Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 865
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 867

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: LioCasablanca

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàØîñå 112
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: kjano

ìèìîëåòåí îïèò çà ñðåùà íà ÷åòèðè î÷è

Ìàðè-Éîàííà îòìåòíà äâà ïúòè êîñà - íà ëÿâî è íà äÿñíî; íåæíî ÿ ïîâäèãíà ñ ðúêà é ÿ îñòàâè äà ïàäíå ìåêî âúðõó ðàìåíåòå ñè. Îãëåäàëîòî íà ñòåíàòà ÿ îòðàçÿâàøå ïåðôåêòíà - òàêàâà êàêâàòî ñè å. Ïðåìëÿñíà ñ óñòíè è ãè íà÷åðâè.
Äàíè âèäÿ îòðàæåíèåòî ñè, íî íå îáúðíà âíèìàíèå. Çàñòàíà ïðåä ïèñîàðà è ñå îáëåê÷è; ïèêàåøå ìó ñå îò äâàéñåòèíà êèëîìåòðà. Ìèñëåøå äà îòáèå êîëàòà è äà ïèêàå îòñòðàíè äî ïúòÿ, íî òî÷íî òîãàâà âèäÿ ðåêëàìàòà íà áåíçèíîñòàíöèÿòà. Áåøå íà ðúáà äà íàìîêðè ãàùèòå ïðåä âðàòàòà íà òîàëåòíàòà, îáà÷å èçäúðæà. Íàìîêðè ëèöåòî ñè ñúñ ñòóäåíà âîäà è ñå ïîãëåäíà â îãëåäàëîòî; âîäàòà, ñòè÷àéêè ñå ïî ëèöåòî ìó, ãî ðàçõëàäè è îñâåæè. Ïóñíà åçèê íàä äîëíàòà ñè óñòíà è ñ âúðõà ìó ïîå âîäàòà, çàäúðæàëà ñå â îñòðàòà áðàäè÷êà ïîä íåÿ (óñòíàòà). Îòïè. Íàñèòè æàæäàòà ñè. Âäèãíà äÿñíàòà ñè ðúêà ñãúíàòà â ëàêúòÿ è ïðèòèñêàéêè ÿ â ëèöåòî ñè - òàêà ñãúíàòà - ÿ ïëúçíà íàäîëó, îòöåæäàéêè îñòàíàëàòà íà êàïêè âîäà îò íåãî. Âèäÿ ñå; íå áåøå õóáàâ, íî çàòîâà ïúê ïå÷åí è ñè ìó ëè÷åøå. Óñìèõíà ñå. Îòðàæåíèåòî ìó îòâúðíà ñ ÷àðîâíà, òåæêà óñìèâêà. Ãîòèí òèï. Ñåãà ùå èçïèå åäíî êàôå íà áàðà è ïðîäúëæàâà. Îòâîðè âðàòàòà íà òîàëåòíàòà.
Íà èçëèçàíå îò äàìñêàòà òîàëåòíà Ìàðè-Éîàííà ïî÷òè ñå ñáëúñêà ñ ìúæ, êîéòî èçëèçàøå îò ìúæêàòà. Ñòðåñíà ñå; íå âèäÿ ëèöåòî, íî ãëàñúò ìó é õàðåñà. Íåæåí, âúïðåêè ÷å ëåêî äåðåøå - ìîæå áè å æàäåí. Òîé äîñòà ëîâêî èçáåãíà ñáëúñúêúò ñ íåÿ è ó÷òèâî ñå èçâèíè çà ïðèòåñíåíèåòî, êîåòî ñúâñåì íåâîëíî (òî áå ÿñíî) é ïðè÷èíè. Òÿ ïîáúðçà äà èçëåçå îò òàì è ïðåêîñÿâàéêè êàôåòî èçëåçå îòâúí ïðè êîëîíêèòå çà ãîðèâî. Êîëêîòî è äà áåøå ãîðåùî, âúçäóõúò òóê íàâúí, áå ïî-ïðèÿòåí. Ïîãëåäíà êúì êðàêàòà ñè - îáóâêèòå ÿ ñòÿãàõà. Ìîæå áè íå áÿõà íàé-äîáðèÿò èçáîð, íî êîé ëè ïðåäïîëàãàøå, ÷å ùå ñå ñòèãíå äî òóê. Íèùî íå å èçãóáåíî; ìîæå áè òàêà å ïî-äîáðå... Çàïúòè ñå êúì øîñåòî.
