Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 540
ХуЛитери: 1
Всичко: 541

Онлайн сега:
:: Albatros

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаРаздел - потребители
раздел: Фантастика
автор: dedenze

Година 2035, ЕС – място наричано България, записал историк А17Б5, CD-ROM – 156873A:

Относно потребителите длъжници .


Повече от 5 години, моловете са получили законово разрешение за пълно разпореждане с длъжниците - потребители. Така се облекчи съдебната система и затворите. Собствениците на МОЛ, могат да събират пряко вземанията си от длъжниците под формата на принудителен труд и пр…. Разбира се имат и разходи по преустройството на част от подземните гаражи и тавански помещения в килии с общ санитарен възел и охрана. Ако неплатежоспособният потребител се издължи, гражданските му права се възстановяват и се пуска на свобода. Това рядко се случва, основно с помощ отвън, от родственици и приятели. Смъртността е доста висока, затова медицинските служби на мола имат право да “лекуват” и издават смъртни актове, както и да извършват общински, безплатни погребения на кремираните остатъци. Длъжник на мола може да станеш и по собствено желание, достатъчно е да подпишеш договор, че предоставяш всичко което имаш, включително и тялото си на мола. От своя страна, мола осигурява легло и 4 квадратни метра жизнено пространство, плюс храна 1500 к.калории дневно, 10 дни домашен отпуск годишно, който много рядко се ползува. Така се решават десетки проблеми, мола не бракува и изхвърля храна с изтекъл срок на годност, има постоянни, гарантирани потребители. Клошарите и просяците са събрани от улиците. Кражбите рязко намаляват, общите работници са налични без договори, данъци и осигуровки. Европейските норми за затворите се спазват, като моловете понякога предлагат даже по- добри условия, като частни затвори и старчески домове. Процъфтява осигуряването за медицината на органи и телесни течности, като се оформя като доброволно, безплатно дарение. Загубата на потребител, макар и длъжник не е изгодна за никого, защото държавата плаща част от разходите на моловете, спестяващи затворите. Все пак има вратички, когато се касае за потребители в безпомощно състояние, тогава се търсят социални и благотворителни дружества, защото моловете са търговски обекти все пак. Тези потребители са особено ценни, защото осигуряват високо потребление на лекарства, стоки и услуги, без особени капризи и претенции, евтаназията е забранена със закон. За да се избягнат споровете по извършените разходи, по- добре е да са в ресора на други дружества. В краен случай, ако не се постигне споразумение, мола обявява, че потребителя не дължи нищо и реално го изхвърля на улицата.

Системата определено е добра, защото моловете се разрастват и множат ежедневно. В моловете вече се извършват множество дейности – разфасоване, опаковка, етикиране, реклама, радио- телевизионни програми, производство на стоки, аксесоари, сувенири и пр…. Например в МОЛ – Сердика където беше сниман първият, демократичен сериал “Стъклен дом” вече се произвежда ветрило със соларно задвижване. Твърдят, че има градове, където в моловете живеят вече над 60 % от населението, което определя и една, нова, интересна перспектива !?

Това явно е желана симбиоза между производители, търговци, потребители и нарушители, при която всички печелят !


Публикувано от alfa_c на 17.09.2011 @ 16:25:13 



Сродни връзки

» Повече за
   Фантастика

» Материали от
   dedenze

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.66
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 05:50:18 часа

добави твой текст
"Раздел - потребители" | Вход | 2 коментара (5 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Раздел - потребители
от gfstoilov (gfstoilov@abv.bg) на 17.09.2011 @ 21:22:04
(Профил | Изпрати бележка) http://gfstoilov.blogspot.com/
Истина ще е, но едва ли ще е чак през 2035 - робството на портебителите-длъжници ще започне много по-рано... съвсем скоро! :))


Re: Раздел - потребители
от Danielita на 18.09.2011 @ 07:16:05
(Профил | Изпрати бележка)
Запази ми едно място в този МОЛ. :)) Звучи твърде реалистично, не знам защо си го сложил във "Фантастика". Поздрави!