Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Anyth1978
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14145

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 539
ÕóËèòåðè: 8
Âñè÷êî: 547

Îíëàéí ñåãà:
:: LioCasablanca
:: pastirka
:: pinkmousy
:: Elling
:: VladKo
:: Albatros
:: Marisiema
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÂåëèêà
ðàçäåë: Ðîìàíè
àâòîð: CheGuevara

10:1 (21). Çàùî Ãîñïîäè, ñòîèø íàäàëå÷? Çàùî ñå êðèåø âúâ âðåìå íà íåâîëÿ?
10:2 (22)×ðåç ãîðäîñòòà íà íå÷åñòèâèòå ñèðîìàõúò ñå èçìú÷âà; Òå ñå õâàùàò â ëóêàâñòâàòà, êîèòî îíèÿ èçìèñëþâàò.
10:3 (23)Çàùîòî íå÷åñòèâèÿò ñå õâàëè ñ ïîæåëàíèÿòà íà äóøàòà ñè; È ñðåáðîëþáåöúò ñå îòðè÷à îò Ãîñïîäà, äàæå Ãî ïðåçèðà.
10:4 (24)Íå÷åñòèâèÿò, îò ãîðäîñòòà íà ëèöåòî ñè êàçâà: Ãîñïîä íÿìà äà èçäèðè; Âñè÷êèòå ìó ïîìèñëè ñà, ÷å íÿìà Áîã.
10:5 (25)Íåãîâèòå ïúòèùà âñÿêîãà ñà óïîðèòè; Òâîèòå ñúäáè ñà òâúðäå âèñîêî îò î÷èòå ìó; Òîé ïðåçèðà âñè÷êèòå ñè ïðîòèâíèöè.
10:6 (26)Êàçâà â ñúðöåòî ñè: Íÿìà äà ñå ïîêëàòÿ, Îò ðîä â ðîä íÿìà äà èçïàäíà â çëîùàñòèå.
10:7 (27)Óñòàòà ìó ñà ïúëíè ñ ïðîêëèíàíå è óãíåòÿâàíå è íàñèëñòâî; Ïîä åçèêà ìó èìà çëîáà è áåççàêîíèå.
10:8 (28)Ñåäè â çàñàäà â ñåëàòà,  ñêðèøíè ìåñòà, çà äà óáèå íåâèííèÿ; Î÷èòå ìó ñà íàñî÷åíè òàéíî ïðîòèâ áåçïîìîùíèÿ.
10:9 (29)Ïðè÷àêâà ñêðèøíî êàòî ëúâ â ðîâà ñè, Ïðè÷àêâà çà äà ãðàáíå ñèðîìàõà; Ãðàáâà ñèðîìàõà, êàòî ãî âëà÷è â ìðåæàòà ñè.
10:10 (30)Íàâåæäà ñå, ñíèøàâà ñå; È áåçïîìîùíèòå ïàäàò â íîêòèòå ìó.
10:11 (31)Êàçâà â ñúðöåòî ñè: Áîã å çàáðàâèë, Ñêðèë å ëèöåòî Ñè, íèêîãà íÿìà äà âèäè.
10:12 (32)Ñòàíè, Ãîñïîäè; Áîæå, èçäèãíè ðúêàòà Ñè; Äà íå çàáðàâÿø êðîòêèòå.
Ïñàëìè,ãëàâà 10



02 ÷àñà

Â Å Ë È Ê À

Ñòîòèíêèòå çâúííàõà â ïîðöåëàíîâàòà ÷èíèéêà è Âåëèêà òàéíî ïîãëåäíà äàëè ñà òî÷íî 30. Òåçè áàðîâöè âúòðå â äèñêîòåêàòà ïðúñêàõà ïî ïåò íåéíè ïåíñèè çà ïèåíå, à ñå ñòèñêàõà çà äðåáíèòå ñòîòèíêè, êîèòî é îñòàâÿõà çà òîàëåòíàòà. È æåíèòå íå áÿõà ïî-ùåäðè...Ïîíÿêîãà ñå ïèòàøå äàëè èçîáùî ÿ çàáåëÿçâàò. Ìëàäè, êðàñèâè è áîãàòè, òå ïðåìèíàâàõà ïîêðàé íåÿ ñ ïîõîäêà íà êðàëèöè è â ñèëíî ãðèìèðàíèòå èì î÷è íàïèðàøå ñàìî÷óâñòâèåòî, ÷å âèíàãè ùå ñà ìëàäè, æåëàíè è óñïÿâàùè. Ñëåä òÿõ äúëãî ñå ñòåëåõà íåïîçíàòè ñêúïè àðîìàòè è Âåëèêà ñ óìèëåíèå ñè ñïîìíÿøå çà îíÿ íåâåðîÿòåí ïîëñêè ïàðôþì „Áè÷ ìîæå“ îò íåéíàòà äàëå÷íà ìëàäîñò, êîéòî ïîëÿêèíèòå ïðåç ëÿòîòî íîñåõà è ïðîäàâàõà â Áúëãàðèÿ...
Îò äèñêîòåêàòà äîëèòàøå ïîðåäíàòà ïåñåí íà âå÷å òúðíîâñêàòà ñíàõà Ãàëåíà è ÿâíî âñè÷êè é ïðèïÿâàõà...

