Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 895
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 898

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: Georgina
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÇàâèíàãè
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: krasavitsa

Åäíî áåøå ñèãóðíî - ÷å ñëåä òîâà âñåêè îò òÿõ ñå çàâðúùàøå ïàê è ïàê êúì âñÿêà îòäåëíà äóìà, êúì âñÿêà óñìèâêà è æåñò, ïîâòàðÿøå ñè ãè íàóì, íàñëàæäàâàøå èì ñå, çàäúðæàøå ãè â ñòîï êàäúð, ïîíÿêîãà ñè ïðåäñòàâÿøå
ñúâñåì äðóãè ïðîäúëæåíèÿ îò òåçè, êîèòî ñè áÿõà ïîçâîëèëè âñúùíîñò, åñòåñòâåíî è ïîãëåäèòå íå áÿõà ïðîïóñêàíè, ìàêàð è äà íå ñè ïîçâîëÿâàõà äâóñìèñëèÿ, íå, äâóñìèñëèÿ íèêîãà, òîëêîâà ÷èñòî è ñâåòëî áåøå ïðèÿòåëñòâîòî, òîëêîâà îòêðèòè ðàçãîâîðèòå, êîèòî íåïðåêúñíàòî ãè òëàñêàõà åäèí êúì äðóã.
 íåäåëÿ – ñðåùà, ðàäîñò çà äóøàòà, ïðàçíèê íà ñúðöåòî, òîé íåãëàñíî ïîñòàíîâè òàçè ïåðèîäè÷íîñò, íà êîÿòî òÿ ñå ïîä÷èíè äîáðîâîëíî è áåç äà çàäàâà íèêàêâè âúïðîñè; íå ÿ ïèòàøå äàëè íÿìà äðóãè ïëàíîâå, èäâàøå íàïðàâî äà ÿ âçåìå îò âêúùè â òî÷íî îïðåäåëåí ÷àñ, áåç äà ñå îáàäè ïðåäâàðèòåëíî, áåç îáÿñíåíèÿ, êàòî íåùî, íà êîåòî òîé èìàøå ïðàâî, à òÿ ïúê íÿìàøå íèêàêâî ïðàâî äà ìó îòêàæå, òîëêîâà áåøå óáåäåí, ÷å ñðåùèòå èì ñà óäîâîëñòâèå è çà íåÿ. Òÿ íå ïèòàøå êúäå ùå îòèäàò, ñëåäâàøå ãî äîâåð÷èâî è ïîêîðíî, è ñ òàçè ñè ïîêîðíîñò ìó ïîêàçâàøå, ÷å ãî ïðèåìà åäâà ëè íå çà ñâîé ãîñïîäàð, êîåòî ïúê áåøå ìàëêî íååñòåñòâåíî, çàùîòî âñúùíîñò òîé áåøå òèõ è íåçàáåëåæèì. Íàèñòèíà, èìàøå ìíîãî äîñòîéíñòâà, íî è òå áÿõà íÿêàê òèõè è íåíàòðàï÷èâè êàòî íåãî, äîêàòî íåéíîòî ïðèñúñòâèå áåøå íåùî, êîåòî íèêîãà íå ìèíàâàøå íåçàáåëÿçàíî.
Íå ÷å ñå ñòàðàåøå äà íàïðàâè âïå÷àòëåíèå, ïðîñòî åíåðãèÿòà áëèêàøå îò íåÿ íÿêàê åñòåñòâåíî, êàòî îò ìàëêî êîòå, êîåòî âèíàãè òúðñè ñ êàêâî äà ñå çàèãðàå, ãëåäêàòà áåøå ïðèÿòíà, ñìåõúò é ðàäâàøå, ÷óâñòâîòî é çà õóìîð ïîíÿêîãà áîäâàøå íåî÷àêâàíî êàòî ìàëêè íîêòåíöà îò ëàïè÷êà è íàîêîëî âèíàãè áåøå âåñåëî, çàùîòî òÿ ãîâîðåøå ìíîãî è ñ óäîâîëñòâèå, à è áåøå äîáúð ðàçêàçâà÷ è íà âñè÷êè èì ñå èñêàøå ðàçêàçúò é äà ïðîäúëæè îùå, äîðè è êîãàòî áåøå ÿñíî, ÷å íÿìà êàêâî ïîâå÷å äà ñå êàæå, êàòî â îíçè ñëó÷àé, êîãàòî â ìúë÷àíèåòî ñëåä ïîñëåäíèòå é äóìè íÿêîé ïîïèòà “è êàêâî ïîñëå?”, à òÿ îòãîâîðè “êàê êàêâî, è àç áÿõ òàì, è ÿäîõ, è ïèõ, ïî áðàäàòà ìè òå÷å, â óñòàòà ìè íå âëåçå” è ñëåä áóðíèÿ ñìÿõ íà êîìïàíèÿòà çà ïúðâè ïúò ñè ïîçâîëè äà ìó êàæå ïðåä âñè÷êè “òðúãâàìå ñè, íàëè?”.
