Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 657
ХуЛитери: 3
Всичко: 660

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: Georgina
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифта18 кинта
раздел: Разкази
автор: artcook

Иван плати цели 18 кинта. И за какво? За няколко „облака”?
Хмм... тоя Киро Кръчмаря си го проси – помисли Иван – докато се клатушкаше към вкъщи. Както винаги, когато пиеше облаци Иван започна да махмурлясва още по пътя за вкъщи. А когато махмурлясваше Иван се ядосваше много. Успя да се ядоса на едно жълто трабантче, на една котка, кофа за боклук, пейка, няколко некролога, на собстевените си крачоли, които опика, на няколко пощенски кутии, на синкаво-мигащите прозорци на цял блок („ДА ВИ Е.А МАЙКАТА, КРЕТЕНИ!”), на звънците на съседния вход и – все пак – яда му не мина докато се прибра на втория етаж (след няколко препъвания по стълбите, защото бяха заварили вратата на асансьора на етажа, за да не плащат такса).
И така – Иван влезе ядосан и махмурлясал вкъщи. Никой не го чакаше. А трябваше да излее гнева си от шибания свят върху някого. Изрита си обувките в хола и помете с трясък телефона, който обикновено безмълвно стоеше на малка лъже-кристална масичка до телевизора. Иван се видя в дилема – накъде да поеме сега – към спалнята на пубертетното извергче или към дебелия гъз на жена си. Реши все пак да иде първо при пубера.
Влезе с трясък, запали лампата и започна да крещи: „Идиот, мазен мастурбатор, извратено чикиджийче, каква музика слушаш, бе, идиот? Защо не спиш, бе, идиот?.. Ама как може...” и така нататък.
Докато крещеше на пуберчето Иван умираше от кеф как жена му се насира в леглото, как не смее да дойде, как трепери и очаква шамарите, които ще получи след малко. Тъпа, дърта пача! Как пък попадна точно на нея? Егати мазното безумно чудовище. Как пък веднъж не се опълчи, как не го удари с някоя бутилка по главата (имаше много на балкона) или нещо друго. Безмозъчно лайно. И Иван реши да остави малкия изрод и да иде да види какво прави лайното, за което се беше оженил.
Когато отвори вратата, усети, че нещо не беше наред. Не чу никакво хлипане. Хмм... Напипа ключа и запали лампата. Щрак! Трас! Леле, крушката ли изгоря – помисли Иван? Надали – защото много го заболя главата. Извъртя се, залитна, фрасна си пак главата в ръба на леглото и си отхапа 8 милиметра от езика. Солена кръв изпълни вмирисната му на мастика устна кухина и Иван усети мигновено изтрезняване. Достатъчно за да възприеме за части от секундата невероятната картинка на надвисналото над него подпухнало туловище, държащо гърлото на счупена, окървавена бутилка пещерска мастика. И тогава жичката на лампата се разду, стана голяма като македонска наденица, раздвои се, изцвърча в ярко оранжево и изгасна.


Публикувано от alfa_c на 17.02.2011 @ 10:28:19 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   artcook

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

18.04.2024 год. / 21:05:06 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"18 кинта" | Вход | 2 коментара (2 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: 18 кинта
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 17.02.2011 @ 12:10:08
(Профил | Изпрати бележка)
Как да определим стила ти? Вулгарен пост-модернизъм или Социален реализъм? Както и да го определим, все не черно го докарваш и в тези реалии се крие силата ти!

Поздрав


Re: 18 кинта
от RRHand на 27.02.2011 @ 12:47:40
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/vonWinkel
много добро. БГ реализъм, такъв какъвто е. продължавай да пишеш, защото умееш. поздрави.