Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 776
ХуЛитери: 1
Всичко: 777

Онлайн сега:
:: Mitko19

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаУмирай трудно, бейби!
раздел: Хумор и сатира
автор: rainy

Гледаше ме изразително и сякаш леко насмешливо с катранените си, дълбоки очи. Дъхът ми спря по средата на трахеята. Красавец! Всъщност, твърде постно определение за този див и страстен мачо... Колената ми омекнаха, а пулсът яростно ме срита в корема да си седна разумно на задника и не предприемам простотии...

Може би е редно да спомена, че иде реч за черен, расов жребец. Може би е редно и да уточня как (непонятно защо) бях решила, че няколкото мършави учебни часа с кротка бяла кобила на учебен полигон са достатъчни да си спретна непредвидена „романтична разходка с кон в планината” по време на романтичен уикенд сред романтична обстановка, където се беше пръкнал и този център за алтернативен туризъм за скучаещи баровци. Още по-непонятен беше изборът на жокея, обаче, предоставил ми това чудо на природата, под което и права можех да мина, а за очеизбийно буйния му нрав дори не смеех да пусна на воля бурната си фантазия, ама на – гордост!

Нахлузих каската и усмихнато – мамка им и маски! – се закатерих по оградата на тренировъчния манеж, за да се докопам до кожената седалка. Споменах май бегло размера на породистото животно... Жребецът презрително изпръхтя (фъстък, стига си ми се мотала между копитата!) и подмести атлетичното си туловище, само че аз от намеци разбирам ли? Следвам го като кудук и мърморя едни нелицеприятни словосъчетания, без да се отказвам. Пък и разполагах с подкрепата на конегледачите (не от алтруизъм, а просто финикийските знаци имат склонност да купуват внимание), така че в крайна сметка тръснах разтрепераните си задни части върху красавеца, те ми връчиха поводите и се изсулиха с ромейска усмивка, която бързичко се спаружи...

Несподелената ми (както всяка подобна) любов поразкърши тяло, колкото да усетя главозамайването от чувства и оргазъм в едно и изневиделица рухна като пясъчен колос върху подпочвени води! Обаче жребецът джентълмен... Реши да не доказва трошливостта на твърдия ми череп, а елегантно ме изхвърли, като тупна рязко, но меко на земята, а аз се затъркалях като боулинг топка и спрях едва в колците на ограждението. Явно овъргаляната ми в пепелта муцунка е предизвикала яко съжаление, щото единият жокей да предложи великодушно разходка с друг жребец, върху който самият той беше разположил стегнатото си (мъжете само мислели за секс...) дупе без кьораво седло под него. То правилно дават акъл старите хора да не си отваряме безцелно устата, за да не лапнем някоя дръзка муха, но... Тук ролята на летящия инсектицид се изпълни от моя милост, която прегърна идеята с индиански боен танц, а впоследствие се вкопчи и в самия дългокос индивид. Преди това воайорите да затворят очи, за да ми спестят хиленето си от гледката на драпане до върха на коня – ледена пързалка във вертикален план, а другият жокей в ролята на лебедка. Продължението беше очарователно, защото двата ата определено си бяха плюли в устите...

Едва гушнала през кръста набедения червенокож, усетих как се отлепям и политам във въздуха от моменталното полудяване на жребеца и втурването му през полето в галоп, достоен за всеки индиански екшън. Докато истерично се заливах от изригнал, нездравословен смях и балансирах върху хлъзгавия гръб чрез притискане на де що стърчащи (на)крайници свободни се намираха, дочух хърхорещия звук от гръцмуля на Винету, промъкнал се през безмилостно прещипания му слънчев сплит: „Госпожо, ако не отпуснете малко хватката на ръчищата си, рискувате този път да си строшим и двамата главите”. Успях само да изфъфля през стиснатите до откат зъби: „Господине, абе не скапвайте толкова прозаично емоцията ми на спасяване по холивудски!”

Всъщност, не знам доколко емоционално му е било на каубоя, но след като озапти някак окончателно пощръклялото животно и впоследствие учтиво поисках да си платя каквото там трябваше, той любезно отказа и внимателно попита за моя хонорар...


