Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 762
ХуЛитери: 4
Всичко: 766

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: Georgina
:: LeoBedrosian
:: Marisiema

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаБлудницата от Нове
раздел: Романи
автор: tzvetcomarinov

Главният офицер седна изтощен на леглото, а момичето остана да лежи на пода. Продължаваше да хлипа. "Упорита е" - констатира той, но не изпита никакво удовлетворение. Такива трябва да са жените, които раждат мъже, дето често се споразумяват с други отвъд Дунава. И вършеха тайни работи.
Едва бяха изминали две седмици, откакто прие легиона и дойде първото произшествие в крепостта. Конната група, заминала за Никополис ад Иструм, внезапно изчезна. Дали това бе станало на отиване или на връщане от там, не се разбра, а беше толкова важно. Щеше да хвърли светлина върху загадката, дали са попаднали на разбойническа засада или са дезертирали от войската. И още нещо, станало ли е това по обратния път, означаваше и другото. С тях са били вече парите за офицерски и войнишки заплати. Градоначалникът потвърдил пред вестоносеца, който изпрати след това, че са идвали, но не повярва достатъчно на твърдението. Получаваха от там както винаги заплатите, но още преди тръгването от Рим му бяха подшушнали да внимава. Градското началство е в роднински връзки с центуриона и много често му се губят от парите на държавата.
Реши, ще остави събитията на естествения им ход на изясняване. Щом началството е спуснато от горе и се гледа накриво, полезно ще е ако има и друг център за недоволство. Дето не изплаща заплатите.
Вместо сладост, загорча още в гърлото му, а тая на пода продължава да хлипа и усилва раздразнението му. Странно. Преди малко, нейните викове и стенания носеха възбуда и удоволствие, а сега ставаше обратното. Да я натири ли още сега из вратата навън. Там да се оправя сама измежду постройките и хората. Може и да скочи. Да вземе копието дето стои изправено до стената. И го забие в мястото, където преди малко бе стискал и целувал. Не изпита жал и нужда от размисъл върху двете си решения, защото избра трето:
- Войник.
Дали италиецът не беше стоял през цялото време зад вратата, това сега малко го интересуваше. Хрътките притежават неразгадаемо за другите усещане, да бъдат там където и когато трябва. Наистина веднага през отвореното се показа лицето на легионерът от Лациум.
- Отведи. И я заключи добре.
Даде наставление, което и за него се стори излишно. От железните пръчки на килията и при толкова желаещи да я имат за пленница, трудно може да се отзове оттатък стените на крепостта.
Женското излезе от стаята, но той продължи да мисли за него. Получи своето, а какво искаше още, не му ставаше никак по-ясно. Изглежда напрягането на главата над тоя въпрос, да роди нещо полезно. Мизийката не ухае така предизвикателно като Аксиния. Не прилага тя хватките на римлянката, за да има обезателно и докрай мъжа. Жената на сенатора търсеше като съгледвач неговата първа слабост, за да нахлуе именно от там в неговата вътрешна душевност и сила. Гореше тя от искрено желание да го превземе до пълното изтощение.
Той малко се замисляше над тези неща тогава. Сред копринените завивки, благовонни масла и жадна за ласки женска плът, неудовлетворението му се беше притаило някъде надълбоко. Изглеждаше примирено, съгласило се за вечно да е така, а излизаше сега, не е. След бурните любовни изживявания, когато тялото му съзнателно търсеше почивка и спокойствие, червейчетата на неудовлетворението бързаха да се нахранят с душата му.
Очевидно в неговата снага живееше и друг мъж, който не познаваше никак. Приличаше му на трудно обуздаем пълководец, дето обича да превзема сам крепости, а не да му отварят широко вратите и посрещат като победител.
Не беше разбрал това за себе си, защото не бе му отделял заслужено внимание. В похода срещу германите, нападнаха някакво селище. Мирните и слабовъоръжени жители, опитаха да окажат някаква съпротива, но само колкото да накървят мечовете на римските войници или да се пльоснат в някоя локва кръв пред домовете си. Победени, оставиха жените и децата на съдбата и късмета.
Алеманката се оказа стройна и жилава. Съпротивляваше се с всички сили. Дращеше, хлипаше и пищеше докато има глас в гърлото. Шията, която бе целувал преди малко под силата на нагона и страстта, зейна отведнъж. Кръвта от прерязаното и устата избълбукаха почти едновременно. Сетне плиснаха навън и хукнаха за помощ и прошка при Валкирия.
Тогава се почувства преситен. Сякаш преминаваше начело на цялата римска войска под арката на победителите в Рим. И не можа да се радва дълго на своята победа над алеманката. Още на другя ден беше ранен и влезе в столицата, но върху застлана със сено волска кола. Жената на сенатора уж го бе накарала да се чувства истиски мъж, а ето, че тялото на младата мизийка го върна към страшната истина.

Цветко Маринов.


Публикувано от alfa_c на 28.06.2011 @ 21:56:41 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   tzvetcomarinov

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

18.04.2024 год. / 20:45:52 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Блудницата от Нове" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Блудницата от Нове
от dumite (malisia@mail.bg) на 28.06.2011 @ 22:13:01
(Профил | Изпрати бележка)
Добра рефлексия. И добър избор на формата