Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Anyth1978
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14145

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 728
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 731

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian
:: LioCasablanca

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÔàäî
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: azzurro

Ãíåâúò áåøå èçðúôàë ëèöåòî íà ñãðàäàòà è òÿ ïðèëè÷àøå íà íåóçíàâàåìà ãåîãðàôñêà êàðòà, ïî êîÿòî íèêîé íÿìàøå äà ïîñòàâè ïðúñò è äà ïúòóâà. Áîÿòà ñå ëþùåøå íà ìàëêè ïàð÷åíöà ñ æåëàíèåòî äà ñå îòêúñíå çàâèíàãè îò òîâà ìÿñòî, ìÿñòî íà ðàçäîðè è êðàìîëè, íåíóæíè íèêîìó, íî ïîäõðàíâàùè ïúðâè÷íèòå æåëàíèÿ íà îáèòàòåëèòå è. Îòïðåä, åäèíñòâåíî ñòúëáèùåòî áå èçëúñêàíî è çàãëàäåíî îò ðàçëè÷íèòå ñòúïêè, ïðåìèíàëè è ïðåìèíàâàùè, êîè ïî-òåæêè, êîè ïî- ëåêè, ñ ïîòðîïâàíå è íåòúðïåëèâè äà ïîæåëàÿò äà âëÿçàò òàì. Îáèòàëèùå çà õîðàòà, ïîäñëîí çà ìúêà, ÿä è çëîáà, ïîäêëàæäàíà îò âúçðàñòíèòå, ñ ïðåïðàòêà êúì ìëàäèòå.
Íà ñòúëáèòå ñåäåøå ìîìè÷åíöå îáëå÷åíî â øèðîêà ðîêëè÷êà ñ èçáåëåëè öâåòîâå, íà ãëàâàòà ñ ãîëÿìà ïàíäåëêà, êîÿòî ñå ïîëþëÿâàøå, êàòî òúæíî öâåòå íàêëîíåíî íà åäíà ñòðàíà, ïîîîìà÷êàíî îò ïîñòîÿííîòî äúðïàíå â ðàç÷îðëåíèòå è êîñè. Òî çàìèñëåíî ãëåäàøå óëèöàòà, ñìó÷åéêè ïàëåö. Îò ïðîçîðöèòå çàä ãúðáà ìó ñå ÷óâàøå êðÿñúêà íà åäíà îò ëåëèòå. Ëÿòîòî íàïèðàøå ñ ãîðåùèòå ñè ãúðäè è íàòèñêàøå ïðàõà ïî óëèöèòå.  ïîãëåäà íà äåòåòî ñå ÷åòåøå íàñòúðâåíèåòî íà ìàëêî æèâîòíî. Ìîðíèÿò äúõ íà ìîðåòî ðàçïðàùàøå ñèëíèÿ ìèðèñ íà âîäîðàñëè, êîéòî èçïúëâàøå ïðàçíîòàòà íà áåçâðåìèåòî. Âèáðàöèèòå çàä ãúðáà ìó ðàçõâúðëÿõà îáèäè êàòî ìðúñíè ÷àðøàôè. Íÿìàøå ïî-èçíåðâÿùà è ïî-ëóäà êúùà îò òàçè.
- Íÿìà ëè äà ñå ïðèáèðàø? – ÷ó çàä ãúðáà ñè ãëàñ, êîéòî è ãîâîðåøå êàòî íà ìàëêî êó÷åíöå.
Ïðèáèðàíåòî áåøå òðóäíî ïîíÿòèå çà íåÿ. Íàâúí ñå ÷óñòâàøå íàé-äîáðå. Çàùîòî òàì, â òèõèÿ ãîâîð íà õîðàòà, íàìèðàøå ïîâå÷å ëþáîâ è âíèìàíèå. Îùå âåäíúæ ÷ó ãëàñà äà êàçâà äóìàòà „ êüîïåê”. Ìèñëåõà ñè, ÷å íå ðàçáèðà åçèêà èì. Íèùî ïîäîáíî, ñ ôèáðèòå íà äåòñêàòà ñè ÷óñòâèòåëíîñò äîðè è ïðåç êîæàòà ñè ìîæåøå äà ïîïèå âñè÷êî, êàçàíî ïî íåèí àäðåñ. Çíàåøå, íå ÿ îáè÷àõà, äåòå íà ñìåñåí áðàê. Íå è ïóêàøå, òîâà ÿ êàðàøå äà ãè äðàçíè îùå ïîâå÷å. Ïîãëåäèòå èì ÿ íàòèñêàõà óíèæàâàùî, à äóìèòå ÿ õàïåõà.  î÷èòå èì, íàòúïêàíè ñ ïðåäðàñúäúöè, ëþáîâòà íå îçíà÷àâàøå íèùî, îñâåí ñìåòêà. Çíàåøå, ÷å åäèí äåí ùå ñå ìàõíå îò òàì è íèêîãà íÿìà äà çàïðèëè÷à íà òÿõ, ìàêàð ÷å íîñåøå ñàìî ïîëîâèíàòà îò êðúâòà èì.
Ñòàíà è ìóäíî ïðîâëà÷è êðàêà, îáóòè â îáëè îáóâêè, ñúñ ñèëíî èçòðèòè îò ïîäðèòâàíåòî íà ðàçíè êàìú÷åòà íîñîâå.
Ñàìî ïðèâå÷åð íÿêàê øóìîòåâèöàòà ïðèòèõâàøå, âåðîÿòíî îò äíåâíàòà óìîðà. Òîãàâà ñå ñëó÷âàõà äðóãè íåùà. Äåíÿò áåøå òÿãîñòåí çà íåÿ. Âðåìå çà áÿãñòâà è ùóðîòèè, çà êîèòî çàïëàùàøå ñúñ çâúíêè øàìàðè. Ïðèâå÷åð, ïàê ïðèñÿäàøå îòâúí íà ñòúïàëàòà. Ïî òîâà âðåìå çíàåøå, ÷å ñå ïðèáèðà ìëàäèÿò ãîñïîäèí ñ ïàíàìåíàòà øàïêà. Íå ñëåä äúëãî îò ïðîçîðåöà ìó ñå ðàçíàñÿøå îíàçè òúæíà ìóçèêà. Òÿ ñå ñòè÷àøå áàâíî ïî ñãðàäèòå è ñÿêàø ãè êàðàøå äà äîëåïÿò ðúöå è òåëà, è äà çàáðàâÿò êàòî õîðàòà îëþùåíàòà ñè íåñðåòíîñò. Ïîêëàùàøå ñå â óíåñ, çàñëóøàíà â íåïîçíàòèòå çâóöè.

