Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 823
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 824

Îíëàéí ñåãà:
:: LioCasablanca

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÑàìî íå 9
ðàçäåë: Õóìîð è ñàòèðà
àâòîð: gilermo_fors

„Çà âðúçêà ñ îïåðàòîð – íàòèñíåòå 9” – èçñëóøàë ñúì öÿëà òèðàäà ñàìîðåêëàìà, îáÿñíèëè ñà ìè êîëêî ñå ãðèæàò çà ìåí, êàê ìå îáè÷àò è ùå ìè èãðàÿò íà ñâàòáàòà, à ñúùî è ïðåäëîæåíèÿ çà ðàçíè íåùà äåòî íå ãè ðàçáèðàì, íî ñà íîìåðèðàíè îò 1 äî 8. Íàòèñêàì 9.
„Çà ïî-äîáðî îáñëóæâàíå ðàçãîâîðúò ñå çàïèñâà.”

- Äîáúð äåí, Âàñ âè îáñëóæâà Êàëèí. Ñ êàêâî ìîãà äà Âè áúäà ïîëåçåí?

- Èñêàì äà ïðîâåðÿ òåêóùàòà ñè ñìåòêà.

- Ïîçâúíåòå îòíîâî è íàáåðåòå 6. Óñëóãàòà å àâòîìàòè÷íà. Ïðèÿòåí äåí.

- Àìà àç...

- Òèéééééò.

Ïîâòàðÿì óïðàæíåíèåòî ñ èçñëóøâàíåòî. Ïðèåìàì ãî êàòî òðåíèíã ïî îâëàäÿâàíå íà ãíåâà. Ñïðàâÿì ñå è ñúì äîâîëåí îò ñåáå ñè. Íàòèñêàì 9.

„ Çà ñúæàëåíèå âñè÷êè íàøè îïåðàòîðè ñà çàåòè â ìîìåíòà. Ìîæåòå äà èç÷àêàòå îñâîáîæäàâàíå íà îïåðàòîð èëè äà ñå îáàäèòå ïî-êúñíî.

„Êàê ëè ïà íå ñå îáàäÿ ïî-êúñíî, ñåãà ñòå ìè ïàäíàëè è ùå âè ñêúñàì íåðâèòå, ìàìêà âè, âäèãàéòå, ìàìêà âè, ìàìêà âè... „ – ñëåä îêîëî 162 ìàìêè íÿêîé ñå ïðåñòðàøè èëè ïî-ñêîðî ñìèëè. Ìàìêà ìó. „Çà ïî-äîáðî îáñëóæâàíå ðàçãîâîðúò ñå çàïèñâà.”

- Äîáúð äåí, âàñ âè îáñëóæâà Æèâêî – ìíîîãî ëåê ñëèâåíñêè àêöåíò, ëþáèìèÿ ìè. Ñ êàêâî ìîãà äà âè áúäà ïîëåçåí?

- Èñêàì äà ïðîâåðÿ òåêóùàòà ñè ñìåòêà.

- Ïîçâúíåòå îòíîâî è ...

- ... è íàáåðåòå 6. Óñëóãàòà å àâòîìàòè÷íà. Ïðèÿòåí äåí – êàçâàì íà ñêîðîãîâîðêà. Ñåãà å ìîìåíòà äà ðàçáåðà äàëè Æèâêî å ïè÷ èëè å çàïèñ. Àêî å ìåõàíè÷íî óñòðîéñòâî ùå ñå òðîãíå.

- Íàáåðåòå 6. Óñëóãàòà å àâòîìàòè÷íà. Ïðèÿòåí äååååí – òîÿ å æåëåçåí. Íàïðàâî êàòàïóëòèðàõ.

- Ååååååé, ñëèâåíñêè ïåäàë íåùàñòåí !!! Ùå òè èçâèÿ êèðëèâèÿ âðàò ! – âäèãíàõ íÿêîëêî îêòàâè íàãîðå. ß íå ìè ñå ...

- Òèèéééò.

Âäèøâàíå - èçäèøâàíå, âäèøâàíå – èçäèøâàíå, âäèøâàíå – èçðèãâàíå !!! „Êîïåëåíöåååååååå !” – áàñè, çà âòîðè ïúò ìó ïóíòèðàì „åååå”-òî. Âå÷å íå å ñìåøíî – òðàãè÷íî å.

