Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: StudioSD
Днес: 0
Вчера: 1
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 577
ХуЛитери: 1
Всичко: 578

Онлайн сега:
:: Mitko19

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНе по Екзюпери
раздел: Разкази
автор: rainy

Беше слушала само легенди по темата. Оказаха се истина. Той беше толкова голям, черен, твърд и красив, щото тя първо задържа дъх, а после свистящо го изпусна между устните си. Същите устни, с които започна бавно да го побърква.

Либидото и уменията й в секса растяха правопропорционално на годините. Така набъбваха и любовниците й. Всичките еднократни. Или почти. Втора или трета сексуална среща не се брояха за връзка. По неясни причини привличаше винаги по-млади от себе си. Понякога много по-млади... Разни тъпи философчета се опитваха да обяснят подобно поведение като отмъщение заради зарязване или изневери. Смешници. Кой недорасъл психолог с малка пишка опитваше да лекува комплексите си с недомислици, че и му плащаха дори? Колко хонорар да поиска, за да им обясни как една жена има нужда да бъде обожавана поне за малко, дори и да не бъде обичана? И че съмнението за фригидност само защото не са успели да те събудят като жена в продължение на години, често е фатално. Колко женици смеят да го кажат, покажат, нежели докажат... Отмъщават си красивите кукли, които могат да имат всичко. Не и тези, които имат безлична външност като нейната.

Прекара езика по ствола на члена му с такава чувственост, щото атлетичното тяло на негъра се разтрепери неудържимо. Колата вече беше запотена. Бяха паркирали на улицата, не търсеха скрито място. Вероятно отвън се виждаше любовната им игра, но това изобщо не я вълнуваше. Беше още по-възбуждащо...

Влачеше се като пребито псе, а червата й висяха отвън. То щеше да е по-добре, ако наистина беше карантията й, а не така наречените чувства. Вече се срамуваше да използва тази дума. Настъпваха ги с някакво злостно удоволствие. Точно тези, които обожаваше. После завъртаха пета сакън да не остане здраво място по тях. После тя повръщаше. Повръщаше до зеленото на жлъчката си. Молеше им се, докато тялото й обираше праха под краката им: „Недейте, недейте, недейте, за Бога недейте!“ Нямаха милост. Колкото повече им беше дала, толкова повече я убиваха. А тя беше давала всичко.

Ръцете му я обхванаха и започна да я обгръщат по начин, по който накара кръвта й, а след това и тялото й да полудее. „Бейби, след черен мъж няма да пожелаеш друг.“ Езикът му обикаляше ухото й и тя почти не чуваше думите. Със сигурност щеше да пожелае и други, но усещаше как се пристрастява към излъчването им. Толкова страст и еротика...

„Ето тук ще ти сложа пръстена.“ Тя прецени точно типажа, който в момента държеше ръката й. Търсеше на всяка цена жена, с която да се дундурка до края на живота си. Само като си го представи и подбели поглед. Не можа да устои на лудите ухажвания, затова се изкуши да се видят. Той я гледаше с нямо обожание. Сигурно защото беше дистанцирана. Тъпите мъжки ловни инстинкти... Не пожела да го изчука. Много беше рисковано. После нямаше отърване. Тоя беше като нея. В един по-предишен неин живот. А на елементарния психолог щеше да обясни, че не отмъщението държи един мъртъв човек жив, а кислородната бутилка. В противен случай ставаме анаеробни изроди с клеясал мозък.

Оргазмът бявно я обхвана и започна да я люлее като Фукушима, но без радиационните последици на Големите Любови. Не се притесняваше да крещи, макар и сравнително тихо. Все пак бяха на публично място, не искаше да извикат полиция.

„Отвори сърцето си за други. Ти си толкова прекрасна, аз не те заслужавам. Ти ще...“ Само при спомена киселината от стомаха й започваше да бълва през устните. Вонящата течност излизаше дори и през носа й, очите приличаха на цепнато черно грозде. Всеки опит да накара чувств... – пардон, червата си – отново да функционират, водеше до емблематична катастрофа. Никога повече. Да, да, знаеше. „Никога не казвай никога.“ Само където ако не искаше повече бъбреците й да уринират кръв от ударите под кръста, повече от желателно беше да тегли майната на клишираните тъпизми.

Спермата му я заля, а тя самата изригна в някакъв вуду танц... След няколко минути отвори вратата на колата и излезе на въздух. Освободена и жива. Без кръв, черва и жлъчка. Всеки път беше така. Може би щяха да се видят отново. Може би не. Това нямаше значение. Нямаше трупове. Чувстваше се прекрасно.

Има хора, родени да получават Големи любови. Тя не беше от тях. Да се споразумееш искрено със себе си е истински здравословно, особено в областта на мозъчния, стомашно-чревния и уретерния тракт.