Äà òè ãî äàì ëè .. Äà òè ãî äàì ëè ...
Ñúðöåòî ñè íà ÷àñòè äà òè äàì ëè ...
Äà òè ãî äàì ëè ... Àç äà òè ãî äàì ëè..!
Äà ñå ñòîïè â óñòíèòå òè òàì ëè ..!!

Âåëèêà ñå íàâåäå äà ïðèáåðå â êîø÷åòî ðàçïèëåíèòå ïî ïîäà ñàëôåòêè. Êëèåíòèòå ñ÷èòàõà çà íåéíî çàäúëæåíèå äà ïî÷èñòâà ñëåä òÿõ – íàëè ñè ïëàùàõà. Âåëèêà áåøå ñâèêíàëà. Äúëãè ãîäèíè áå ðàáîòèëà êàòî âúçïèòàòåëêà â äåòñêà ãðàäèíà. Áèâøèòå é ïèòîìöè îùå ÿ ïîìíåõà è êîãàòî ÿ ñðåùíåõà íà óëèöàòà ïî÷òèòåëíî ÿ ïîçäðàâÿâàõà, èíòåðåñóâàõà ñå îò çäðàâåòî é. Ñåãà òå èìàõà äåöà, íÿêîè – äàæå âíó÷åòà...Áåøå é äðàãî è äóøàòà é ñâåòâàøå îò âíèìàíèåòî èì.


Èñêàø ëè åäíà è îùå ...
Èñêàø ëè åëà òúêìî äà çàïî÷íåì..
Èçáåðè ñè ïúðâàòà âòîðàòà òðåòà
âòîðàòà ñ ïúðâàòà äà áúäåø ...

Ïîñòîÿííèòå ïîñåòèòåëè íà äèñêîòåêàòà áÿõà îò äðóãî ïîêîëåíèå.Äðóãè íåùà ãè âúëíóâàõà è çà òÿõ Âåëèêà áåøå ïðîñòî åäíà áåäíà ñòàðà æåíà, êîÿòî èì ñëóãóâà çà æúëòè ñòîòèíêè. Êîé êàêòî ÿ íàðåäè! Òå áÿõà äîâîëíè,÷å ñà îò äðóãàòà ñòðàíà, îò óñïåëèòå.

Àç ëè ïúðâà ñúì òàçè âå÷åð..
àêî ñ òåáå ñúì äðóãè íÿìà âå÷å..!!
Èçáåðè ñè ïúðâàòà âòîðàòà òðåòàòà ...
âòîðàòà ÏÚÐÂÀÒÀ Å ÑÓÏÅÐ ...!!

Âåëèêà íå èì ñå ñúðäåøå. Áîã íè ó÷è äà ïðîùàâàìå, âñå ñè ïîâòàðÿøå òÿ è òîâà é ïîìàãàøå äà ñè âúðøè ðàáîòàòà ñúâåñòíî è âñåîòäàéíî, çàùîòî òÿ ÿ ïðèáëèæàâàøå äî íåéíàòà ñúêðîâåíà ìå÷òà.
Äíåñ íàëè å ïðàçíèê, òà ñå îòáè äî öúðêâàòà. Çàïàëè ñâåùèöà è ñìèðåíî áëàãîäàðè íà Áîã çà òîâà,÷å å äúðæåëèâà, ðÿäêî áîëåäóâà è ñå ðàäâà íà ìàëêîòî ðàäîñòè, êîèòî òðóäíèÿò ñåãà æèâîò é ïîäíàñÿ...
Ïðèçîðè, ùîì ñå ïðèáåðåøå îò ðàáîòà, ïðèñÿäàøå äî ïðîçîðåöà è äúëãî áðîåøå ñòîòèíêèòå. Å, ïî íÿêîãà èìàøå è ïî íÿêîå ëåâ÷å...Âñå ïàê íå âñè÷êè áÿõà ñòèñíàòè!...Ïîëîâèíàòà îò ïàðèòå èçñèïâàøå â ïîðòìîíåòî ñè – çà åæåäíåâíè íóæäè, à îñòàíàëèòå ïðèáèðàøå â øàðåíàòà êóòèÿ îò õàëâà – çà ïîêóïêèòå îêîëî ïîñëåäíîòî é ïúòåøåñòâèå. Ìàëêî ïî ìàëêî, äåí ñëåä äåí òÿ êóïóâàøå êðàñèâèòå íåùà, êîèòî ãðèæëèâî ñãúâàøå â áåëè êåíàðåíè òîðáè. Ìåêî, ïóõêàâî îäåÿëî, áÿë ïîïëèíåí ÷àðøàô...Ñàìà èçáðîäèðà âúçãëàâíèöàòà ñ íåæíè áåëè öâåò÷åòà êàòî ìîìèíèòå ñúëçè, êîèòî é ñå óñìèõâàõà ïðîëåòíî âðåìå ïîä ïðîçîðåöà...