Çà îíåçè, êîèòî çíàåõà çà ñðåùèòå èì, òîâà ïðèÿòåëñòâîòî áåøå ìíîãî ñòðàííî, çàùîòî âúíøíî íèêàê íå ñè ïîäõîæäàõà, à è òå êàòî ÷å ëè ãî êðèåõà, èçáÿãâàõà äà ñïîìåíàâàò åäèí çà äðóã è ïîíÿêîãà äîðè íå ñè ãîâîðåõà ïðåä äðóãèòå. Íå ñòàâàøå ÿñíî êàêâî òî÷íî ãè ñâúðçâà, à è òå ñàìèòå ìîæå áè âñå îùå íå çíàåõà, íî òîâà, â êîåòî áÿõà ñèãóðíè è äâàìàòà áåøå, ÷å òî íå èñêà ïóáëè÷íîñò, ïðåêàëåíî äåëèêàòíî è ñàìî òÿõíî áåøå, íå îáè÷àøå ÷óæäè ïîãëåäè è ëþáîïèòñòâî, íå èñêàøå äà ñå ïðåñòðóâà íà íåùî, êàêâîòî îùå íå å ñòàíàëî, à êàêâî ùå ñòàíå, è äâàìàòà íå çíàåõà îùå, çàòîâà ìó îñèãóðÿâàõà ïîêîÿ íà íåèçâåñòíîñòòà. Äóõîâíèòå èì ïðèêëþ÷åíèÿ èç ðàçëè÷íè îáëàñòè, ñïîäåëÿíåòî è îáñúæäàíåòî íà êîëåáàíèÿòà èì ïîìàãàøå äà ñå èçãðàæäàò, âñåêè ñåáå ñè, íî è åäèí äðóã, è òîâà áåøå ìíîãî âàæíî è çà äâàìàòà. Íèêîãà íå ñå ïèòàõà êàê ñà ìèíàëè øåñòòå äíè, íèòî ñè ðàçêàçâàõà, îñâåí â ñëó÷àÿ, êîãàòî òîé é êàçà, ÷å ñëåäâàùàòà ñåäìèöà íÿìà äà äîéäå, çàùîòî ùå ïúòóâà, è ÿ ïîïèòà ñ ëåêà íàñìåøêà êàêâî èñêà äà é äîíåñå, à òÿ, êàòî äà áåøå îòäàâíà ãîòîâà ñ îòãîâîðà, èçòúðñè “êëîí÷åòî, êîåòî äîêîñíå øàïêàòà òè, ðàçáèðà ñå”.
Òîâà ïðèÿòåëñòâî íå òúðïåøå ÿðêà ñâåòëèíà è ïðàçåí øóì, åíåðãè÷íè äâèæåíèÿ è ÷óæäî ïðèñúñòâèå, çàòîâà íèêîãà íå îòèäîõà çàåäíî äà òàíöóâàò, èìàõà ñè ðàçëè÷íè êîìïàíèè çà òîâà è êîãàòî, îòúðâàëè ñå âå÷å îò èçëèøíàòà åíåðãèÿ, ñå ñðåùàõà, äâèæåíèÿòà èì áÿõà âå÷å áàâíè è ïðåìåðåíè, âíèìàòåëíè è òî÷íî èç÷èñëåíè, çà äà ìîãàò äà áúäàò äîñòàòú÷íî áëèçî åäèí äî äðóã, íî äà íå ñå äîêîñâàò. Ñëó÷àéíèòå äîêîñâàíèÿ ãè ñìóùàâàõà è íåãëàñíîòî èì ñïîðàçóìåíèå äà ñå ïðåñòðóâàò, ÷å íå ñà ñå ñëó÷èëè, ãè ïðåâúðíàõà â íåùî ñðàìíî è íåïîäõîäÿùî.
Ñðåùèòå èì áÿõà êàòî â ÷èòàëíÿ, êúäåòî âñåêè ðàçëèñòâàøå ñòðàíèöèòå íà äóøàòà íà äðóãèÿ òèõî, âíèìàòåëíî è ñ óâàæåíèå, à ñòðàíèöèòå äîâåð÷èâî ñå îñòàâÿõà äà áúäàò ïðî÷åòåíè.
