Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 479
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 481

Îíëàéí ñåãà:
:: AlexanderKoz
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàËèöå îò ëú÷è
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: thefaceoftheshadow

Âúòðåøíîñòòà íà öúðêâàòà áå ïðèòèõíàëà â òîçè ìðà÷åí ïåòú÷åí ñëåäîáåä. Ñâåùèòå ïðîòÿãàõà îãíåíè ïðúñò÷åòà êúì èçðèñóâàíèÿ êóïîë. Âîñúêúò ñå ñòè÷àøå è ñ âñÿêà ñåêóíäà, òå âñå ïîâå÷å è ïîâå÷å ñå ñìàëÿâàõà. Êàêòî ãîäèíèòå ìèíàâàõà ñ âñÿêà èçïèòà êàïêà æèâîò.
Íî â ñâåòèÿ õðàì âðåìåòî ñïèðàøå. Òóê õîðàòà èäâàõà, çà äà èçïîâÿäàò ñåáå ñè, äà ïîêàæàò èñòèíñêèòå ñè ëèöà è äà ñå îïèòàò äà óñåòÿò áîæèÿòà äîáðîòà ñúñ çàòâîðåíè î÷è. Ìÿñòî, òúé êðàñèâî è ÷èñòî, ÷å òå çàáðàâÿõà çà ìèã ðåàëíîñòòà è íàñðåä èêîíè è ìîëèòâè, ïðîíèêâàõà äúëáîêî â ñúðöàòà ñè. Çà äà ñå îïèòàò äà ïîëåòÿò â íåáåòî îò âÿðà, îò êîåòî èìàõà íóæäà.
Ïîíÿêîãà ìàëêèÿò ïëàìúê íà ñâåùòà ãè ñãðÿâàøå ïîâå÷å îò êîÿòî è äà å êàìèíà. Îñâåòÿâàøå ëèöàòà èì, îñâåòÿâàøå æèâîòà èì è ïúòÿ, êîéòî ñå îïèòâàõà äà íàìåðÿò. Ñâåëè ãëàâè, òå òúñðåõà îòãîâîðèòå, êîèòî îáèêíîâåíèÿ ñâÿò åäèíñòâåíî èì áå çàãàòíàë. Îòâàðÿøå îùå ïî-øèðîêî ðàíèòå, êîèòî è áåç òîâà êúðâÿõà âñåêè áîæè äåí.
Òàçè öúðêâà íå áå îò íàé-ãîëåìèòå, íî ñå îòëè÷àâàøå ñ íåùî êðàñèâî.  êðàÿ íà îëòàðà, ñå èçäèãàøå îãðîìåí ïðîçîðåö îò öâåòíî ñòúêëî. Öâåòîâåòå áÿõà ñúòâîðèëè Èèñóñ, ñèíà áîæè, èçïðàâèë ñå íàä âñè÷êè, ñÿêàø âñå îùå íåãîâàòà ìîãúùà ñèëà ìîæåøå äà âäúõíå æèâîò íà åäíà îòìèíàëà äîáðîòà. È ïîíÿêîãà íàèñòèíà ñÿêàø íåùî ñå ñúáóæäàøå â ñòúêëîòî. Êîãàòî ñëúíöåòî îãðååøå ïî íåæíèòå ìó öâåòîâå, òå ñÿêàø îæèâÿâàõà è êàðàõà áîëêàòà â õîðàòà äà çàìëúêíå ïðåä åäíî äðóãî âåëè÷àâî ÷óâñòâî. Òîãàâà òå ñå ÷óâñòâàõà ñèãóðíè, ñðåä ïðåãðúäêèòå íà åäèí âúçêðúñíàë Õðèñòîñ.