Ñåðâèòüîðêàòà ïîäíåñå êàôåòî ïðåä Äàíè è ìó ïðåäëîæè ìëÿêî. Ïðèå ãî; äîðè ðåøè äà èçÿäå è åäíà ïàëà÷èíêà ñúñ ñëàäîëåä. Ìîìè÷åòî ñå óñìèõíà; ìúæúò áåøå ñèìïàòÿãà, íå êàòî ïúòóâàùèòå îò òóê - ãðóáè, äåáåëè øîôüîðè èëè ïúê îò÷àÿíèòå òúðãîâöè íà ðàçíè áîêëóöè è äæóíäæóðèè. Ìíîãî ðÿäêî, àêî ñå ïîÿâåøå íÿêîé êðàñàâåö, òî òîé ùå ñå îêàæå òàêúâ æàëúê ëèãëüî, ÷å...
Äàíè... ìèñëèòå ìó ñå îòñêà÷àõà òó êúì ñëó÷êàòà ñ ìîìè÷åòî â êîðèäîðà íà òîàëåòíàòà, òó ñå âðúùàõà íà ñóòðåøíèÿ òåëåôîíåí ðàçãîâîð... Êàôåòî ãî îáîäðè... Ïàëà÷èíêàòà áåøå ãîòèíà - ñ áîðîâèíêîâ ñëàäîëåä... Ñåðâèòüîðêàòà ìèëà è áúðçà, âúïðåêè ÷å áåøå ïúëíî ñ ïîäâèêâàùè äàíãàëàöè ñ ìàçíè ôëàíåëêè... êîñìèòå ïî ëèöàòà èì âèñÿõà îò âñÿêúäå - äîðè îò óøèòå... Èçâèêà ÿ è ïëàòè... Èçëåçå íàâúí... Ìèðèøåøå íà áåíçèí è âúïðåêè òîâà âúçäóõúò ñå äèøàøå ëåêî... Îáúðíà ñå êúì âèòðèíàòà íà êàôåòî... Ìîìè÷åòî ãî ãëåäàøå, òàêà êàêòî ñè áåøå íàäâåñåíî íàä ìàñàòà, çàáðàâèëî è ãëóõî çà çàäúëæåíèÿòà è áàíäàòà øîôüîðè... Òîé é ìàõíà (áåøå ãî ãëåäàë â íÿêîé ôèëì; âñè÷êî òîâà ìîæåøå äà å ôèëì, íî íå...), îáúðíà ñå è ïðåêîñè ïî áåòîíà äî ïàðêèðàíèÿò Áþèê ñúñ ñâàëåí ãþðóê... Ìåòíà ñå áåç äà îòâàðÿ âðàòàòà - âå÷å íå ìèñëåøå çà ñåðâèòüîðêàòà è "íåéíèÿò" ôèëì... Çàïàëè... Ìîù è ìóçèêà.
