Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 789
ХуЛитери: 0
Всичко: 789

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНай-готиният пич на света
раздел: Разкази
автор: jitanosten

Най-готиният пич на света


На чина ми пишеше : - „Гошо от девети „б” е тъп гей!”. Вероятно го бяха писали вчера след обяд, в обратната смяна. Трябваше да остана след часовете, за да видя кой бе имал наглостта да ме обижда. После щях да реша как да го накажа.

Вторият час щяхме да имаме контролно по английски, затова отворих учебника и зачетох последните уроци. На катедрата даскалицата ни по география нещо се пенеше, възмутена колко неграмотни сме по предмета и. Тя си мислеше, че земята се върти заради нейната глупава география. Ако знаеше колко неграмотни сме по всички предмети, вероятно би си сменила професията. Сигурен съм, че ако от джунглата докарат стадо маймуни, те по-бързо ще се образоват от приматите в нашия клас. Ние сме най-кухите в цялото СОУ, независимо, че някакви шестокласници се опитват да ни оспорват първото място. Класният неведнъж е правил заключения, как в цялата му тридесетгодишна кариера не е срещал по-мързелив и безразличен към учението клас. Много му се иска поне един от нас да отпадне по някаква причина. Сега сме осемнадесет ученика и ако някой се премести или остане да повтаря, просто ще разформироват класа. Ние обаче не се даваме и както е тръгнало, ще се траем взаимно още две години. Това го натъжава, а нас ни кефи особено. У дома пред бащите си не можем да безобразничим, затова тормозим него. Гледаме обаче да не прекаляваме, щото може да се разболее и да го смени някоя опърничева даскалица. Те повечето са такива в нашето даскало.
Часовете неусетно минават и всички напускат стаята. Оставам сам, за да видя драскача на чинове. Дори лелките дето чистят, не успяват да ме изгонят от стаята. Играя пасианс на мобилния си телефон, докато някакви пубери от седми клас започват да кацат наоколо. Те ме гледат подозрително и нещо си шушукат, но аз не им обръщам внимание. Най-после до мен застават две момичета, едното от които ми е познато.
През лятото бяхме на почивка в Равда, заедно с нейното семейство. Малкото и братче бе голям симпатяга, но Ния / така се казваше тя /, бе голяма шматка. През двете седмици, които прекарахме в хотела, на плажа и в разходки из селото, тя непрекъснато бърбореше, смееше се като малоумна и ми досаждаше. Беше хубава на вид и когато бе по бански на плажа, дори възрастни мъже я заглеждаха. Като си отвореше устата обаче, можеше да прогони и арабски терорист с глупостите си. Едва я изтраях тогава, а сега мизерницата се хилеше, докато нагло запита:
- Гоше, защо си ми седнал на мястото?
Глупчовците от нейния клас ни зяпаха с нескривано любопитство, затова побързах да уточня нещата:
- Ти ли написа тая гадост?
- Защо да е гадост? - фръцна се игриво тя – Абсолютна истина е!
- Какво-о-о-о?! – смръщих се пресилено, за да скрия колко потресен съм от нахалството и. Сигурно така се чувстваше класният, когато го ядосвахме с простотиите си. Момичето до Ния изписка и започна да обяснява на останалите:
- Това лято двамата били заедно на море и макар тя да му се сваляла непрекъснато, той дори не я целунал! Представяте ли си?! Ние дори нарочно се преместихме на неговия чин, но на всичко което Ния му написа, той не отговори.
Едва сега загрях смисъла на тъпите въпроси, драскани на чина ми от време на време. Те бяха нещо от сорта: -„Мислиш ли за мен?”, „Аз всяка вечер си представям как двамата заедно правим .......!”, „Поне малко не ти ли харесвам?”, „Не искаш ли да се срещнем довечера?”, „Напиши ми телефона си!” и все такива глупости.
- Знаеш ли, че си голяма откачалка? – опитах се да я обидя, но за нея това бе по-скоро комплимент.
- Откачалка съм, щото си падам по левак като теб! Друг на твое място ...... отдавна би се възползвал, ама ти ....... не! Гошо – голямата работа, дето само мълчи като риба, щото не знае как да забавлява едно момиче! Просто ужас!