Òðåòè ïúò ìàéêà è áàùà. Êàòî â ïðèêàçêèòå. „Çà ïî äîáðî....”; - Âàñ âè ... – Ñ êàêâî ìîãà ... – ñëèâåíñêèÿ àêöåíò, ëþáèìèÿò ìè.

- Äîáúð äåí, ìíîãî ìíîãî ñå èçâèíÿâàì, çíàì, ÷å òîâà çà êîåòî ùå ïîìîëÿ íå âè âëèçà â çàäúëæåíèÿòà, íî ñúì äîñòà îáúðêàí è ñèëíî ïðèòåñíåí. Îô, íåóäîáíî ìè å, ... ÷å ñúì òîëêîâà íåîðèåíòèðàí è íåóê, íî ïðè ïðåäèøíèÿò ñè îïèò äà íàó÷à òåêóùàòà ñè ñìåòêà ÿâíî íåùî ñúì îïëåñêàë. Áèõòå ëè ìè ïîìîãíàëè, ìîëÿ Âè, ìîëÿ Âèèèè !

- Ñïîêîéíî, íà âñåêè ñå ñëó÷âà, íå ñòå äëúæåí äà ñå îïðàâÿòå ñ ìîäåðíàòà òåõíèêà, ïî âàøå âðåìå íàé-ñëîæíîòî ñúîðúæåíèå ñèãóðíî å áèëî òîñòåðà. Êàæåòå ñåãà êàêâî Âè òîðìîçè.

- Âèæòå, ñïðåíè ñà ìè èçõîäÿùèòå îáàæäàíèÿ. Îïèòàõ äà ðàçáåðà êîëêî ìè å òåêóùàòà ñìåòêà, íî ...

- Íàòèñíàõòå ëè 6-öàòà?

- Äà !

- Íàâðåìå ëè èëè èçáúðçàõòå?

- Íàâðåìå! Ìàøèíàòà êàçà 1863 ëåâà è íÿêàêâè ñòîòèíêè ...

- Êîëêî ñòîòèíêè ? Àêî îáè÷àòå äà ñòå òî÷åí, íèå òóê ñìå ïîñòàâåíè äà ðåøàâàìå âàøèòå ïðîáëåìè, íî òðÿáâà òåçè ïðîáëåìè äà ñà ôîðìóëèðàíè ò î ÷ í î. Êàê áèõòå ðåàãèðàëè, àêî àç âè ñúîáùÿ ñóìàòà ïî òîçè ïðåíåáðåæèòåëåí íà÷èí „åäè êîëêî ñè ëåâà è í ÿ ê à ê â è ñ ò î ò è í ê è!” Áèõòå ëè ïðîâåðèëè ê î ë ê î ò î ÷ í î ñòîòèíêè.

- Äîáúð ñòå, ïðèçíàâàì. Ïðåäàâàì ñå. Òîâà áåøå áëåñòÿùî, íÿìàì äóìè. Îòèâàì äà ïðîâåðÿ. Êðàé. Ïîáåäåí ñúì!

- Îñòàâåòåååå, íèå íàëè çà òîâà ñìå òóê – äà ïîìàãàìå. Àáå çíàåòå ëè êàêâè ãè èìà, êðåùÿò, ïñóâàò... Íî âèå ñòå âúçïèòàí è ... Òàêà ... Äúëæèòå 1863 ëåâà è íÿêàêâè ñòîòèíêè. Çàòîâà íÿìàòå âúçìîæíîñò çà èçõîäÿùè îáàæäàíèÿ.

- Îëåëå, êîëêî ñúì òúï, àìà íå ðàçáèðàì êàê äúëæà òîëêîç ñè ëåâà, ÷å è íÿêàêâè ñòîòèíêè, êàòî ëèìèòà ìè å 150 ëåâà è íèêàêâè ñòîòèíêè? Ïúê íèêîãà íå ãî ñòèãàì, òà ...

- Ååååõ, âëÿçàõòå ìè ïîä êîæàòà. È íèå ñìå õîðà – ïîíÿêîãà. Äàéòå äà âèäèì ñåãà êàê å ñòàíàëîîîîî... Àõàààà... Èìàòå âêëþ÷åíà íîâàòà íè ðîóìèíã óñëóãà „Ïúðâè ñâîáîäåí ñ íàé-ãîëÿìà ÷àñîâà ðàçëèêà”. Ìíîãî ïîëåçíà óñëóãà, íå ñìÿòàòå ëè?

