîð: contristo

Òúìåí êîðèäîð, î÷åâèäíî ïîäçåìèå, ñ åäâà ìúæäóêàùà è ïðèìèãâàùà ñâåòëèíà îò ïðîâèñíàëà îáåñåíà îò òàâàíà êðóøêà îò 20 âàòà, êîÿòî ñå ïîëþøêâàøå îò òå÷åíèåòî íà ìóõëÿñàë âúçäóõ, è ïðàâåøå ñåíêèòå íà ïîñòàâåíèòå êðàé ñòåíèòå âåùè òó ïî-ãîëåìè, òó ïî-ìàëêè. Âúîáùå, àòìîñôåðà íà ïðèçðà÷íîñò.
È òèøèíà. Âàëüî âúðâåøå ïðèâåäåí, êàòî ñå ñòàðàåøå äà íå ïîâòîðè óäàðà ïî ãëàâàòà â ðúáà òà íÿêîÿ ðàìêà íà èçêúðòåíà âðàòà îòïðåäè ìàëêî, à è äà íå îáåðå äåñåòèëåòíèòå ïàÿæèíè, îñòàâåíè îò íÿêîÿ äèíàñòèÿ íà ïàÿöè-îïòèìèñòè, âÿðâàùè ÷å â òîçè çèìíèê ùÿõà äà õâàíàò ÿòà îò çàáëóäåíè ìóõè.
Íàêðàÿ íà êîðèäîðà èìàøå äúñ÷åíà âðàòà, çàêëþ÷åíà ñ êàòèíàð, êëþ÷à íà êîéòî áåøå âúâ òðåïåðåùèòå ðúöå íà Âàëüî. Òîé çíàåøå, ÷å çàä òàçè âðàòà ñå êðèå èñòèíàòà, æèâîòúò, êúñìåòúò, ùàñòèåòî, ëþáîâòà è âñè÷êî ìàòåðèàëíî è íåìàòåðèàëíî, êîåòî èìà èëè íÿìà çíà÷åíèå, â íåãîâèÿ æèâîò. Çàÿëàòà áðàâà íà êàòèíàðà èçñêúðöà ïîä ðúæäÿñàëèÿ êëþ÷, êàòèíàðúò çèíà îòâîðåí, à âúòðå ñå îòêðè ïîìåùåíèå ïðåòúïêàíî ñ íåïîòðåáíè âåùè, êîèòî îñâåòÿâàøå ñàìî êðóøêàòà îò êîðèäîðà (êîÿòî âå÷å ñå áåøå óñïîêîèëà ñëåä óäàðà ñ ãëàâàòà íà Âàëüî è íå ñå êëàòåøå). È â òîçè ìîìåíò îò åäíî ïðà-ñòàðî ïðåäâîåííî ðàäèî, çàñòàíàëî âåëè÷åñòâåíî íà åäèí îò ðàôòîâåòå ïðîçâó÷à:
- Àç îáè÷àì ìàéêà ñè, Áúëãàðèÿ, è ïîíÿêîãà è áàùà ñè!
Èçâåäíúæ ñèëíà ñâåòëèíà, òúìíîòî ïîäçåìèå ñ íåïîòðåáíèòå âåùè è ðàäèîòî, êàêòî è ñ âñè÷êî, êîåòî å èìàëî ñìèñúë, èç÷åçíà, ñÿêàø ïóñíàòî â êàíàëà, è áåøå çàìåíåíî îò îïîâðúùàí ïàðêåò â îáëÿíà îò ñâåòëèíà ñïàëíÿ, çàäóøàâàùà ñìðàä, ðàçõâúðëÿíè äðåõè, îáóâêè îñòàâèëè êàëíè ñëåäè ïî ïàðêåòà, è ãëàñúò íà íåíîðìúëíèêà îò îòñðåùíàòà ñãðàäà, êîéòî ïðîäúëæàâàøå äà íàðåæäà:
- Àç îáè÷àì ìàéêà ñè, Áúëãàðèÿ, è ïîíÿêîãà è áàùà ñè! Êîëêîòî è äà ìå ìðàçèòå, ïàê íå ìîæåòå äà ìå ìðàçèòå òîëêîâà, êîëêîòî àç âè îáè÷àì!
