Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 864
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 864

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÏðàçíà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Annna

Îñîáåíà âå÷åð… Oò ïúðâèòå èçñúõíàëè ëèñòà å... Íå, îò âÿòúðà. Òîé ãè âúðòè òî÷íî â êðàêàòà òè, çà äà ãè ñòúïêâàø, äà øóøóêàò è äà ñå îïëàêâàò. Êàòî ÷å ñúì âèíîâíà äåòî ñå òúðêàëÿò äîëó... Íî íàé-ìíîãî íàïðÿãàõà êîòêèòå. Ñåäÿõà â ìðàêà, êàòî ÷åðíè êîøíèöè, âúçñåäíàëè êâàðòàëíèòå ïåéêè è ÷àêàõà ñ òèõî ìúðìîðåíå... Å, äî÷àêàõà. Ïëàòèõà ñè. Çàðàäè îïèòà è ïîçíàíèåòî. Ïúðâàòà êîòêà ãðúìíà è îçàðè ñ âúòðåøíîñòèòå ñè íàïðåæåíèåòî íà íîùòà. Íèùî ëè÷íî, ïðîñòî ñå îêàçàõà íà íåïîäõîäÿùîòî ìÿñòî.
Èñòèíñêàòà ïðè÷èíà äà ãè î÷èñòÿ íå áåøå ìîåòî ìèíàëî. Íå äàëå÷íîòî. Áëèçêîòî. Îò ïðåäè íÿêîëêî ãîäèíè. Íå çíàì òî÷íî êîëêî, çàùîòî ñïðÿõ äà ãè áðîÿ ñëåä ÷åòèðè ãîäèíè, äâà ìåñåöà, åäíà ñåäìèöà, ïåò äíè, ÷åòèðè ÷àñà è äâàäåñåò è òðè ìèíóòè. Ñåêóíäèòå íå ñà âàæíè... çà âàñ.
Ïðåäè áåøå äðóãî è íå áÿõ òîëêîâà... èçòðåùÿëà. Èìàõ ìå÷òàíèÿ ìúæ. È íå ñàìî. Ïðåç ïîâå÷åòî âðåìå íå áåøå ñàìî äî ìåí, à âúðõó ìåí, çàä ìåí... Èëè àç âúðõó íåãî. Áåç çíà÷åíèå êúäå ñòîåøå, âèíàãè áåøå â ìåí. Ïðàâåõìå ãî ïîñòîÿííî. Âñåêè äåí. Ïî íÿêîëêî ïúòè. Íå æèâååõìå çàåäíî, íÿìàõìå ñè íàøå ìÿñòî, ñïîêîéíî è óäîáíî, íî òîâà íå íè ñïèðàøå, çàùîòî ñâåòúò å ãîëÿì. Íå ÷å íà øåñòíàéñåò ìîæåø äà ïðåöåíÿâàø ðåàëíî, íèòî äà îöåíÿâàø ðèñêà... Äðåìå òè!
Íå ìèñëåòå, ÷å íå ñå ïàçåõìå. Óæàñÿâàõìå ñå îò äåöà è áîëåñòè... Èíòåðåñóâàøå íè ñàìî ñåêñà. Èñêàõìå ñâåæèÿ ìó åëåêòðè÷åñêè ãúäåë äà íè ïðîíèçâà ïîñòîÿííî. Äîðè ïîäîçèðàõìå, ÷å ñå îáè÷àìå.
Äîêàòî åäèí äåí íåóìîëèìîñòòà íà äâåòå ÷åðòè â òåñòà çà áðåìåííîñò íå èçêðåùÿ â ñúçíàíèåòî ìè: “Áåáå!”.
Êàçàõ ìó ñëåä íÿêîëêî ìåñåöà, ïðåç êîèòî æèâååõ ïðè åäíà ïðèÿòåëêà è ñå ñàìîñúæàëÿâàõ. Ïðåäñòàâÿõ ñè êàê ùå èìàì äåòå. Äåòå íà ëþáîâòà, íàé-êðàñèâîòî, íàé-òàëàíòëèâîòî, êîëêî ùå ïðèëè÷à íà ìåí! Íî ñå ñòðàõóâàõ... Íå çíàåõ äàëè ãî èñêàìå. Îñúçíàâàõ ãî ïîñòåïåííî è êîãàòî áÿõ ãîòîâà äà ìó êàæà – áåøå ñ äðóãà. ×óêàøå ÿ íà íàøàòà ïåéêà â ïàðêà. Èçïðàâèõ ñå ïðåä ïåéêàòà è èçêðåùÿõ:
- Ùå èìàì äåòå!
Òîé íå ìå áåøå çàáåëÿçàë. Ïîòúâàøå è èçêëþ÷âàøå. Âöåïåíè ñå, íî çà ìàëêî. Çà ïðåêàëåíî ìàëêî. Àêî íå ïðîçèðàøå ïàíèêàòà, ãëàñúò ìó ùåøå äà å ïî÷òè áåçðàçëè÷åí:
- Çíàåø êàêâî äà ïðàâèø – ðàçêàðàé ãî. Ùå òè äàì ïàðè.
Ñëåä êðàòúê ìèã, â êîéòî ïîãëåäíà íîâîòî ñè ìîìè÷å è îáëèçà óñòíèòå ñè, äîáàâè:
- À ñåãà ìå èçâèíè – ìàëêî ñúì çàåò. – è ïðèäúðïà ìàëêàòà ñè óëè÷íèöà òàêà, ÷å âå÷å íå ãî âèæäàõ.
Äî äíåñ. Áåøå ïðîìåíåí. Ïðîâèñíàë, äîðè ïî÷òè óñïÿ äà ìå ðàçòîïè. Íî âñå ïàê áÿõ ïîäãîòâåíà. À è ñìúðòòà íà êîòêàòà íå ìîæåøå äà å íàïðàçíà.
Çàïî÷íàõ ïðåöèçíà ïîäãîòîâêà. Äâèæåøå ìå æèâàòà îìðàçà, ãîð÷èâèíàòà îò ïðåíåáðåæåíèåòî è... Ïðàçíèíàòà â ìåí... Çàùîòî òàêà è íå ðîäèõ íàøåòî äåòå.
Âå÷åðòà áåøå ïåðôåêòíà çà òîâà êîåòî èñêàõ äà íàïðàâÿ. Íîñåõ êúñà ðîêëÿ. Áÿõ â ïåðôåêòíà ôîðìà è ìè îòèâàøå. Íî âúòðå â ìåí äðåìåøå îòìúùåíèåòî. Âèäÿõ ãî äà ñåäè â ëþáèìîòî íè çàâåäåíèå. Áåøå ñàì. Íÿìàõ âðåìå è íåðâè äà ÷àêàì äà ìå çàáåëåæè. Ñåäíàõ íà ìàñàòà è êðúñòîñàõ ãîëèòå ñè êðàêà ïîä íîñà ìó. Íå ìå ïîçíà, çàùîòî íå îòëåïâàøå ïîãëåä îò áåäðàòà ìè. Òîâà áåøå öåëòà. Ïèõìå. Òàíöóâàõìå. Íàòèñêàõìå ñå íà èçòúðêàíèÿ äèâàí â çàâåäåíèåòî. Ïîñëå âúâ ôîàéåòî. Ïîñëå â êîëàòà. Íî íå ìó ïîçâîëÿâàõ ìíîãî íåùà – ñàìî íàñòðîéêà. Êîãàòî ñòèãíàõìå ó òÿõ ãî îñòàâèõ äà ñå èçÿâè. Âñå îùå áåøå íàé-äîáðèÿò... Áèâàøå ãî. Ïàñâàøå íà ìíîãî ìåñòà. Äîðè ãî îñòàâèõ äà ìå äîêàðà äî êðàÿ. Íÿêîëêî ïúòè. Õàðåñà ìè, íî òîâà íå ïðîìåíÿøå íèùî.
Ìîìåíòúò äîéäå êîãàòî òîé èçâåäíúæ ìå ïîãëåäíà â î÷èòå è... ìå ïîçíà.
- Àç ñúì, íå ãðåøèø. À ñåãà ùå ðàçáåðåø êàê ñå ÷óâñòâà æåíà, îò êîÿòî ëåêàðèòå ñà èçâàäèëè âñè÷êî æèâî. – ïðîøåïíàõ ñ ðàâåí, ñïîêîåí, ïî÷òè äîâîëåí ãëàñ. Íàòèñíàõ åäèíñòâåíîòî êîï÷å íà ìèíèàòþðíîòî äèñòàíöèîííî, êîåòî ñòèñêàõ öÿëà âå÷åð, äîêàòî ïðåãðúùàõ â îáÿòèÿòà ñè íåãî.
Åêñïëîçèâúò, ñêðèò â ñòîìàõà ìè, ðåàãèðà ïî÷òè ìèãíîâåíî. Ðàçêúñà âñè÷êî ïî ïúòÿ ñè, íî íàé-âàæíîòî áåøå, ÷å îñòàâè äóïêà â êîðåìà íà íàé-äîáðèÿ ëþáîâíèê íà ñâåòà.
Ñåãà âå÷å çíàåøå êàê ñå ÷óâñòâàõ òîãàâà! Ïðàçíà...


