Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 829
ХуЛитери: 3
Всичко: 832

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: pastirka
:: AGRESIVE

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСъседката от апартамент №10, Глава 1
раздел: Еротика
автор: heel

Погледнах през шпионката и видях миловидното лице на съседката от апартамент №10. Зачудих се защо ме търси. Познавахме се бегло, общо взето бяхме на „здравей – здрасти”, откакто се бе нанесла в съседния апартамент преди около месец.
Отворих вратата и примигнах от изненада. Двете й ръце бяха гипсирани до раменете. Върховете на пръстите й надничаха над бялата памучна подплата, помръдвайки лекичко. Тя ми се усмихна притеснено и запристъпва от крак на крак.
– О, Галя! Какво е станало?
– Ами, какво, пострадах.
– Много съжалявам.
– Би ли ми помогнал, с тези ръце направо съм за никъде.
– Да, разбира се. Какво мога да направя за теб?
– Ела, моля те.
Тя се шмугна в апартамента си, а аз я последвах.
– Би ли затворил вратата? – попита тя.
Докато затварях вратата тя си събу чехлите и зашляпа боса по плочките, придвижвайки се бавно, като възрастен човек. Стори ми се че накуцва леко.
Сви към кухнята, аз тръгнах след нея.
На кухненската маса имаше чиния със супа, лъжица и две филийки хляб.
– Ники, много ми е неудобно, но няма към кого друг да се обърна за помощ. Приятелят ми замина спешно за провинцията, тъй като майка му получи жлъчна криза. А без него съм като…
– Не се притеснявай. Казвай сега какво да направя.
– Ами… успях да стопля супата, успях да я сипя в чиния, но не мога сама… Много ми е трудно да държа лъжицата само с върховете на пръстите си, а и не мога да я поднеса достатъчно близо до устата си, просто ужас… Не съм слагала нищо в устата си от снощи.
– Искаш да те нахраня? – попитах аз. Чувствах се доста неловко.
– Ами… да, ако нямаш нищо против.
Тя се настани на масата и скръсти гипсираните си ръце пред гърдите. Погледна ме с влажен, очакващ поглед. Придърпах един стол и седнах до нея. Започнах да я храня. Ръката ми леко трепереше и не винаги съумявах да вкарам лъжицата право в устата й, така че по брадичката й често потичаха струйки супа, които старателно избърсвах със салфетка. На няколко пъти лъжицата изчатка в зъбите й. Веднъж олях голото й бедро, но тя прие това с усмивка и само кимна към пакетчето със салфетки. Голямо бърсане падна, но пък се запознах визуално с извивките на краката й.
Реших да дам воля на любопитството си.
– Как пострада, Галя?
Тя въздъхна тежко, притвори очи и каза:
– Имам едно мотопедче, сигурно си го виждал. Карах си аз с около петдесет километра в час, когато някакво момченце изскочи пред мен на улицата, гонейки топката си. Наложи се да свия към тротоара. Блъснах се в една кофа за боклук и се преметнах напред. Приземих се на ръцете си, както може би се досещаш. Пак добре, че не си строших врата.
– Какво им е на ръцете ти?
– Двете ми предмишници са счупени. Лявата на три места, дясната – на две.
– Лошо, кога стана това?
– Преди три дена. Досега приятелят ми се грижеше за мен, но … но майка му точно сега … както и да е ... случват се такива работи.
Тя кихна, извръщайки се настрани, и от рязкото движение пред лицето й се провеси дълъг кичур тъмноруса коса. Тя се опитна да го отметне назад с гипсираната си китка, но не успя, просто не можеше да го достигне.
– Мамка му, за нищо не ставам вече – изсъска тя и изгледа злобно поклащащия се пред очите й кичур. Протегнах ръка и внимателно затъкнах кичура зад ухото й. – Благодаря. Сутринта не можах да се среша, нито пък да си измия зъбите. Гадост, сигурно изглеждам ужасно.
– Напротив, много добре изглеждаш даже. Искаш ли да те среша? Мога да ти измия и зъбите.
– Би било много мило от твоя страна – отвърна тя и ме дари с ослепителната си усмивка.


Публикувано от alfa_c на 27.07.2011 @ 21:28:36 



Сродни връзки

» Повече за
   Еротика

» Материали от
   heel

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 11:23:37 часа

добави твой текст
"Съседката от апартамент №10, Глава 1" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.