Публикувано от alfa_c на 02.12.2011 @ 20:19:25 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   rainy

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 00:54:34 часа

добави твой текст
"Не по Екзюпери" | Вход | 13 коментара (28 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Не по Екзюпери
от mariq-desislava на 02.12.2011 @ 21:44:17
(Профил | Изпрати бележка)
Чудя си се аз що няма пукна коментар на тука тъй, пък се зачетох и вече ми е ясно защо няма.:) Шегувам се, нямам представа защо няма, но определено дисекцията на съзнанието е безмилостно жестока.


Re: Не по Екзюпери
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 06.12.2011 @ 19:56:44
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Не всеки обича да оставя подписа си под малко по-особени текстове. Пък и обяснението може да е елементарно - просто да не ги кефи.
;)
Кефиш ме, М.Д.

]


Re: Не по Екзюпери
от verysmallanimal на 02.12.2011 @ 23:23:21
(Профил | Изпрати бележка)
Написано майсторски. Споделям всяка дума от финала.
Поздрав!


Re: Не по Екзюпери
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 06.12.2011 @ 19:59:26
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
От майстор всяка похвала ми е особено ценна. А от сподвижници - още повече!
;)
Сполай ти!

]


Re: Не по Екзюпери
от anonimapokrifoff на 02.12.2011 @ 23:57:43
(Профил | Изпрати бележка)
Да се чуди човек кое е по-скандално: написаното с курсив или останалото. Аз залагам на второто. И си мисля, че вероятно е твърде скучно да си роден да получиш Голямата любов.


Re: Не по Екзюпери
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 06.12.2011 @ 20:08:22
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Съгласна. Невидимото за очите винаги е по-скандално и по-пикантно. Особено когато е сготвено на мусака. Другото си е чиста биохимия и физика.
;)
Може би е така, не знам. Нямам честта да познавам тази скука...

]


Re: Не по Екзюпери
от azzurro на 03.12.2011 @ 10:00:12
(Профил | Изпрати бележка)
Браво по- силно от това не може да бъде!!! Да споразумяването със себе си искрено е точката на кипване, ако успееш да го направиш защото е почити невъзможно. Още веднъж браво за текста!!!!!!!!!!!!!


Re: Не по Екзюпери
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 06.12.2011 @ 20:14:08
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Възможно е. Поне по скромния ми опит. Именно заради точката на кипене. За другото сърдечна благодарност!

]


Re: Не по Екзюпери
от pc_indi (pc_indi@abv.bg) на 03.12.2011 @ 23:43:14
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
:8О ..:))Малиий,Фукушима, във вените ти не кръв, а 1220 волта ток тече! Има хора, на които им отива да са брутално откровени. Тя е от тях. Замисли ме за тези чувства- вътрешности...Може би има някакъв...вид перитонеум,който принципно ги предпазва и държи, и който прокъса ли се...става страшно- преплитане на чувствата, сепсис..Да не й се случва! И никому!
Поздрави и прегръдки от...запазената ти детска аудитория!:))


Re: Не по Екзюпери
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 06.12.2011 @ 20:31:30
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Долу-горе си нацелила волтажа. Смятай колко Ома съпротивление отива зян...
:)
Чул те Бог и да пази, да! Пък речено от устата на дете като теб съвсем има законово превъплъщение. Радваш ме, бе!

]


Re: Не по Екзюпери
от apostolicia на 06.12.2011 @ 11:50:05
(Профил | Изпрати бележка)
Eй! Какво правиш? Искрените споразумения със себе си са възможно най-неискрените споразумения. Пък и нетрайни!
Поздравления, страхотен разказ!


Re: Не по Екзюпери
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 06.12.2011 @ 20:35:02
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Хъх... Верно? Бе тези нетрайности бая години траят понякога като гледам... Пък и Ели, това си е изцяло дерт на гераинята ми! После само да не ми мрънка в следващото произведение, ако тръгне да те слуша.
;)
Трогната много!

]


Re: Не по Екзюпери
от midnight_witch на 06.12.2011 @ 20:09:16
(Профил | Изпрати бележка)
ще имаш да вземаш в това че няма Голяма Любов. мислиш, че само ти си циник ли? тц, не си. аз сигурно съм по голям и вероятно прекрасно разбирам всяка думичка, всяко усещане и тръпка.
но
с риск да ме пребиеш, вместо да ме нацелуваш като се видим следващия път, ще ти кажа- Бог не винаги ни дава онова, което искаме, но винаги онова, от което имаме нужда.