- Áèõòå ëè îáÿñíèëè ìîëÿ? – çà ïúðâè ïúò ÷óâàõ çà òàçè óñëóãà, íàèñòèíà çâó÷åøå ïîëåçíî, íî àç íÿìàõ íèùî îáùî ñ òîâà. Èëè ïîíå ñå íàäÿâàõ äà íÿìàì.

- Òàêàààà, åòî êîé íå ñè ÷åòå åñåìåñèòååååå. Óâåäîìèëè ñìå âè çà òîâà, ÷å ÍÀÏÚËÍÎ ÁÅÇÏËÀÒÍÎ çà ïúðâèòå äâà äíè âè âêëþ÷âàìå òàçè óñëóãà, íî âèå òàêà è íå ñòå ïðî÷åëè. Åòî, òóêà ìè èçëèçà, íà 12.06. â 2 ÷àñà è íÿêàêâè ìèíóòè. Ïðåç íîùà. Ïóñêàìå ãè ïðåç íîùà, çàùîòî òîãàâà øàíñà äà øîôèðàòå å ìàëúê, à íàëè çíàåòå, õîðàòà ñà ëþáîïèòíè è ïîñëå êîé âèíîâåí ... ìîáèëíèÿò îïåðàòîð.

- Ïðàâè ñòå, òîëêîâà ñòå ãðèæîâíè, à àç íàëè ñúì ìúðçåëèâåö – âñå ñïÿ íîùåñ, ïúê è õúðêàì, òà íå ÷óâàì åñåìåñèòå.

- Êàòî êàçàõòå çà ñïàíå, ïîäñåòåòå ìå äà âè ðàçêàæà çà äîïúëíèòåëíàòà óñëóãà „ñïîêîéíà íîù” – äîáàâêà êúì „Ïúðâè ñâîáîäåí ñ íàé-ãîëÿìà ÷àñîâà ðàçëèêà”, êîÿòî ñå ðàäâà íà ñòðàõîòíà ïîïóëÿðíîñò ñðåä êëèåíòèòå íè.

- Äà, íî íàëè ïúðâî ùå ìè îáÿñíèòå çà „ïúðâèÿ ñâîáîäåí...”

- Î’Êåé, îò ìåí äà ìèíå, íî íå ñúì äëúæåí. Êàêâî äà âè ïðàâÿ êàòî ñòå ìè ñèìïàòè÷åí. Òà: „Òàçè óñëóãà å èçöÿëî â óñëóãà íà êëèåíòà, òÿ ðàçøèðÿâà íåîãðàíè÷åíî âúçìîæíîñòèòå ìó äà îáùóâà ñúñ ñâåòà.” – ãëàñúò ìó áå ñòàíàë ìåòàëåí, ðàâåí è íàçèäàòåëåí. Òèïè÷åí îïåðàòîðñêè ãëàñ. Áðàâî íà ìîì÷åòî – èñòèíñêè ïðîôåñèîíàëèñò - ìðàçÿ äà èìàì ðàáîòà ñ àìàòüîðè. „Ñúùíîñòà íà óñëóãàòà ñå ñúñòîè â òîâà, ÷å àêî íàáåðåòå íîìåð êîéòî å çàåò â ìîìåíòà, ñèñòåìàòà âè ñâúðçâà ñ ïúðâèÿ ñâîáîäåí íîìåð íà äèðèæèðàíî ñëó÷àåí ïðèíöèï.”

- Â ñìèñúë? – ìàé îò èãðà íà „òúï” ñå çàòúïÿâà – íèùî íå ðàçáèðàõ.

- Âèå êàòî íàáèðàòå íîìåð, çàùî ãî ïðàâèòå ? Çàùîòî èñêàòå äà ãîâîðèòå ñ íÿêîãî, íàëè?

- Àìè äà, îáèêíîâåííî çà òîâà ãî ïðàâÿ – äàíî íå ñúì ïðîçâó÷àë ñàðêàñòè÷íî.

