Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: StudioSD
Днес: 1
Вчера: 0
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 454
ХуЛитери: 4
Всичко: 458

Онлайн сега:
:: Georgina
:: rhymefan
:: Heel
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПодаръкът
раздел: Разкази
автор: Haramiata

Бях си любознателна. И може би властна. Исках да познавам нещата, може би за да ги използвам най-добре.
Така се опитвах да се занимавам със себепознание. Всъщност нямах представа какво е това и какво може да „позная”, ако се заема. Записах се на поредния курс. Лекторът беше англичанин, млад, много приятен, с блага усмивка и достъпен език ни разказваше интересни и полезни неща. За първи път от него чух за алфа състоянието на мозъка. Бях доста любопитна – как става, как се разпознава, какво се случва. Упражнението, което предстоеше да направим, беше да визуализираме в алфа състояние своя Учител, да го поздравим и да го помолим за символичен подарък. Той ни водеше, помагаше ни. Звучеше подходяща музика. Очакването и любопитството ми можеше да развалят всичко. Но не можех да ги преодолея: докъде ще стигне измислицата ми? Възможно ли е да има нещо обективно, когато се случи? Та аз не вярвах в съществуването на учители, които да се опитват да оправят бъркотиите, които непрекъснато правя! Камо ли пък да го видя! А какво ще се случи, ако го видя?
Видях го. Край нещо като път, под старо, дебело дърво. С бели дрехи (естествено) и бяла брада, усмихваше се благо, като човек, който отдавна ме познава (естествено ...) Представих си всичко, което ни беше поръчано да си представим. И той ми подаде ... малка кутийка, дървена, като кутия за бижута. Имаше резба по капака и, но не беше нещо сложно. Благодарих му. Отворих я и светът изчезна - искряща синева златисто сияеше от вътре. Нямаше стени и дъно. Само златиста синева. Затворих кутийката. Кутийка, като кутийка. Отворих я отново – безкрай, но отвътре. Не знаех, че може да има такива неща. Чудех се какъв е този символ, какво ще да значи за мен. Не успях да си въобразя тълкуване.
Зремено минаваше. Все се сещах за първото си съзнателно влизане в алфа ниво и за чудния подарък на Учителя.
Един ден чух една песен. Съвсем обикновена. Но ме привлече някак. Пуснах си я още веднаж. И още. И още ... Песента изчезна, светът изчезна. Преминах през песента. От другата старна имаше скръб, тъга, безлична, мирова. Отвсякъде от мен избликнаха сълзи. Плачех безудържно с тази мирова скръб. Само че искреше златисто със синевата си. Не разбирах откъде идва, какво да правя с нея. Бях море от сълзи. Можех да спра във всеки момент. Но не спирах. Мислех си, че може би исках да я видя, да я разбера. Всъщност нищо не исках. Носех се по незнайни вълни ... Явно тази тъга си я носех. Някъде из дълбините на моето аз се изправи срещу мен един тъжен в красотата си и красив в тъгата си безкрай ... Опомних се след 4 часа. Затворих кутийката. Песен като песен. 5 мин. и 55 сек.
След това открих, че такива свойства може да има има всичко около мен. Ето, човек, когото познавам отдавна. Може би не от този живот само. Би трябвало да ми е омръзнал до болка. Но не ... навлизам в него, подминавам всичко, което си мисля, че знам за него, което харесвам и което не харесвам ... и отново срещам искрящата в злато синева. Каква красота! Връщам се обратно. Човек като човек. Но мога отново и отново да минавам към синевата ...
Обичам да бродя по планините. Обичам да си говоря със скалите, с дърветата, с поточетата, с езерата, с росата, с изгрева, със залеза, с вятъра, с ... Вече мога през повечето неща да минавам там, в онази синева! И всеки път е различна! Но винаги я познавам! Там не воювам с нищо и за нищо. Там е и е тук. Безброй форми на безкрайността. Но изобщо не ми трябва да ги броя. Достатъчно е да броя до Едно.
Учителю, какъв чуден подарък ми даде!


Публикувано от alfa_c на 01.05.2011 @ 20:19:32 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Haramiata

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 18:31:59 часа

добави твой текст
"Подаръкът" | Вход | 6 коментара (12 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Подаръкът
от secret_rose (secret_rose_@abv.bg) на 01.05.2011 @ 20:27:13
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Чудесен подарък...
Кога ще ме заведеш на Мусала. Времето се стопли вече :))


Re: Подаръкът
от Haramiata на 01.05.2011 @ 20:57:54
(Профил | Изпрати бележка)
Не сме рекли, не сме отишли. Но трябва да бъдем добре подготвени. Това е Божествен връх ...

]


Re: Подаръкът
от secret_rose (secret_rose_@abv.bg) на 01.05.2011 @ 21:01:23
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
А подаръчето - кутийка с безкрая в нея... още се пази. Просто исках да споделя...
Макар че навярно ще минат векове, преди да бъде разбрано...

]


Re: Подаръкът
от roza1 на 01.05.2011 @ 21:10:13
(Профил | Изпрати бележка)
Трябва ли да разбираме безкрая, ако сме го срещнали?
Ако нещо или някой ни носи усещането за хармония, не е нужно да се питаме защо, нали?:)

Поздрави!


Re: Подаръкът
от Haramiata на 01.05.2011 @ 21:51:16
(Профил | Изпрати бележка)
E, поне да разбираме че я срещаме. Това е достатъчно.
Поздрави! :)

]


Re: Подаръкът
от Hulia на 01.05.2011 @ 21:23:13
(Профил | Изпрати бележка) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
Без думи...


Re: Подаръкът
от Haramiata на 01.05.2011 @ 21:52:04
(Профил | Изпрати бележка)
:)

]


Re: Подаръкът
от Silver Wolfess (silver_wolfess@mail.bg) на 01.05.2011 @ 21:58:03
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/silver
Истинската красота, под каквато и форма да е тя, е винаги път към безкрая. Преди няколко дни дишах слънце и безвремие...
Поздравления!


Re: Подаръкът
от Haramiata на 01.05.2011 @ 22:46:58
(Профил | Изпрати бележка)
Радвам се на прочита! До нови срещи ... в Синевата! :)

]


Re: Подаръкът
от 4erGologan на 21.05.2011 @ 19:15:07
(Профил | Изпрати бележка)
!:)


Re: Подаръкът
от florans (florans_x@mail.bg) на 03.07.2011 @ 18:28:33
(Профил | Изпрати бележка)
Прекрасен е безкрайният път към себепознанието, мъдростта и света!

Неделен поздрав!
Флоранс


Re: Подаръкът
от Haramiata на 03.07.2011 @ 19:23:47
(Профил | Изпрати бележка)
Да ... Прекрасен е. Може би не е лек. Затова не го поемаме с кой знае каква охота.
Поздрав и на теб, Флоранс, и ... лек и успешен път!

]