Календар
П |
В |
С |
Ч |
П |
С |
Н |
|
|
|
|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
[ добави събитие ] | Мълчание болезнено си подаряваме
като награда суетата погалваме.
Проява на чувствителност, дори обида.
Хм... събрахме струните си в мида
за истината нереална...
Ризите събличахме, любовно се изричахме.
Стихове сърцето редеше, нима ти беше?
Така и не повярва, малко не и стигна.
Там далече си остана, като сладката измама
закъснялата човечност...
Гледаш ме с очи самотни, сега неподвластни.
Целуваш сетивата наши, а в спомени се наказваш.
Думите сълзи са, прегръдка - рана, но нея я няма...
Ябълката красива затова е все червива.
Любов проклета...
Истината си в лъжи обвиваме, това остана.
Бродим ненаситни с чувства жалки, малки
а попадаме в поредни чужди краски.
Зрънцето там някъде закотвено ни пари
подаръка ни безпощаден...
Дирим си словата жадно, постоянно.
По пътя собствен си вървим /не/пожелано.
Искрата малка пак да съживим се молим.
Знам не трябва...
Живот реален...
Публикувано от hixxtam на 05.10.2004 @ 12:24:14
| Рейтинг за текстАвторът не желае да се оценява произведението.
|
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Пътя компромисен" | Вход | 35 коментара (107 мнения) | Търсене в дискусия | Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание. |
Re: Пътя компромисен от DamaKupa на 10.05.2005 @ 12:17:12 (Профил | Изпрати бележка) | Много ми хареса това, че всичко е в заглавието на стиха.
Поздрав! |
Re: Пътя компромисен от beche на 20.03.2006 @ 13:51:31 (Профил | Изпрати бележка) | Права си.
Всяко чувство истинско е всъщност много компромиси.
Така поне мисля.
Поздрав! :) |
]
]
]
]
Re: Пътя компромисен от roza1 на 05.10.2004 @ 12:28:29 (Профил | Изпрати бележка) | Много си права!
Но не любовта е проклета,
просто ние се губим в нея.:)) |
Re: Пътя компромисен от beche на 09.10.2004 @ 02:36:58 (Профил | Изпрати бележка) | Да живее егоизма казвам
на такава проклетост!
А за любовта - вътре съм и се губя с удоволствие.
А ти?
|
]
]
Re: Пътя компромисен от Nika на 05.10.2004 @ 14:00:32 (Профил | Изпрати бележка) | Казват, че животът има спираловидно развитие. Нищо не е невъзможно :)
Казват още, че времето е най-добрата проверка за истинските неща, респективно чувства.
Мисля си, че си максималистка и искаш от хората твърде много. Никой не е идеален, нали знаеш. Нито ти самата :) Кой казва какво трябва и какво не? :)))
(липсва ли ти?) |
Re: Пътя компромисен от beche на 09.10.2004 @ 02:42:36 (Профил | Изпрати бележка) | Разбира се, че искам максимално. Висока цена си платих за билета на спектакъла. И какво? Пълна зала, аплодисменти а актьора решил да си прави ескперименти – с нашите души.
Остави си своята отвън и ролята смени – от главна на второстепенна. Едно ехо на недискретността...актьора избяга в антракта. Не издържа. Ролята го смля, темпото още повече. Бързо развенчан. Остави ние да си довършваме края. Остави ни без отговор или оправдание.
А беше билет-покана...
Времето да върви по дяволите – измерението е друго.
За липсата - не виждаш ли на колко липсва в сайта сама.
Лично за мен липсата се усеща само с някои стихове.
|
]
]
]
]
Re: БРАВО БЕ! от yd (whereareyouhiding@iaminmyself.org) на 13.12.2008 @ 11:31:48 (Профил | Изпрати бележка) http://www.iaminmyself | :) и аз искам браво:)
Мълчание си подаряваме
като проява на чувствителност
и струни са ни нервите
за случената истина.
Любов отдавна не изричам,
а стиховете не достигнаха до
закъснялата човечност на сърцето ти.
Ти беше ли?
Самотен, неподвластен, влюбен?
Измама е!
И истината друга е!
Не мога да те чувствам жалък, малък,
а това остана.
Лъжа е че те няма!
Има ли те? Има ли ни?
Знам не трябва...