Íà ïúòÿ Ìàðè-Éîàííà ìàõàøå ñàìî íà àâòîìîáèëè, çàùîòî ñå óæàñÿâàøå îò êàìèîíàäæèèòå - ãàäíè ñâèíå... ñ êîëèòå ùå å ïî-ñïîêîéíî è ïî-áúðçî, êîåòî áåøå ïî-âàæíîòî. Åäíà îòêðèòà è ìîùíà êîëà ñ ïÿñú÷åí öâÿò èçëåçå îò áåíçèíîñòàíöèÿòà íà ïúòÿ. Òÿ âäèãíà ðúêà... êîëàòà îòáè; îùå ïðåäè äà ñïðå òÿ ãî âèäÿ. Áåøå ìúæúò îò òîàëåòíàòà. Íåùî ïîä ãúðäèòå ÿ ïîãúäåëè÷êà. Óñìèõíàòà ñå êà÷è âúòðå; ñàìî ñåêóíäà ïðåäè òîâà, ìúæúò ñå áå íàêëîíèë ïðåç ñåäàëêàòà è áóòíà âðàòàòà çà äà ñå îòâîðè. Äîêàòî ãî ïðàâåøå äúðæåøå ãëàâàòà ñè èçïðàâåíà íàãîðå è ÿ ãëåäàøå â î÷èòå. Êàêúâ ïîãëåä ñàìî... (òîé íå ìèñëåøå çà íåÿ - åäèí òåëåôîíåí ðàçãîâîð ñå âúðòåøå òàì â ìèñëèòå ìó). Äâàìàòà ñè êàçàõà íåùî è Áþèêà âäèãíà ïðàõ îò áàíêåòà. Èçëåòÿ ñ ìîùåí ðåâ. Íàñðåùà ìó ñå çàäàâàõà òðè êàìèîíà, êîèòî íàìàëÿâàõà çà äà âëÿçàò â áåíçèíîñòàíöèÿòà (à øîôüîðèòå èì äà òîðìîçÿò ñåðâèòüîðêàòà...).
Äàíè íàòèñêàøå ïåäàëà íà ãàçòà áåç ïðèòåñíåíèå. Âå÷å áå çàáåëÿçàë, ÷å ñïúòíè÷êàòà ìó íå ñå ñìóùàâà îò âèñîêàòà ñêîðîñò. Íå ñå áå ñåòèë âåäíàãà çà òîâà, íî âñå ïàê ñå óâåðè, ÷å òÿ íÿìà íèùî ïðîòèâ... è ñåãà ëåòåøå ïî øîñå 112 ñ ïÿñú÷íèÿò ñè Áþèê. Îñòàâàõà îùå ïåòñòîòèí êèëîìåòðà - ïî÷òè ïîëîâèíàòà ðàçñòîÿíèå. Èìàøå âðåìå, çà äà å òàì äî âå÷åðòà. Òàêèâà åäíè ìèñëè ãî óñïîêîÿâàõà; íå ìèñëåøå êàêâî ùå êàæå, êàêâîòî è äà áå òî, èìàøå åäíî åäèíñòâåíî âàæíî íåùî... äà å òàì è äà ãî êàæå... è ïîñëå... òî, êàòî ÷å ëè áå èçìèñëåíî âå÷å. Âÿòúðúò ìèíàâàøå ïðåç êîñàòà ìó... Òîé áå ìúæ íà ìÿñòî - âèíàãè ãî å çíàåë. Òîâà ñåãà ùåøå äà áúäå ïîðåäíàòà ìó òâúðäà ïîçèöèÿ... Îùå ïåòñòîòèí êèëîìåòðà.
Ñïúòíèöàòà íà ìëàäèÿò ìúæ ñúùî ñå íàñëàæäàâàøå íà âÿòúðà â êîñèòå ñè (ìîæå áè, àêî èìàøå êúðïà çà ãëàâà... ïðåäñòàâè ñè ñå, êàòî ôàòàëíàòà ãëàâíà ãåðîèíÿ îò õîëèâóäñêè ôèëì... õàðåñà é...). Âñúùíîñò, êàêâî ÿ ïðàâåøå ïî-ðàçëè÷íà. Ìîìè÷åòî èçãëåæäàøå ñïîêîéíî. Íåéíèÿò ñïúòíèê, øîôüîðúò íà Áþèêà, ïðîäúëæàâàøå äà ïîääúðæà âèñîêà ñêîðîñòòà, ñ êîÿòî, íàèñòèíà ñÿêàø ëåòÿõà; òîâà ÿ óñòðîéâàøå íàïúëíî.
