Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 859
ХуЛитери: 5
Всичко: 864

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA
:: pc_indi
:: rosi45
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКъде се дянаха пеперудите в стомаха
раздел: Есета, пътеписи
автор: dyrabyra123

Сигурно трябва бая да съм се отчаяла, за да ме крепи мисълта, че щом имам пъпка на носа някой е влюбен в мен (тийнейджърски предсказания, нищо ново под Слънцето). Този някой всъщност си има име, което няма да спомена, но пък за сметка на това ще попиша за него. Не четете това на фона на Is this love или пък Eternal flame. Да не ви е посякал акъла за Can’t take my eyes off of you!
Някой безличен house би бил подходящ. Да, точно. Представям си скучен ритъм, на който не ти идва нищо друго на главата, освен да я клатиш нагоре-долу пък дано се сетиш как да излезеш от любовната си тревога . Препоръчително е също, да е еднообразен, кактo сегашната ми връзка, в която съм попаднала. Да бе, ей сега ще разкажа.
Ако щеш вярвай, но винаги съм била привлечена от различното. А за различно не намирам това да отида на среща в най-близката кръчма, където докато ми донесат картофките се чудя сега ли ги берат. Нито пък ме блазни идеята за италианския ресторант - банално, а и при 90% от ястията, докато стигнеш до средата на името му, си си оплел езика 18 пъти, а виждайки съдържанието се чудиш `Що за бълвоч?!`. По едно време излизах с една луда глава, по скалите ме водеше момчето да го гледам как се катери...ами ей това е за мен различното. Не харесвам и етикетите, които хората поставят на чувствата си.
И ето ме тук, въпреки страстта ми към странното, трябва да призная, че с моя обект на незадоволените ми желания, сме една доста скучна двойка. Двойка дори вече не звучи правилно, а кара ухото ми да се мръщи. Ние сме точно това, което винаги съм искала да избегна - типа двойки, които ходят по кафетата и се натискат (тъй като няма терен, както се казва), говорят си за битовизми, любовта им се изразява в обвързване във фейсбук и мокри целувки (неводещи след себе си нищо...да, кофти за пича).
Но както се казва не е важно къде си или какво правиш, а с кого си. В началото тази теория си беше окей. В последно време обаче, чувствата охладняха (осъзнавам, че всичко е било чисто и просто химия, танцуващи хормони и тн. След като то изчезне, не остава нищо). Та след метаморфозата в сърцето на любимия ми, ето как започнаха да протичат срещите ни.
Отиваме в така нареченето кафе МАРИОН (върви проверявай какво е искала да ни каже умната глава, която го е измислила). Избираме си една маса, вече не най-затънтената, в случай, че влезе някой даскал. Не мислим да се натискаме. Ще наблегнем на разговора. Такъв обаче, за съжаление отсъства. Все пак се постарахме. Поговорихме си за това кой какво е правил, какво мисли да прави и какво ще вечеря като се прибере. Това се изчерпа. Минахме на тема вицове (много тъпи, да му се не види). Правехме се, че ни е забавно. Вицове, вицове, ама и това дотъпя. На съседната маса седна друга двойка. Виждайки ги му казах: `Хм, кифли не сме поръчвали.`Засмя се. Започнахме да ги наблюдаваме упорито. Последвалият анализ беше обстоен. Започнаха да се целуват. Доскучаха му. На мен пък ми дожаля. `Ама че заблудени и наивни душички.` казах си. Спряхме да ги гледаме, донесоха ми сока. Queens’ естествено. Да, точно заради капачката. Падна ми се `Плодовете на нашата връзка` ..Уф `де ги и га мислят да ми се явят`? След като се изчерпа всичко, започнахме да обсъждаме повредената тоалетна на едни наши общи приятели. След като разговаряхме на дълго и на широко как по-точно се е запушила, какви `наденички` са плували в нея и кой принц на бял кон я е отпушил, осъзнах, че работата не е на добре. Това беше крахът на връзката ни! И не, този пример не го дадох, за да звучи оригинално или смешно писанието ми. За мое огромно съжаление, действително се случи!
Решихме да си тръгваме. Не оставихме бакшиш. По пътя си мълчахме. Той намери това за странно. Очевидно не разбираше, че е по-здравословно това, отколкото да говорим много, а всъщност да не казваме нищо. Изпрати ме. Като изгасна лампата във входа се целунахме. Добрите стари пеперуди си бяха там на същото място в стомаха ми. Той дали ги усети?


Публикувано от hixxtam на 31.01.2011 @ 10:26:27 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   dyrabyra123

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 12:39:09 часа

добави твой текст
"Къде се дянаха пеперудите в стомаха" | Вход | 2 коментара (2 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Къде се дянаха пеперудите в стомаха
от RonnieSlowhand на 31.01.2011 @ 15:18:16
(Профил | Изпрати бележка) http://ronnieslowhand.wordpress.com/
Харесах това. Стои малко недовършено, но тонът ти на писане е хубав, не ментосваш. Давай!


Re: Къде се дянаха пеперудите в стомаха
от fortemotore на 31.01.2011 @ 16:11:27
(Профил | Изпрати бележка)
супер ако е усетил
харесва ми стила ти
:)