Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 873
ХуЛитери: 3
Всичко: 876

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: Lombardi
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаРазговор с М.
раздел: Разкази
автор: condor

13 Август 2011
О:- Невероятно! Сложила си си снимки, в цялата (т)и красота!
Влязох да погледна от любопитство.
Гледам тълпи от ухажори вече са се струпали :)
Радвам се да те видя така, по-смела и решителна;)

(Няма отговор)

О:-Хей, Маленка?

М:-Дааа ... ммм. Тя е.

О:-Радвам се да те видя на линия, как си, какво правиш?

М: -Много добре! Благодаря. Ти ?

О:-И аз добре, много по добре в сравнение с някои предни години .

М:-Бравоо !

О: -Е, малко съм си изкълчил левия крак, ама това не се брои.

М: -Ще ти мине.

О:-Ами да. Децата (са добре), особено синът ми си е станал направо голям човек. При теб как тече живота?

М:-Добре.

О:-(Ние )Ходихме това лято за 1 седмица до Доминиканската република, острова на Христофор Колумб, Хиспаньола.

О:-Браво!

М:-Ти в коя част на родината или си по света? Нещо ново от любимия Ямбол?

О:-Много е хубав града. Харесвам си го. България е зелена и свежа. Нашата Родина!

О:-Много ми липсва и родината и града и най вече хората.

М:- Хората не ми липсват, но града и мястото . Това е България -най-чудното място на света. А хората че не стават, не стават. Няма спор.

О: - Е аз имам пред вид хубавите хора, само добрите.

М: - Не познавам такива из Ямбола, хахахаха.

О:-Има много добри хора, не само в Ямбол, но и навсякъде.

М: - Ами сигурно е така :)

О:- Хората са си хора навсякъде. Най важното е към какви принципи се придържат. Лошо става като си имаш работа с безпринципни или лоши или алчни. Има и жестоки хора.

М: -Ами да.

О: - Важно е да имаш добра приятелска среда от хора споделящи хуманни принципи. Безпринципното приятелство е саморазрушително.

М: - Ами да, важно е. Аз нямам. Така ще си иде. Съдба.

О:- Не е вярно че нямаш. Или си горделива, или прекалена скромност ти пречи да се откриеш пред света и да се покажеш с цялята ти красота и доброта.

М:- Второто е. А когато се откриеш хората искат да ти вземат каквото могат .... и после да ти се присмеят. Няма да го позволя. Стигнала съм си до своите си изводи. В черупката ми е най-добре, на сигурно място. Хората са лоши.

О:- Много се Зарадвах да видя твоите снимки тук и специално се влязох за да те поздравя. Иначе аз не влизам вече.

М: - Не ти вярвам за това. Но хубаво, радвам се че си добре!

О: -Това с черупката не е решение и ти го знаеш. В черупката можеш само да чакаш за по добри времена.

М: - Стига! Няма да е вечно чакането. Смъртта някой ден ще ме отведе там. След много години де , много много. Лека (нощ) от мен.

О:- Докато се крие в черупката човек отслабва, губи духовни сили. Човек има нужда от среда, приятели, близки. Това на което се основава приятелството - това са принципи и духовни ценности. Човек не трябва да се крие от принципите си, човек трябва да ги защитава и отстоява. Другото е предателство спрямо принципите и приятелите. Лека нощ, с пожелания за докосване до добрите принципи, красивите идеи и чистите приятелства. (Намигваща усмивка).

М:- В другия живот ( Изплезена усмивка).

О:-Как така в другия живот бе момиче. Не се излагай. Какво му е на тоя живот? Да не мислиш че ще е по-добре да се преродиш в някакъв друг биологичен вид?
Или пък си мислиш че тия дето са те създали са виновни?
Живей в този живот! Сега! Утре може да е късно, може и да няма утре. Направи това, което чувстваш че трябва да направиш. Недей се страхува, недей сама да си си съдница, остави децата ти да отсъдят дали си грешница, но за да стане това трябва поне да им дадеш шанс да ги има. Няма по-голямо наказание за децата ти от това да ги обречеш на несъществуване. Разбираш ли ме?

М:- Мисля че много ги разбираш нещата. Големи съвети ми даваш и т.н. Искам само да ти кажа че е добре да се научиш да приемаш мнението на хората и това е. Ти си съдник. Мислиш си че много ги разбираш нещата. Ха ха ха! Неприятно ми е да те слушам.