а животът е... измама. |
]
Re: БРАВО БЕ! от beche на 13.12.2008 @ 13:13:59 (Профил | Изпрати бележка) | доста тъп вариант:)
не ми хареса |
]
Re: Пътя компромисен от TriUshi на 09.10.2004 @ 18:05:37 (Профил | Изпрати бележка) | Мълчанието си е направо Муза.
Даже имам такъв стих.
Хареса ми.... |
Re: Пътя компромисен от beche на 09.10.2004 @ 18:30:41 (Профил | Изпрати бележка) | зависи от мълчанието във времето...
:))) |
]
браво от Mistral на 11.10.2004 @ 02:55:28 (Профил | Изпрати бележка) | Възхитена съм от този стих, майсторски изработен! Открих два отделни стиха в този който си написала, така стават общо три!
Прекрасно е, когато усетиш, че някой наистина твори с мисъл, с разум и воля. НЕ са просто чувства, не са просто търкалящи се думи!
Браво! Браво!
|
Re: браво от beche на 11.10.2004 @ 09:15:27 (Профил | Изпрати бележка) | Хе-хе. Само два?
Усет различен за всеки.
Пътищата също.
Те Боговете грешат пред теб, та аз ли не?
Благодаря за съвършенството!...
|
]
Re: Пътя компромисен от beche на 20.03.2006 @ 13:47:06 (Профил | Изпрати бележка) | и пътя грабва...:)
Поздрав! |
]
Re: Пътя компромисен от pisana на 05.03.2005 @ 05:46:04 (Профил | Изпрати бележка) | "Бродим ненаситни с чувства жалки, малки"
Нежно е ,хубаво е, болезнено и силно.
Права си, но защо ли? Несъществуваща реалност.
Увличаме се , а така погубваме и поколенията си.
|
Re: Пътя компромисен от beche на 20.03.2006 @ 13:54:21 (Профил | Изпрати бележка) | Със сигурност погубваме себе си...в несъществуващата реалност.
Поздрави! :)
|
]
Re: Пътя компромисен от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 20.05.2005 @ 08:58:39 (Профил | Изпрати бележка) | В мидичката на едно толкова силно чувство ще се създаде нова перла. Може дори от лъжа да се създаде.
Четох , че перлата е всъщност чуждо тяло, попаднало вътре случайно или като враг, а тя го обвива със седеф, обича го и...красотата се ражда. Но не знам компромисите дали са от седеф.
Харесва ми синтезирана мисъл като твоята. |
Re: Пътя компромисен от beche на 20.03.2006 @ 14:06:18 (Профил | Изпрати бележка) | Честно казано ме замисли какво ли е компромиса?
Със сигурност е сила и е нужно чувство за това.
Но ако не е усетен боли...
Много ти е хубав коментара.
Благодаря ти! :) |
]
Re: Пътя компромисен от pepel на 12.04.2005 @ 17:48:30 (Профил | Изпрати бележка) | Слушай, момиче! Нямам честта и желанието да те познавам, но те моля да престанеш да ме бомбандираш с лични бележки и да ми искаш обяснения за поведението и коментарите ми! Не ме интересуваш, нито интрижките ти! Ясно? |
Re: Пътя компромисен от beche на 12.04.2005 @ 22:30:43 (Профил | Изпрати бележка) | хехехе
ти бойно поле го изкара по полека
но щом ми отговаряш, значи съм права!
а за интригата ти си отговори!
:) |
]
Re: ПЪТ...НА ПРИКАЗНИЦА от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 28.07.2005 @ 11:59:15 (Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/ | Наблюдавам с върховно удоволствие твоя ПЪТ на превръщане в Приказница
дори не е нужно да правя статистика колко пъти напоследък
в коментарите ти присъстват думите "Фея, приказка, Принц и така нататък"
който го интересува, може да провери и да види
лично мен ме радва как все повече възприемаш приказната гледна точка към света
а за всички въпроси, които ми задаваш, постепенно
ще намираш отговор в Пътя си на превръщане във Приказна Героиня.
И нека Приказността е все така с теб ;))) |
Re: ПЪТ...НА ПРИКАЗНИЦА от beche на 28.07.2005 @ 13:04:22 (Профил | Изпрати бележка) | Migleno Migleno
nali si ni lubima Feja i umirash da bade taka :)))
stana narizatelen obraz geroinjata ti na infantilnostta i dumata feja prisastva v komentarite kogato iskam da podchertaja tova. Kato na dete koete znae samo sveta na prikaskite me karash da se objasbjavam :)))
Zapomni edno:
Semeinite hora trudno zajivjavat v prkaskite a oste po malko stavat geroini tam. Jivei si v prikaskite i se radvai kolkoto si iskash.
