Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 833
ХуЛитери: 5
Всичко: 838

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: pc_indi
:: rosi45
:: Lombardi
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСферата на рядко срещаните начини да умреш
раздел: Разкази
автор: YouNeedLobotomy

Те са родени от отегчен, ироничен и поетично психически увреден писател, който не изпитва никакво съжаление към тях. Те са шестима.
Жоро бе с невъзпитано кръгло телосложение. Телесната му миризма варираше от всяка, от която може да ти се пригади до всяка, от която можеш да не успееш да се спреш да си прережеш гръкляна, за да не те преследва. Тайно се притесняваше, че още никой не е виждал пениса му, а е на 40, но си го обясняваше с това, че е истински пуританин. Пишеше шедьоври, които родителите му оценяваха докато изкарваха прехраната му. Докато един ден невидимата ръка на Барон Джак го завлече право в Сферата на рядко срещаните начини да умреш. Елена изглеждаше сякаш е рисувана. Което отчасти не бе лъжа, защото вече едва ли имаше част от тялото си, която си беше нейна. Преправи носа си на тринайсет, челото и ушите - на четиринайсет, долната челюст - на 15, полира зъбите си, уголеми гърдите, намали задника и изправи краката си - на 16 и на 17 окончателно полира и черепа си, за да стане съвършена, каквато винаги е искала да бъде. И сега ясно осъзнаваше как е абсолютно съвършена и по-добра от всички останали, които са родени, които са се раждали или които биха могли да се родят някога. И на 18 бе завлечена в Сферата на рядко срещаните начини да умреш. Докато Жоро си играеше на писател, а Елена си играеше на перфектна, Стефан си играеше на манипулативен интригант. Имаше дъх на синьо сирене и психически увреждания колкото имаше само в учебниците по психични травми. Беше дълбоко комплексиран, беше любовния махмурлук на родителите си и бе намерил върховния начин да се чувства пълноценен, въпреки че е грозен, мързелив и тъп. Да лъже и обърква другите с цел лично забавление. Единствения приятел, който Стефан имаше и обичаше, беше верният му молекул-хранител, който той бе убеден, че не спира да обикаля около него. Мирена бе един от онези хора, които са направени да работят в община. Беше лишена от въображение, заядлива, инстинктивно се подмазваше на властимащите и разполагаше с огромен задник, който да й пази гърба и на който може да подскача, ако все пак се отегчи от дългите дни зад касата. Бе убедена, че всички са влюбени в нея и мразеше всички. Осъзнаваше пълното си право да казва на другите как трябва да говорят, да мислят, да ядат, да си почиват, да клякат, да отслабват, да се обличат и да живеят. Гот бе изключително музикален. Но не можеше да разбере дали харесва някоя песен преди да знае какъв стил е и коя година е писана. Защото харесваше само стар и твърд метъл. Всички, които слушаха друго, бяха позьори. Ако Гот не бе достатъчно тъп, щеше да е лишен от каквито и да е начини да изкарва прехраната си, но за щастие той бе. Затова бе ръководител на фен групата на We Rape Little Bunnies While Using Nuclear Weapons And We Praise Satan и взимаше процент от всичко, за което събираха пари. КХХХРК е хлебарка. И никой от другите участници дори не знаеше, че тя е завлечена в Сферата на рядко срещаните начини да умреш.
Всяка седмица историята ще бъде развивана и един от шестимата ще умира. И кой ще е това зависи само от гласуването ви. Участникът събрал най-много гласове изчезва от историята по болезнен начин, а другите продължават докато не остане само един.
Чувствайте се способни да коментирате кой искате да умре, защо или колко як нов пуловер сте си взел.


Публикувано от viatarna на 18.02.2011 @ 21:31:40 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   YouNeedLobotomy

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 13:09:50 часа

добави твой текст
"Сферата на рядко срещаните начини да умреш" | Вход | 3 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Сферата на рядко срещаните начини да умреш
от sradev (sradev за пощите go.com go2.pl wp.pl) на 19.02.2011 @ 09:54:19
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
Боже, пази хлебарката!


Re: Сферата на рядко срещаните начини да умреш
от doriana-doriana на 19.02.2011 @ 14:46:53
(Профил | Изпрати бележка) http://doriana129.wordpress.com/
Залагам на Жоро-писателя! Обикновено писателите са много беззащитни и кротки създания и лесно умират. Независимо от това какви миризми носят след и около себе си.

Аз те чета и там, Джолев...леко съм прочела и продължението ;)

Между другото сноши консумирах страшно португалско бяло вино, от което на другия ден никак не боли глава - Гата неро (черна котка) се казва! Вярно, че компанията за виното беше отлична и може и затова днес да не ме боли глава, защото от досада+алкохол много боли. Не ли?


Re: Сферата на рядко срещаните начини да умреш
от YouNeedLobotomy на 19.02.2011 @ 16:20:31
(Профил | Изпрати бележка)
А колко ясно си личи, че най-мразени са хлебарките и общинарките о.О