О:-Дали пък съм чак и съдник? Не мисля.
По скоро съм човек който намира нестандартни решения за излизане от нерешими на пръв поглед ситуации. Защо си мислиш че те съдя или критикувам? Няма такова нещо.

М:- ОК (Усмихнато човече).
Аз не мога да намеря решенията за сега. Хи хи хи.

О:- Това което ни спира или блокира е най-често у нас самите.
Съблюдавайки собствени принципи стигаме до ситуации в които добри наглед принципи си противоречат. На нас се пада трудния избор към кой принцип да се придържаме. Ако приемем за нормално съжителството на противоположните принципи изпадаме в блокаж.

М: - Точно (така). Всичко си противоречи. Не мога да се справя. Надявам се да ми се изяснят постепенно. Понякога нещата в които вярвам просто се сгромолясват.

О:- Така е. Много е голяма динамиката в обществото и в целия свят. Много бързо стават промените.
Нашият проблем е че не можем толкова бързо да се пренагласяме. Това започва да се очертава като глобален проблем.

М:- Хмм ! (Въздишка) Не мога да се променя.

О:- Хората имат нужда и от малко консерватизъм, но да го наречем от добрия консерватизъм. Тоест способност да запазват и консервират от старите си ценности, старите си добродетели, без при това да влизат във война с новото.

М:- Ами който може го може, на мен ми е трудно(ооо).

О:- На всички ни е трудно (Намигваща усмивка).
Няма лесно. Повечето промени са болезнени.
Може би ако търсиш и желаеш промени, тогава е по лесно.

Повечето от проблемите на съвременото общество са следствие от принципите заложени от Френската Революция.
Нямаш си на представа доколко много идеята за свобода и равенство е променила многовековната и многохилядната структура на междучовешките взаимоотношения. Проблемите, които в момента обсъждаме с тебе са именно такива: как по- добре да консумираме нашата собствена свобода.

М:- Много си ми умен ти....Но едва ли ще ми помогнеш. Трудно ми е и това е... Никога няма да съм щастлива. Имам нужда винаги от половинката ми. Имам предвид за да се чувствам цяла. Сега съм половина.

О:- Съвсем по друг начин биха изглеждали обаче нещата ако трябваше да се борим за извоюване на свобода.
Обвързването с друг човек е частичен отказ от собствената свобода.

М:- Да. И това го има. Но като жена, (да съм) приятел на типично някакви качества ми е трудно. Трябва да си има и силната страна която за някои неща за които аз съм силна трябва да е слаба. Оф! (??объркване) Хи хи хи !
Ами да! Точно така е. От една страна обичам свободата си, но и възрастта ме притиска. Искам хем да съм с половинката, хем да съм свободна и щастлива. Толкова ли е трудно (ооо) ?
Явно да !

О:- Обвързването с друг човек не е биологично обвързване, не е телесно обвързване. То е спазване и съблюдаване на общи ценности и принципи.

М:- Да, да го направим . А по нататъка може и да се обвързваме с който си искаме. Хи хи хи.
Хитро, а? Много страшно ми изглежда, не е за мен .

О:- Така е. В този смисъл обвързването с определени принципи е един вид обвързване с целия свят. Отказ от обвързване с принципи е отказ от смислена взаимовръзка с целия свят. Сега разбираш ли какво значи изолацията?

М:- Аз разбирам. А ти? Хи хи хи !
Просто е чудесно. Аз съм готин човек .

О:- Ами че готина си, даже много. И ми е много приятно да си лафим с тебе. Животът е борба за отстояване на добрите принципи. Смисълът на живота не е в прецакване на ближния.

М:- Абсолютно! Аз не мога да прецаквам. И точно затова не искам да съм прецакана. А то нали знаеш че за да има прецакващ има и прецакан. Ти се оказа голяма работа ! **( не се чете pr isohol , предполагам Професор ) философ .

А как да си оправя косата? Отидох на некадърна фризьорка, направо кошмар .

Пращам ти мечка от скайпа ... защото тук няма.

О:- Пиши малко по ясно де, не мога нещо да отделя думите (Усмихнато човече).

М: -За прегръдка, приятелски жест. (Усмихнато човече).

О:- Мечешка прегръдка ли ще да рече това? (намигащо човече).