Prosto ti pokasvam kolko e protivorechivo dobroto ti. :)))))
Ne se nervi tolkova i realnostta ima prerdimstva ponjakoga:))
|
]
Re: Пътя компромисен от liastovicata (liastovica@abv.bg) на 19.03.2006 @ 15:31:37 (Профил | Изпрати бележка) http://pavlinabg-dream.blogspot.com/ | Понякога се налага да се правят компромиси, но не със всичко си мисля.
Но пуста надежда, че всичко ще се оправи, тя трябва да е виновна, Тя...
Нека я има всепак.
Поздрав за стиха ти, много е хубав и човърка:))) |
Re: Пътя компромисен от beche на 20.03.2006 @ 13:42:21 (Профил | Изпрати бележка) | Надеждата... и на мен ми идва понякога да я взривя, защото колкото крепи толкова и унищожава.
Пътя компромисен отиде до безмисленост.
Благодаря за коментара на това старо стихче.
Не ставам за писател, но си обичам тази кратка емоция.
Хубав ден! :) |
]
Re: Пътя компромисен от sekirata (sineva1954@abv.bg) на 21.06.2006 @ 18:22:02 (Профил | Изпрати бележка) http://cekupama.data.bg | "Хм..." беше ми!
Нали така го каза?!
Но "струните ни мида" не побра!
"Зрънце и то закотвено"-не пари!
С "любовното изричане",
към скобката с привличане,
за "синтезираната мисъл"
заявявам без умисъл-
"Не виждам тук разум,воля,мисъл" |
Re: Пътя компромисен от beche на 22.06.2006 @ 18:51:58 (Профил | Изпрати бележка) | неточен коментар
има места които не мога да схвана какво искаш да кажеш
и влагаш повече въобръжение, отколкото ясна обосновка
явно стила ти е такъв
и като поет и като критика
|
]
]
Re: Пътя компромисен от Den i nosht на 23.09.2006 @ 09:50:40 (Профил | Изпрати бележка) | По пътя собствен си вървим
............................................
to4no!:) |
Re: Пътя компромисен от beche на 25.09.2006 @ 11:29:30 (Профил | Изпрати бележка) | mnogo po stoinosti avtori tuk
sa go ozenili
ozenkata ne vaji zastoto njamash kachestvata da ja davash! |
]
Re: Пътя компромисен от Vesan на 27.11.2006 @ 11:40:10 (Профил | Изпрати бележка) | Уви, живот реален и компромисен!:) |
Re: Пътя компромисен от victoria на 27.07.2007 @ 21:02:47 (Профил | Изпрати бележка) | Хареса ми ! Много искрено и силно звучи !
Поздрав ! |
Re: Пътя компромисен от kolekcioner на 09.09.2007 @ 18:36:16 (Профил | Изпрати бележка) | Пътя компромисен
през ада минава.
Душите разменяме
за огън и плява.
За грошове обичаме
за лихвите мразим.
Пътя на любовта
не е пътя за рая. |
Re: Пътя компромисен от Metafizikyt на 27.02.2008 @ 19:56:14 (Профил | Изпрати бележка) | Знам не трябва...
Живот реален...
А кой, питам аз ядосан, е казал какво трябва и какво не???
Кой, питам аз още по-ядосан ( паля се..) , е казал кое реално е и кое не е???
А???
:-) |
]
Re: Пътя компромисен от pastirka (prestizh@abv.bg) на 12.06.2008 @ 23:52:05 (Профил | Изпрати бележка) | "...събрахме струните си в мида"
И какво, можем ли да очакваме, че ще се роди бисер?
Така ми се иска да продължаваш да пишеш! Защо мълчиш вече няколко години?
Поздрави от Пастирката! |
Re: Пътя компромисен от beche на 21.06.2008 @ 11:40:37 (Профил | Изпрати бележка) | Едва ли повече ще пиша.
