Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 492
ХуЛитери: 0
Всичко: 492

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЗа хората, роботите и още нещо! (Писмо второ)
раздел: Пародии
автор: cegavara

Хей, здравейте... пак съм аз, помните ли ме :) Не ви писах толкова дълго време, а ви обе6тах, но си имам супер сериозно оправдание... не, не е фермата... мани ги тия ферми... ве4е не ме кефят...
имах рожден ден и майка ми ми купи айфон, ся си джъткам навсякъде с него и където и да ида имам нет, миналия месец нещо ме преебаха тия от глобул и ми на4ислили неква сметка 800лв... ба6тата напрао полудя, вика 4е цел месец бил работил за тия мангизи, ми като е прост и не е у4ил на времето, хората в нета тия пари ги вадят за минута... Ся съм се зарибил на и-бей и връткам всекви неща там... много ефтино бе... тия балъци за кво изоб6то си купуват дрехи от магазина, е онзи ден си зех едни кецове, те в магазина 300лв, а в и-бея 150, хех да не съм луд, веднага ги поръчах излязоха на далавера, ама дъртите не разбират. С Мимито нещо се от4уждихме, май си е хванала някакъв и я заведе на море, бе да се оправят, аз си имам една много яка сега, тя си има видеочат, плащаш си там няква мизерна сума и си говори с мене гола... тя и с други си говори оба4е с мен има друго отношение, дори си мисля 4е скоро ще ме пусне без пари и може и да се видим дори... тя така казва, ама бая време ве4е се познаваме и съм сигурен 4е ме харесва. Ся най важното е да по4на да изкарвам кинти, майка ми вика да съм се хванел при 4и4о ми да ба4кам барман в заведението, ама от 8 сутринта е супер ненормално, то аз си лягам тогава, а през деня няма никой в 4ата... даже баща ми заплашва 4е щял да спре нета, че 30 лв му били скъпо, ми като не е у4ил на времето ся ще ба4ка като луд и ще се събира с пиянките да пият ракия пред блока. сега имам една програма дето само трябва да влизам в нея цял ден и да каня други хора и ми плащат... в момента правя 50-60 цента на денонощие оба4е като зарибя други и след месец два ще правя сериозни пари... мисля да си купя кола защото другата година ве4е ще имам право да карам, мацките не си падат по загубеняци освен ако не искам да съм с някоя дебела и геозна. Онзи ден ходихме на 4ас пик, зарибявах се с една много яка, 4ерпих я тва онова, тя ми танцува ама накрая дойде баща и, един плешив дядка и и вика "тръгвай" ... все на мен се случва... ина4е бе6е много яко, Галена пя (оная с порното) много е яка... ся е модерно да се хеърлят салфетки, колкото пове4е поръ4ваш толкова пове4е ти се лепят мадамите, аз взех три табли... абе изобщо глем купон... те мойте съу4еници нямат много възможност, ходят на дискотека с по 20лв щото не са отворени на далаверите в нета. Онзи ден опитах за първи път и бяло, една мацка ме по4ерпи... лелееее много яко, главата ми щеше да гръмне, 4увах музиката дум-трата, дум-трата и танци цяла нощ, ся се свързах с един балък дето имал малко и обеща да ми го даде за 50лв щото бил закъсал с мангизите. Изобщо купона те4е и лятото е в разгара си. Майка ми искат да ме записват да у4а в софия за адвокат, леле ще се разцепя там, ще си имам и квартира... баща ми вика да ходя на общежитие ама там е гадно. Ще си джиткам по цел ден в мола, там има и фрий уай-фи ама треба да имам и лаптоп. Имам едни приятел4ета в нета дето ми викат " ти само ела" ще се разбием :) Мисля 4е най после животът ми се нарежда и откривам себе си и какво искам да прая, още не съм спал с моми4е, ама се надявам това лято ве4е да стане, ся 4акам бащата да продаде няква нива и ще вземе доста мангизи, тогава ще го изкрънкам за колата, може некъв голф 4 да ми земе, те в нета са много по ефтини, има и за тва сайтове, ше и сложа музика вътре и ще разсичам из комплекса. Лелеееее къв як анцунг адидас е излезнал в продавалника смо за 80лв... аре браточки, 4е требва да бегам, ся ще го цъкна докато някой не го е надушил и после отивам да вида бащата, че треба да снесе некой лев за довечера... аз пак ш6е пиша, надявам се да е скоро ;)
Ю.Г


Публикувано от Administrator на 13.10.2011 @ 00:01:59 



Сродни връзки

» Повече за
   Пародии

» Материали от
   cegavara

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

17.04.2024 год. / 00:37:33 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"За хората, роботите и още нещо! (Писмо второ)" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: За хората, роботите и още нещо! (Писмо второ)
от zinka на 13.10.2011 @ 06:52:48
(Профил | Изпрати бележка)
Ех, браточка - самата действителност е!
Животът си се нарежда и купонът си те4е... - ше бегам.... :)))

Браво ти!
Поздрав!


Re: За хората, роботите и още нещо! (Писмо второ)
от cegavara на 12.03.2012 @ 13:39:30
(Профил | Изпрати бележка)
Прочети и първото ако не си :) Мерси :)

]