Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 788
ХуЛитери: 3
Всичко: 791

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: malovo3
:: mariq-desislava

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЖан
раздел: Хумор и сатира
автор: fadul

Днес Ква изпращаше синът си Жан. Тържеството уважиха роднини от близки и далечни блата, защото Жан беше всеобщият родов любимец. Тук бяха и близки приятели на семейството. Поводът беше радостен - наскоро Жан беше спечелил голямата награда на конкурса „Сочен бут“ – екскурзия до Италия, и всички, общо взето, му завиждаха.
- Довиждане, и да носиш много здраве на Микеланджело! – квакаха и демонстрираха обща култура Жаблянови от блатото край село Щъркелово - те открай време си бяха сноби и парадираха познания, получени от някой захвърлен рибарски вестник. Никой не ги обичаше особено.
- Да не забравиш да донесеш от прочутите италиански канцонети – квакаха Бокови от блатото до Жабокрек. Те не се отличваха с интелект, но пък бяха романтичната издънка на родословната лилия.
- Няма да забравя – зеленееше от неудобство и щастие Жан, и му идваше да потъне вдън тиня от срам, защото хич не обичаше да е център на внимание. Баща му Ква се прокашля, и вдигна тост с роса от индийски лотус в чаша от увита тръстика.
- Скъпи сине! Искам от името на всички тук присъстващи да ти пожелая лек път, земноводни изживявания и пълна попова лъжица с впечатления! Обичаме те и вече ни липсваш!
След тези прочувствени думи всички казаха „Наздраве!“, а по – чувствителните даже се просълзиха. Баща и син се прегърнаха, след което започна същинското тържество: хорът на бекасите към местния ареал даде началото с „Пътнико свиден, пътнико млад“, изпълнена на три гласа, под диригентството на чаплата; последва смешен скеч с участието на шиварчето, потапницата и костенурката, в който костенурката беше гондола, шиварчето – гондолиерът, а потапницата – романтична туристка, бленуваща да види балкона на Ромео и Жулиета, въпреки уверенията на останалите двама, че се намира във Венеция, което не е същото като да се намираш във Верона; след всеобщият взрив от аплодисменти, последва забавна томбола – всеки изтегли по едно папурено стъбло, и тези с късите стъбла трябваше да изпълнят по едно желание на онези с дългите. Въобще татко Ква се беше погрижил градусът на настроението да е висок, за което към края на празненството всички му благодариха. Накрая изпратиха заедно Жан до летището, и просълзени наблюдаваха излитащият самолет.
След една седмица Ква получи благодарствено писмо от град Пескара, подписано от главния готвач на ресторант „Аморе“. Той честно беше изпратил и половината бакшиш, с който го беше възнаградило доволното семейство Спалети. Парите стигнаха на Жан за три килограма замразени яйца от мухи - лайнарки, с които семейството му изкара зимата без проблеми.


Публикувано от Administrator на 25.11.2011 @ 21:12:11 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   fadul

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
391 четения | оценка 5

показвания 45485
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Жан" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.