По-добре четене:) |
]
Re: Пътя компромисен от victoria на 13.06.2008 @ 19:02:42 (Профил | Изпрати бележка) | В живота без компромис не може,
но хубавото е, че въпреки всичко
не се отказваме да догоним щастието... :)))
Живот реален и сладък, и горчив,
обичаме го и в празник, и в делник сив... :)))
Поздрави ! Бъди ! |
]
]
Re: Пътя компромисен от beche на 21.06.2008 @ 11:40:02 (Профил | Изпрати бележка) | Благодаря!
За това старичко, наивничко стихче,
но си го обичам.
Лек ден |
]
Re: Пътя компромисен от Drugata_vmen на 01.08.2008 @ 14:05:39 (Профил | Изпрати бележка) | Да ... когато с лъжата започва любов,
а телето под вола не иска да суче,
самотно сърцето остава в нощта,
а думите скитат по друми безпътни...
Вратата потърсена,скърца в акорд,
показващ че някога имало вяра,
че някога гнездена надежда любов,
любов не извикала,живот не създала...
откърмено чувство,преследван мираж,
а слънцето блеснало - казва кураж!
Показани чувства...Поздрав от мен и другата в мен!
|
]
Re: Пътя компромисен от Drugata_vmen на 01.08.2008 @ 21:17:12 (Профил | Изпрати бележка) | Знаеш ли някой хора от този сайт помислиха че аз съм ти,а ти си аз!Трябва да ги опровергаем,какво ще кажеш? |
]
Re: Пътя компромисен от beche на 01.08.2008 @ 23:37:13 (Профил | Изпрати бележка) | Не е някои, а само един. Не може да си улучи все базата. :))
Казах му хем, че силата му не е в гадателството.
Нека да си вярват. Сами си правят капани. :) |
]
Re: Пътя компромисен от Drugata_vmen на 03.08.2008 @ 02:04:35 (Профил | Изпрати бележка) | Да прочетох после,този Базата явно много обича да се хваща на бас?:) |
]
Re: Пътя компромисен от smart на 05.08.2008 @ 00:07:29 (Профил | Изпрати бележка) | тези инверсии, които използваш, са доста архаични
така звучи и цялото ти стихотворение
отделно като се споменат и такива изрази като: очи самотни, искри, сърце, сълзи, рана, нереална истина, спомени, любов проклета, закъсняла човечност и др., отвеждат стихотворението ти към някоя пенсионерска песнопойка, или към лексикон на ученичка от 5 клас
да не говорим за самата тема на стихотворението, която е експлоатирана многократно
а и формата не е от най-съвършените.
тва достатъчно ясна критика ли е? |
Re: Пътя компромисен от beche на 05.08.2008 @ 00:13:39 (Профил | Изпрати бележка) | хехе
датата!!!!
повече от четири години е смешно да се дават съвети, нали?!
Затова ли създаде ника си?
Не ми отговаряй. Ясно е.
|
]
Re: Пътя компромисен от smart на 05.08.2008 @ 00:23:24 (Профил | Изпрати бележка) | бездарието няма възраст :)
аз не ти давам съвети, прото си казвам мнението
ако трябва да ти давам съвети... щях да те посъветвам едни други, по-груби неща:)
просто попаднах на твоите неща случайно
наистина:) |
]
]
Re: Пътя компромисен от jelyaznovski на 19.08.2008 @ 02:33:42 (Профил | Изпрати бележка) | драга бече, все трябва някой да ти каже ясно:
ДЪРЛИШ СЕ ПО-ДОБРЕ, ОТКОЛКОТО СТИХОПЛЕТСТВАШ.
силата да казваш на литераторите слабостите е безценна дарба. бях повярвал, че я имаш, че си отдавна чаканата полезност в тоя сайт. но като ти прочетох т.н. поезия, си помислих, че ако не се подиграваш с нас и повярваш на слагачите, ще станеш вредна. ще се опитам да ти кажа защо: хора, които ценят спокойствието си, ще ти казват, че пишеш добре, за да не ги ядеш. така ще произвеждаш / и без да щеш/ страхливци и подлеци.
това е ефектът на сместта от добра критика и лоша поезия.
може да преувеличавам значението ти. но и малкото камъче...нали знаеш...
хей, аз не те мразя. само съм разочарован. върни ми възхищението, моля!