Èñêàø ëè íåùî äà ìè êàæåø ..
Èëè äà âçåìåø äà ìè ãî ïîêàæåø ..
Èñêàø ëè íåùî,çà äà çàãðååø ...
Èñêàø ëè ãî òâúðäî .. ñ òåáå äà ñúì ïúðâà ..

Âðàòàòà íà ìúæêàòà òîàëåòíà ñå çàòðúøíà øóìíî. ßâíî äîñòà ñà ìó äîøëè ïèòèåòàòà, ñè êàçà Âåëèêà .Ùå òðÿáâà äà ïîãëåäíå ñëåä íåãî êàáèíêàòà, íå áèâà äà áúäå íåìàðëèâà – òàçè ñëóæáà é å íóæíà, çàùîòî èìà îùå òîëêîâà íåùà, êîèòî òðÿáâà äà ñè êóïè – ïðèëè÷íî áåëüî, åäíà ðîêëÿ íà ðîçè÷êè, îáóâêè, ÷îðàïè...Êîãàòî ñúñåäêèòå ÿ ïîäðåäÿò çà ïîñëåäíîòî é ïúòåøåñòâèå, äà é ñå ðàäâàò, êàòî ÿ ãëåäàò òàêà ïðèÿòíî îáëå÷åíà è íàãëàñåíà... Äà íå ïëà÷àò, à äà é ñå ðàäâàò, ÷å ñïîêîéíà è íàãëàñåíà òðúãâà íàãîðå...

Äà òè ãî äàì ëè ..

Ïåñåíòà ñâúðøè è Âåëèêà âúçäúõíà ñ áëàãîäàðíîñò. Îáëåãíà ñå óìîðåíî íà ñòåíàòà è ïðèòâîðè î÷è...Îùå òðè ÷àñà...Ùå èçäúðæè...
„Äà íå çàáðàâÿ ïðè äðåõèòå äà ñêúòàì ïàðè è çà îïåëîòî, Õóáàâî ùå å äà èìà ñâåùåíèê íà ãðîáà...Òàêà ïî-ëåêî ùå òðúãíà íàãîðå...
Çâúíúò íà ìîíåòè ïðåêúñíà ìèñëèòå é è Âåëèêà ñòàíà äà ïîäàäå ñàëôåòêà...

Ðóæà Âåë÷åâà
(èç „Ìîðãà çà èçãóáåíè äóøè“)


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 04.06.2011 @ 14:25:03 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðîìàíè

» Ìàòåðèàëè îò
   CheGuevara

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

24.04.2024 ãîä. / 16:04:40 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Âåëèêà" | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (6 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Âåëèêà
îò zaltia íà 05.06.2011 @ 20:12:15
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Çäðàâåé Ðóæà!
Îãðîìíî å ðàçñòîÿíèåòî.....ìåæäó äâàòà ïîëþñà- áåäíîñòòà è áîãàòñòâîòî.
Õóáàâà ñåäíèöà ïðèÿòåëêî!


Re: Âåëèêà
îò angar íà 05.06.2011 @ 09:06:47
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://angelchortov.hit.bg
Ìíîãî å õóáàâî, ×å, ïðîñòî å ïîêúðòèòåëíî!

Ñïîðåä ìåíå îáà÷å íÿìà íóæäà îò öèòàòèòå îò ïñàëìèòå. Ðàçáèðàåìî è ÷îâå÷íî ñè å è áåç òÿõ. Ãîñïîä â ñëó÷àÿ å "íè ïðè ÷üîì"!


Re: Âåëèêà
îò LATINKA-ZLATNA íà 12.06.2011 @ 08:54:32
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õàðåñàõ, ×å...
×àêàì ïðîäúëæåíèåòî!

Ïðèÿòåí äåí.

()()()...