Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 661
ХуЛитери: 6
Всичко: 667

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: Marisiema
:: pavlinag
:: pastirka
:: rajsun
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКогато Аделина се метна от седмия етаж
раздел: Разкази
автор: heel

Когато Аделина се мяташе от седмия етаж, бившето й гадже Стилиян се натискаше с новата си приятелка в един луксозен мезонет в квартал Лозенец. Стилиян никога не бе гледал много сериозно на връзката си с Аделина, за него Аделина бе просто поредното „парче”, ставащо за чукане.
На него и през ум не му бе минавало, че е възможно тя да посегне на живота си. След като научи за случилото се, той въздъхна тежко, изпсува и се насили да изтрие от главата си спомените за „шашавата глупачка”.
Когато разбра, че дъщеря му се е метнала от седмия етаж, бащата на Аделина – инженер, работещ в чужбина – получи инфаркт. Той от години имаше проблеми със сърцето и все гледаше да не се вълнува много – много, но сега нямаше как да не се развълнува – ставаше въпрос за единственото му дете, дете, което обичаше с цялата си душа и сърце и което бе отгледал сам. Повечето от присъствалите на погребението му близки и роднини открито укоряваха Аделина. „Тя го умори” – мърмореха злобно те.
Когато Аделина помете телевизионните кабели, пенсионерката Пенка изврещя разочаровано, защото на екрана на телевизора й се появиха снежинки, и то точно на най-интересното – когато Хуанита приемаше да се омъжи за Хосе – Лоренцо. Пенсионерката изскочи на балкона, видя откачените кабели и се провикна: „Какво хвърлихте бе, идиоти”, после се надвеси над парапета и разбра, че се е случило нещо много интересно, по-интересно дори от сериала.
Когато Аделина проби тентата на кафенето и се стовари на една дървена маса, неколцината клиенти скочиха на крака и нададоха уплашени викове. Един от тях до края на живота си щеше да сънува кошмари, свързани с разкривената гримаса и облещените очи на младата жена.
Когато Аделина изхърка и притихна, едно петгодишно момиченце попита ужасената си майка: „Вече не я боли, нали мамо?” Майката вдигна детето си от земята и хукна да бяга, където й видят очите.
Когато Аделина отново помръдна, за изненада на гледащата сеир тълпа, местният пияница пресуши чашата си с водка и се приближи. Стисна Аделина внимателно за ръката, подложи мръсното си сако под главата й и започна да реди нежни, утешителни думи.
Когато Аделина бе подготвена за операция, един млад хирург осъзна, че е изправен пред изключително трудна, почти невъзможна задача – от парче смачкано месо и натрошени кости да направи човек. Но хирургът даде всичко от себе си и успя, Аделина прескочи трапа.
Когато разбра, че младият хирург е влюбен до уши в нея, Аделина се изненада, но душата й засия – тя също го харесваше. Двамата дори се целунаха веднъж, по устата.
Когато научи за смъртта на баща си, Аделина прие цялата вина върху себе си, нямаше как да не я приеме. Една нощ, след половинчасови мъки, тя успя да прехвърли немощното си, оковано в гипсове тяло на инвалидна количка и се качи с асансьора на седмия етаж на болницата. Там, зад един зейнал прозорец, я чакаше вечността.


Публикувано от alfa_c на 18.07.2011 @ 20:33:06 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   heel

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 17:06:14 часа

добави твой текст
"Когато Аделина се метна от седмия етаж" | Вход | 3 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Когато Аделина се метна от седмия етаж
от kormoranov на 18.07.2011 @ 20:41:29
(Профил | Изпрати бележка)
а хирургът ще я последва ли


Re: Когато Аделина се метна от седмия етаж
от mariq-desislava на 19.07.2011 @ 15:05:58
(Профил | Изпрати бележка)
Ефектът на пеперудата се е получил почти.


Re: Когато Аделина се метна от седмия етаж
от regina (radost.daskal@gmail.com) на 20.07.2011 @ 15:38:57
(Профил | Изпрати бележка)
специалните ми поздравления за този многопластов текст! - наистина е много добър и остава на харда...
страхотен е!