та апропо вътрешно убедена ли си, че лг има нужда от Г(олемата)Л(ибоф)?
)))))))))))))))))


Re: Не по Екзюпери
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 06.12.2011 @ 21:10:21
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Аааааа... В нищо не съм убедена, много моля! Викат, било скука. Аз нямам опит, но ЛГ сигурно няма да се кефи.
;)
Защо да те бия? Права си. Категорично. Но за цинизма не съм съгласна. Нещо нормите ни са сбъркани, щом на истините казваме безсрамие, пък на душевните невидими убийства – почтеност.

]


Re: Не по Екзюпери
от zebaitel на 07.12.2011 @ 20:47:15
(Профил | Изпрати бележка)
Чете се на един дъх, а финалът е абсолютен! Здравей, Рейни!


Re: Не по Екзюпери
от rainy на 08.12.2011 @ 20:52:04
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Зарадва ме. Сериозно. Вярвам, това е достатъчно като отговор...

]


Re: Не по Екзюпери
от Ufff на 11.12.2011 @ 23:30:46
(Профил | Изпрати бележка)
Аз пък намерих и малко Екзюпери в творбето, нъц-нъц!


Re: Не по Екзюпери
от rainy на 12.12.2011 @ 20:27:38
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Щото си изчанчена като авторката...
;)

]


Re: Не по Екзюпери
от dandan на 26.12.2011 @ 22:45:46
(Профил | Изпрати бележка)
„Никога не казвай никога.“

нали...


Re: Не по Екзюпери
от rainy на 27.12.2011 @ 11:33:27
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
А, не ги разбирам аз тия работи. Тя лирическата героиня е по заричанията. Сигурно има основания, нали... Ама ги и спазва, ще знаеш, Не е балалайка на думи като поетите.
;)
Жива да си!

]


Re: Не по Екзюпери
от RockAround_theC_l_ock (bim_bam_bum@tintiri_mintiri_pliass) на 21.01.2012 @ 19:55:41
(Профил | Изпрати бележка)
Ако ти призная, че тази га....уффф!, история... веднъж (още тогава...) я четах... до края!
Не коментирах, защото ми беше много гадно(казах си - другия път...)
Е, сега, на *н*-тия *друг път*, все пак стигнах почти до края, без да ми се доповръща...
Ще кажеш*бе к,ъв мъш си...* и сигурно ще си права.
Аз, на кървища и *черва* съм се нагледал. Не е от тях. А и то, черва-метафори...
На *случката*? На изходящите от града шосета и ние си имаме... всякакви възможности...
От *споразумението* ще да е...
По точно - от това, ненаписаното-подсказано, довело до такова споразумение *за здравословност*.
И най-чистосърдечно си признавам - не съм мъж, който (си въобразява, че) разбира женска психика!
Аз си знаех, че не си *ала-бала*, но за да напишеш така - голямо *влачене на черва* трябва да си видяла...
Уффф, логорея...и простотии, ама не ми забелязвай...(ако можеш :) :)

;-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) :)


Re: Не по Екзюпери
от rainy на 21.01.2012 @ 22:23:57
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Метафори, приятелю, метафори... Литературата дава такива възможности, пък и винаги можеш да се изсулиш по тъч-линията с интелектуални оправдания.
;)
Благодаря ти за логореята!

]


Re: Не по Екзюпери
от rajsun на 15.03.2012 @ 20:38:27
(Профил | Изпрати бележка)
...


Re: Не по Екзюпери
от rainy на 15.03.2012 @ 22:48:34
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
!

]


Re: Не по Екзюпери
от sia на 21.04.2012 @ 12:51:45
(Профил | Изпрати бележка)
Отдавна го прочетох, rainy.
Беше болезнено, не знаех какво да кажа,
вероятно и защото искам на живо.
Все едно, днес се върнах тук за да кажа - не мисля
че тя може да се постигне такова споразумение, независимо от
страданието й. Човек, който който може да дава всичко,
отдаващия се човек е неспособен на такава сделка,
независимо от това, че смята че може... Виждам
лирическата като крайно ранима душа, която просто
трябва да чака подобаващата й любов, това не е за нея.
Но кой знае, допускам, че може и да греша.

Вълнуващ текст!



Re: Не по Екзюпери
от rainy на 21.04.2012 @ 14:14:18
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Хм... Кой знае, кой знае... Не мисля, че тя играе. Доколкото мога да вляза в съзнанието на собствената си героиня, смятам че тя наистина не желае някой да си играе на скуош с вътрешностите й, а в ролята на стена собственият й живот. На някои хора не им е дадено да преживеят това, за което говориш. Като бенефициенти. Именно защото са от генерално отдаващите. Единственото, което им остава за пъноценен живот, е сделка. Със себе си, разбира се. Ама на колко хора им стиска да спрат с илюзиите? Така мисля, без претенции генерализираща истинност.
:)
Вълнуващи са личности като твоята, които успяват да посолят и придадат вкус на иначе този блудкав, (макар и наблъскан с изкуствени подправки и Е-та) живот.

]