Òîçè ÷îâåê îò âðåìå íà âðåìå ìó ñòàâàøå íåùî, íàïèâàøå ñå, è èçëèçàøå íà áàëêîíà ñè äà äúðæè ïðî÷óâñòâåíè ðå÷è êúì òåçè, êîèòî èñêàõà èëè íå èñêàõà äà ãî ñëóøàò. Èìàøå äîñòà ñîëèäåí, ÿñåí è ñèëåí ãëàñ, à è áàëêîíúò ìó áåøå òàêà ðàçïîëîæåí ñðåä ñîöèàëèñòè÷åñêîòî ñòðîèòåëñòâî, ÷å öåëèÿò êâàðòàë ñúçäàâàøå èäåàëíà àêóñòèêà, ïîäïîìàãàùà ðàçïðîñòðàíåíèåòî íà ïëàìåííèòå ìó èäåè, èëè ïî-ñêîðî íà òîâà, êîåòî òîêó ùî áåøå ÷óë îò íÿêîÿ ïðîïàãàíäíà êàáåëàðêà, è äúðæåøå äà ãî ïðåäàäå êàòî ïîçíàíèå íà âñåêâàðòàëîñëóøàíèå.
Âàëüî èçïñóâà íàóì, è ñ íåïîíîñèìà áîëêà â ãëàâàòà ñå èçïðàâè íà êîëåíå, îãëåäà ïîëîæåíèåòî îêîëî ñåáå ñè, ïîãëåäíà êúì ìîáèëíèÿ ñè òåëåôîí, óñòàíîâè, ÷å áàòåðèÿòà ìó å ïàäíàëà, íàìåðè ïèïíåøêîì çàðÿäíîòî, áîöíà ãî ñ èçâåñòíè óñèëèÿ â êîíòàêòà, ïîçàòðóäíè ñå ñ òîâà äà íàìåðè îòêúäå äà ãî ìóøíå íà òåëåôîíà, óñòàíîâè, ÷å å íàìåðèë ãðåøíîòî çàðÿäíî, íàìåðè èñòèíñêîòî äî íåãî, è ñëåä ìàëêî åêðàíúò íà òåëåôîíà ìó âå÷å èçèñêâàøå ïèíêîäúò îò ÷åòèðè íóëè, çà äà ìîæå äà ñå çàðåäè è äà çàïî÷íå åäèí ïî åäèí äà ïðåäàâà ÷ðåç åñåìåñè, êîé ñå å îïèòâàë äà ñå ñâúæå ñ íåãî. Áèï-áèèï.
- È íÿìà äà ìîæå íèêîé äà ìå íàêàðà äà çàìúë÷à, çàùîòî àç çíàì êàêâà å èñòèíàòà, è âè ÿ êàçâàì! – ïðåïðåäàâàøå ïðîðî÷ñêîòî Ñëîâî íåíîðìàëíèêúò.
Áèï-áèèï. Âàëüî íàïðàçíî ñå îïèòâàøå äà îòâîðè íÿêîé åñåìåñ, âåäíàãà ñëåä êàòî íàòèñêàøå áóòîíà, òåëåôîíúò áèïèïêàøå çà ñëåäâàùèÿ ïîëó÷åí.
- Îáè÷àì âè âñè÷êè! Îáè÷àì è âàñ, è ìàéêà ñè, è Áúëãàðèÿ, è ïîíÿêîãà è áàùà ñè!
Áèï-áèèï. Áèï-áèèï.
- Êîëêîòî è äà ìå ìðàçèòå, ïàê íå ìîæåòå äà ìå ìðàçèòå òîëêîâà, êîëêîòî àç âè îáè÷àì.
Áèï-áèèï. „Kopele, kade si. Zvanni che se pritesnyavame”
Áèï-áèèï. „Valio, ebaha mi maikata dneska, are obadi se”
Áèï-áèèï. „E ne e istina brato, kak mozha taka da se razmazhesh kopele”
Áèï-áèèï. „I’m waiting for you at 15:00 on Tuesday in front of the National Theatre! Don’t forget!” À, êâî? Íåïîçíàò íîìåð.
- Ìèëà ðîîîäèíîîî, òèèè ñèèè çåìåí ðàààé! – ïèÿíèöàòà îòñðåùà ñìåíè ðå÷òà ñ ïåñåí. Âàëüî èçïñóâà îòíîâî, èçïðàâè ñå, îïèòà äà èçâèêà „Ìëúêâàé áå, èäèîí” îò ïðîçîðåöà, íî ãëàñîâèòå ìó ñòðóíè íå ïðîèçâåäîõà çâóê, çàòâîðè ïðîçîðåöà, ïîäõëúçíà ñå íà ïîâúðíÿòà ïî ïàðêåòà, èçïðàâè ñå ïàê, è çàñòàíà ðàçêðà÷åí ïðåä îãëåäàëîòî.
