Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 840
ХуЛитери: 4
Всичко: 844

Онлайн сега:
:: mariq-desislava
:: Georgina
:: LeoBedrosian
:: Marisiema

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаФутболно интермецо
раздел: Хумор и сатира
автор: BoboVdolov

Едно приятелство може да възникне съвсем неочаквано.
Внезапно Седми номер от отбора на кремавогълъбовите срещна Девятката на пепитените.
- Удивително! - призна Седми. - Ни най-малко не се надявах тъкмо вас да зърна.
- О, - засмя се Девятката - аз играя на широк периметър, както се казва. Не бих искал да разкривам тактическата ни схема, но тя е "дубъл-ве-ем", с много движение, преливане... Игровата ни концепция е такава.
- Аз игнорирам теорията - сподели Седми, - но съм останал с впечатлението, че ние се придържаме към схемата "четири-три-три" или може би "пет за шест". Апропо, как сте?
- Благодаря, добре. А вие?
- Благодаря, също.
- Чух, че завършвате ВИТИЗ. Навярно сте щастлив?
- Грешите, аз съм в Археологическия. Така се случи. А метачът ни е в театралното.
- Метачът?
- Либерото, искам да кажа, тоест свободният бранител. Ако се нуждаете от протекции, той може би...
- Благодаря ви, но не виждам смисъл. Моят натюрел е съвсем друг. Обичам природата и вероятно след време ще се оттегля в лоното й. Водят ме стрелочник на една кокетна гаричка. Вила строя там. Ех, природата... - самовгълби се Девятката.
- Вие сте човек с поетическо съдържание.
- Ласкаете ме. Наистина, публикувах някои стихове в периодичния печат, но това беше, когато се бяхме скарали с жена ми. Нали знаете, яцит индигнацио ворсум, тоест негодуванието пише стиховете. Вече не пиша.
- Някакви проблеми, може би?
- Никакви проблеми. Жената беше назначена за началник на същата гара и следва вече второ висше - тя пък се е вманиачила на тази тема. И все пак...
- Но тогава що терзае те, приятелю?
- Виждаш ли, както е и при датския принц - и аз не знам какво ме терзае. Уж всичко ми е наред - титуляр съм, задоволявам си потребностите всецяло, в чужбина редовно ходя и все пак...Понякога мечтая да съм се родил гладиатор и да извикам: "салве, Цезар, моритури те салутант!"
- Анахронизъм - голямата секира вече не играе. С тези жълти и червени картони ще я докарат до застой във футболното майсторство. Но, ювенес дум сумус, по-важното е човек да си задоволява потребностите.
- М-да-а... - алиенира се в мисъл Девятката.
- Слушай, приятелю, тази тема трябва някой път да я продължим. Зная едно чудестно ресторантче.
- С удоволствие.
- Радвам се, че си съгласен. А сега, извини ме, но трябва да напредна с топката и да подам перспективен пас на съотборниците си - игровата ни концепция е да се освобождаваме бързо от нея.
- Бон шанс, приятелю. За сведение, нашият вратар е слаб на ниските топки, бий долу.
- За бога, нямам намерение да вкарвам гол. Тактическият ни план е да завършим този мач наравно.

1977 г.



Публикувано от aurora на 04.10.2004 @ 13:01:29 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   BoboVdolov

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

18.04.2024 год. / 20:31:36 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Футболно интермецо" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.