Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 802
ХуЛитери: 5
Всичко: 807

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: AlexanderKoz
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: durak

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСферата на рядко срещаните начини да умреш (СТАРТ!)
раздел: Разкази
автор: YouNeedLobotomy

Бе огромен купол, подобен на парник, но направен от някакво изключително твърдо стъкло, което допускаше светлина, но зад което не можеше да се види
. В центъра бе издигнат пилон, на който бяха окачени високоговорители, които прогърмяха.
- Събрани сте от цялото полукълбо, но всички говорите български като роден език. В хамбара на изток от пилона ще намерите цялата храна, която ви е нужна. Ще бъдете освободени от купола след пет седмици. Един от вас страда от венерическа болест. Ако някой разбере кой е той, ще получи първата част от пъзела, с който ще можете да напуснете сферата. Ако някой налучка грешно, то болният ще получи първата част. За да изкажете предположението си, трябва да застанете на високоговорителя на един крак и да го изкрещите.
***
Стефан
- Да Монтескьо действително изглеждат точно като Юпитер. Само че са два. - С любимия ми молекул обсъждахме задника на една от съкилийничките ни.
- Изглежда съмнително тя да страда от венерическата болест. Ако нещо е правило любов с нея, вече най-вероятно е мъртво.
- Съгласен съм. Подозрителността ми към нея спада на 45% . Трябва да отделим повече внимание на другите.
- Така или иначе, не ти ли се струва досадно да играеш по свирката на високоговорителите?
- От една страна го намирам за унизително, но от друга наистина интересът ми е запален. На пръв поглед изглежда, че единствената способна да има венерическа болест е онази моделираната, защото изглежда като осемнайсетгодишна, което значи, че най-вероятно е правила секс на шестнайсет, защото е най-популярното мнение за общоприета възраст за загубване на девствеността. Но, от друга страна, изглежда сякаш не би си позволила да прави секс с някого, ако първо не е изучила него и семейството му до прапрадядо.
- Ами онзи тип. Дето много държи да покаже, че е метъл? - попита Монтескьо с тихия си молекулен глас.
- Доколкото съм запознат със средите на съвременните метъл позьори, при тях лесният секс се свързва с чалгата. Тоест злото. Момичетата им в повечето случаи са особено асексуални и той не изглежда от хората, които биха могли да се преборят с това. Колкото и да не ми се ще да вървя по свирката на високоговорителите, ми става твърде интересно
***
КХХХРК
Няма как да знаем дали храната и подслонът ще стигнат, затова първите ни задачи са:
1. Да намерим скривалище и да струпаме максимално много ресурс в него (в хамбара най-вероятно ще има места, недостъпни за по-големи организми, където ще можем да се окопираме)
2. Да разучим сенчестите пътища, които ще са трудно видими и които ще използваме като тунел.
3. Предвид факта, че няма други хлебарки наоколо, трябва да намерим възможно най-много дупки и да ги напълним с възможно най-много храна, защото не се знае колко дълго ще трябва да стоим.
Както и предположихме, в хамбара има достатъчно скривалища, затова се наяждаме до насита и след това носим трохи от хляба в тях, за да не ги изядат големите същества.
(КХХХРК на езика на хлебарките значи Беър Грилс)
***
Елена
Нямам представа кой е посмял да направи подобен номер, но вече е труп. Щом изляза от тук, гадното комплексирано момченце или момиченце ще е преследвано от най-добрите адвокати, които могат да се намерят. Само трябва да се успокоя. Нервите състаряват. Не искам да мухлясам. Вселената не трябва да губи това прекрасно лице.
- Хей, ти! - извиках към някакво прегърбено извинение за човек, което си говореше само. - Ще ти дам да ме пипнеш, ако ми сервираш.


Ако имате предположение кой има венерическа болест, пишете в коментарите. Първият, който познае, ще може да направи някой от героите безсмъртен за следващата седмица.


Публикувано от Administrator на 19.02.2011 @ 21:42:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   YouNeedLobotomy

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 09:55:59 часа

добави твой текст
"Сферата на рядко срещаните начини да умреш (СТАРТ!)" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.