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 25.07.2011 @ 17:28:30 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Annna

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 6


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ñòðåëêàòà
àâòîð: nickyqouo
317 ÷åòåíèÿ | îöåíêà íÿìà

ïîêàçâàíèÿ 8698
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Ïðàçíà" | Âõîä | 5 êîìåíòàðà (5 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Unikalno
îò Bumer íà 25.07.2011 @ 17:43:22
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Tozi razkaz e ynikalen....tolkova vuzdeistva6t, ne kato drygite izmislici-premislici, koito nqkakwi sladnikavi hora pi6at....davai vse taka...


Re: Ïðàçíà
îò verysmallanimal íà 25.07.2011 @ 22:18:39
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
!!! Ïîçäðàâ!


Re: Ïðàçíà
îò LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) íà 26.07.2011 @ 16:19:26
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Å, ìîæåëà ñè äà ãî íàïðàâèø ïî âðåìå íà îðãàçúìà. Òîãàâà äà ñè ðàçáðàëà êàêâî îçíà÷àâà íàèñòèíà "äà ñâúðøèø" ;)


Re: Ïðàçíà
îò radi_radev19441944 íà 26.07.2011 @ 22:45:38
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://literatron.dir.bg
Õóáàâî å, Àíè. Íî íÿêàê ìíîãî äåòñêî ... âñå îùå. Ðàçáèðà ñå, èìà âðåìå çà âñè÷êî. Óñïåõ!


Re: Ïðàçíà
îò silveto íà 28.08.2011 @ 04:24:37
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òîâà ìè å ëþáèìî! Èìà íåùî ñïåöèàëíî â òîÿ ðàçêàç! Ãëàñóâàì íà ìàêñ çà íåãî! Äåòñêî å îòíîñèòåëíî ïîíÿòèå... Ìîæå äà ñå ïîãëåäíå îò äîñòà ïîëîæèòåëíè ñòðàíè! ÏÚÐÂÈ×ÍÎ íà ïðèìåð!