Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 815
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 817

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: LioCasablanca

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÊîôàòà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: aldan

„Åäèíñòâåíîòî, êîåòî ïðàâÿ, å äà ðàçâàëÿì êàðòèíèòå ñè!”

– Ùå ÷èñòèì ëè òàçè ãîäèíà? – ïîïèòà Ïàçè Áîæå. – Ùîòî, ãëåäàì, íàñúáðàëî ñå å èçâåñòíî êîëè÷åñòâî ìàòåðèàë çà ÷èñòåíå.
– Êàê òàêà äà ÷èñòèì? – âúçìóòè ñå Íåäîãëåä Ãëåä. – Òîâà å äåéñòâèå, êîåòî ìàìà êðàéíî íå îäîáðÿâà. Âïðî÷åì, êàêâî äà ÷èñòèì?
– Íà êàê – êàêòî ìîæåì, âúïðîñúò å äà å âúâ âèä, óäîáåí çà èçõâúðëÿíå. – ïîÿñíè Ïàçè Áîæå. – Ïúê íà äðóãîòî, ìàéêà òè íèêîãà íå å ÷èñòèëà, ïîðàäè êîåòî ñå å çàðèíàëà â áoêëóöè, çà êîèòî áèõà ѝ áèëè íóæíè îêîëî ÷åòèðè õèëÿäè ãîäèíè, çà äà èç÷èñòè. Ïúê íèå, ÿ äà âèäèì, ìîæåì äà èç÷èñòèì òåçè áîêëóöè, ñ êîèòî ñè ïîñèïàí.
– Àìà àç íå ñúì ïîñèïàí! – âúçðàçè Íåäîãëåä Ãëåä. – Àêî áÿõ ïîñèïàí, ùÿõ ëè äà ñúì òîëêîâà êðàñèâ?
– Å, òî÷íî òîâà å! Êðàñîòàòà òè å îò áîêëóöèòå, êîèòî ìàéêà òè íå å èç÷èñòèëà!

Òðúãíàõà òîãàâà Ïàçè Áîæå è Íåäîãëåä Ãëåä, áåç äà ñå îãëåæäàò ïðè ïðåñè÷àíå, â òúðñåíå íà çëàòíàòà ìåòëà. Òÿ, âïðî÷åì, áå åäèíñòâåíàòà, êîÿòî ìîæåøå äà èç÷èñòè íàñëîåíàòà ïðåëåñò íà Íåäîãëåä Ãëåä. Çà Ïàçè Áîæå áåøå êúñíî.

Ïðåñè÷àéêè óë. Òîìàõàâêà ¹8, çàîáèêîëèõà ìîëåùèÿ ñå ãðåøíèê, ïîðàäè êîåòî ìèñëèòå íà Íåäîãëåä èçïàäíàõà â êîëèçèÿ, êîÿòî äîðè îñåìäåñåò õèëÿäè ñúâðåìåííè êîìïþòúðíè ìàøèíà íå áèõà ìîãëè äà ïðåäîòâðàòÿò. Íåäîãëåä ñòàíà, çàáàâåí, îãëåäà ñå è ïîïèòà „À êúäå å óë. Ñâåòëèìðàê?”, íà êîåòî ïîëó÷è ñèëåí øàìàð çàä âðàòà íàìåñòî îòãîâîð.

Ñêèòàõà ñå Ïàçè Áîæå è Íåäîãëåä, äúëãî ñå ñêèòàõà. Ìèíàâàõà è ïîäìèíàâàõà ìúðêàùèòå êîòåòà, çëèòå óñîéíèöè, ïðåêðàñíèòå çèìè, çà ñïëåïèÿ ìðàê, ñ÷óïåíèòå êðàêà, îñúùåñòâåíèòå ìå÷òè...ïúê íàêðàÿ èçëÿçîõà ïðåä ñàìàòà ôàáðèêà çà àëþçèè.

– Èìà íåùî ãíèëî â òåíäæåðàòà ó äîìà. – óäèâè ñå Íåäîãëåä.
– À, íå áîé ñå. Òîâà å ñàìî ñóïà îò êðàê íà ðàçâàëåíèÿ òðóï íà ìàéêà òè. – óñïîêîè ãî Ïàçè Áîæå.
– Íà êîÿ?
– Íà òàÿ, äåòî íå òå çàëÿ ñ äîñòàòú÷íî áîêëóê.
– Çíà÷è âñè÷êî å íàðåä.

Ëþáîïèòíèòå è ïîõîòëèâè î÷è íà Íåäîãëåä Ãëåä ñå ñïðÿõà âúðõó íàé-ãîëÿìàòà âðàòà íà ôàáðèêàòà. Òîé ïîäñêî÷è è íàóì èçêðåùÿ: „Òóêà ùå äà å! Òóêà! Íàé-ãîëÿìîòî è íàé-ëúñêàâîòî...çíà÷àò íàé-õóáàâîòî”. Çàòè÷à ñå Íåäîãëåä è ñå óäàðè âúâ âðàòàòà.

– Òàêà íå ñå ðàçáèâà âðàòà. – îáåçïîêîè ñå Ïàçè Áîæå.
– Òè ïúê îòêúäå ùå çíàåø? – èçòðúïíà Íåäîãëåä.
– Çíàì.