бат жельо |
Re: Пътя компромисен от beche на 19.08.2008 @ 10:15:37 (Профил | Изпрати бележка) | бат жельо,
такива поръчкови изказвания не ми допадат
по нататък не ми се обяснява, защо не пиша
и защо тези две творби са излезли на бял свят
п.п.
не съм чела коментарът ти,
но съм те чела по други места
ела след 4 години пак :))))))))))))))))
|
]
Re: Пътя компромисен от jelyaznovski на 19.08.2008 @ 13:05:03 (Профил | Изпрати бележка) | за това изказване ми платиха петдесетак.
ако дадеш стотак и кажеш срещу кого, ще напиша всякакъв мазхар.
ще ти пратя сметката си, щом изразиш съгласие.
бат жельо |
]
Re: Пътя компромисен от LATINKA-ZLATNA на 10.02.2009 @ 23:20:27 (Профил | Изпрати бележка) | beche, след посочените от теб четири години, да не би да очакваш да получиш Нобелова награда за поезия?
Ей тука си покажи "словестните ритници", мила!
Ама jelyaznovski добре ти го е казал: "ДЪРЛИШ СЕ ПО-ДОБРЕ, ОТКОЛКОТО СТИХОПЛЕТСТВАШ."
И престани да ми преписваш това, което е само в твоята главица!
|
]
Re: Пътя компромисен от beche на 10.02.2009 @ 23:42:28 (Профил | Изпрати бележка) | Опаа, още една колоритна фигура ми се яви.
Лат, ти добре ли си?
Ква награда те е подгонила?
Лат, пак чужди мисли цитираш. Пак големи глупости си изтрещяла.
Бегай да се джабуркаш по сръбски.
Целувки, мила.
|
]
Re: Пътя компромисен от beche на 11.02.2009 @ 14:40:51 (Профил | Изпрати бележка) | Горски,
закъсня с бъзикането. Отмина им времето и ситуацията на творбите.
Да си поздравиш другаря, поради когото си тук.:)
А за Командира нямам намерение да те мятам. Не ми се обяснява защо.
|
]
Re: Пътя компромисен от abcddcba (abcddcb@abv.bg) на 03.05.2009 @ 09:49:52 (Профил | Изпрати бележка) | Пишеш прекрасно...А къде изгуби музата толкова време? |
Re: Пътя компромисен от beche на 03.05.2009 @ 09:53:42 (Профил | Изпрати бележка) | Не пиша прекрасно и поради това съм спряла.
Опит за закачка със стар познат са двете творби.
Но виж - чета прекрасно.:)) |
]
Re: Пътя компромисен от beche на 19.08.2009 @ 12:02:50 (Профил | Изпрати бележка) | Мамка му май ще трябва да го затворя за коментари това творбе.
Не виждаш ли годината, когато е писано.
А и факта, че си стоят самотни две творби са самодостатъчни да знам какво и докъде...
Няма нищо да чистя, защото целта не беше да се покажа поетеса.
Да беше погледнала многократните ми обяснения, вместо да ми даваш наставления. Лек ден |
]
Re: Пътя компромисен от tanq_ilieva на 01.10.2009 @ 14:08:12 (Профил | Изпрати бележка) | Много ми хареса.С много смисъл.Кара те да се замислиш за живота... |
]
Re: Пътя компромисен от dandimdim на 05.06.2010 @ 01:51:03 (Профил | Изпрати бележка) | Добре, че има все пак какво да се подари, макар и мълчание и то болезнено...при този недоимак в това кошмарно бездушие...
Браво, Беше, това е Пътя компромисен - мерси, по него ще тръгна и вървя...защото пък аз брътвя, ли брътвя и все брътвя, но уви...никой не ме чува.
|
Re: Пътя компромисен от beche на 09.06.2010 @ 13:16:20 (Профил | Изпрати бележка) | хубав коментар върху не хубаво творение:)) |
]
Re: Пътя компромисен от antoan1antoan на 08.01.2014 @ 17:53:51 (Профил | Изпрати бележка) | Чалга! Кой ги чете тези глупости! Уникален сайт. |
Re: Пътя компромисен от beche на 06.02.2014 @ 11:11:59 (Профил | Изпрати бележка) | Ти! :)
Винаги първите стъпки са много наивни и глупави, оттам нататък или спираш или продължаваш...аз спрях. Именно, защото сайтът е уникален!
Ти всичко ли изчете от последните години, че се прехвърляш и на случайни трепети?
|
] | |