Íÿêîé è áå ïðàòèë äèñê ñ ìóçèêà – èçíåíàäà. Íàëÿ ñè â ÷àøàòà ÷åðíî êàôå è ñå çàñëóøà. Çàñòèíà – ôàäî, îíîâà ñúùîòî, êîåòî áå ñëóøàëà êàòî äåòå íà îíåçè ñòúëáè. Ñúðöåòî è ïîäñêî÷è. Ïîñåãíà äà ñïðå çâóêà, íî ñå îòêàçà è åäíà ñúëçà ñå çàòúðêàëÿ, à ñëåä íåÿ è äðóãè. Íå ãè èçáúðñà, îñòàâè ãè äà ñå ñòè÷àò è äà çàìúãëÿâàò ïîãëåäà è, ïðåä êîéòî ñå ïîÿâÿâàõà îáðàçè, ãðîòåñêíè, çà íåÿ âå÷å ñìåøíè è çàáàâíè, äîðè òúæíè. Ñïîìíè ñè, ÷å çëîáàòà íå èì ïðîñòè, èçñóøè ãè è ãè îñòàâè âå÷íè ïëåííèöè íà îíàçè êúùà.
Íî òÿ çíàåøå, ÷å íîñè ïîëîâèíàòà îò òÿõíàòà êðúâ, êîÿòî íå è äàâàøå ïîêîé è ÿ êàðàøå äà íå áúäå êàòî òÿõ, à äà å âúâ âå÷íî òúðñåíå íà ïîâå÷å ëþáîâ, ïîâå÷å....
Îòäàâíà íå íîñåøå ãîëÿìà ïàíäåëêà, êîñàòà è áå êúñà, ñ åäèí íåìèðåí êè÷óð îòïðåä. Ìåæäó ñúëçèòå ñå ïîÿâè óñìèâêà, ïúðâî ïëàõà, à ñëåä òîâà ñå ÷ó ñèëíèÿò è ñìÿõ. Ëÿòîòî íàïèðàøå ñ ãîðåùèòå ñè ãúðäè è íàòèñêàøå ïðàõà ïî óëèöèòå. Ðàçáðà, ïðîñòè èì çà çâúíêèòå øàìàðè è âñè÷êî ïîñëåäâàëî â ãîäèíèòå. Ïðåñåãíà ñå è óâåëè÷è ìóçèêàòà. Ðàçíåñå ñå òîïëîòî è ìîðíî ôàäî íà Ñåçàðèÿ Åâîðà.