Наглата устатница сигурно още щеше да ме обижда и излага, затова я прекъснах:
- Не съм педофил, да се занимавам с малолетни пиклички! След две – три години като пораснеш, се обади! А до тогава не ми драскай по чина! Ясно ли е?
- Не е ясно! – кресна Ния и си бухна чантата върху чина – Ама, че си глупак, тъпак, тъпак...! – заповтаря в някаква истерия и изведнъж се разрева. Приятелката и я прегърна и започна да я утешава, а аз безмълвно се издимих от стаята.
Докато вървях към къщи се питах, толкова неприятна ли е Ния или не смеех да призная, че не знам какво да правя, ако остана сам с нея. Ясно ми бе, че в пубертета момичетата се развиват по-бързо от момчетата. На вид тя изглеждаше вече като зряла жена, но се държеше като побесняла торба с хормони. Сигурно искаше секс, но бе попаднала на мен и тъкмо в това бе проблема. Аз все още не бях спал с момиче и макар да гледах всеки ден порно по телевизията, все още нямах смелост да го направя наистина. Смущавах се и се боях, като се стигне до края, да не се изложа по някакъв начин. Съвсем нормален си бях за всичко, но ми се щеше някоя опитна кака да ме образова в началото. Едно е да гледаш как се плющят нимфоманките в някой порно-канал, а съвсем друго е да се правиш на мъж, без дори да си опитал от меда.
Така, в упреци и съмнения към себе си мина целия след обяд и надвечер, без да се замисля, тръгнах към училище. Влязох в двора и се подпрях на баскетболния кош, за да се виждам добре от входната врата. Зачаках да бие звънеца за последния час. Чувствах се неловко, но положението щеше съвсем да се оплеска, ако Ния просто ме подминеше на излизане. Бях приел предизвикателството и, но се чувствах изтръпнал, несигурен и много, много глупав.
Когато звънецът би и хлапетата се юрнаха навън, вече не можех да си отлепя краката от асфалта, независимо, че ужасно ми се щеше да се телепортирам по някакъв начин. Изведнъж съзрях Ния, а в същия момент и тя ме видя. Спря на място, докато приятелката и нещо разпалено обясняваше. Двамата се гледахме тъй дълго, че накрая не издържах и се усмихнах. Момичето метна чантата си във въздуха и се втурна към мен. Там, пред всички деца, двамата се целунахме за пръв път.
Сега, два месеца след това, като седна на чина си, с гордост и удоволствие гледам написаното в горния ляв край: - „Гошо от девети „б” е най-готиния пич на света!”.
За някой това звучи като поредната ученическа глупост, но само аз и Ния знаем, как тя стигна до този извод. Знам също, че имаме да учим още много неща, но не ни пука, защото сме вече заедно. Повярвайте, да си имаш някой като Ния, е толкова хубаво, че дори можеш да започнеш да си учиш уроците, ако тя те помоли за това. Да си кух и необразован вече не е модерно. Важно е да знаеш какво искаш и да има начин да докажеш, че си най-готиният пич на света!


Автор: Красимир Иванов


Публикувано от alfa_c на 18.10.2011 @ 23:54:34 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   jitanosten

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
384 четения | оценка 5

показвания 4364
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Най-готиният пич на света" | Вход | 3 коментара (5 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Най-готиният пич на света
от verysmallanimal на 20.10.2011 @ 12:17:16
(Профил | Изпрати бележка)
Pozdrav!


Re: Най-готиният пич на света
от jitanosten на 21.10.2011 @ 09:59:48
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря!

]


Re: Най-готиният пич на света
от petinka на 21.10.2011 @ 11:09:21
(Профил | Изпрати бележка)
Ех, тия хормони... :)
Благодаря за интересното четиво!


Re: Най-готиният пич на света
от jitanosten на 21.10.2011 @ 12:55:09
(Профил | Изпрати бележка)
Радвам се, че Ви е харесал разказа!

]


Re: Най-готиният пич на света
от malovo3 на 29.10.2015 @ 13:13:11
(Профил | Изпрати бележка)
Никой не се е родил научен.
Хареса ми!