Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 651
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 651

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÄà ðàçáåðåø...
ðàçäåë: Äðóãè ...
Äà ðàçáåðåø, ÷å ñè ÷îâåê... Êàòî çà ïúðâè îïèò â ëèòåðàòóðíèÿ æàíð, ðåøèõ äà çàïî÷íà ñ ÷óæäè äóìè, êîèòî íàñêîðî ïðî÷åòîõ, à îùå ïî - ñêîðî ðàçáðàõ...
Òàêà äå, íå ñúì îò íàé - áúðçèòå ïðèçíàâàì, íî è ïî áàâíè èìà! [ìîæå áè íå íà ñâîáîäà, íî âñå ïàê ñúùåñòâóâàò... èëè ìîæå áè ñà êàòî ÍËÎ-òî - âñè÷êè ãîâîðÿò çà òÿõ, íî íèêîé íå ãè å âèæäàë... ïðè âñè÷êè ïîëîæåíèÿ, íîñÿò ñå ëåãåíäè, à ñ ìàëêî êúñìåò ñëåä âðåðìå è çà ìåí ùå ñå íîñÿò! õìì ìèñëÿ, ÷å ñúâñåì ïðîìåíèõ ñìèñúëà íà ñêîáàòà òóê, íî â òîâà ìè å ÷àðúò . åäèí ìîìåíò ñàìî äà ñè ñïîìíÿ êàêâî èñêàõ äà êàæà...]Òåçè äóìè, êàçàíè îò åäíîèìåííèÿ ãåðîé Áëàãîëàæ îò ïîâåñòòà íà Åëèí Ïåëèí "Êîñà÷è" [òàêà è íå ðàçáðàõ òî÷íèÿ ñìèñúë íà òîâà "åäíîèìåííèÿ", âèíàãè ñúì ìèñëåëà, ÷å ñå óïîòðåáÿâà çà õîðà ñàìî ñ åäíî èìå, êàòî Ìàäîíà èëè Øåð èëè Òîìèäæåðè... êàêòî â ñëó÷àÿ å è êîñà÷úò Áëàãîëàæ] íàèñòèíà ñòèãíàõà äî ìåí, ïîðîäèõà ìíîãî âúïðîñè, çà êîèòî íå áÿõ ìèñëèëà äî òîçè ìîìåíò. Çàïèòàõ ñå "êàê ÷îâåê ìîæå äà ðàçáåðå, ÷å å ÷îâåê" [èíòåðåñíî ïî êàêúâ ïúò ñúì ñòèãíàëà äî èìåííî òîçè âúïðîñ...], êàê ÷îâåê ìîæå äà ðàçáåðå äàëè èçîáùî ñúùåñòâóâà èëè íå... Êàêâà å îòïðàâíàòà ìó òî÷êà? Âñè÷êî å âúïðîñ íà ãëåäíà òî÷êà - êîãàòî ñúì ñàìà, äðóãèòå ãè íÿìà, íî çà òÿõ - ìåí ìå íÿìà. Ñúùîòî å è ñ æèâîòà è ñìúðòòà, íÿêîé óìèðà è çà îñòàíàëèòå òîé èç÷åçâà îò ëèöåòî íà Çåìÿòà, íî çà íåãî îñòàíàëèòå êàêâè ñà ? Êàêâî èçîáùî å óíèâåðñàëíîòî îïðåäåëåíèå çà ðåàëíîñò? Êàêâà å äåôèíèöèÿòà, âàëèäíà çà âñåêè ÷îâåê? Çàùî òðÿáâà äà ñìå "çäðàâî ñòúïèëè íà Çåìÿòà", êàòî ñâåòúò íà ìå÷òèòå å ìíîãî ïî - õóáàâ è èçöÿëî ïîä÷èíåí íà æåëàíèÿòà íè, è çàùî íà ìå÷òàòåëèòå òðÿáâà äà áúäàò äàâàíè åòèêåòè êàòî "ïñèõè÷åñêè íåñòàáèëíè" è äà áúäàò ëåêóâàíè? Íèìà òåçè, ëåêóâàùèòå, ïîêðèâàò åâðîïåéñêèòå èçèñêâàíèÿ çà íîðìàëíîñò? Ñúìíÿâàì ñå. Èçîáùî, ñúùåñòâóâà ëè íÿêîé, ñïîñîáåí