- Âèäÿõòå ëè, ÍÈÅ ÇÍÀÅÌ ÊÀÊÂÎ ÈÑÊÀÒÅ! Èñêàòå äà ãîâîðèòå! Çàòîâà âè ñâúðçâàìå ñ ïúðâèÿ íîìåð êîéòî íå å çàåò! Ãåíèàëíî,à ?! - çà äà ìîæå äà ãîâîðèòå. È ïîíåæå, íàëè ðàçáèðàòå, òîâà å áîíóñ çà ÂÀÑ, òî íèå âèå ïîäñèãóðÿâàìå íåîãðàíè÷åíè âúçìîæíîñòè äà îáùóâàòå èíòåðåñíî. Òîâà å „äèðèæèðàíèÿ ñëó÷àåí ïðèíöèï” – òîåñò íå êàêúâ äà å ñëó÷àåí ñâîáîäåí íîìåð, à òàêúâ, êîéòî å íà òåðèòîðèÿòà íà äúðæàâà ñ êîÿòî èìàìå ðîóìèíã è çàáåëåæåòå – å íà íàé-ãîëÿìàòà ÷àñîâà ðàçëèêà îò ìÿñòîòî êúäåòî ñòå âèå. Îáèêíîâåííî 12 ÷àñà. Ñòðàõîòíî, íàëè?

- ×àêàéòå, çíà÷è àç çâúíÿ íà áàáà ìè, àìà òÿ â òîçè ìîìåíò ñè áúáðè ñ íÿêîé îò áåçïëàòíèÿ ñè ñïèñúê, à âèå ìå ñâúðçâàòå ñ íÿêàêâà äðóãà àíòèïîäíà áàáà, òàêà ëè?

- Å, Âèå ñåãà áàáà òà áàáà. Ïúðâî, ìîæå äà íå áúáðè âàøàòà áàáà, à ïðîñòî äà å ïî áàâíà è äà íå óñïåå äà âäèãíå äî âòîðîòî ïîçâúíÿâàíå, òîãàâà ïàê ñòèãàìå äî àíòèïîäíàòà áàáà. Íî ïúê êîé å êàçàë, ÷å òðÿáâà äà å ïàê áàáà, çíàåø ëè êàêâè çíîéíè ëàòèíîñêè èìà íà 12 ÷àñà ðàçëèêà? Ììì. Âå÷å èìà íÿêîëêî áðàêà, áëàãîäàðåíèå íà íàñ.  ñàéòà èìà ñâàòáåíè ñíèìêè, ìîæå äà ïîãëåäíåòå.

- Äîáðå äå, àìà àç íå ñúì ãîâîðèë íèòî ñ àíòèïîäíà áàáà, íèòî ñ äèâíà ëàòèíîñêà – îòêúäå å ñìåòêàòà.

- Íàëè òè êàçàõ çà äîïúëíèòåëíàòà óñëóãà, äîéäîõìå è äî íåÿ – áåøå ìèíàë íåóñåòíî íà „òè” – íîðìàëíî, âå÷å ñìå ñè áëèçêè. – Ïîíåæå íÿêîè õîðà íå èñêàò äà ãè áóäÿò íîùåì, ïîëçâàò òàçè óñëóãà. Ñòðóâà ñàìî 100 ëåâà íà ìåñåö, áåç ÄÄÑ. Ñúâåòâàì òå äà ñè ÿ îñòàâèø, çàùîòî òîâà ñ ðîóìèíãà è „ñëó÷àéíèÿ” íîìåð íå å ñàìî íàø íîìåð, òàêà, ÷å ìîæå è òåá äà òå áóäÿò. À ñàìî çà 100 ëåâà òîâà íå ñå ñëó÷âà – ïîçâúíÿâàíåòî ñå ïðåõâúðëÿ â íÿêîé îò íàøèòå êîëöåíòðîâå è îïåðàòîð ïîåìà ðàçãîâîðà. Òîé ñè êúë÷è åçèêà à òè ñè ñïèø - çàñëóæàâà ñè ïàðèòå, íàëè?

- À àç ëè ïëàùàì ðàçãîâîðà? Ïî ðîóìèíã òàðèôàòà ëè ?

- Å, äà. Íî ïúê ïîñëå ìîæåø äà ñè ãî ïðîñëóøàø íà çàïèñ íà öåíàòà íà ðàçãîâîð â ìðåæàòà ñïîðåä òàðèôíèÿ òè ïëàí. Êâî ìó ïëàùàø?

- À ìîãà ëè äà ñå îòêàæà îò öÿëàòà óñëóãà „ïúðâè ñâîáîäåí ñëó÷àåí òàêîâàòà”?