Ìàðè-Éîàííà õâúðëÿøå ïî íÿêîé ïîãëåä êúì ìúæà çàä âîëàíà; íà ìîìåíòè ãî çàäúðæàøå è çà ïî-äúëãî, íî òîé, êàòî ÷å ëè íå çàáåëÿçâàøå íåéíèÿò èíòåðåñ. Òÿ ñå çàãëåäà â ðåäèöàòà îò äúðâåòà ïîêðàé ïúòÿ, ëåòÿùè â îáðàòíà íà òÿõíàòà ïîñîêà. Ãëàâàòà é êëþìíà â ñòðàíè, âúðõó äÿñíîòî ðàìî, òàì êúäåòî òÿ áå îïúíàëà ðúêà, íàïðåä âúðõó âðàòàòà íà àâòîìîáèëà; ÷óâñòâàøå ñå ïåðôåêòíî. Òîâà èçäàâàøå è ïðåìðåæåíèÿò é ïîãëåä. Òÿ èçâúðíà ñëàñòíî ãëàâà êúì ìúæà è òîçè ïúò áå ðåøåíà äà çàäúðæè ïîãëåäà ñè òîëêîâà äúëãî, êîëêîòî å íåîáõîäèìî, òà òîé äà é îáúðíå âíèìàíèå; íå æåëàåøå äà èçïîëçâà äóìè... äóìè, äóìè, äóìè, ñàìî äóìè. Âèäÿ ãî; ëèöåòî ìó ñå èçîïíà, òîé ñãðàá÷è âîëàíà ñúñ âñå ñèëà, êîëàòà ñå ðàçêëàòè... è òå äâàìàòà ïîäñêî÷èõà â íåÿ... ïðåäïàçíèÿò êîëàí ñå âðÿçà â ñêóòà é... ïîñëå...
Äàíè óñåòè òàðàëåæà ïîä ãóìèòå; êîëàòà ñòàíà íåóïðàâëÿåìà. Ðåàêöèèòå ìó íÿìàøå äà ñòèãíàò äî íèêúäå... íÿìàøå íà÷èí äà ñè ïîìîãíå êàêòî è äà å... Ìèñëåøå, âèæäàøå, ìîæå áè óìèðàøå...
Áþèêúò ñå óäàðè âúâ ëåêîòî âúçâèøåíèå êðàé ïúòÿ è èçëåòÿ âúâ âúçäóõà; ïðåäè äà çàïî÷íå ïîëåòúò ñè íàäîëó êúì çåìÿòà, òîé ïëàâíî ñå çàâúðòÿ íà åäíà ñòðàíà è ñå ðàçáè ñ òðÿñúê ñëåä òðèäåñåò ìåòðîâ ïîëåò. È ïðåäè äà ïðîäúëæè òúðêàëÿíåòî, äâå òåëà ñå ðàçõâúð÷àõà íà ïîñîêè îò íåãî. Êîëàíèòå ñå áÿõà ñêúñàëè ïðè ðåçêèÿò óäàð â òâúðäàòà ïîâúðõíîñò. Æèâîò è ðàçðóõà, íàäåæäà è ñìúðò - åäíèòå ñè îòèâàõà, äðóãèòå èäâàõà ... Êðúâ è ñìàçàíî, ãðîçíî èçêðèâåíî æåëÿçî, èçîñòàâèëî èçÿùíèòå ôîðìè... Êðúâ è îòâîðåíè î÷è, î÷è âïåðåíè â îòâîðåíèòå íåáåñà... Òàì íÿêúäå, êúäåòî... Òèøèíà, è ñàìî åäíî àâòîìîáèëíî êîëåëî, êîåòî íå ÿ çà÷èòàøå, à ñòúðæåøå ëè, ñòúðæåøå â ïîñëåäíèòå ñè îáîðîòè.