Îáùóâàíåòî èì ñå ñúñòîåøå îò èíòåëåêòóàëíè òðåïåòè, òîëêîâà èçèñêàíè, ÷å çà ìàòåðèàëíîòî íÿìàøå ìÿñòî, òî òðÿáâàøå äà áúäå çàáðàâÿíî, ïðåíåáðåãâàíî è îòáëúñêâàíî. Íèêîãà íå óñïÿõà äà ñå íàïðèêàçâàò, ïîòúâàõà â íÿêàêâà èçâèñåíà äóõîâíà ñóáñòàíöèÿ, åäíà ðåïëèêà ïîðàæäàøå äðóãà, åäíî ðàçáèðàíå - äðóãî è ïîíÿêîãà, óáåäèëè ñå çà êîé ëè ïúò, ÷å íÿìà äà óñïåÿò äà çàïî÷íàò ñïîð, òðúãâàõà íàíÿêúäå, íàêúäåòî èì âèäÿò î÷èòå, íî ïðèäðóæåíè îò óâåðåíîñòòà â ïúëíàòà õàðìîíèÿ íà âúçïðèÿòèÿòà è ÷óâñòâàòà ñè, î, êàêâî ïðèêëþ÷åíèå áåøå òîâà ñëåä ïðèêëþ÷åíèÿòà èì åäèí â äðóã. Õîäåõà çà êåñòåíè ïðåç åñåíòà, êîèòî âñåêè ïàçåøå ïîñëå äúëãî çà ñïîìåí, çà íàïúïèëè êëîíêè ïðåç ïðîëåòòà, à âåäíúæ òîé ÿ çàâåäå íà åäíî ìÿñòî â ïàðêà, êúäåòî áåøå ñèãóðåí, ÷å ùå âèäÿò êàòåðè÷êè è ïðåäâèäëèâî íîñåøå îðåõè â äæîáà ñè, è íàèñòèíà êàòåðè÷êèòå äîéäîõà, î÷èòå èì áÿõà êàôÿâè êàòî íåéíèòå, à òÿ ñå âúçòîðãâàøå òîëêîâà ïî äåòñêè, ÷å ãî íàêàðà äà ñå ïî÷óâñòâà ìíîãî ñòàð è ñíèçõîäèòåëíî ìúäúð, êîåòî òîé íå ïðîïóñíà äà îòáåëåæè ñ íåñêðèâàíî óäîâîëñòâèå, ðàçáèðà ñå, à òÿ ñå çàñðàìè, èçïëàøåíà, ÷å å çàïðèëè÷àëà íà ðîìàíòè÷íà äåâèöà îò ñàíòèìåíòàëåí ðîìàí.
Äàëè ñå îáè÷àõà? Íèêîé îò òÿõ íå ñè çàäàâàøå òîçè âúïðîñ, òîëêîâà îòãîâîðíî è äîðè ñòðàøíî èì çâó÷åøå, à íå áÿõà ãîòîâè, íå èì ñå ìèñëåøå òîëêîâà ñåðèîçíî, ñòèãàøå èì îïèÿíåíèåòî îò òîâà äà áúäàò çàåäíî, äà ñè çàäàâàò âúïðîñè, äà ñå çàäúëáî÷àâàò âèíàãè â îòãîâîðà, äà ÷óâñòâàò òîâà, êîÿòî ãè ñâúðçâàøå, ìàêàð è äà íå ìîæåõà äà ãî îïðåäåëÿò òî÷íî. Èìàøå ïðèâëè÷àíå, íî íÿêàê ñòðàííî, íå ôèçè÷åñêî, âúïðåêè ÷å... ðåêàòà å äúëáîêà, à ïëàíèíàòà âèñîêà, êàêòî ñå êàçâà â ïåñåíòà íà îíàÿ äèâà ëúâèöà, êîÿòî ñëóøàõà, íî âèíàãè ïîîòäåëíî, çàùîòî òàçè ñòðàñò, êîÿòî áëèêàøå îò íåÿ, íÿìàøå íèùî îáùî ñ òîâà òèõî ïðèâëè÷àíå ïîìåæäó èì. Çàòâàðÿõà ñå â îáùóâàíåòî ñè, îáâèâàõà ãî â íåâèäèìà îáâèâêà, êîÿòî ãè ïàçåøå îò âúíøíèÿ øóì è âðÿâà è ñàìè, íî çàåäíî ñå íàñëàæäàâàõà íà òåçè öÿëîñòíîñò è çàâúðøåíîñò, êîèòî ïîñòèãàõà è îò êîèòî è äâàìàòà èìàõà íóæäà. Íèêîãà íå ñè îïðåäåëèõà ãðàíèöà, äâèæåõà ñå â åäèí ñâÿò, äîñòúïåí ñàìî çà òÿõ, â ïðîñòðàíñòâî áåç ÿñíè î÷åðòàíèÿ êàòî äâà îáëàêà íà äóõà ñ íåïðåêúñíàòî ïðîìåíÿùà ñå ôîðìà, òðåïòÿùà äóõîâíà ìàòåðèÿ, âñåêè èçëú÷âàøå ñåáå ñè, à äðóãèÿò ãî âúçïðèåìàøå îò ïî÷òèòåëíî ðàçñòîÿíèå.
È òúé êàòî íèêîãà íå ïðîòåãíàõà ðúêà åäèí êúì äðóã ïðåç òîâà ïðîñòðàíñòâî íà ñïîäåëåíà äóõîâíà áëèçîñò è î÷àðîâàòåëíà íåîïðåäåëåíîñò, òî ïîñòåïåííî ñå îòäàëå÷è â ìúãëàòà íà âðåìåòî, çàòâîðåíî â ñâîÿòà ñèÿéíà îáâèâêà, è îñòàíà ùàñòëèâ ñïîìåí è çà äâàìàòà – çàâèíàãè.


Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 08.03.2011 @ 08:51:14 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   krasavitsa

Ðåéòèíã çà òåêñò

Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå îöåíÿâà ïðîèçâåäåíèåòî.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 23:21:20 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Çàâèíàãè" | Âõîä | 7 êîìåíòàðà (21 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Çàâèíàãè
îò diadoto íà 08.03.2011 @ 11:08:52
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî å ïëàøåùî.


Re: Çàâèíàãè
îò zebaitel íà 08.03.2011 @ 21:11:26
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Çàïðèëè÷à ìè íà íà÷èíà, ïî êîéòî Áèë Ãåéòñ èçíåâåðÿâàë íà æåíà ñè ñ áèâøàòà ñè ëþáèìà: äâàìàòà õîäåëè íà êèíî â åäèí è ñúùè ÷àñ, íà åäèí è ñúùè ôèëì, íî â ðàçëè÷íè ãðàäîâå è ïîñëå ñè îáùóâàëè ïî èíòåðíåò!/áåøå îïèñàíî â åäèí ó÷åáíèê íà ÎÞÏ/ Ñèãóðíî å âÿðíî, íî äîñòà íå÷îâåøêî! Ïîíå òàêà ìè çâó÷è íà ìåí.
Ïîçäðàâè çà èíòåðåñíèÿ ïîãëåä êúì ÷îâåøêèòå âçàèìîîòíîøåíèÿ!