- Íå òå ñúâåòâàì. Èçïðîáâàé ÿ ïúðâî äå. Îòêàçâàíåòî èçëèçà ñêúïî. Ïëàùà ñå ñðåäíîñòàòèñòè÷åñêèÿ ðàçõîä çà óñëóãàòà çà 12 ìåñåöà. Ïîíåæå ó íàñ å îòñêîðî, ïîëçâàìå äàííè îò àëáàíñêèòå ïîòðåáèòåëè. Òå ÿ èìàò ïîâå÷å îò ãîäèíà è ñà áëèçêè íà íàøèÿ íàòóðåë. Òàêà å íàé-÷åñòíî. Âñå ïàê òðÿáâà äà ñå ñúîáðàçÿâàìå ñ íàøèòå áàëêàíñêè ïðèâè÷êè, íàëè òàêà?

.....................

- Àáå ùî íå âè å** ï**** ì**** !!! – êðåùÿ â òúìíîòî. Ïëóâíàë â ñòóäåíà ïîò. Ãîñïîäè, ñúí å. Íî çàùî ñå ñúáóäèõ, íå áåøå îò ãíÿâ, òîëêîâà äîáðå ñå ñïðàâÿõ, áÿõ ìèë è ëþáåçåí. Îò êàêâî ñå ñúáóäèõ?!

Òåëåôîíúò ìè å íà íîùíîòî øêàô÷å - ëåêî æóæè. ×óâà ñå òèõ øåïîò. Íà èñïàíñêè. Ìúæêè ãëàñ ñúñ ñèëåí ñëèâåíñêè àêöåíò ðàçãîâàðÿ ñ íÿêàêâà æåíà íà èñïàíñêè – íÿìà êàê äà ñå ñãðåøè – çíîéíà ëàòèíî ôåìèíà. Âçèìàì òåëåôîíà „Àëî, àëî”. Ìúæúò êàçâà, òîçè ïúò ñ ïî÷òè íîðìàëåí ãëàñ è íà áúëãàðñêè : „Ñïîêîéíî ïè÷, ïóñíàë ñúì òè åêñòðà „ñïîêîéíà íîù” çà åäèí ìåñåö áåçïëàòíî – ñàìî çà ëîÿëíè êëèåíòè! À, è ëèìèòà ñúì òè âäèãíàë, íàëè ñìå ñè áëèçêè ! Õàéäå çàñïèâàé è „ñïîêîéíà íîù”.

Ïðàâ å ÷îâåêà, áëèçêè ñìå ñè. Ëÿãàì ñè. ×óâñòâàì ñå ñïåöèàëåí. Çàñïèâàì ùàñòëèâ. Ïîñëåäíîòî êîåòî ñè ïîìèñëÿì ïðåäè äà ñå ïîòîïÿ â óñëóãàòà åêñòðà å: „çà âðúçêà ñ îïåðàòîð íàòèñíåòå 9”


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 23.09.2011 @ 14:40:41 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Õóìîð è ñàòèðà

» Ìàòåðèàëè îò
   gilermo_fors

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ñòðåëêàòà
àâòîð: nickyqouo
322 ÷åòåíèÿ | îöåíêà íÿìà

ïîêàçâàíèÿ 40059
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Ñàìî íå 9" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ñàìî íå 9
îò alfa_c (alfa_c@hulite.net) íà 23.09.2011 @ 14:47:30
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
:)))
Âèå ñòå êúñìåòëèÿ! Íà âñè÷êîòî îòãîðå íå îöåíÿâàòå êàêúâ êúñìåòëèÿ ñòå - òà âèå ñòå ñè ãîâîðèë ñ îïåðàààòîîîîððð!!! :)) È òî íÿêîëêî ïúòè...
Àç, ñîáñòâåíî, ïðåç ïîñëåäíèòå òðè äíè ïðåêàðàõ îêîëî 4-5 ÷àñà â ïðîñëóøâàíå íà ñúîáùåíèåòî "ìîëÿ, èç÷àêàéòå, âàøåòî îáàæäàíå å âàæíî çà íàñ" è òàêà íå ñå äîêîïàõ äî îïåðàòîð - íè ñúñ ñëèâåíñêè, íè ñúñ ÿìáîëñêè àêöåíò. :((