Äíåñ îáà÷å, áå ìðà÷åí äåí. Îãðîìíèÿò ïðîçîðåö ñè áåøå ïðîñòî êðàñèâî öâåòíî ñòúêëî. Õîðàòà ïðîäúëæàâàõà ñ ãëóõèòå ñè ìîëèòâè, ñïëåëè ðúöå, â ïîðåäíàòà óìèðàùà ìèñúë. Òèøèíàòà áå ðàçáèòà îò áàâíè ñòúïêè. Ïëàõè è òúæíè, òå ñÿêàø ïðèíàäëåæàõà íà ñòàðèöà èëè ñòàðåö, âúðâÿùè ïî ïúòåêàòà êúì ñòðàøíèÿ ñúä. Íî íà ìÿñòîòî íà îáðå÷åíèÿ ñòîåøå åäíà ìëàäà æåíà. Îáëå÷åíà â ìîäåðíèòå äðåõè íà áèçíåñ äàìà, òÿ âúðâåøå íàïðåä ñ áîëåçíåíî ïðàçåí ïîãëåä. Âúðâåøå ïðàâî êúì ãîëåìèÿ ïðîçîðåö, òúðñåùà ïîìîù îò ñòóäåíîòî ñòúêëî.
À òîâà áåøå Åìèëèÿ Ìàðèíîâà, èçâåñòíàòà ðåäàêòîðêà íà åäíî îò íàé-÷åòåíèòå áúëãàðñêè ñïèñàíèÿ. Ñëàâåøå ñå ñ êîðåêòíàòà ñè ðàáîòà è íþõ çà óñïåõè. Âñè÷êè õâàëåõà íåéíèÿ òàëàíò äà èçáèðà íàé-äîáðèòå ñòàòèè è äîðè äà ïèøå òàêèâà. Èçäàíèÿòà é ñå ïðî÷óõà äàëå÷ èçâúí ãðàíèöèòå íà ðîäèíàòà é, è èçâåäíúæ òÿ ñå áå ïðåâúðíàëà â ñâåòîâíî èçâåñòíà ëè÷íîñò. Íåùî, ñ êîåòî ìàëêî õîðà ìîæåõà äà ñå ïîõâàëÿò. Íåùî, êîåòî çà ïîâå÷åòî áå äîñòàòú÷íî, çà äà áúäå íàé-ùàñòëèâèÿ ÷îâåê íà ñâåòà.
Íî ñ ïðèäîáèâàíåòî íà òâîð÷åñêè íþõ è ãîíåíå íà èëþçèèòå ñè, òÿ áå çàáðàâèëà çà îíåçè, êîèòî áÿõà íàé-áëèçêè äî íåÿ. È îñîáåíî çà åäèí ìúæ, êîéòî òÿ ïðèåìàøå çà äàäåíîñò. Òîé ïðîñòî òðÿáâàøå äà ñå ïðèìèðÿâà ñ íåéíèòå çàêúñíåíèÿ. Òðÿáâàøå äà æèâåå æèâîòà, êîéòî äâàìàòà äåëÿõà ñàì ñ åäíè ìå÷òè, êîèòî ñå áÿõà ïðåâúðíàëè â óòîïèè. À êîëêîòî äî íåÿ? Òÿ ñå ðàäâàøå íà óñïåõèòå ñè. Íàñëàæäàâàøå ñå íà îìðàçàòà è óâàæåíèåòî, êîèòî ÿ ïðîíèçâàõà îò ÷óæäèòå î÷è. Óñìèõâàøå ñå äîðè è íà êðèòèêèòå. Êîãàòî íåùî íå áåøå íàïðàâåíî äîáðå, òî ïðîñòî áå ïîïðàâÿíî. Êîãàòî íåùî íå é õàðåñâàøå, òî áåøå çàìåíÿíî îò äðóãî. Êîëêî ïðîñòî...
Äîêàòî îíçè, çàáðàâåíèÿ ìúæ, íå ñå ïðåâúðíà â åäíà ðàçâàëèíà. Ïðåäè ñåäìèöà òîé ñå áå âúðíàë ñúñ ñòðàøíèòå ðåçóëòàòè îò áîëíèöàòà. Ñìúðòîíîñíà áîëåñò áå ïîðàçèëà êðúâòà ìó, ñúðöåòî ìó, òÿëîòî ìó... Òîé êðååøå âúâ âèíàòà, êîÿòî Åìèëèÿ òàêà è íå áå ïî÷óâñòâàëà. È òîãàâà ìëàäàòà æåíà îòâîðè î÷èòå ñè çà îíîâà, êîåòî äî â÷åðà áå îòðè÷àëà:
Òÿ èìàøå âñè÷êî. Äîêàòî íå îñúçíà, ÷å íå ìîæå äà îáè÷à.
Ïðèå íîâèíàòà ðàâíîäóøíî, ñÿêàø íÿêîé é ñúîáùàâàøå çà ïîðåäíîòî ñúáèòèå. Ïðèñâè óñòíè è ïîêëàòè ñ ãëàâà. Îñòàâè íåèçêàçàíèòå äóìè äà äîóáèÿò îíîâà, êîåòî áå îñòàíàëî îò ìèíàëîòî é. È ñëåä òîâà ñå óæàñè îò ñåáå ñè. Ñúðöåòî é çàòóïòÿ ïî-ñèëíî îòêîëêîòî íÿêîãà áå òóïòÿëî. Îò î÷èòå é çàòå÷å ðåêàòà îò íåèçïëàêàíè ñúëçè, êîèòî áå ñäúðæàëà.