Îòñðåùà ãî ãëåäàøå ñ ïðåçðåíèå ìëàä ìúæ ïî áîêñåðêè, ñðàâíèòåëíî âèñîê, íà îêîëî 23 ãîäèíè, áè ìîãëî äà ñå êàæå äîáðå-èçãëåæäàù, àêî íå áåøå åäíà ãîëÿìà öèöèíà ïî ÷åëîòî, àêî íå ñå ñòè÷àøå ïîâðúùàíî ïî áÿëàòà ìó òåíèñêà, è íå áÿõà îãðîìíèòå ÷åðíè êðúãîâå ïîä ñèíüî-çåëåíèêàâèòå î÷è, è ãåëîñàíàòà ÷åðíà êîñà íå áåøå çàåëà ñòðàííà ôîðìà, íàïîäîáÿâàùà êó÷åøêî ëàéíî. Íà ïîäà äî ïîâðàùàíîòî áÿõà è îïîâðúùàíèòå ìó äúíêè, îò êîèòî ñòúð÷åøå ïîðòôåéëúò ìó, ñúâúðøåíî ïðàçåí, ñ èçêëþ÷åíèå íà åäíà áàíêíîòà îò 2 àìåðèêàíñêè äîëàðà.
Âàëüî ïîãëåäíà îòâîíî êúì òåëåôîíà, èìàøå îêîëî 40 ñúîáùåíèÿ, ïîä ôîðìàòà íà åñåìåñè è ñúîáùåíèÿ çà ïðîïóñíàòè ïîâèêâàíèÿ, íÿêîè ïîçíàòè, äðóãè íåïîçíàòè, äåíÿò áåøå âòîðíèê, ÷àñúò áåøå îêîëî îáÿä, ïîñëåäíèÿò ìó îò÷åòëèâ ñïîìåí áåøå îò ñúáîòà âå÷åð, êàê âäèãà ÷àøà è êàçâà „È íà ïå÷åëèâøèòå ÷åñòèòî!”, ñëåä êîåòî ïîåìà íà åêñ îêîëî 200 ãð âîäêà, è ñëåä òîâà ìó ñå ãóáåõà îêîëî äâà äíè è íÿêîëêî ÷àñà. Èçâåäíúæ ñÿêàø ñå ñåòè çà íåùî è ñå ñòðåñíà ðàçáúðçàí. Ïîãëåäíà îùå âåäíúæ òåëåôîíà ñè, ïðåöúêà åñåìåñèòå è ñòèãíà äî òîçè, êîéòî ìó íàïîìíÿøå çà ñðåùà â 15:00, ïðåä íàðîäíèÿ òåàòúð, íà àíãëèéñêè åçèê, âúâ âòîðíèê, ñèðå÷ ñúùèÿ äåí. Âàëüî íÿìàøå ïðåäñòàâà îò êîãî å òîçè åñåìåñ, è çàùî å íà àíãëèéñêè, íî èìàøå ñìúòíîòî óñåùàíå, ÷å å ïîåë àíãàæèìåíò è òðÿáâà äà îòèäå.
À êàêâî ùåøå êàæå íà êîëåãèòå ñè îò ðàáîòàòà, è íà øåôêàòà ñè, ÷å âå÷å âòîðè äåí ãî íÿìàøå íà ðàáîòà, ùåøå èçìèñëè ïî ïúò. Òðÿáâàøå ñèãóðíî äà ñè îñèãóðè è áîëíè÷åí, íî ïðåäè äà ñêàëúïè ëúæàòà, òðÿáâàøå äà ðàçáåðå êàêâî â äåéñòâèòåëíîñò ñå áåøå ñëó÷èëî. Ìåæäóâðåìåííî, àêî èì áåøå êðàéíî íåîáõîäèì íà ðàáîòà, ñèãóðíî ùÿõà äà çâúííàò ïúðâè.
Òåëåôîíúò çàïî÷íà äà çâúíè, ñëåä êàòî ÿâíî ìíîãî õîðà áÿõà ïîëó÷èëè ñúîáùåíèå, ÷å àáîíàòúò îòíîâî å íà ëèíèÿ, Âàëüî ãî èçêëþ÷è áúðçî, íàñî÷è ñå êúì êóõíÿòà äà ïîåìå äâà óïñàðèíà, âçå ïàðöàëà, è òðúãíà äà ÷èñòè ïàðêåòà, çà äà ìîæå äà îïðàâè êî÷èíàòà, äà ñå èçêúïå è äà ñå ïðèâåäå â ïðèëè÷åí âèä çà òàéíñòâåíàòà ñè ñðåùà ñëåäîáÿä. Ñ öèöèíàòà íÿìàøå êàêâî äà íàïðàâè.


Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 22.12.2011 @ 08:35:34 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðîìàíè

» Ìàòåðèàëè îò
   contristo

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ëîïàòà218
àâòîð: nickyqouo
383 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 770
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Èãðàòà, ãë.1" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.