Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 772
ХуЛитери: 2
Всичко: 774

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LioCasablanca

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЗагубения 13-ти февруари
раздел: Разкази
автор: artcook

Иван (защото в тази дупка не живееше никой друг) се събуди. Нямаше идея колко е часа. Нямаше идея кой ден е днес.
След като се издрайфа и се изсра и след продължително взиране в календара и не малко опити да си припомни хронологията на събитията от последните дни Иван (защото в тази дупка не живееше никой друг) установи, че бе пропуснал един ден. Или денят го бе пропуснал. Все едно – 13 февруари липсваше от живота му. Смътно си спомняше някаква неясна мастурбационна серия, която явно не бе се увенчала с успех, съдейки по липсата на каквито и да било следи по тялото му или по мебелите по които се въргаляше. Но тя би могла и да е от събота. А неделята просто я нямаше.
Иван се почуства малко ограбен от загубата на Неделята. Но не много, защото имаше опит. Лошото беше, че днес явно бе понеделник и това естествено не бе добре дошло за положението на работното му място. Отказа се да се сети къде работи. После пак се замисли и с мъка установи, че освен че е понеделник, датата би трябвало да е 14.2. Я! Егати! - си каза сам Иван (защото в тази дупка не живееше никой друг). Ами то било празник, майна! (Самият Иван не беше от Пловдив, но веднъж успя в продължение на два дни да чука една циганка от Асеновград и от тогава често се обръщаше към себе си с това местоимение – защото в тази дупка...).

След малко Иван беше в празнично настроение. Изпи 2 бири за отскок. Пусна си порно по Булсатком и се учуди, че не са му го спряли, защото от дни четеше съобщението за неплатена сметка. Но сега вместо съобщение имаше някакви негри и/или негърки, но беше трудно да се установи дали мъжете бяха двама или жените, но със сигурност беше тройка.
Сигурно бяха пуснали бонус за Св. Валентин.
Мярна му се кур на който би могъл да завижда и затова реши да си опържи суджук. После си наля ракия. Седна пред телевизора. Опита се да установи колко е часа, но без успех. Поля дистанционното с ракия и го избърса в омачкания губер на креслото. И след малко заспа.

После се събуди и видя някаква мацка с коса, която му напомни за съседката от долния етаж. Иван се надяваше някога да я опъне, но надали би я срещнал трезвен, за да я заговори, а и го беше страх от мъжа й, който изглеждаше бая баровец. Затова си потърси члена и затвори очи. За жалост не можа да направи нищо съществено освен да се залее с мазнината от пържения суджук. Усети се ужасно безпомощен и за пръв път от много време му се прииска да не е сам в тази дупка. Но нямаше никого. И затова се наложи да надигне сам изтощеното си, затлъстяващо, космато и порутено тяло, да го закара в банята и да се изгори жестоко с прекалено топлата вода на топлофикацията, чиито сметки не бе плащал от месеци. „Да ти еба шибания празник” – си каза Иван на ум (защото нямаше на кого да го каже) и се усети много нещастен.


Публикувано от Administrator на 14.02.2011 @ 22:29:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   artcook

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
389 четения | оценка 5

показвания 41161
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Загубения 13-ти февруари" | Вход | 3 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Загубения 13-ти февруари
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 15.02.2011 @ 15:09:16
(Профил | Изпрати бележка)
Черния ти хумор ме забавлява! Аз също се пробвам в него, но без особен успех(а защо ми е успех?)Цинизмите са стилизирани и някак образователни, бих казал. Въобще оставаш едно гнетящо чувство на обречен хумор, което си е една добра комбинация. Само майсторите я могат ;))


Re: Загубения 13-ти февруари
от mariq-desislava на 15.02.2011 @ 21:44:10
(Профил | Изпрати бележка)
Хахаха, това ми беше перфектното забавление за днес, страшен си, бе, пич, как си ги редиш невинно.:)


Re: Загубения 13-ти февруари
от Liulina на 15.02.2011 @ 22:06:56
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
м дам ... труден за преглъщане суджук ...
особено от Иван(защото в тази дупка нямаше никой друг)
;)))