Ïàçè Áîæå èçâàäè îò ìàãè÷åñêàòà ñè ÷àíòà åäèí ìàëúê, ñúâñåì ìèíèàòþðåí çëàòåí êëþ÷ è ãî çàãëåäà ñ èíòåðåñ. Íåäîãëåä ãî õâàíà îò ðúöåòå ìó, îïèòà ñå äà ãî ïîñòàâè â êë÷àëêàòà, îáà÷å òÿ ñå îáèäè è ñå ïðåìåñòè. Íåäîãëåä ïî÷íà äà ÿ óâåùàâà: „Õàéäå, äå! Õóáàâî ùå òè áúäå, äà ìå ïóñíåø â òåá! Àç ñúì ìëàä, êðàñèâ, ïàëàâ, ìíîãî óìåí, âúçïèòàí, èíòåëèãåíòåí, ñàìî æèâ.” Êëþ÷àëêàòà ãî ïîãëåäíà ñúñ ñúìíåíèå è îòìåñòè ïîãëåä. Ïîñëå ïàê ãî ïîãëåäíà è ñå âöåïåíè: „Àìà òè ñè...ÒÈ ÑÈ! Íà òåáå òóêà ñå ïîëàãà! Áúðçî ìóøêàé êëþ÷à, äåòî èìàø ïðåäíèÿ äæîá è âëèçàé!”.

Íåäîãëåä ñå ñòúïèñà, à Ïàçè Áîæå îòâîðè öåëîôàíà íà ñåäìèÿ ïàêåò öèãàðè.

Îò ïðåäíèÿ ìó äæîá èçëåòÿ ãîëÿì, ìíîãî ãîëÿì, çëàòåí êëþ÷, ñ àíãåëñêè êðèëöà, êîéòî ñàì ñå ìóøíà â êëþ÷àëêàòà. Òÿ èçñòåíà. Âðàòàòà ñå îòâîðè.

 î÷èòå íà Íåäîãëåä áëåñíà îòðàæåíèåòî íà Õðàìà. Òå îòêðèõà Õðàìà! Íå òå, äå! Òîé, Íåäîãëåä, îòêðè Õðàìà! Ïîçëàòåíèòå ìó êóáåòà ãíèåõà, íî òîâà íå áåøå îò çíà÷åíèå. Íåäîãëåä áåøå íà åäíà êðà÷êà îò âëèçàíåòî â òàéíîòî îáùåñòâî íà ðèöàðèòå áðàíèòå íà Ôîò êúì Õðàìà!

Ïàçè Áîæå äðàñíà êëå÷êàòà. Çàïàëè öèãàðè. Õâúðëè îãúí÷åòî áåçöåëíî. Âÿòúðúò îòâÿ ãîðÿùàòà êëå÷êà ïðàâî â ãúðáà íà Íåäîãëåä. Êîïðèíåíàòà ìó ðèçà, âòîðà ðúêà, ÿðêî ïëàìíà. Êîñàòà ìó – ñúùî.

- Äðóã ïúò, êîãàòî çàïî÷íåø äà ÷èñòèø, îïèòàé ñå äà ïîòúðñèø íå ìåòëàòà, à ñàìàòà Êîôà! Òÿ, ñàìî è åäèíñòâåíî Òÿ, å äîñòàòú÷íî ñèëíà, ÷å äà îòìèå ìðúñîòèÿòà.

Êðàé!


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 11.08.2011 @ 00:04:38 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   aldan

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ëîïàòà218
àâòîð: nickyqouo
389 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 40501
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Êîôàòà" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Êîôàòà
îò RRHand íà 16.08.2011 @ 02:04:50
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/vonWinkel
òâà îò êîé patch ñè ãî ñâàëèë?


Re: Êîôàòà
îò aldan íà 16.08.2011 @ 20:15:37
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Èñòèíàòà å, ÷å äîêàòî èçõâúðëÿõ áîêëóêà, òîâà ïàäíà äî êîíòåéíåðà.

]


Re: Êîôàòà
îò RRHand íà 16.08.2011 @ 22:17:25
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/vonWinkel
à áîêëóêà â Êîôàòà ëè áåøå :)

]


Re: Êîôàòà
îò RRHand íà 16.08.2011 @ 22:17:27
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/vonWinkel
à áîêëóêà â Êîôàòà ëè áåøå :)

]


Re: Êîôàòà
îò aldan íà 17.08.2011 @ 12:17:17
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Å, íå. Áîêëóêà ïúðâî ãî îñòàâèõ äà âòàñà è äà ñå âìèðèøå. Ñåòíå çàïî÷íàõ äà ãî èçõâúðëÿì. Òèÿ äíè, îùå áîêëóê ùå èçõâúðëÿì.

]


Re: Êîôàòà
îò RRHand íà 17.08.2011 @ 17:20:19
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/vonWinkel
áðàóñ. âíèìàâàé ñàìî äà íÿìà ìíîãî core dumps :)

]


Re: Êîôàòà
îò aldan íà 18.08.2011 @ 22:50:45
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
îáåùàâàì

]


Re: Êîôàòà
îò RRHand íà 18.08.2011 @ 23:32:09
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/vonWinkel
âèøñÿ, çàïðèëè÷à ìè òåêñòà ìàëêî íà Áîðèñ Âèàí, êîãîòî ñòðàøíî óâàæàâàì, íî êúô ñúì àç ëèòåðàòóðåí êðèòèê, ÷å äà òå îöåíÿâàì. îò äðóãà ñòðàíà ñå çà÷åòîõ â áëîãà òè, ìà òàì ïúê íå ñå âèæäàò êîìåíòàðèòå, êîé çíàé çàùî. æèôô è çäðàôô.

]