Публикувано от hixxtam на 09.11.2011 @ 15:34:54 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   rainy

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 5


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 02:47:36 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Умирай трудно, бейби!" | Вход | 6 коментара (12 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Умирай трудно, бейби!
от thebigplucky (plakerov@abv.bg) на 09.11.2011 @ 16:54:06
(Профил | Изпрати бележка) http://picasaweb.google.bg/plamen.lakerov
:-)
Другият път го избери огромен, черен и лъскав!
И да пише "LEXUS" отпред...
;-)


Re: Умирай трудно, бейби!
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 19.11.2011 @ 08:31:24
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Мъж ли бе да го опишеш! Само големи атрибути му крепят самочувствието...
;)
Може ли да пише MINI? Това пък е женската гледна точка – елегантно, миниатюрно, екстравагантно и порядъчно скъпо.
:)
Радвам ти се, приятелю.

]


Re: Умирай трудно, бейби!
от doktora на 09.11.2011 @ 17:18:13
(Профил | Изпрати бележка)
))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

ох кеф ох баня, смях и оргазъм в едно (а само жените мислели за секс, хм...;))
Док :)


Re: Умирай трудно, бейби!
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 19.11.2011 @ 08:35:37
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Доки, един от митовете е, че вие повече мислите от нас. Дишате ни праха по скромното мнение. Просто не говорим толкова по темата публично (познай насаме) и не избиваме комплекси с надареност и потентност (имаме си други достатъчно, естествено).
;)
Купон да става, то аман от сериозни физиономии като попове на задушница...

]


Re: Умирай трудно, бейби!
от pc_indi (pc_indi@abv.bg) на 09.11.2011 @ 19:00:15
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
:))Висока колкото ...ампула с нитроглицерин и точно толкова безопасна.И ноеобходима.:)Неудържима си бейби, но пък ти отива! Да му мислят препятствията!:)Бъди все такава, бейби!:){}


Re: Умирай трудно, бейби!
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 19.11.2011 @ 08:40:49
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Я не се обиждай на височина, че ще те цапна! И що бе, Индиано? Ампулите са безопасни, стига да им държиш съдържанието зад стъклената преграда. Нитроглицеринът какво е виновен, че му пробиват обвивката... Е, чат-пат е и необходим дето викаш. Да разрушава стари сгради, примерно.
;)
Бе за мен не знам, ама солта на тази земя са хора като теб. Прегръдка неразрушителна!

]


Re: Умирай трудно, бейби!
от Vesan (proarh92@abv.bg) на 09.11.2011 @ 19:14:43
(Профил | Изпрати бележка)
Ееее не... толкова искрено отдавна не бях се забавлявал! :)))


Re: Умирай трудно, бейби!
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 19.11.2011 @ 08:42:22
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Ако съм го постигнала, значи от самоиронията ми като стил на поведение има смисъл. Благодаря ти!

]


Re: Умирай трудно, бейби!
от mariq-desislava на 09.11.2011 @ 19:26:42
(Профил | Изпрати бележка)
Лелей, мис Оцеола, на*ървихте ми мозъчните клетки до безпределни размери, вие сте ми личното машинно масло.:)))


Re: Умирай трудно, бейби!
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 19.11.2011 @ 08:47:31
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Личното ти масло щеше да се олее с личното си кафе...
НаВърви ли каза, баби, че не дочувам? Сега с тези сплетени мозъчни клетки съвсем ще увеличиш размера на разни чужди акъли.
;)

]


Re: Умирай трудно, бейби!
от Mia2442 (mia2442@gmail.com) на 10.11.2011 @ 19:25:39
(Профил | Изпрати бележка) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
хахах - финалът с твоя хонорар ,,изкърти мивките,, - харесвам този тип хумор - много!:):):)
10кс за доброто настроение!:)


Re: Умирай трудно, бейби!
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 19.11.2011 @ 08:50:08
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Ами като не сме докторици и си нямаме лични асистентки, с които да взимаме акъла на хората, борим се да се докопаме до някой жокей поне. Само за литературни цели, естествено!
;)
Благодаря ти и успех на книгата!

]