М: Да.

О:- Ха ха ха.
А аз си мислех че съм те спечелил като приятел на добрите принципи (намигащо човече).
Леле колко си подозрителна . При теб ще се изредят на опашка 10 царски принца и ти ще ги отпратиш всичките до един (Усмихнато човече).
Да се надяваме че Иванушка глупака няма да се откаже .(намигащо човече).

М:- Кой е той ? Иван ?
Ужас, наистина има принцове, но аз не съм за никой някак си . Май всичките ще ги подмина и накрая нищо няма да направя. кой ще ме изтрае? Не съм цвете.

А за мечешката прегръдка - не е нещо лошо.

О:- Не са ли ти чели приказки? Иванушка глупака е все тоя дето спечелва царската дъщеря. Принцовете като правило се провалят. Освен ако не са омагьосани като жаба или грозен звяр.

М:- Само че аз не съм царска дъщеря.
Хмм! Ами глупак ще да е. Иначе за какво ще ме иска, заради черните ми очи ли ?

О:- Нали знаеш и Пепеляшка? Важното е да знаеш как в грозното патенце да откриеш лебеда. (намигащо човече).

М:- Може би ако познава сърцето ми ? За туй ще е. И ако може да го види . Иначе няма за какво.
Хи хи хи... Аз съм (си) такова. Грозно и глупаво. И забравено и нехаресвано. (плачещо човече).

О:- Аз съм сигурен че има 1000 причини да бъдеш харесвана. Аз си те харесвам, даже не мога да ти кажа защо. Толкова малко знам за теб, не знам и дали ще науча повече, но някак си я имам вътрешната сигурност че ти заслужаваш да бъдеш харесвана. Казвам ти го без значение дали някога ще те срещна в реалния живот, на живо. За да ти стисна ръката за поздрав.


О:-Хей, костилчице (намигащо човече).

М:- Дааа ..ммм.
Гледам индийския филм по БТВ, невероятен е .

О:- За съжаление не мога да го гледам. Аз помагам на жена ми да перем един килим с прахосмукачката. Казах ли ти че ние продадохме старата къща и купихме друга?
През зимата ремонтирахме и в края на март се преместихме. Още има разни неща за оправяне.

М:- Радвам се за вас. Мисля че сте страхотни. Пожелавам ви да сте живи и здрави и страхотни. ( усмивки)

О:- Мерси за пожеланията. Справяме се. (намигащо човече).
Децата си пораснаха ей така между другото.
Жена ми най накрая се съгласи да се пробваме за трето, ама нещо не успяваме. Вече сме си на годинки и двамата. Преди тя ми се съпротивляваше страхотно, но след 3 години борба.... Така са нещата, за някои убеждения човек трябва да се бори дори и с най-близките.

М:- Ще успеете. Запалете си свещички, утре е 15 август. И бог да е с вас. (Успение Богородично)

О:- Ох, не вярвам в бог, поне за тия работи няма как да се разчита на бог. Ако ние не си свършим нашата работа няма как и Господ да ни помогне.

М: (човече стискащо палци)

О:- Изгубих много ценно време аз, проспал съм няколко годинки. Но за други неща не съм си губил времето.
Не ми липсва самочувствие, знам че само да си пожелая нещо и ... Земята започва да се върти в обратна посока.

М: - Искам и аз такъв мъж(жжжжж).

О:- За момента за мъж не мога да ти се предложа, но за приятел с удоволствие. (намигащо човече). Поне за приятелството граници и ограничения няма.

М: (усмихнато човече).

О:- Ще си лягаш ли скоро?

М:- Да, лека нощ от мен. Успех в начинанията.

О: Благодаря, лека и спокойна нощ. Успех и на теб в твоите дела.

М: - Мерси, аз вярвам в Бог.

О:- Тогава Бог е с теб. Няма от какво да се плашиш. Остави Бог да си върши работата, ти само следвай насоките му.

М: - Да, стискай ми палци утре. Тогава Той напред и аз като негово дете след него.

О: Стискам палци. Всички сме деца божии. Бог, това е добротата, само с добро имаме бъдеще, лошото е обречено.

М: - Абсолютно!

15 Август 2011


Публикувано от alfa_c на 17.08.2011 @ 21:42:08 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   condor

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 13:28:55 часа

добави твой текст
"Разговор с М." | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.