Re: Çàâèíàãè
îò azzurro íà 09.03.2011 @ 10:18:39
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Çäðàâåé Êðàñàâèöà!×îâåøêèòå âçàèìîîòíîøåíèÿ âèíàãè èìàò íà÷àëî è êðàé íåçàâèñèìî â êàêâî èçìåðåíèå ùå ñå ðàçïîëîæàò , à òîâà ìè õàðåñà ! Ïîçäðàâ!!!


Re: Çàâèíàãè
îò Markoni55 íà 09.03.2011 @ 14:03:07
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Óäîâîëñòâèå áå çà ìåí. Âúðíà ìå íàçàä êúì ìîå ëè÷íî ïðåæèâÿâàíå, êîåòî òàêà è íå ìîãà äà ñå ñåòÿ êàê è êîãà âúâ âðåìåòî ñå ñòîïè, íåçàáåëåæèìî, áåçáîëåçíåíî, òî÷íî â ìúãëàòà íà âðåìåòî. Íàé-ñòðàííîòî å, ÷å äîðè íå ñå ÷óâàìå. Íàïîìíè ìè çà ïðî÷èòà íà õóáàâà êíèãà. Íå âèíàãè èñêàø äà ñå âúðíåø ïàê äà ÿ ïðî÷åòåø, íèùî ÷å å áèëà âúëíóâàù ïåðèîä îò æèâîòà òè. Ðàçìèñëè ìå. Áëàãîäàðÿ. Ñ íåòúðïåíèå ÷àêàõ äà ïóñíåø íåùî íîâî.


Re: Çàâèíàãè
îò Tsveti (violetcv@gmail.com) íà 09.03.2011 @ 15:09:59
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äúëáîêî ìå âïå÷àòëÿâàø ñ èíòåëåêòóàëíîòî ñè ïèñàíå, à ñïâåöèàëíî â òîçè òåêñò îñîáåíî ìå òðîãíà äåëèêàòíîòî äîêîñâàíå äî ïðèðîäàòà íà åäíè ìíîãî ñïåöèàëíè îðèãèíàëíè õàðàêòåðè.

Ïðèÿòíî ìè å äà òå ÷åòà!

Ïîçäðàâè
Öâåòè


Re: Çàâèíàãè
îò anonimapokrifoff íà 10.03.2011 @ 21:26:17
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íàïîìíÿ ìè åäíî ñòèõîòâîðåíèå íà Õàéíå /íå ñå ñåùàì çà çàãëàâèåòî/: "Òå ñå îáè÷àõà âçàèìíî, íî íèòî åäèí îò òÿõ íå ïðèçíà òîâà ïðåä äðóãèÿ."


Re: Çàâèíàãè
îò Mia2442 (mia2442@gmail.com) íà 14.05.2011 @ 16:51:44
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
Òîçè ðàçêàç ãî ÷åòîõ íÿêîëêî ïúòè - ïî ðàçëè÷íî âðåìå è â ðàçëè÷íî íàòðîåíèå...
Âïå÷àòëè ëè ìå òàçè áàðîêîâà èçÿùíîñò íà âðúçêàòà - íàïîìíÿ ìè êàòî èçðàáîòêà íà ôèëèãðàííà âàçà...
Âåðîÿòíî âñåêè å èìàë ïîíå åäíà òàêàâà âðúçêà â æèâîòà ñè, íî òè ñè ñúóìÿëà äà ïðèäàäåø äîñòîâåðíîñò è ëîãè÷åñêà èçäúðæàíîñò - êîìïëèìåíòè!:)