Æèâîòúò íàïóñêàøå Äàíè, íî òîâà ëè ãî âúëíóâàøå ñåãà...? Íå. Ñúëçè ñå ñòè÷àõà ïî êúðâàâîòî ìó äåôîðìèðàíî ëèöå... Òàçè ñóòðèí áåøå âäèãíàë çâúíÿùèÿò òåëåôîí è ñå áå çàñëóøàë â åäèí ãëàñ, êîéòî (Òè ëè ñè ñêúïà?) îáîæàâàøå. Òîçè ãëàñ, íå çâó÷àë â óøèòå ìó îò íÿêîëêî ìåñåöà, áå ïðè÷èíàòà äà ñåäíå çàä âîëàíà äíåñ, ñ ðåøåíèåòî äà èçìèíå òåçè õèëÿäà êèëîìåòðà. Äàíè îáè÷àøå òàçè æåíà (åäèí æåíñêè ãëàñ â òåëåôîííàòà ñëóøàëêà), òÿ áåøå íà÷àëîòî è êðàÿò, íî... Äâàìàòà áÿõà ïëàêàëè êàòî äåöà ïðåäè äà ñå ðàçäåëÿò... òàçè óæàñíà ðàçäÿëà (Äàíè âçå òîâà ðåøåíèå)... òàçè ïðèíóäà (ùîì ðîäèòåëèòå é, íå ÿ äàâàõà íà íåãî. Áÿõà ÿ îáåùàëè äðóãè ìó - ïðåäñòàâÿòå ëè ñè!?!?). Òîé êàçà íà òåçè (óæàñíè õîðà), ÷å çàðàäè ëþáîâòà èì ùå ñè òðúãíå, íÿìà äà ïðå÷è íà íåéíîòî ùàñòèå (êàê ñàìî ñå ñìÿõà òåçè õîðà, òåçè óæàñíè õîðà, êàê ñå ïîäèãðàõà íà ÷óâñòâàòà è ðåøåíèåòî ìó). Êîãàòî é êàçà òÿ ïîáåñíÿ; êàê å âúçìîæíî - òîé äà ðåøàâà ñàì, çà íåùà êîèòî êàñàÿò äâàìà èì, òåõíèòå âçàèìíè ÷óâñòâà... Áîæå, ÷óâñòâà... òîé ïðåìúë÷à (òîâà êîåòî ìó ïðåäñòîåøå... å äà ñè êàòî õîäåù ìúðòâåö). Áåøå ìúæ íà ìÿñòî. Àìè àç, ïëà÷åøå òÿ, àç íèùî ëè íå çíà÷à... Äàíè ìúë÷åøå, ìúë÷åøå... òúïàí÷åòàòà íà óøèòå ìó ùÿõà äà ñå ïðúñíàò îò âúòðå... òîçè âèê, êîéòî ïîðåøå òÿëîòî ìó... à òîé ìúë÷åøå. Íî òàçè ñóòðèí âñè÷êî ñå ïðîìåíè. Òÿ - æåíàòà íà æèâîòà ìó - ñå îáàäè òàçè ñóòðèí äà ìó ñúîáùè, ÷å ÷àêà äåòå îò íåãî è ãî èñêà äî ñåáå, äî òÿõ äâàìàòà... ñâåòúò äà âúðâè ïî äÿâîëèòå... È åòî, ÷å òîé òðúãíà... Áþèêúò ëåòåøå... Ñúëçèòå èçìèâàõà êðúâòà îò áåçôîðìåíîòî ìó è ðàçáèòî ëèöå - ëèöå íà èñòèíñêè ìúæ... Òÿ ùå ãî ÷àêà... è òîé... òîé ìàé âå÷å ïðèñòèãíà... Òå ùÿõà äà ìó ïðîñòÿò, íî íå è òîé - íå, òîé íÿìà äà ñè ïðîñòè; ñåãà è çàâèíàãè. Ñìúðòòà ãî îòíàñÿøå.