äà ñúäè äðóãèòå, îòïðàâíà òî÷êà çà äîáðî è çëî? È â òîâà ñúùî ñå ñúìíÿâàì. Íî, çàïî÷íåì ëè äà ìèñëèì ïî òîçè âúïðîñ, íàé - ìíîãîòî äà ñâúðøèì â îíåçè, ãîðåñïîìåíàòè ìåñòà, êúäåòî îòèâàò âñè÷êè èçðáðàëè äðóã íà÷èí íà æèâîò, "íåíîðìàëåí". Ðàçáèðà ñå, ãîëÿì ïðîöåíò îò òåçè õîðà ñà ñè ïðîñòî ëóäè. Äîòóêíàïèñàíîòî ñòàíà òâúðäå ñåðèîçíî, äîñòà íåòèïè÷íî çà ìåí... Êàêâî ëè ñå ðàçìèñëèõ è àç, äà ìå ïèòà ÷îâåê. Àìà ñòèãà ñìå ñè çàäàâàëè âúïðîñè, ÷å äàëå÷ íÿìà äà ñòèãíåì! Âúïðåêè ÷å, íàðîäúò å êàçàë "ñ ïèòàíå è äî Öàðèãðàä ñå ñòèãà", íî â ñúùîòî âðåìå å êàçàë è "âñè÷êè ïúòèùà âîäÿò äî Ðèì", å êàêâî èçëèçà íàêðàÿ - àêî ïèòàø îòèâàø â Öàðèãðàä, àêî íå - â Ðèì. Òîâà ñà âúçìîæíèòå äåñòèíàöèè. Ãîðêèÿò ÷îâåê, êîéòî áåøå òðúãíàë çà Äóïíèöà. Âå÷å ñúâñåì èçãóáèõ èäåÿòà, êîÿòî ïúðâîíà÷àëíî èìàõ, òàêà ÷å ùå ïîòúðñÿ íîâà. Íî ñïîêîéíî, âèäè ìó ñå êðàÿ íà òîâà ïèñàíèå, äðóã ïúò ùå ÿ òúðñÿ ! Òåçè, êîèòî ìå ïîçíàâàò, çíàÿò ÷å ñúì îò ìúðçåëèâèòå, òàêà ÷å òîâà òúðñåíå íèêàê íÿìà äà å ñêîðî. Ñïåòå ñïîêîéíî!


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 20.02.2011 @ 16:21:55 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   hipopotamswelosiped

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 01:07:10 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Äà ðàçáåðåø..." | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (2 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Äà ðàçáåðåø...
îò sonnic íà 20.02.2011 @ 17:23:16
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äîáðå äîøëà! Õóáàâî ñè ìèñëèø, õóáàâî ñè ïèòàø... Ïðîäúëæàâàé, âúïðåêè ìúðçåëà, ÷å, àêî ñïðåø...ïîñëå òðóäíî ùå òðúãíåø ïàê...îò îïèò òè ãî êàçâàì!
Õóáàâà âå÷åð, Âåëîõèïîïî!!!


Re: Äà ðàçáåðåø...
îò doktora íà 20.02.2011 @ 16:43:28
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
)))))))))))))))))

Õå, îòëè÷íî, áîåö, êóôàðà ùå íîñÿ ëè÷íî...:)

Ñêðîìíà ñè, ìèëà...íå å çà "äðóãè", èñòèíà òè êàçâàì.

À ñïîðåä ìåí, ñè å çà "Õóìîð è ñàòèðà", ñ ïðèâêóñ íà åñå :))

äîêòîðíà÷åòèðèêîëåëà))))))