Ïðåõàïà óñòíè ïðåä ãèãàíòñêèÿ îáðàç íà ñïàñèòåëÿ. Î÷èòå é îòíîâî ñå íàïúëíèõà ñ âúëíèòå íà ñëàáîñòòà. Òå áúðçî ïîòåêîõà îò î÷èòå é. À òÿ... ðóõíà.
Ñïëåëà ðúöå â ìîëèòâà æåíàòà ñå ïðîñíà íà ïîäà, ìîëåùà øåïíåøêîì Èèñóñ íàèñòèíà äà èçëåçå îò ñâîÿòà êðàñèâà ñòúêëåíà îáèòåë è äà é ïîêàæå ïðàâèëíîòî ðåøåíèå. Äà îòêëþ÷è ó íåÿ ÷óâñòâàòà, êîèòî òÿ ïðîñòî áå çàáðàâèëà.
-Ìîëÿ òå...-øåïíåøå òÿ-Ìîëÿ òå, ïîêàæè ìè îíîâà, êîåòî ñëåïèòå ìè î÷è íå ìîãàò äà âèäÿò. Ïîêàæè ìè îíîâà, êîåòî ìîæå äà ìå ñïàñè îò ìîÿòà áîëåñò. Îíàçè, êîÿòî òå óáèâà, çà äà òå âúçðîäè âñå ïî-óìèðàù è ïî-óìèðàù. Äàé ìè ëåêà, ñ êîéòî äà ìîãà äà èçëåêóâàì îíåçè, êîèòî òîëêîâà îáè÷àõ íÿêîãà... Íåêà îòíîâî äà ãè îáè÷àì... è äà èìàì ñèëàòà äà ãè ñïàñÿ...
Òÿ âäèãíà íàñúëçåíèÿ ñè ïîãëåä. Ñòúêëîòî ìúë÷åøå.
-Íàó÷è ìå äà îáè÷àì...
Íÿêîëêî ìèãà íèùî íå ñå ñëó÷âàøå. Òÿ ÷àêàøå ñâèëà ñå íà ëåäåíèÿ ïîä, à î÷èòå íà îñòàíàëèòå íÿêîëêî ïîñåòèòåëè, áÿõà ïîñâåòèëè ïî åäíà ñúëçà íà êëåòîòî ñúçäàíèå.
È òîãàâà ñëúíöåòî èçãðÿ....
Î÷èòå íà Èèñóñ ñÿêàø ÿ ïîãëåäíàõà. Ðúöåòå ìó ñÿêàø ñå ïðîòåãíàõà äà ÿ ïîãàëÿò. Íåãîâèòå óñòíè ñå èçâèõà â óñìèâêà îò ëþáîâ è äîáðîòà. Ëú÷èòå äîêîñíàõà ñòúêëîòî è ãî ïðåâúðíàõà â îòãîâîð íà âñè÷êè èçêðåùÿíè, èçøåïíàòè è íåèçãîâîðåíè ìîëèòâè. Òå ïîãàëèõà ëèöåòî íà ñòðàäàùàòà æåíà è ÿ íàêàðàõà äà ñå èçïðàâè îòíîâî íà êðàêà. Òÿ ïîãëåäíà êúì ëþáèìèÿ ëèê íà ñòúêëîòî è çàòâîðè î÷è.
-Òîïëèíàòà òè ùå ìå âîäè íàïðåä...
Îáëàöèòå ñå áÿõà ðàçêúñàëè. Äúæäúò ñå áå ïðåâúðíàë â ïðîëåò. Êàêòî íàâúí, òàêà è â åäíà äóøà, êîÿòî íàé-íàêðàÿ áå íàìåðèëà ñâîÿ ñïîêîåí ïðèñòàí, îò êîéòî äà ñå áîðè è îáè÷à.


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 06.03.2011 @ 14:21:18 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   thefaceoftheshadow

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

23.04.2024 ãîä. / 10:46:50 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ëèöå îò ëú÷è" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.