Ïóáëèêóâàíî îò viatarna íà 11.11.2011 @ 22:07:40 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   azzurro

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 6


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

24.04.2024 ãîä. / 10:13:40 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ôàäî" | Âõîä | 10 êîìåíòàðà (21 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ôàäî
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 12.11.2011 @ 04:41:19
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òîâà ñè å ðàçñúáëè÷àíå íà äóøà!Ìíîãî å õóáàâî!
Ïîçäðàâè:)


Re: Ôàäî
îò diva_voda íà 12.11.2011 @ 06:11:06
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ëÿòîòî íàïèðàøå ñ ãîðåùèòå ñè ãúðäè è íàòèñêàøå ïðàõà ïî óëèöèòå.

!!!

Óñåòèõ!
È âèäÿõ ... âñè÷êî:)

Ïîçäðàâëåíèÿ!


Re: Ôàäî
îò thebigplucky (plakerov@abv.bg) íà 12.11.2011 @ 06:45:52
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://picasaweb.google.bg/plamen.lakerov
http://vbox7.com/play:44ee259a

Òîâà å ñàìî çà äà äîïúëíÿ êîìïîçèöèÿòà...

Çàëåïíåø ëè âåäíúæ çà ôàäîòî - çà öÿë æèâîò å.
È å Áîæåñòâåíî äà ñè Âñåîïðîùàâàù - Ôàäî-òî òå ïðàâè òàêúâ áåç äà èñêàø.


Re: Ôàäî
îò zebaitel íà 12.11.2011 @ 07:30:23
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îáðàçíî, âúëíóâàùî, êðàñèâî - êàòî ôàäî! ×àê äúõúò òè ñïèðà, äîêàòî ãî èç÷åòåø è ïîñëå âåäíàãà ïîñÿãàø êúì Ñåçàðèÿ Åâîðà! Áëàãîäàðÿ òè, Àçóðî!


Re: Ôàäî
îò secret_rose íà 12.11.2011 @ 08:04:14
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Ìíîãî õóáàâ ðàçêàç...
Ôàäî å òàêúâ êîïíåæ..


Re: Ôàäî
îò vladun (valdividenov@abv.bg) íà 12.11.2011 @ 09:13:23
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî ïîåçèÿ èìà â ðàçêàçà òè, ïîçäðàâè!


Re: Ôàäî
îò Silver Wolfess (silver_wolfess@mail.bg) íà 12.11.2011 @ 12:19:55
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.slovo.bg/silver
Ïîçäðàâëåíèÿ, Àäçóðî! Èìà íåùî ñáúðêàíî â òîçè ñâÿò, íî ìóçèêàòà ëåêóâà. Óáåäåíà ñúì.
Ïîçäðàâ!


Re: Ôàäî
îò mariq-desislava íà 13.11.2011 @ 08:22:41
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïîåçèÿ â ïðîçà, ìíîãî îáðàçíà ïðè òîâà.


Re: Ôàäî
îò Markoni55 íà 14.11.2011 @ 13:59:12
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
"Òÿ ñå ñòè÷àøå áàâíî ïî ñãðàäèòå è ñÿêàø ãè êàðàøå äà äîëåïÿò ðúöå è òåëà, è äà çàáðàâÿò êàòî õîðàòà îëþùåíàòà ñè íåñðåòíîñò" òîëêîâà ìóçèêà ñå âëîæèëà â òåêñòà, ÷å ïðåëèâà... Ïó äà íå òè å óðîêè! Ïîçäðàâè ìíîîîîîîîîîîãî ñïåöèàëíè çà òîçè ñïåöèàëåí òåêñò. Âúðíà ìå íÿêúäå, êúäåòî....ñåãà ïðîñòî òðÿáâà äà ñå çàñìåÿ è äà ñè ïóñíà ôàäî, íàëè!


Re: Ôàäî
îò igeo íà 15.11.2011 @ 12:34:41
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://iv0georgiev.blogspot.bg/
Äîáúð òåêñò!
È áåç ïðàâîïèñíè ãðåøêè, êîåòî å "áîëåñò" íà ìíîãî îò "ìàñòèòèòå" ïèñà÷è â òîçè ñàéò.
Ñàìî àêî ïîçâîëèø åäíà çàáåëåæêà - Ñåçàðèÿ Åâîðà íå ïåå ôàäî, à ìîðíà. Òàêà ÷å çà äà ñå çàïàçè çàãëàâèåòî è ò.í. ñìåíè èìåòî íà èçïúëíèòåëêàòà ñ íÿêîÿ èçâåñòíà ïåâèöà íà ôàäî - íàïð.Àìàëèÿ, èëè íå çíàì êîÿ.
Ïîçäðàâè!