Äàíè óìðÿ íà ïîëÿíàòà ïîä ñúïðîâîäà íà ñòúðæåùîòî êîëåëî. Íà äâàéñåòèíà ìåòðà îò íåãî ñè îòèâàøå îùå åäèí æèâîò... Ñìúðòòà ùå ñå âúðíå, íî òîâà ïîñëå... ñåãà äèøàé. Ìàðè-Éîàííà äèøàøå, íî äðîáîâåòå è ñå äàâåõà â êðúâ. Î÷èòå é ãëåäàõà ÷àíòàòà íà ìåòúð îò íåÿ. Âúòðå èìàøå òîðáè÷êà ñ äèàìàíòè. Òàçè ñóòðèí, äîêàòî ïðàâåøå êàôå çà øåôà ñè è çà åäèí ìúæ, êîéòî òÿ íå ïîçíàâàøå, ñå ñëó÷è íåùî... îùå íå áå íàÿñíî, êàêâî âñúùíîñò ñòàíà... (Ìúæúò - ëèöåòî ìó ãî èçäàâàøå - íå áåøå äîáúð ÷îâåê, èñòèíñêè ïðåñòúïíèê. Íàïîñëåäúê øåôúò é ãî áåøå çàêúñàë è áå çàïî÷íàë äà ñå ñâúðçâà ñúñ âñå ïî-ñúìíèòåëíè òèïîâå - â íà÷àëîòî íàâúí, à íàïîñëåäúê è â îôèñà). Êàôåòî áå ãîòîâî, êîãàòî ÷ó íåîáè÷àåí øóì - áóòàíå, íååñòåñòâåíî õàîòè÷íî ðàçäâèæâàíå (ìèã ñàìî, ñàìî åäíî ìèãàíå ñ î÷è). Íåùî ÿ íàêàðà äà ñå ïðèòàè, òàì â ìàëêàòà êóõíÿ; è òîãàâà ÷ó (ìèã ñàìî...) îíåçè èçñòðåëè... è... òèøèíà. Íå ìúðäàøå, íå äèøàøå. Êîãàòî ñå ïîêàçà íàìåðè øåôà ñè è íåãîâèÿò ãîñò ðàçñòðåëÿíè. Íå çíàåøå íà êúäå, êàêâî, êàê... È òîãàâà âèäÿ íà çåìÿòà çàä áþðîòî êàäèôåíà êåñèÿ. Êëåêíà äî íåÿ è ÿ ðàçâúðçà... è ñåãà òÿ (êåñèÿòà) ëåæåøå íà ìåòúð îò íåÿ â äàìñêàòà é ÷àíòà, à òÿ èçðàçõîäâàøå è ïîñëåäíèòå ñè ñèëè çà äà ÿ äîñòèãíå. Íå ìîæåøå... èñêàøå äà ãè ïîãëåäíå çà ïîñëåäíî... íî íå ìîæåøå äà ãè ñòèãíå... Íÿêîé ñå íàâåäå ïðåä ëèöåòî é; Ñìúðòòà.
- Âúðíàõ ñå. ×àêà ëè ìå, ìèëà?


Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 12.02.2004 @ 02:34:55 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   kjano

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 3.33
Îöåíêè: 3


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ñòðåëêàòà
àâòîð: nickyqouo
318 ÷åòåíèÿ | îöåíêà íÿìà

ïîêàçâàíèÿ 23917
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Øîñå 112" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (4 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Øîñå 112
îò kjano íà 12.02.2004 @ 08:44:04
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)


aide sa
îò avocado íà 12.02.2004 @ 14:06:52
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
prazen komentar:)

ineteresno e, makar i da mi dopada edinstveno i nai-mnogo momentyt na beznadezhdnost v kolata.
realistichno, samo, stranno, no neshto ima koeto me drazni i to ne e zavistta:)
napomnja mi na Sybille Berg. Sluchaino da si ja chel?
mda, setih se, mozhe bi e prekaleno koncentrirano,
mai she mi haresa poveche ako go "razredish"...